Vnitrni osvetleni

Discovery I, II, III

Moderátor: Miky_CZ

Zpráva
Autor
Uživatelský avatar
Colonel
Příspěvky: 430
Registrován: 04 čer 2008 15:03

Vnitrni osvetleni

#1 Příspěvek od Colonel » 13 pro 2008 14:43

Zdravim, nefunguje mi automaticke rozsviceni ani jednoho z vnitrnich svetel, dvoje stropni, ani osvetleni v kufru. Pri zapnuti cudlikem primo na svetle to funguje, ale na otevreni dveri ani jedno svetlo nereaguje. Podotykam, ze predni svetlo mam samozrejme v te stredni poloze zapnute :) Neresil jste nekdo podobny problem, nebo nenapada vas, cim by to mohlo byt? Nema to treba nejakou extra pojistku? Dik.

Uživatelský avatar
cyril
Příspěvky: 2760
Registrován: 17 črc 2008 17:22
tel.: iphone
auto: D4,110,130,90,F2,107
Bydliště: Doma

#2 Příspěvek od cyril » 13 pro 2008 14:46

Řeším podobný problém....ale v obráceném gardu.... :( U předního okna mi světlo svítí pouze při otevření dveří, na knoflík pro manuální aktivaci nereaguje. Zadní jsou v pořádku.

Uživatelský avatar
Miky_CZ
Příspěvky: 5770
Registrován: 29 čer 2008 13:47
tel.: 603 975 234
auto: DI, D3 V8, XK8
Bydliště: Ostrava

#3 Příspěvek od Miky_CZ » 18 pro 2008 19:55

mam uplne ten samy problem a zatim sem na nic neprisel
DI 300 Tdi: 4"lift, bodylift 2,5cm, BFG MT 285/75 R16, pevnostní nárazníky, prahy, přídavné světla, snorchel, CB, 2 navijáky, roll cage, kryty dif., žebřík, nájezdový plech, axle lock, true track, bufík atd
RRC 3,9 V8: závodní speciál

Uživatelský avatar
RudaK
Příspěvky: 8488
Registrován: 24 lis 2006 18:09
tel.: SONY Xperia Z3
auto: D III + D 1
Bydliště: Raygern - Sud mahren

#4 Příspěvek od RudaK » 18 pro 2008 22:14

ešče že mi todle funguje :lol: :lol:
D III - 2,7 TDV - The end result of a lot of hard work.
D 1 - 300 TDI 33x12.5R15 - už konečně nesmrtelná " SPIDERMAN "

Uživatelský avatar
Piskot
Příspěvky: 454
Registrován: 16 črc 2007 11:30
tel.: +420602648622
auto: LR Discovery 2,5 Tdi
Bydliště: u Prahy

#5 Příspěvek od Piskot » 18 pro 2008 22:21

..... taky mi to jednou zlobilo, problém byl v řídicí jednotce centrálu, alarmu a imobilizeru. V té jednotce je i stmívač. Tam zřejmě bude problém. Dveřní spínače jsou OK?
Land Rover Discovery I, 2,5Tdi, KONI Heavy Track, Cooper Discoverer M+S, jinak standard :-)

Uživatelský avatar
Colonel
Příspěvky: 430
Registrován: 04 čer 2008 15:03

#6 Příspěvek od Colonel » 18 pro 2008 23:00

Dverni spinace jsou snad v poho, na patych dverich jsem mel vyndany a na jednech bocnich, neshledal jsem zadnou neplechu... Ta ridici jednotka by byla nemila. Jak jsi to opravil? Jde to nejak vyresetovat diagnostikou, ci nejak jednoduse zjistit? Ze bych se stavil u admina? :) Jinak me to az tak neva, necha se bez toho zit, ale mam rad veci funkcni...

Uživatelský avatar
Piskot
Příspěvky: 454
Registrován: 16 črc 2007 11:30
tel.: +420602648622
auto: LR Discovery 2,5 Tdi
Bydliště: u Prahy

#7 Příspěvek od Piskot » 18 pro 2008 23:10

Opravovali to v AMT. Ta závada se vyskytla potom, co jsem si u nich nechal nakodovat náhradní DO. Tvrdili, že to bylo špatným ukostřením a že se to náhodou projevilo u nich :D . Ale spíš si myslím že to nějak popletli při diagnostice a nastavování toho DO.

Zkus si projít všechny spoje, ukostření a svorkovnice u té ECU jednotky. Pokud to nenajdeš sám, bude asi potřeba diagnostika. Nejsem ale odborník, možná šikovnej elektrikář by na to přišel i bez diagnostiky.
Land Rover Discovery I, 2,5Tdi, KONI Heavy Track, Cooper Discoverer M+S, jinak standard :-)

Uživatelský avatar
Miky_CZ
Příspěvky: 5770
Registrován: 29 čer 2008 13:47
tel.: 603 975 234
auto: DI, D3 V8, XK8
Bydliště: Ostrava

#8 Příspěvek od Miky_CZ » 18 pro 2008 23:52

jeste dotaz kde tu ridici jednotku najdu?
DI 300 Tdi: 4"lift, bodylift 2,5cm, BFG MT 285/75 R16, pevnostní nárazníky, prahy, přídavné světla, snorchel, CB, 2 navijáky, roll cage, kryty dif., žebřík, nájezdový plech, axle lock, true track, bufík atd
RRC 3,9 V8: závodní speciál

Uživatelský avatar
Piskot
Příspěvky: 454
Registrován: 16 črc 2007 11:30
tel.: +420602648622
auto: LR Discovery 2,5 Tdi
Bydliště: u Prahy

#9 Příspěvek od Piskot » 19 pro 2008 00:07

... je to nad nohama spolujezdce (nejdříve sundat ten dekl, pokud je).
Jsou tam dvě krabičky, ta úplně vpravo je jednotka řídící EGR ventil, směrem doleva je od ní pak tak jednotka alarmu/imobilizeru (u mně je tuším zelená). P.
Land Rover Discovery I, 2,5Tdi, KONI Heavy Track, Cooper Discoverer M+S, jinak standard :-)

Uživatelský avatar
Miky_CZ
Příspěvky: 5770
Registrován: 29 čer 2008 13:47
tel.: 603 975 234
auto: DI, D3 V8, XK8
Bydliště: Ostrava

#10 Příspěvek od Miky_CZ » 19 pro 2008 10:32

no a kdyz mam puvodne anglicke auto?:-D to jeste bude zajimave hledani
DI 300 Tdi: 4"lift, bodylift 2,5cm, BFG MT 285/75 R16, pevnostní nárazníky, prahy, přídavné světla, snorchel, CB, 2 navijáky, roll cage, kryty dif., žebřík, nájezdový plech, axle lock, true track, bufík atd
RRC 3,9 V8: závodní speciál

Uživatelský avatar
karel
Příspěvky: 1806
Registrován: 16 říj 2006 10:55
Bydliště: kousek od Přerova

#11 Příspěvek od karel » 19 pro 2008 11:22

Miky_CZ píše:no a kdyz mam puvodne anglicke auto?:-D to jeste bude zajimave hledani
Pořád máš šanci jen 50:50, levá nebo pravá strana :wink: Navíc ta jednotka s immobilizérem je velká 10 x 15 x 2,2 cm takže ji nemůžeš nevidět a vedou do ní dvě svorkovnice a je skutečně zelená
Tak jsem se díval do manuálu a u pravostranných řízení se dávala samozřejmě na stranu spolujezdce, takže pokud ji někdo nepředělal bude nalevo :idea:
Už tu nejsem, tak mě s fórem neotravujte!

Uživatelský avatar
RudaK
Příspěvky: 8488
Registrován: 24 lis 2006 18:09
tel.: SONY Xperia Z3
auto: D III + D 1
Bydliště: Raygern - Sud mahren

#12 Příspěvek od RudaK » 19 pro 2008 13:43

karel píše:
Miky_CZ píše:no a kdyz mam puvodne anglicke auto?:-D to jeste bude zajimave hledani
Pořád máš šanci jen 50:50, levá nebo pravá strana :wink: Navíc ta jednotka s immobilizérem je velká 10 x 15 x 2,2 cm takže ji nemůžeš nevidět a vedou do ní dvě svorkovnice a je skutečně zelená
Tak jsem se díval do manuálu a u pravostranných řízení se dávala samozřejmě na stranu spolujezdce, takže pokud ji někdo nepředělal bude nalevo :idea:


A pak že D 1 nemá elektroniku ! Když sem odmontil ten papundekl na pravé straně,tak na mě vybafla taky Jaderka Dukovany. :lol: :lol: :lol:
D III - 2,7 TDV - The end result of a lot of hard work.
D 1 - 300 TDI 33x12.5R15 - už konečně nesmrtelná " SPIDERMAN "

Uživatelský avatar
Colonel
Příspěvky: 430
Registrován: 04 čer 2008 15:03

#13 Příspěvek od Colonel » 31 led 2009 17:49

Tak se stale snazim prijit na to, proc mi nesviti vnitrni osvetleni pri otevreni dveri. Narazil jsem na info, ze by na vinne mohla byt multifunkcni jednotka - MFU, ktera by mela byt na zadni strane krabice s pojistkama. Jeste jsem se k tomu nedostal, abych ji vyndal, ale vygooglil jsem tuhle zajimavou informaci - o uzivatelskem testu MFU. Podrzet tlacitko rozmrazovani zadniho skla a pritom otocit klickem na 2. polohu a do jedne sekundy to tlacitko zase pustit. Viz podrobny navod

http://www.landroversonly.com/forums/f8/mfu-19428/

Muzete to prosim nekdo vyzkouset? Me to nejak moc nefunguje, na zacatku se ozve serie kratkych pipnuti, ale potom celkem nic moc, jen mi to vyzkouselo predni sterace, co jsem si vsim. Pokud tomu dobre rozumim, po zmacknuti prislusneho ovladace by se mela ozvat dve pipnuti, to jsem nezaregistroval...

Jinak to je zajimave, o tomhle testu jsem nevedel...

Uživatelský avatar
Colonel
Příspěvky: 430
Registrován: 04 čer 2008 15:03

#14 Příspěvek od Colonel » 31 led 2009 18:00

...a tady je to popsane jeste jednou. Ale tak se mi to nechova. Muzete to nekdo vyzkouset a napsat sem, jestli vam to funguje tak jak se tam pise?
Dik

Uživatelský avatar
Miky_CZ
Příspěvky: 5770
Registrován: 29 čer 2008 13:47
tel.: 603 975 234
auto: DI, D3 V8, XK8
Bydliště: Ostrava

#15 Příspěvek od Miky_CZ » 31 led 2009 18:00

takze jsem drzel tlacitko vyhrivani zapnul klicek do druhe polohy pustil
nekolikrat to zapipalo nechac klicek ve druhe poloze ted
kdyz sem zmackl tlacitko vyhrivani dvakrat zapipalo
kdyz sem pustil zadni sterac dvakrat zapipalo
svetla dvakrat zapipalo

otevrel jsem dvere ridice dvakrat zapipalo
otevrel dvere spolujezdce nezapipalo

kdyz otevru dvere osvetleni porad nesviti

prisel si z tohodle na neco?
DI 300 Tdi: 4"lift, bodylift 2,5cm, BFG MT 285/75 R16, pevnostní nárazníky, prahy, přídavné světla, snorchel, CB, 2 navijáky, roll cage, kryty dif., žebřík, nájezdový plech, axle lock, true track, bufík atd
RRC 3,9 V8: závodní speciál

Uživatelský avatar
Colonel
Příspěvky: 430
Registrován: 04 čer 2008 15:03

#16 Příspěvek od Colonel » 31 led 2009 18:12

Diky moc za test, takhle se mi to nechova. Pipani se ozve jen pri vstupu do diagnostickeho modu, ale potom uz nic. Kdyz potom zmacknes tlacitko vyhrivani znovu, melo by to spustit samo test, svetla, sterace, vnitrni osvetleni, ostrikovace...vsechno by to melo na kratkou chvilku fungovat...

Vypada to, ze budu mit nejakej problem prave v MFU. Az nebude venku tak mrznout, rozdelat tu pojistkovou krabici a mrknu na to.

Uživatelský avatar
Miky_CZ
Příspěvky: 5770
Registrován: 29 čer 2008 13:47
tel.: 603 975 234
auto: DI, D3 V8, XK8
Bydliště: Ostrava

#17 Příspěvek od Miky_CZ » 31 led 2009 18:31

jak zmacknes podruhe tlacitko vyhrivani tak to akorat zapipa
a zapipa to vzdycky jak vyzkousis vsechno z tebou popsanych veci
a take kdyz otevres dvere

netusis teda asi kde bude chyba u me?
DI 300 Tdi: 4"lift, bodylift 2,5cm, BFG MT 285/75 R16, pevnostní nárazníky, prahy, přídavné světla, snorchel, CB, 2 navijáky, roll cage, kryty dif., žebřík, nájezdový plech, axle lock, true track, bufík atd
RRC 3,9 V8: závodní speciál

Uživatelský avatar
Miky_CZ
Příspěvky: 5770
Registrován: 29 čer 2008 13:47
tel.: 603 975 234
auto: DI, D3 V8, XK8
Bydliště: Ostrava

#18 Příspěvek od Miky_CZ » 01 úno 2009 03:50

tak jsem prisel jeste na jeden problem

kdyz se dostanes do toho servisniho modu nebo co to je tzn ze drzis vyhrivani zadniho skla otocis klicek do druhe polohy a pustis vyhrivani a zacne to pipat tak jako prvni musis zase zmacknout to vyhrivani zadniho skla jinak to nezacne dal pipat tak jak jsem popisoval nedela to vubec nic
DI 300 Tdi: 4"lift, bodylift 2,5cm, BFG MT 285/75 R16, pevnostní nárazníky, prahy, přídavné světla, snorchel, CB, 2 navijáky, roll cage, kryty dif., žebřík, nájezdový plech, axle lock, true track, bufík atd
RRC 3,9 V8: závodní speciál

Uživatelský avatar
Colonel
Příspěvky: 430
Registrován: 04 čer 2008 15:03

#19 Příspěvek od Colonel » 01 úno 2009 12:38

Ja myslim, ze to je v poradku, to druhe zmacknuti vyhrivani, aspon to tak chapu z toho navodu...Ale kde bude v tom svetle chyba u Tebe, to netusim. U me si troufnu rict, ze to dela prave MFU, protoze ten diagnostickej test u me neprobehne...


Diagnostic Procedure
1. Close all doors and the tailgate.
NOTE: If the oil pressure switch goes open circuit
(engine is started) during the following procedure,
the MFU will exit the diagnostic mode immediately.
2. Press and hold the heated rear screen switch
and switch on the ignition.
3. Release the heated rear screen switch within 2
seconds and the MFU will beep to indicate that it?s in
diagnostic mode 1.
4. Press the heated rear screen switch; the MFU
will beep twice. In turn, operate each of the following
switches, heated front screen, rear fog guard lamps,
side lights, headlights, front wiper and rear wiper.
The MFU will beep twice each time a switch is oper-ated.
5. Pressing the heated rear screen again will cause
the MFU to enter diagnostic mode 2.
6. The MFU will provide outputs to the following in
order given below:
Heated rear screen relay energised for 2 seconds
Heated front screen energised for 2 seconds
Courtesy lights energised for 2 seconds
Dim dip relay energised for 2 seconds
Rear fog guard lamp energised for 2 seconds
Headlamp power wash energised for half a second
Front wiper energised for half a second
Rear wipe/wash energised for half a second
7. The MFU will then exit the diagnostic mode.

Uživatelský avatar
Miky_CZ
Příspěvky: 5770
Registrován: 29 čer 2008 13:47
tel.: 603 975 234
auto: DI, D3 V8, XK8
Bydliště: Ostrava

#20 Příspěvek od Miky_CZ » 01 úno 2009 13:25

ale u me ten test taky automaticky neprobehne
musim vsecky ty tlacitka co mas vypsane postupne mackat a ono to pipa
DI 300 Tdi: 4"lift, bodylift 2,5cm, BFG MT 285/75 R16, pevnostní nárazníky, prahy, přídavné světla, snorchel, CB, 2 navijáky, roll cage, kryty dif., žebřík, nájezdový plech, axle lock, true track, bufík atd
RRC 3,9 V8: závodní speciál

Odpovědět