

Moderátor: Miky_CZ
Přestavba tdv6 2,7 at uz D3 nebo D4 se dá zvládnout docela v pohodě. SDV6 3.0 tu ještě nikdo nedělal (aspoň o tom nevím). Co jsem to konzultoval, je to možné, je to docela oser, ale jde to. Dává se tam tdv8 3.6. Tu 4.4 je docela pakárna tam dostat, někteří se o to snaží. Do sportu s šasi jako D3/4 se ten motor nedával.miro750 píše: 07 kvě 2023 15:05 Bude táto možnosť prestavby aj v prípade D4 3.0Sdv6 8st.Automat 2013 a pocitam že darca musí byť RR 4.4 tiež 8st.Automat a rok podobný ted 2013+?
a copak je to za vstup do sání na straně řidiče ? 2,7 to má na straně spolujezdce 3.6 potřebuje víc vzduchu ? 2x šnorchl ?
D4 to má z obou stran standardněpetr štrof píše: 26 čer 2023 15:47a copak je to za vstup do sání na straně řidiče ? 2,7 to má na straně spolujezdce 3.6 potřebuje víc vzduchu ? 2x šnorchl ?
přesně tak, D4 TDV6 a SDV6 má sání pouze vpravo. Vlevo je jen mřížkaMiky_CZ píše: 27 čer 2023 02:16 D4 to ma standartne z obou stran ale tdv6 a sdv6 pouziva jenom pravou steanu jestli se nepletu?
Moje D4 5.0V8 ma sani na obe strany.
a ták , akorát mě zmátlo přestavba D3 a jedna z prvních fotek kde je klasická D3 na podvalu bez mřížkypetr štrof píše: 26 čer 2023 15:47a copak je to za vstup do sání na straně řidiče ? 2,7 to má na straně spolujezdce 3.6 potřebuje víc vzduchu ? 2x šnorchl ?