
Vnitrni osvetleni
Moderátor: Miky_CZ
Vnitrni osvetleni
Zdravim, nefunguje mi automaticke rozsviceni ani jednoho z vnitrnich svetel, dvoje stropni, ani osvetleni v kufru. Pri zapnuti cudlikem primo na svetle to funguje, ale na otevreni dveri ani jedno svetlo nereaguje. Podotykam, ze predni svetlo mam samozrejme v te stredni poloze zapnute
Neresil jste nekdo podobny problem, nebo nenapada vas, cim by to mohlo byt? Nema to treba nejakou extra pojistku? Dik.

Dverni spinace jsou snad v poho, na patych dverich jsem mel vyndany a na jednech bocnich, neshledal jsem zadnou neplechu... Ta ridici jednotka by byla nemila. Jak jsi to opravil? Jde to nejak vyresetovat diagnostikou, ci nejak jednoduse zjistit? Ze bych se stavil u admina?
Jinak me to az tak neva, necha se bez toho zit, ale mam rad veci funkcni...

- Piskot
- Příspěvky: 454
- Registrován: 16 črc 2007 11:30
- tel.: +420602648622
- auto: LR Discovery 2,5 Tdi
- Bydliště: u Prahy
Opravovali to v AMT. Ta závada se vyskytla potom, co jsem si u nich nechal nakodovat náhradní DO. Tvrdili, že to bylo špatným ukostřením a že se to náhodou projevilo u nich
. Ale spíš si myslím že to nějak popletli při diagnostice a nastavování toho DO.
Zkus si projít všechny spoje, ukostření a svorkovnice u té ECU jednotky. Pokud to nenajdeš sám, bude asi potřeba diagnostika. Nejsem ale odborník, možná šikovnej elektrikář by na to přišel i bez diagnostiky.

Zkus si projít všechny spoje, ukostření a svorkovnice u té ECU jednotky. Pokud to nenajdeš sám, bude asi potřeba diagnostika. Nejsem ale odborník, možná šikovnej elektrikář by na to přišel i bez diagnostiky.
Land Rover Discovery I, 2,5Tdi, KONI Heavy Track, Cooper Discoverer M+S, jinak standard :-)
- Piskot
- Příspěvky: 454
- Registrován: 16 črc 2007 11:30
- tel.: +420602648622
- auto: LR Discovery 2,5 Tdi
- Bydliště: u Prahy
... je to nad nohama spolujezdce (nejdříve sundat ten dekl, pokud je).
Jsou tam dvě krabičky, ta úplně vpravo je jednotka řídící EGR ventil, směrem doleva je od ní pak tak jednotka alarmu/imobilizeru (u mně je tuším zelená). P.
Jsou tam dvě krabičky, ta úplně vpravo je jednotka řídící EGR ventil, směrem doleva je od ní pak tak jednotka alarmu/imobilizeru (u mně je tuším zelená). P.
Land Rover Discovery I, 2,5Tdi, KONI Heavy Track, Cooper Discoverer M+S, jinak standard :-)
- Miky_CZ
- Příspěvky: 5770
- Registrován: 29 čer 2008 13:47
- tel.: 603 975 234
- auto: DI, D3 V8, XK8
- Bydliště: Ostrava
no a kdyz mam puvodne anglicke auto?:-D to jeste bude zajimave hledani
DI 300 Tdi: 4"lift, bodylift 2,5cm, BFG MT 285/75 R16, pevnostní nárazníky, prahy, přídavné světla, snorchel, CB, 2 navijáky, roll cage, kryty dif., žebřík, nájezdový plech, axle lock, true track, bufík atd
RRC 3,9 V8: závodní speciál
RRC 3,9 V8: závodní speciál
Pořád máš šanci jen 50:50, levá nebo pravá stranaMiky_CZ píše:no a kdyz mam puvodne anglicke auto?:-D to jeste bude zajimave hledani

Tak jsem se díval do manuálu a u pravostranných řízení se dávala samozřejmě na stranu spolujezdce, takže pokud ji někdo nepředělal bude nalevo

Už tu nejsem, tak mě s fórem neotravujte!
- RudaK
- Příspěvky: 8488
- Registrován: 24 lis 2006 18:09
- tel.: SONY Xperia Z3
- auto: D III + D 1
- Bydliště: Raygern - Sud mahren
karel píše:Pořád máš šanci jen 50:50, levá nebo pravá stranaMiky_CZ píše:no a kdyz mam puvodne anglicke auto?:-D to jeste bude zajimave hledaniNavíc ta jednotka s immobilizérem je velká 10 x 15 x 2,2 cm takže ji nemůžeš nevidět a vedou do ní dvě svorkovnice a je skutečně zelená
Tak jsem se díval do manuálu a u pravostranných řízení se dávala samozřejmě na stranu spolujezdce, takže pokud ji někdo nepředělal bude nalevo
A pak že D 1 nemá elektroniku ! Když sem odmontil ten papundekl na pravé straně,tak na mě vybafla taky Jaderka Dukovany.



D III - 2,7 TDV - The end result of a lot of hard work.
D 1 - 300 TDI 33x12.5R15 - už konečně nesmrtelná " SPIDERMAN "
D 1 - 300 TDI 33x12.5R15 - už konečně nesmrtelná " SPIDERMAN "
Tak se stale snazim prijit na to, proc mi nesviti vnitrni osvetleni pri otevreni dveri. Narazil jsem na info, ze by na vinne mohla byt multifunkcni jednotka - MFU, ktera by mela byt na zadni strane krabice s pojistkama. Jeste jsem se k tomu nedostal, abych ji vyndal, ale vygooglil jsem tuhle zajimavou informaci - o uzivatelskem testu MFU. Podrzet tlacitko rozmrazovani zadniho skla a pritom otocit klickem na 2. polohu a do jedne sekundy to tlacitko zase pustit. Viz podrobny navod
http://www.landroversonly.com/forums/f8/mfu-19428/
Muzete to prosim nekdo vyzkouset? Me to nejak moc nefunguje, na zacatku se ozve serie kratkych pipnuti, ale potom celkem nic moc, jen mi to vyzkouselo predni sterace, co jsem si vsim. Pokud tomu dobre rozumim, po zmacknuti prislusneho ovladace by se mela ozvat dve pipnuti, to jsem nezaregistroval...
Jinak to je zajimave, o tomhle testu jsem nevedel...
http://www.landroversonly.com/forums/f8/mfu-19428/
Muzete to prosim nekdo vyzkouset? Me to nejak moc nefunguje, na zacatku se ozve serie kratkych pipnuti, ale potom celkem nic moc, jen mi to vyzkouselo predni sterace, co jsem si vsim. Pokud tomu dobre rozumim, po zmacknuti prislusneho ovladace by se mela ozvat dve pipnuti, to jsem nezaregistroval...
Jinak to je zajimave, o tomhle testu jsem nevedel...
- Miky_CZ
- Příspěvky: 5770
- Registrován: 29 čer 2008 13:47
- tel.: 603 975 234
- auto: DI, D3 V8, XK8
- Bydliště: Ostrava
takze jsem drzel tlacitko vyhrivani zapnul klicek do druhe polohy pustil
nekolikrat to zapipalo nechac klicek ve druhe poloze ted
kdyz sem zmackl tlacitko vyhrivani dvakrat zapipalo
kdyz sem pustil zadni sterac dvakrat zapipalo
svetla dvakrat zapipalo
otevrel jsem dvere ridice dvakrat zapipalo
otevrel dvere spolujezdce nezapipalo
kdyz otevru dvere osvetleni porad nesviti
prisel si z tohodle na neco?
nekolikrat to zapipalo nechac klicek ve druhe poloze ted
kdyz sem zmackl tlacitko vyhrivani dvakrat zapipalo
kdyz sem pustil zadni sterac dvakrat zapipalo
svetla dvakrat zapipalo
otevrel jsem dvere ridice dvakrat zapipalo
otevrel dvere spolujezdce nezapipalo
kdyz otevru dvere osvetleni porad nesviti
prisel si z tohodle na neco?
DI 300 Tdi: 4"lift, bodylift 2,5cm, BFG MT 285/75 R16, pevnostní nárazníky, prahy, přídavné světla, snorchel, CB, 2 navijáky, roll cage, kryty dif., žebřík, nájezdový plech, axle lock, true track, bufík atd
RRC 3,9 V8: závodní speciál
RRC 3,9 V8: závodní speciál
Diky moc za test, takhle se mi to nechova. Pipani se ozve jen pri vstupu do diagnostickeho modu, ale potom uz nic. Kdyz potom zmacknes tlacitko vyhrivani znovu, melo by to spustit samo test, svetla, sterace, vnitrni osvetleni, ostrikovace...vsechno by to melo na kratkou chvilku fungovat...
Vypada to, ze budu mit nejakej problem prave v MFU. Az nebude venku tak mrznout, rozdelat tu pojistkovou krabici a mrknu na to.
Vypada to, ze budu mit nejakej problem prave v MFU. Az nebude venku tak mrznout, rozdelat tu pojistkovou krabici a mrknu na to.
- Miky_CZ
- Příspěvky: 5770
- Registrován: 29 čer 2008 13:47
- tel.: 603 975 234
- auto: DI, D3 V8, XK8
- Bydliště: Ostrava
jak zmacknes podruhe tlacitko vyhrivani tak to akorat zapipa
a zapipa to vzdycky jak vyzkousis vsechno z tebou popsanych veci
a take kdyz otevres dvere
netusis teda asi kde bude chyba u me?
a zapipa to vzdycky jak vyzkousis vsechno z tebou popsanych veci
a take kdyz otevres dvere
netusis teda asi kde bude chyba u me?
DI 300 Tdi: 4"lift, bodylift 2,5cm, BFG MT 285/75 R16, pevnostní nárazníky, prahy, přídavné světla, snorchel, CB, 2 navijáky, roll cage, kryty dif., žebřík, nájezdový plech, axle lock, true track, bufík atd
RRC 3,9 V8: závodní speciál
RRC 3,9 V8: závodní speciál
- Miky_CZ
- Příspěvky: 5770
- Registrován: 29 čer 2008 13:47
- tel.: 603 975 234
- auto: DI, D3 V8, XK8
- Bydliště: Ostrava
tak jsem prisel jeste na jeden problem
kdyz se dostanes do toho servisniho modu nebo co to je tzn ze drzis vyhrivani zadniho skla otocis klicek do druhe polohy a pustis vyhrivani a zacne to pipat tak jako prvni musis zase zmacknout to vyhrivani zadniho skla jinak to nezacne dal pipat tak jak jsem popisoval nedela to vubec nic
kdyz se dostanes do toho servisniho modu nebo co to je tzn ze drzis vyhrivani zadniho skla otocis klicek do druhe polohy a pustis vyhrivani a zacne to pipat tak jako prvni musis zase zmacknout to vyhrivani zadniho skla jinak to nezacne dal pipat tak jak jsem popisoval nedela to vubec nic
DI 300 Tdi: 4"lift, bodylift 2,5cm, BFG MT 285/75 R16, pevnostní nárazníky, prahy, přídavné světla, snorchel, CB, 2 navijáky, roll cage, kryty dif., žebřík, nájezdový plech, axle lock, true track, bufík atd
RRC 3,9 V8: závodní speciál
RRC 3,9 V8: závodní speciál
Ja myslim, ze to je v poradku, to druhe zmacknuti vyhrivani, aspon to tak chapu z toho navodu...Ale kde bude v tom svetle chyba u Tebe, to netusim. U me si troufnu rict, ze to dela prave MFU, protoze ten diagnostickej test u me neprobehne...
Diagnostic Procedure
1. Close all doors and the tailgate.
NOTE: If the oil pressure switch goes open circuit
(engine is started) during the following procedure,
the MFU will exit the diagnostic mode immediately.
2. Press and hold the heated rear screen switch
and switch on the ignition.
3. Release the heated rear screen switch within 2
seconds and the MFU will beep to indicate that it?s in
diagnostic mode 1.
4. Press the heated rear screen switch; the MFU
will beep twice. In turn, operate each of the following
switches, heated front screen, rear fog guard lamps,
side lights, headlights, front wiper and rear wiper.
The MFU will beep twice each time a switch is oper-ated.
5. Pressing the heated rear screen again will cause
the MFU to enter diagnostic mode 2.
6. The MFU will provide outputs to the following in
order given below:
Heated rear screen relay energised for 2 seconds
Heated front screen energised for 2 seconds
Courtesy lights energised for 2 seconds
Dim dip relay energised for 2 seconds
Rear fog guard lamp energised for 2 seconds
Headlamp power wash energised for half a second
Front wiper energised for half a second
Rear wipe/wash energised for half a second
7. The MFU will then exit the diagnostic mode.
Diagnostic Procedure
1. Close all doors and the tailgate.
NOTE: If the oil pressure switch goes open circuit
(engine is started) during the following procedure,
the MFU will exit the diagnostic mode immediately.
2. Press and hold the heated rear screen switch
and switch on the ignition.
3. Release the heated rear screen switch within 2
seconds and the MFU will beep to indicate that it?s in
diagnostic mode 1.
4. Press the heated rear screen switch; the MFU
will beep twice. In turn, operate each of the following
switches, heated front screen, rear fog guard lamps,
side lights, headlights, front wiper and rear wiper.
The MFU will beep twice each time a switch is oper-ated.
5. Pressing the heated rear screen again will cause
the MFU to enter diagnostic mode 2.
6. The MFU will provide outputs to the following in
order given below:
Heated rear screen relay energised for 2 seconds
Heated front screen energised for 2 seconds
Courtesy lights energised for 2 seconds
Dim dip relay energised for 2 seconds
Rear fog guard lamp energised for 2 seconds
Headlamp power wash energised for half a second
Front wiper energised for half a second
Rear wipe/wash energised for half a second
7. The MFU will then exit the diagnostic mode.
- Miky_CZ
- Příspěvky: 5770
- Registrován: 29 čer 2008 13:47
- tel.: 603 975 234
- auto: DI, D3 V8, XK8
- Bydliště: Ostrava
ale u me ten test taky automaticky neprobehne
musim vsecky ty tlacitka co mas vypsane postupne mackat a ono to pipa
musim vsecky ty tlacitka co mas vypsane postupne mackat a ono to pipa
DI 300 Tdi: 4"lift, bodylift 2,5cm, BFG MT 285/75 R16, pevnostní nárazníky, prahy, přídavné světla, snorchel, CB, 2 navijáky, roll cage, kryty dif., žebřík, nájezdový plech, axle lock, true track, bufík atd
RRC 3,9 V8: závodní speciál
RRC 3,9 V8: závodní speciál