Ale jo, nic proti tomu umět si poradit a nenadřít se u toho. Na druhou stranu, pokud nenajdeš všechny díly a vybavenou dílnu někde pod stolem, tak cena velmi rychle přeroste cenu nového elektrického navijáku - není to jenom o tom motoru a převodovce, ale i o ovládání, kabelech, nějaké té brzdě... . A vzhledem k tomu, co dnes stojí měděné dráty, tak to přeroste cenu hotového navijáku velmi rychle.
Ale pokud si chceš hrát, tak jenom do toho a foť to, ať se máme čím bavit. Jinak otáčky a rozměry navijáku najdeš u navijáků, otáčky startéru v manuálu příslušného auta, stávající naviják máš, tak už jenom začít počítat, jestli to bude moc rychlé, rychlé akorát nebo plíživka líná.

Ideálně použít startér co máš na autě - vedlejší efekt je, že máš sebou rezervní startér.

Drobek - Discovery II TD5 pro ženu, Blufínek - Defender 130 TD5 na ježdění s dětma a mě zbyl už zase jenom Ford Mondeo