Nafta prolina kolem hadice u cerpadla
Moderátor: Miky_CZ
Nafta prolina kolem hadice u cerpadla
Zdravim vas.
Prolina mi nafta podel hadice jdouci z palivoveho cerpadla, mel jsem ho ted venku a dal ho zase zpet a vypada to na o-krouzek u praveho vystupu (pohled od zadu do predu).
O-krouzek je ve vystupnim hrdlu cerpadla a strka se do nej trubicka. Otazkou je, da se ten o-krouzek vymenit, nebo kvuli tomu musim kopit nove cerpadlo?
Predem dekuji za radu.
Petr
Prolina mi nafta podel hadice jdouci z palivoveho cerpadla, mel jsem ho ted venku a dal ho zase zpet a vypada to na o-krouzek u praveho vystupu (pohled od zadu do predu).
O-krouzek je ve vystupnim hrdlu cerpadla a strka se do nej trubicka. Otazkou je, da se ten o-krouzek vymenit, nebo kvuli tomu musim kopit nove cerpadlo?
Predem dekuji za radu.
Petr
- Land Jirka
- Příspěvky: 3472
- Registrován: 29 lis 2006 18:40
- tel.: +420731913431
- auto: Land Rover
- Bydliště: Boskovice
- Kontaktovat uživatele:
Re: Nafta prolina kolem hadice u cerpadla
V každém výstupu jsou dva "O" kroužky za sebou. Vyměnit to jde docela blbě, protože ten rozměr je atypický.
Já vždy raději koupil nové čerpadlo.
Dají se značkové čerpadla koupit za rozumnou peníze.
Já vždy raději koupil nové čerpadlo.
Dají se značkové čerpadla koupit za rozumnou peníze.
Land Rover 4x4 SERVIS, PRODEJ DÍLŮ LAND ROVER, DIAGNOSTIKA, OPRAVY A ÚPRAVY LAND ROVER, RENOVACE VETERÁNŮ
Tel: 731913431
Tel: 731913431
Re: Nafta prolina kolem hadice u cerpadla
... a medzi tymi o kruzkami je este plastovy kruzok ktory tam zacne lietat ked tie o kruzky vyberies. Nieco podobne riesim na druhej strane palivoveho vedenie kde ten "konektor" sa nacvakava na regulator paliva.Tam je princip rovnaky len rozmery o kruzkou su ine.
LR Defender Td5 110SW po "prestavbe" a pred "prestavbou".
Re: Nafta prolina kolem hadice u cerpadla
Prersne tak, je tam jeste silonovy krouzek, ktery vyndat nejde.
Stare o-krouzky jsem vyndal, rano jsem koupil nove (rozmer vybran dle starych + jsem vzal jeste jednu variantu velikosti), odpoledne je tam zkusime dat - coz bude asi docela porod.
Jsem zvedavej na nekolik veci:
1. jak se podari ten jeden o-krouzek zastrcit za ten silonovy
2. zda ty nove nebudou vetsi nebo mensi, tak aby to utesnilo
Stare o-krouzky jsem vyndal, rano jsem koupil nove (rozmer vybran dle starych + jsem vzal jeste jednu variantu velikosti), odpoledne je tam zkusime dat - coz bude asi docela porod.
Jsem zvedavej na nekolik veci:
1. jak se podari ten jeden o-krouzek zastrcit za ten silonovy
2. zda ty nove nebudou vetsi nebo mensi, tak aby to utesnilo
-
- Příspěvky: 14988
- Registrován: 06 lis 2008 23:15
- tel.: 608 600 360
- auto: D2, Def 130
- Bydliště: Olomouc
Re: Nafta prolina kolem hadice u cerpadla
Nevím jak tady, ale běžně jsem druhý kroužek dával až po té, co tam byl první, takže jsem ho nemusel vyďoubávat z drážky, ale tu drážku mi vyplnil.
Drobek - Discovery II TD5 pro ženu, Blufínek - Defender 130 TD5 na ježdění s dětma a mě zbyl už zase jenom Ford Mondeo
Re: Nafta prolina kolem hadice u cerpadla
Podarilo se vymeni okrouzky, mel jsem venku i ten silonovej kouzek. Kdyz ted zastrkuji trubku hezky tahne... ale, prolina to nekde uplne stejne... divne je, ze ten natrubek (vystup z cerpadla) u ktereho to rosi mam takovej dohneda, jak opalenej od elektriky tak ted nevim, objednam cerpadlo nebo je to trubka... kdyz dam ubrousek pod trubku je mokry ze spoda, prolina na povrchu cerpadla... jsem z toho jelen.
Re: Nafta prolina kolem hadice u cerpadla
Casto sa stava, ze je vytaveny kontakt v konektore. Bezne sa stane, ze vytiahnes konektor s kablom a ten vytiahne aj kontakt z protistrany teda z ceroadla.
LR Defender Td5 110SW po "prestavbe" a pred "prestavbou".
-
- Příspěvky: 14988
- Registrován: 06 lis 2008 23:15
- tel.: 608 600 360
- auto: D2, Def 130
- Bydliště: Olomouc
Re: Nafta prolina kolem hadice u cerpadla
Tady je to spíš o zhnědlém plastu, to se odčas stane buďto kontaktem s nevhodným typem gumy nebo něčeho jiného, protože plasty jsou porézní, nebo na sluníčku, protoźe UV záření, což u nádrže nehrozí, nebo mechanickým namáháním stlačením nebo ohybem toho plastu. S tím souvisí křehnutí plastu stářím a vznik mikrotrhlinek.
Drobek - Discovery II TD5 pro ženu, Blufínek - Defender 130 TD5 na ježdění s dětma a mě zbyl už zase jenom Ford Mondeo
Re: Nafta prolina kolem hadice u cerpadla
Skrehnuty plast moze byt aj od teploty vyhriateho konektoru. Tecie tam cca 11-12A takze to urobi slusnu teplotu pri prechodovom odpore.
Dolnim este moju skusenost. Ja som povodne cerpadlo menil po nejakych 400tkm a daval som znova original. Ten tam vydrzal znova nejakych 300tkm a v 022021 som vrch cerpadla menil z dovodu vyhriateho konektoru za ten povodny vrch a je tam dodnes. Takze je to aj o kvalite plastu.
Dolnim este moju skusenost. Ja som povodne cerpadlo menil po nejakych 400tkm a daval som znova original. Ten tam vydrzal znova nejakych 300tkm a v 022021 som vrch cerpadla menil z dovodu vyhriateho konektoru za ten povodny vrch a je tam dodnes. Takze je to aj o kvalite plastu.
LR Defender Td5 110SW po "prestavbe" a pred "prestavbou".
-
- Příspěvky: 14988
- Registrován: 06 lis 2008 23:15
- tel.: 608 600 360
- auto: D2, Def 130
- Bydliště: Olomouc
Re: Nafta prolina kolem hadice u cerpadla
Souhlasím ale pohopil jsem to tak, že zhnědnul plast okolo připojení hadice, nikoliv okolo elektrického konektoru.
Já hsem teď hednk 20 let staré čerpadlo rozebral a jediný problém je ojetý kolektor a uhlíky.
Já hsem teď hednk 20 let staré čerpadlo rozebral a jediný problém je ojetý kolektor a uhlíky.
Drobek - Discovery II TD5 pro ženu, Blufínek - Defender 130 TD5 na ježdění s dětma a mě zbyl už zase jenom Ford Mondeo
Re: Nafta prolina kolem hadice u cerpadla
Presne tak, zhnedlo to kolem hadice.
Haslat na to, objednam nove a budu doufat, ze to neni trubkama
Re: Nafta prolina kolem hadice u cerpadla
Tak si este skontroluj teplotu paliva aby to nebolo vyhriate od horuceho paliva. 80stupnov je bezna teplota.
Zivotnost je zivostnost. Mne sa tohto roku v Rumunsku presuchalo palivove vedenie na vysokom tlaku. Z trubky na nepristupnom mieste sa prasila naftova hmla. Je to obycajna polyamidova trubka s izolaciou.
Zivotnost je zivostnost. Mne sa tohto roku v Rumunsku presuchalo palivove vedenie na vysokom tlaku. Z trubky na nepristupnom mieste sa prasila naftova hmla. Je to obycajna polyamidova trubka s izolaciou.
LR Defender Td5 110SW po "prestavbe" a pred "prestavbou".
-
- Příspěvky: 14988
- Registrován: 06 lis 2008 23:15
- tel.: 608 600 360
- auto: D2, Def 130
- Bydliště: Olomouc
Re: Nafta prolina kolem hadice u cerpadla
Vratka nafty do nádrže má teplitu vody v motoru, protože nafta je tou vidou chlazená. Místo originál tvrdých plastivých trubek používám gumové palivové hadice. Je s nimi lepší práce.
Drobek - Discovery II TD5 pro ženu, Blufínek - Defender 130 TD5 na ježdění s dětma a mě zbyl už zase jenom Ford Mondeo
Re: Nafta prolina kolem hadice u cerpadla
Vymenil jsem cerpadlo a je to ok. Teda aspon cesta z prace domu (10km) a ani kapka.
Jen jsem cerpadlo musel zase vyndat, proto ze neukazoval palivomer. Zmeril jsem ohmetrem hodnoty, byly dost jine, prehodil jsem tedy tistak s odporovou drahou a je to cajk.
Cerpadlo uz nechci dlouho videt, lepe receno naftu cejtit...
Jen jsem cerpadlo musel zase vyndat, proto ze neukazoval palivomer. Zmeril jsem ohmetrem hodnoty, byly dost jine, prehodil jsem tedy tistak s odporovou drahou a je to cajk.
Cerpadlo uz nechci dlouho videt, lepe receno naftu cejtit...
-
- Příspěvky: 14988
- Registrován: 06 lis 2008 23:15
- tel.: 608 600 360
- auto: D2, Def 130
- Bydliště: Olomouc
Re: Nafta prolina kolem hadice u cerpadla
Jiné hodnoty palivoměru by mohli odpovídat tomu, že je rozdíl ve verzích pro Defender a Discovery2. Já když si nejsem jistej, tak raději po vizuální kontrole přehodím zpět původní palivoměr.
Drobek - Discovery II TD5 pro ženu, Blufínek - Defender 130 TD5 na ježdění s dětma a mě zbyl už zase jenom Ford Mondeo
Re: Nafta prolina kolem hadice u cerpadla
Vsak jo, proihlidnul jsem palivomer, byl stejny a prehodil jsem jen tistak, zbytek je uz jen mechanika, ktera je totozna.
Re: Nafta prolina kolem hadice u cerpadla
Od vymeny cerpadla druhy den a take druhe rano, kdy musim tocit 2x tak dlouho nez kara nastartuje. Bych se z toho po...
-
- Příspěvky: 14988
- Registrován: 06 lis 2008 23:15
- tel.: 608 600 360
- auto: D2, Def 130
- Bydliště: Olomouc
Re: Nafta prolina kolem hadice u cerpadla
A kolik jsi najel. Mě se něco podobného stalo, asi nedokonalé odvzdušnění po výměně regulátoru a filtru. Nechal jsem auto chvilku vrčet a druhej den jsem musel znovu odvzdušňovat. Po ujetí asi 30 minut to bylo dobré.
Drobek - Discovery II TD5 pro ženu, Blufínek - Defender 130 TD5 na ježdění s dětma a mě zbyl už zase jenom Ford Mondeo
Re: Nafta prolina kolem hadice u cerpadla
Najel jsem tak 50km. Stare cerpadlo jsem pri laborovani mel venku x-krat a zadny problem. Kdyz to rano po chvilce toceni drapne, tak pak dalsi starty jsou uz ok, to nedela. Pouze pres noc, jako by padl tlak nafty. Rano zapnu do prvni polohy, zhavim, cerpadlo slysim vrcet a ale tocim dlouho nez to chytne.