Řazení 300Tdi automat
Moderátor: Miky_CZ
- kubasaki
- Příspěvky: 380
- Registrován: 23 dub 2008 12:29
- tel.: 737154605
- auto: Defender 110 300Tdi
- Bydliště: Hrádek nad Nisou
Řazení 300Tdi automat
Prosím o radu. Dnes ráno jsem nastartoval, normálně se rozjel, ale potom už auto nechtělo přeřadit na vyšší rychlost tak jsem po městě jel na jedničku a teprv po chvíli to přeřadilo ale se silným cuknutím a potom to zase nechtělo podřadit. Docukal jsem do práce zkontroloval stav oleje který je ok. Auto se rozjelo i couvalo uplně normálně jen to řazení nešlo.
Večer jsem jel z práce a fungovalo to úplně normálně. Olej v převodovce má najeto asi 30 000 km a doteď jsem s řazením neměl problém, ani teď v těch mrazech. Preventivně vyměním olej a filtr v převodovce a prosím o rady čím to může být. Díky Kuba.
Večer jsem jel z práce a fungovalo to úplně normálně. Olej v převodovce má najeto asi 30 000 km a doteď jsem s řazením neměl problém, ani teď v těch mrazech. Preventivně vyměním olej a filtr v převodovce a prosím o rady čím to může být. Díky Kuba.
Defender 110 300Tdi automat.
chtelo by to kontrolu nekoho kdo dela automaty, tohle se po netu moc resit neda...
MotoHanz - prodej a dovoz motocyklů prodej náhradních dílů a doplňků na Harley-Davidson a další http://www.motohanz.cz
- yorkin
- Příspěvky: 634
- Registrován: 10 říj 2007 17:21
- tel.: 723 954967 (jen sms)
- auto: pár mám...
- Bydliště: Praha-Vinohrady/Pohoří-Skalsko
- Kontaktovat uživatele:
když už je tu takový thread, tak bych měl taky dotaz: když nastartuju, prvních pár metrů je hrozný problém se rozjet, stačí malý kopec a ať už dopředu nebo dozadu to jede asi jako s pěti koňmi pod kapotou. Jak ujedu nějakých 50 metrů, je už všechno v pohodě. Ovšem třeba pokud parkuju z kopce a někdo to píchne 10 cm před přední nárazník, musím couvat na redukci, jinak bych se vůbec nerozjel. To mi nepřijde jako úplně standardní postup...
exLR Discovery I 300Tdi, exLR SIII 88, exLR SIIA 88 STW, exRRS 4.2 S/C, exRRC 4.2 LSE, exRR TDV8 3.6, LR Defender 110 STW Td5
to bude neco spatne kdyz jsem ji mel jak tak tohle nedelala.....jestli to bude mit spolecnyho vubec neco s prevodovkou...yorkin píše:když už je tu takový thread, tak bych měl taky dotaz: když nastartuju, prvních pár metrů je hrozný problém se rozjet, stačí malý kopec a ať už dopředu nebo dozadu to jede asi jako s pěti koňmi pod kapotou. Jak ujedu nějakých 50 metrů, je už všechno v pohodě. Ovšem třeba pokud parkuju z kopce a někdo to píchne 10 cm před přední nárazník, musím couvat na redukci, jinak bych se vůbec nerozjel. To mi nepřijde jako úplně standardní postup...
MotoHanz - prodej a dovoz motocyklů prodej náhradních dílů a doplňků na Harley-Davidson a další http://www.motohanz.cz
- Miky_CZ
- Příspěvky: 5764
- Registrován: 29 čer 2008 13:47
- tel.: 603 975 234
- auto: DI, D3 V8, XK8
- Bydliště: Ostrava
yorkin: mam ten samy problem s manualem, kdyz nastartuji a couvam nebo jedu okamzite do kopce tak to strasne musim trapit pres spojku. po 50m vsechno v poradku nebo kdyz to necham minutu bezet na volnobeh take v pohode vyjedu
DI 300 Tdi: 4"lift, bodylift 2,5cm, BFG MT 285/75 R16, pevnostní nárazníky, prahy, přídavné světla, snorchel, CB, 2 navijáky, roll cage, kryty dif., žebřík, nájezdový plech, axle lock, true track, bufík atd
RRC 3,9 V8: závodní speciál
RRC 3,9 V8: závodní speciál
- cyril
- Příspěvky: 2760
- Registrován: 17 črc 2008 17:22
- tel.: iphone
- auto: D4,110,130,90,F2,107
- Bydliště: Doma
Každej mi řadí trochu jinak.
Ve velkým mrazu (-15°C) jsem musel s černou 300 ujet asi 3km, než začala normálně řadit. Je to ztuhlým olejem. Byl po výměně, na měrce stav vždycky víc, než by mělo být...prej to tak je standard....
Víc oleje - delší doba než se zahřeje. Druhá 300 zase při přeřazování za studena trochu škubala, Jirka vyměnil olej a jede normálně. Je ale pravda, že jsem s ní jel již za vyšší venkovní teploty..(asi -4°C). U Td5 to za mrazu řadilo zpočátku ve vyšších otáčkách, po mírném zahřátí (asi 1km) normál. Jen pro informaci...Nitro 2008 vytáčí motor za studena před přeřazením taky trochu víc než normálně, ale tam si můžu zařadit i ručně - a hlídá to elektronika.
S malým výkonem za studena jak píše Yorkin jsem měl problém pouze s automatem u Oldsmobile Delta 88 z roku 1983, kterej už někdy nebyl schopen vyjet větší kopec ani v létě. Po demontáži se potom myslím zjistilo, že byl polámán větší počet lopatek v turbíně unašeče-hydrospojky. Je to už dlouho, moc si to nepamatuju. Ale jestli pracujuje automat stejně tady jako u Oldsmobile si nejsem jist. No a ty píšeš, že jenom prvních pár metrů. Není tam třeba problém s malým množstvím oleje?
Ve velkým mrazu (-15°C) jsem musel s černou 300 ujet asi 3km, než začala normálně řadit. Je to ztuhlým olejem. Byl po výměně, na měrce stav vždycky víc, než by mělo být...prej to tak je standard....

S malým výkonem za studena jak píše Yorkin jsem měl problém pouze s automatem u Oldsmobile Delta 88 z roku 1983, kterej už někdy nebyl schopen vyjet větší kopec ani v létě. Po demontáži se potom myslím zjistilo, že byl polámán větší počet lopatek v turbíně unašeče-hydrospojky. Je to už dlouho, moc si to nepamatuju. Ale jestli pracujuje automat stejně tady jako u Oldsmobile si nejsem jist. No a ty píšeš, že jenom prvních pár metrů. Není tam třeba problém s malým množstvím oleje?
- Land Jirka
- Příspěvky: 3581
- Registrován: 29 lis 2006 18:40
- tel.: +420731913431
- auto: Land Rover
- Bydliště: Boskovice
- Kontaktovat uživatele:
Studená 300 s automatem je pár minut líná jako prase. To je normální.
Studený automat má problém přejet středový práh zvedáku (5cm).
Dělají to všechny.
I motor s manuálem má problém ihned po nastartování vyjet prudkej kopec.
Kdo se pokouší o nějaké výkony u nezahřátého auta je vrah motoru.
Nechte to minutku, nebo dvě nastartované, než vyrazíte.
Studený automat má problém přejet středový práh zvedáku (5cm).
Dělají to všechny.
I motor s manuálem má problém ihned po nastartování vyjet prudkej kopec.
Kdo se pokouší o nějaké výkony u nezahřátého auta je vrah motoru.
Nechte to minutku, nebo dvě nastartované, než vyrazíte.

Land Rover 4x4 SERVIS, PRODEJ DÍLŮ LAND ROVER, DIAGNOSTIKA, OPRAVY A ÚPRAVY LAND ROVER, RENOVACE VETERÁNŮ
Tel: 731913431
Tel: 731913431
- yorkin
- Příspěvky: 634
- Registrován: 10 říj 2007 17:21
- tel.: 723 954967 (jen sms)
- auto: pár mám...
- Bydliště: Praha-Vinohrady/Pohoří-Skalsko
- Kontaktovat uživatele:
Takže můžu potvrdit, že to asi fakt nic není, když nastartuju dálkou z domu, než ujdu těch 200m k autu, nasednu, zapnu rádio... motor se asi trochu ohřeje, takže pak jedu normálně. Pro klid v duši, až budu mít příště cestu do Budějovic, nechám eliotta preventivně vyměnit olej v převodovce.
exLR Discovery I 300Tdi, exLR SIII 88, exLR SIIA 88 STW, exRRS 4.2 S/C, exRRC 4.2 LSE, exRR TDV8 3.6, LR Defender 110 STW Td5
Jak to je prosimte s tim startovanim dalkou? S tim jsem se u DIsco jeste nesetkal.. To je nejaka dodelavana ficura, nebo snad vymozenost automatu?
yorkin píše:Takže můžu potvrdit, že to asi fakt nic není, když nastartuju dálkou z domu, než ujdu těch 200m k autu, nasednu, zapnu rádio... motor se asi trochu ohřeje, takže pak jedu normálně. Pro klid v duši, až budu mít příště cestu do Budějovic, nechám eliotta preventivně vyměnit olej v převodovce.
- yorkin
- Příspěvky: 634
- Registrován: 10 říj 2007 17:21
- tel.: 723 954967 (jen sms)
- auto: pár mám...
- Bydliště: Praha-Vinohrady/Pohoří-Skalsko
- Kontaktovat uživatele:
jj, je to dodělávka, dělal to ještě motohanz společně s centrálem (a bestiálním alarmem, který se spouští, kdykoli projede v okruhu 1km kolem zaparkovaného auta dětský kočárek
a i v klidu je za týden schopný totálně vybít baterku, ale s ním už jsem si nějak poradil...). Tenhle je Köppel, častá značka je i Magicar (ten má myslím low) a další. Jediná výhoda automatu je v tom, že ani normálně nenastartuje jinak než na P nebo N, takže nehrozí jako u manuálu, že nastartuješ a auto sebou škubne o kus dál 


exLR Discovery I 300Tdi, exLR SIII 88, exLR SIIA 88 STW, exRRS 4.2 S/C, exRRC 4.2 LSE, exRR TDV8 3.6, LR Defender 110 STW Td5
- Frana
- Příspěvky: 882
- Registrován: 16 lis 2008 13:54
- tel.: 608885886, OK3FJ
- auto: Defender 130 HCPU
- Bydliště: Podkrkonosi
- Kontaktovat uživatele:
Jenze tuhle dodelavku jde jednoduse udelat jen u auta, ktery nema ridici jednotku s imobilizerem, ne? Nebo se imobilizer obejde a na hulvata se proste sepne startovaci rele? O tom Magicaru uvazuju jednak kvuli topeni a kdyz bude umet i na dalku startovat, tak tim lip.
Jinak k tematu - u automatu v Disku je napln pres 9 litru, takze chvili v zime trva, nez se ta kapalina ohreje a zacne proudit tak, jak ma.... Je to normalni. Honda treba dela ctyrkolku Rincon, ktera nema variator, ale olejovej automat a v minus dvaceti je potreba ji nechat aspon 10-15 mnut vrcet, aby se vubec rozjela. To samy stavebni stroje, ktery maji hydrauliku a pohon kol hydromotorem - kdyz nenechas olej ohrat a hned na to dupes, tak ti popraskaji hadice - kdo tu ma zkusenosti treba s bagrem v zime asi potvrdi.
Proste studenej olej moc netece... Smile
Jinak k tematu - u automatu v Disku je napln pres 9 litru, takze chvili v zime trva, nez se ta kapalina ohreje a zacne proudit tak, jak ma.... Je to normalni. Honda treba dela ctyrkolku Rincon, ktera nema variator, ale olejovej automat a v minus dvaceti je potreba ji nechat aspon 10-15 mnut vrcet, aby se vubec rozjela. To samy stavebni stroje, ktery maji hydrauliku a pohon kol hydromotorem - kdyz nenechas olej ohrat a hned na to dupes, tak ti popraskaji hadice - kdo tu ma zkusenosti treba s bagrem v zime asi potvrdi.
Proste studenej olej moc netece... Smile
Naposledy upravil(a) Frana dne 22 led 2009 10:22, celkem upraveno 1 x.
Defender 130 HCPU 300Tdi AT, OME +2", BFG MT KM2 285/75 R16, navijak 6t, Hannibal, Maggiolina, Engel
- yorkin
- Příspěvky: 634
- Registrován: 10 říj 2007 17:21
- tel.: 723 954967 (jen sms)
- auto: pár mám...
- Bydliště: Praha-Vinohrady/Pohoří-Skalsko
- Kontaktovat uživatele:
dodává se s tím nějaký bypass na imobilizér, takže s ním by problém být neměl. na topení je to ideální, jsou tam i nějaké další výstupy, takže se s tím dá ovládat cokoli. A funguje to i jako dálkový teploměr
.

exLR Discovery I 300Tdi, exLR SIII 88, exLR SIIA 88 STW, exRRS 4.2 S/C, exRRC 4.2 LSE, exRR TDV8 3.6, LR Defender 110 STW Td5
- kubasaki
- Příspěvky: 380
- Registrován: 23 dub 2008 12:29
- tel.: 737154605
- auto: Defender 110 300Tdi
- Bydliště: Hrádek nad Nisou
Tak dneska ráno auto při stejných podmínkách normálně řadí, tak že teplotou a prohřátím oleje to asi není. Fungovalo to normálně i včera cestou z práce. Nevíte někdo kudy je převodovka odvětraná jestli přes měrku a nebo má solo odvětrání třeba jako přídavná př. trubičkou?
Defender 110 300Tdi automat.
yorkin píše:jj, je to dodělávka, dělal to ještě motohanz společně s centrálem (a bestiálním alarmem, který se spouští, kdykoli projede v okruhu 1km kolem zaparkovaného auta dětský kočáreka i v klidu je za týden schopný totálně vybít baterku, ale s ním už jsem si nějak poradil...). Tenhle je Köppel, častá značka je i Magicar (ten má myslím low) a další. Jediná výhoda automatu je v tom, že ani normálně nenastartuje jinak než na P nebo N, takže nehrozí jako u manuálu, že nastartuješ a auto sebou škubne o kus dál
hele tam pod volantem je nastavovani citlivosti toho otresovyho cidla.......

MotoHanz - prodej a dovoz motocyklů prodej náhradních dílů a doplňků na Harley-Davidson a další http://www.motohanz.cz
- Frana
- Příspěvky: 882
- Registrován: 16 lis 2008 13:54
- tel.: 608885886, OK3FJ
- auto: Defender 130 HCPU
- Bydliště: Podkrkonosi
- Kontaktovat uživatele:
Na 99 procent jen merkou, protoze pri nalejvani musis naplnit trubku merky az na doraz a nikde jinde nic nevytece.
-neni to tak - viz Karluv nasledujici prispevek...
-neni to tak - viz Karluv nasledujici prispevek...

Naposledy upravil(a) Frana dne 23 led 2009 05:30, celkem upraveno 1 x.
Defender 130 HCPU 300Tdi AT, OME +2", BFG MT KM2 285/75 R16, navijak 6t, Hannibal, Maggiolina, Engel