Brzdy
Moderátor: Rover
Brzdy
Ahoj,jsem tady nováček a potřeboval bych poradit. Už dvakrát jsem měnil gumičky v hlavním brzdovém válci a stále auto brzdí až na druhé sešlápnutí pedálu. Při prvním sešlápnutí se pedál propadne,při druhém je pedál tvrdý a neklesne. Brzdy jsou odvzdušněný!
- Land Jirka
- Příspěvky: 3587
- Registrován: 29 lis 2006 18:40
- tel.: +420731913431
- auto: Land Rover
- Bydliště: Boskovice
- Kontaktovat uživatele:
Když to odvzdušníš a párkrát zabrzdíš a pak zkusíš znova odvzdušnit jdou ti bublinky nebo je to pořád čistý?
Co všechno jsi měnil a bylo to před výměnou dobrý?
Co všechno jsi měnil a bylo to před výměnou dobrý?
Naposledy upravil(a) bobes dne 24 led 2009 20:08, celkem upraveno 1 x.
LR Series, Zetor, Ferguson TEA 20, Ferguson 35
Nám se zase osvědčilo víčko s ventilkem , které našroubuješ při odvzdušňování na nádobku u brzdové pumpy. Párkrát tam šťouchneš malou pumpičkou a hned se plní. Hlavně třeba u Pragy RN kde je hustá červená brzdovka. Nebo u autobusu při odvzušňování plynu nebo spojky. Taky pozor aby nová manžeta nebyla delší než původní tj. aby při odbrždění nezakrývala plnicí otvor hlavního válce. Také se musí pístek v pumpě vracet až do krajní polohy jinak vzniká ten samý problém. Občas je také plnicí otvor přicpaný svinstvem.
Toto ale navozuje spíš problém, že furt odvdušňuješ a furt tam máš vzduch. Přetlak je asi lepší než podtlak, protože pumpa si někdy při špatném plnění přicucne vzduch přes sekundární manžetu.
Pokud to máš jak píšeš opravdu dobře odvzdušněné neřeší asi ani jeden postup tvůj problém.
Toto ale navozuje spíš problém, že furt odvdušňuješ a furt tam máš vzduch. Přetlak je asi lepší než podtlak, protože pumpa si někdy při špatném plnění přicucne vzduch přes sekundární manžetu.
Pokud to máš jak píšeš opravdu dobře odvzdušněné neřeší asi ani jeden postup tvůj problém.
LR Series, Zetor, Ferguson TEA 20, Ferguson 35
Tak jsem konečně obdržel Service manuál na S III a koukal jsem na tu pumpu. To co jsem ti psal ohledně manžety a vracení pístku u S III neplatí, neboť to plnění je na jiném principu. Ventilek na víčku a lehké natlakování nádobky by ale mělo fungovat. Už jsi to zprovoznil?bobes píše:Nám se zase osvědčilo víčko s ventilkem , které našroubuješ při odvzdušňování na nádobku u brzdové pumpy. Párkrát tam šťouchneš malou pumpičkou a hned se plní. Hlavně třeba u Pragy RN kde je hustá červená brzdovka. Nebo u autobusu při odvzušňování plynu nebo spojky. Taky pozor aby nová manžeta nebyla delší než původní tj. aby při odbrždění nezakrývala plnicí otvor hlavního válce. Také se musí pístek v pumpě vracet až do krajní polohy jinak vzniká ten samý problém. Občas je také plnicí otvor přicpaný svinstvem.
Toto ale navozuje spíš problém, že furt odvdušňuješ a furt tam máš vzduch. Přetlak je asi lepší než podtlak, protože pumpa si někdy při špatném plnění přicucne vzduch přes sekundární manžetu.
Pokud to máš jak píšeš opravdu dobře odvzdušněné neřeší asi ani jeden postup tvůj problém.
LR Series, Zetor, Ferguson TEA 20, Ferguson 35
Pánové, potřeboval bych radu, objednávám nějaké díly na brzdy a nechápu v katalogu dílů, jakou hadici objednat, je to na LR SIII 109, 2.6 l, duální systém brzd, jedná se o gumovou hadici na zadní nápravě, prosím někoho o radu, jestli někdo umíte poradit. Nerad bych zas obržel nepotřebný díly
Předem děkuji a zdravím
Ivo
Předem děkuji a zdravím
Ivo
D II - elektrárna na měchách
LR S III, 109 STW ex hasič
LR S III, 109 STW ex hasič
- motorovej slon
- Příspěvky: 121
- Registrován: 09 pro 2008 11:51
- Bydliště: PRAHA