Egr

Discovery I, II, III

Moderátor: Miky_CZ

Zpráva
Autor
Calibra2
Příspěvky: 88
Registrován: 14 zář 2018 21:29

Egr

#1 Příspěvek od Calibra2 » 15 led 2020 19:27

Ahoj kluci mám problém ze mi auto padá do nouzaku a píše mi to egr ale ten mám odstraněn u 3 tis jen tarokuje na tu váhu se nedivejte tu jsem měl odpojenou nechtěně co by mohl být za problém
Přílohy
BDA3E799-8062-4745-8322-BABB33CB296C.jpeg

Uživatelský avatar
petr pp
Příspěvky: 1337
Registrován: 19 zář 2013 16:06
tel.: 0903790668
auto: def 90
Bydliště: Moravske Lieskove

Re: Egr

#2 Příspěvek od petr pp » 15 led 2020 20:18

Ak je vybraný EGR tak je jasné že ho vypíše. O aké auto ide?

Calibra2
Příspěvky: 88
Registrován: 14 zář 2018 21:29

Re: Egr td5

#3 Příspěvek od Calibra2 » 15 led 2020 21:03

Td5 a ještě jsem si všiml ze Turbo dost tlačí mezi 2-3tis otáček tlačí skoro 1,4bar
Přílohy
D9209BB9-E3E6-4370-9B29-A8A95A1CCC9D.jpeg
6C2C7C6A-A011-4634-A37B-931AACE04A38.jpeg

MadTom
Příspěvky: 15263
Registrován: 06 lis 2008 23:15
tel.: 608 600 360
auto: D2, Def 130
Bydliště: Olomouc

Re: Egr

#4 Příspěvek od MadTom » 15 led 2020 21:47

Egr je jedno, ta druhá chyba je od váhy vzduchu, a jestli ti to fouká 1,4 Bar, tak to ke problém. Zkontroluj, jestli nemáš zatuhlou regulaci na turbu.
Drobek - Discovery II TD5 pro ženu, Blufínek - Defender 130 TD5 na ježdění s dětma a mě zbyl už zase jenom Ford Mondeo

Calibra2
Příspěvky: 88
Registrován: 14 zář 2018 21:29

Re: Egr

#5 Příspěvek od Calibra2 » 15 led 2020 21:54

Auto kolem 3 tis skube a někdy nejde víc jak 3 tis vytočit v 3 tis to tarokuje regulace funguje

Calibra2
Příspěvky: 88
Registrován: 14 zář 2018 21:29

Re: Egr

#6 Příspěvek od Calibra2 » 15 led 2020 21:57

Myslel jsem ze ta druhá chyba je pravé vysoký tlak. Špatná váha dovede hodit do nouzaku? U různých aut to vždy bylo jen jako by někdo držel auto za prdel nejelo a to úplně v těch 3tis skube

Uživatelský avatar
dabartos
Příspěvky: 838
Registrován: 14 srp 2011 13:08
auto: DI-200TDI , Free 1.8
Kontaktovat uživatele:

Re: Egr

#7 Příspěvek od dabartos » 15 led 2020 22:07

Zatuhlá klapka na turbu nebo je špatná ta kostka co tu klapku ovládá (jen D2 Def jí nemá)
http://WWW.DEFENDER.CZ" onclick="window.open(this.href);return false;

Uživatelský avatar
petr pp
Příspěvky: 1337
Registrován: 19 zář 2013 16:06
tel.: 0903790668
auto: def 90
Bydliště: Moravske Lieskove

Re: Egr

#8 Příspěvek od petr pp » 15 led 2020 22:09

1.4 je veľa tá regulácia nemôže normálne fungovať do 3 tisíc to ide pretože to hodí do núdzového režimu.

MadTom
Příspěvky: 15263
Registrován: 06 lis 2008 23:15
tel.: 608 600 360
auto: D2, Def 130
Bydliště: Olomouc

Re: Egr

#9 Příspěvek od MadTom » 15 led 2020 22:34

Váha může autem zacuka, když už jdeš přes její rozsah, ale to tak s čipnutým autem, okolo 3500 otáček a pod plným plynem na trojku, pokud vůbec.
Okolo 3000 otáček to vypadá na regulaci turba.
Každopádně zkontroluj a vyčisti jak váhu vzduchu tak čidlo tlaku v sání.
Drobek - Discovery II TD5 pro ženu, Blufínek - Defender 130 TD5 na ježdění s dětma a mě zbyl už zase jenom Ford Mondeo

Uživatelský avatar
Miklosxxx
Příspěvky: 1094
Registrován: 27 říj 2016 15:20
tel.: +421908968832
auto: P38V8,L322V8
Bydliště: Dolný Kubín

Re: Egr

#10 Příspěvek od Miklosxxx » 16 led 2020 07:59

Wastegate ventil pripadne hadicky co idu knemu,alebo sa este skus pozriet na cidlo otacok zotrvacnika ci memas na nom piliny.
Mozno by som sa este pozrel na konektor BCU ci neni od oleja a hadze blbe hodnoty.
EX-Discovery 2 Facelift TD5 -do kostola-predaná tak dokostola už nechodím :)
Range Rover P38 4,6 HSE+mierna uprava do terenu ;)
Range Rover L322 3,6 Autobiography-na obcasne vylety
NANOCOM All P38 or All Discovery 2,Launch X431 Pro3 EUROPE,GAB-Diagnostic

Calibra2
Příspěvky: 88
Registrován: 14 zář 2018 21:29

Re: Egr

#11 Příspěvek od Calibra2 » 16 led 2020 10:38

Bcu to myslíš řidiči jednotky v motoru

MadTom
Příspěvky: 15263
Registrován: 06 lis 2008 23:15
tel.: 608 600 360
auto: D2, Def 130
Bydliště: Olomouc

Re: Egr

#12 Příspěvek od MadTom » 16 led 2020 11:01

Sice ne není BCU, ale ano, konektory (ten červený), na řídící jednotce motoru.
Na druhou stranu, olej jako takovej nevadí, vadí pokud konektory nevedou.
Drobek - Discovery II TD5 pro ženu, Blufínek - Defender 130 TD5 na ježdění s dětma a mě zbyl už zase jenom Ford Mondeo

Uživatelský avatar
Miklosxxx
Příspěvky: 1094
Registrován: 27 říj 2016 15:20
tel.: +421908968832
auto: P38V8,L322V8
Bydliště: Dolný Kubín

Re: Egr

#13 Příspěvek od Miklosxxx » 16 led 2020 13:05

Calibra2 píše: 16 led 2020 10:38 Bcu to myslíš řidiči jednotky v motoru
Ano. Zle som napisal je to ECU
EX-Discovery 2 Facelift TD5 -do kostola-predaná tak dokostola už nechodím :)
Range Rover P38 4,6 HSE+mierna uprava do terenu ;)
Range Rover L322 3,6 Autobiography-na obcasne vylety
NANOCOM All P38 or All Discovery 2,Launch X431 Pro3 EUROPE,GAB-Diagnostic

Uživatelský avatar
Honza_offroad
Příspěvky: 613
Registrován: 15 zář 2008 12:16
tel.: 724 007 163
auto: D2,D3,Def portal
Bydliště: Pragl
Kontaktovat uživatele:

Re: Egr

#14 Příspěvek od Honza_offroad » 16 led 2020 14:02

Pokude se dostava vahu vzduchu mimo svoji max hodnotu, coz je chyba, kterpu ti to tam nacetlo a zaroven tam nemas overboost, tak je problem v regulaci turba. A rekl bych, ze to nereguluje vubec, protoze to padne driv na chybu vysoke hodnoty vahy vzduch a ne na vysoky tlak, ktery tam ma casovpu prodlevu, nez to zacne redukovat davku paliva...

To cukani je dano tim, ze prekroceni max hodnoty vahy vzduchu je tzv. tvrdej omezovac a rovnou to prerusuje dodavku, dokud ta hodnota neklesne.

Propoj rovnou vestgate a vystup za turbem, at to nejde skrz ten elmg ventil, ten tlak turba stejne v zasade neovlada, jen ho v urcitem rozsahu otacek upravuje, ale dokaze ho rozhodit. Pokud to pak pojede normalne, tak ok, Jinak pak jeste odpojit tahlo vestgatu a prekontrolovat, ze se pohybuje.



H. [emoji6]


Sent from my iPhone using Tapatalk
Prodej doplňků pro 4x4, profi Diagnostika LR, individuální úpravy výkonu, immo, omezovačů, EGR a pod...
www.toomich.cz www.adventure-land.cz

MadTom
Příspěvky: 15263
Registrován: 06 lis 2008 23:15
tel.: 608 600 360
auto: D2, Def 130
Bydliště: Olomouc

Re: Egr

#15 Příspěvek od MadTom » 16 led 2020 14:26

Doplním - než začneš odpojovat a přepojovat hadičky, tak si to dobře vyfoť. A jako úplně první se podívej přímo na turbo - je tam ovládací baňka, ze které jde tyčka k turbu a ta hýbe klapkou uvnitř turba. Na té klapce je na osce ségrovka, tu opatrně sundej a tyčku z klapky odpoj. A teprve potom zkus klapkou uvnitř turba zahýbat. Musí se hýbat úplně volně, pokud drhne, tak rozhýbat, až to povolí. Tohle bývá velmi častý problém.
Aby jsi se na to dostal, nejspíš budeš muset alespoň trošku oddělat hliníkový kryt turba. A bacha, to turbo umí doopravdy hodně pálit.
Drobek - Discovery II TD5 pro ženu, Blufínek - Defender 130 TD5 na ježdění s dětma a mě zbyl už zase jenom Ford Mondeo

Uživatelský avatar
Honza_offroad
Příspěvky: 613
Registrován: 15 zář 2008 12:16
tel.: 724 007 163
auto: D2,D3,Def portal
Bydliště: Pragl
Kontaktovat uživatele:

Re: Egr

#16 Příspěvek od Honza_offroad » 16 led 2020 14:28

MadTom píše:Doplním - než začneš odpojovat a přepojovat hadičky, tak si to dobře vyfoť. A jako úplně první se podívej přímo na turbo - je tam ovládací baňka, ze které jde tyčka k turbu a ta hýbe klapkou uvnitř turba. Na té klapce je na osce ségrovka, tu opatrně sundej a tyčku z klapky odpoj. A teprve potom zkus klapkou uvnitř turba zahýbat. Musí se hýbat úplně volně, pokud drhne, tak rozhýbat, až to povolí. Tohle bývá velmi častý problém.
Aby jsi se na to dostal, nejspíš budeš muset alespoň trošku oddělat hliníkový kryt turba. A bacha, to turbo umí doopravdy hodně pálit.
[emoji106]


Sent from my iPhone using Tapatalk
Prodej doplňků pro 4x4, profi Diagnostika LR, individuální úpravy výkonu, immo, omezovačů, EGR a pod...
www.toomich.cz www.adventure-land.cz

MadTom
Příspěvky: 15263
Registrován: 06 lis 2008 23:15
tel.: 608 600 360
auto: D2, Def 130
Bydliště: Olomouc

Re: Egr

#17 Příspěvek od MadTom » 16 led 2020 14:34

A ještě jsem si vzpomněl - až bude sundavat tu segrovku, tak opatrně, strašně blbě se v motorovém prostoru hledá, když někam spadne. :hmm:
Drobek - Discovery II TD5 pro ženu, Blufínek - Defender 130 TD5 na ježdění s dětma a mě zbyl už zase jenom Ford Mondeo

Uživatelský avatar
Miklosxxx
Příspěvky: 1094
Registrován: 27 říj 2016 15:20
tel.: +421908968832
auto: P38V8,L322V8
Bydliště: Dolný Kubín

Re: Egr

#18 Příspěvek od Miklosxxx » 16 led 2020 22:00

MadTom píše: 16 led 2020 14:34 A ještě jsem si vzpomněl - až bude sundavat tu segrovku, tak opatrně, strašně blbě se v motorovém prostoru hledá, když někam spadne. :hmm:
Ja som hu pre istotu daval dole z magnetom :rofl
EX-Discovery 2 Facelift TD5 -do kostola-predaná tak dokostola už nechodím :)
Range Rover P38 4,6 HSE+mierna uprava do terenu ;)
Range Rover L322 3,6 Autobiography-na obcasne vylety
NANOCOM All P38 or All Discovery 2,Launch X431 Pro3 EUROPE,GAB-Diagnostic

Calibra2
Příspěvky: 88
Registrován: 14 zář 2018 21:29

Re: Egr

#19 Příspěvek od Calibra2 » 18 led 2020 17:53

Pánové tak dnes vyměněna váha vzduchu a wastegate ventil A zkouška táhla. A samozřejmě problém furt stejný auto nejde přes 3tis když napíchnu na diagnostiku Napíše to tyto chyby vymáznu a jede normálně po nějaké době opět tyto chyby. Nevim co teď
Přílohy
E5FDF7D8-FD94-494E-85DE-17DA6322A0E3.jpeg

Uživatelský avatar
Honza_offroad
Příspěvky: 613
Registrován: 15 zář 2008 12:16
tel.: 724 007 163
auto: D2,D3,Def portal
Bydliště: Pragl
Kontaktovat uživatele:

Re: Egr

#20 Příspěvek od Honza_offroad » 18 led 2020 17:58

Calibra2 píše:Pánové tak dnes vyměněna váha vzduchu a wastegate ventil A zkouška táhla. A samozřejmě problém furt stejný auto nejde přes 3tis když napíchnu na diagnostiku Napíše to tyto chyby vymáznu a jede normálně po nějaké době opět tyto chyby. Nevim co teď
tohle je spatna diagnostika, tyhle chyby to nezpusobuji a ty dalsi to nenacte, ale vymaze...

mas jeste nekde k dispozici ten nanocom?


Sent from my iPhone using Tapatalk
Prodej doplňků pro 4x4, profi Diagnostika LR, individuální úpravy výkonu, immo, omezovačů, EGR a pod...
www.toomich.cz www.adventure-land.cz

Odpovědět