Problém se starty

Freelander I, II

Moderátor: Safraporte

Zpráva
Autor
chose
Příspěvky: 33
Registrován: 07 lis 2007 08:14

#21 Příspěvek od chose » 14 čer 2008 12:41

No jestli to nebude zase to čerpadlo. Ja sem snim měl problemy a po výměně vše OK. Projevovalo se to různě a dlouho jsem na to nemohl přijít. Taky jsem prvně myslel že to má co do činění s teplotou motoru ale po dlouhodobém pozorování jsem to vyloučil. Takže moje rada čerpadlo...

Uživatelský avatar
janicko
Příspěvky: 94
Registrován: 27 bře 2008 18:36
tel.: sony ericsson
Bydliště: Bratislava

#22 Příspěvek od janicko » 14 čer 2008 20:01

Podavacie su OK, dal som dole hadicku a nafta cura. Inac studeny motor chyta bez problemov a ma aj vykon.
Podobny problem som mal na WV SDI, tam odislo teplotne cidlo a chudak motor nevedel ci ma zhavit alebo nie, a tak radsej ani nezhavil, ani nestartoval...
A prave sa mi to stalo zase - dnes uz druhy krat! :evil:
Stale verim ze to je len nejaka blbostka. Medzitym som zhodil deklik pod sedadlom a cerpadlo si cvrlika, nafta tecie, predne cerpadlo je tiez OK, ale nieco syci pod sanim, to bude asi "2. Fuel injection pump."
Pozrel som Rave, moze mi niekto prosim prelozit popis jednotlivych komponentov a popisat, ako CR funguje? Zo skoly som uz nejaky piatok vonku a ucili sme sa este na PV3S... Dakujem moc krat.
Obrázek

Uživatelský avatar
janicko
Příspěvky: 94
Registrován: 27 bře 2008 18:36
tel.: sony ericsson
Bydliště: Bratislava

#23 Příspěvek od janicko » 23 čer 2008 21:22

Objavil som volny konektor, cely zoxidovany, a po dlhom patrani v Rave som zistil, ze patri na "Sensor - air temperature - fuel burning heater" uff. Moze mi niekto povedat co to je a na co to sluzi?
Podla fotky tam ten senzor nemam. Pravdepodobne predosly majitel menil naraznik a cidlo islo cus papa.
(Ak som spravne pochopil ze behind centre of front bumper znamena pod prednym naraznikom)
Vychadza mi to podla dlzky kablu, ze by malo byt niekde pod pravym svetlom pri chladici. Moze mi ho prosim niekto vyfotit? Toto je foto z Rave a asi je naraznik demontovany.
Obrázek
Naposledy upravil(a) janicko dne 24 čer 2008 16:47, celkem upraveno 1 x.

Uživatelský avatar
Hunter
Příspěvky: 1497
Registrován: 22 bře 2007 01:04
auto: Free I Td4 AT
Bydliště: Jičínsko
Kontaktovat uživatele:

#24 Příspěvek od Hunter » 24 čer 2008 08:48

janicko píše:.."Sensor - air temperature - fuel burning heater" uff. ..
Cidlo - teploty vzduchu - palivovy ohrivac - jinak tedy dle meho predehrivac, ktery ale nemely vsechny modely, proto ho tam - to cidlo nemusis mit. Ale ja to jen prelozil, treba to je uplne neco jinyho, chtelo by to nekoho technicky kvalifikovanejsiho, nejlepe Admina.
Free Td4 2004 HSE automat

Uživatelský avatar
janicko
Příspěvky: 94
Registrován: 27 bře 2008 18:36
tel.: sony ericsson
Bydliště: Bratislava

#25 Příspěvek od janicko » 24 čer 2008 16:46

Bol to zly snimac otacok motora

jurajbel
Příspěvky: 16
Registrován: 20 led 2008 23:17
Bydliště: POVAZSKA BYSTRICA

Všetko ide, len motor nie

#26 Příspěvek od jurajbel » 16 říj 2008 20:23

Presne môj problém popísal HAVLUJ o pár príspevkov vyššie 1,8 Free 1998, benzin - benzín ide, na čerpadle aj na konci hadice do vstrekovačov, sviečky sú od benzínu, hádžu pekne iskry, ale motor nenaskočí. Zostáva mi už len diagnostika? Čo čidlo vzduchu, čidlo otáčok? Nemôže byť preskočený
remeň a tým rozhasené zapaľovanie ? Vie niekto poradiť - už som z toho na nervy - skúsil som už všetko , čo som vedel aj nevedel, auto stojí na dvore, do mesta -servisu len odtiahnuť.
JURAJ

Odpovědět