Záchrana jednoho Classica II.
RRC
To si rozhodně nedovolím bez Krytenova souhlasu a pokud souhlasit bude, tak mu pošlu text příspěvku ke schválení. Nechte se tedy překvapit.
Aktuálně: 1979 SIII 88" 2,25 l Petrol a 1983 two-door Range Rover V8; Dříve navíc: 1969 SIIa 88" 2,5 l Petrol, 2003 Discovery 2 TD5, 2005 Discovery 3 TDV6 S, 2011 Discovery 4 SDV6 SE, 2016 Discovery 4 SDV6 HSE a 2021 Defender 110 SE D250
- Zanzibar
- Příspěvky: 1973
- Registrován: 12 lis 2008 17:34
- tel.: +420602286657
- Bydliště: Běleč
- Kontaktovat uživatele:
Re: RRC
RRC už stojí na zrestaurovaných "Rostyle" plecháčích se zimními Cooper Discoverer M+S 225/75R16". Snad je ještě v zimně využiju.
Tak vida , zimáky už se po sněhu projely ....... A jak vidno , drží
, letos se ještě budou hodit . Hodně zdaru VŠEM . 
Tak vida , zimáky už se po sněhu projely ....... A jak vidno , drží


tři series, jedna devadesátka a jedno disco :-)
-
- Příspěvky: 3310
- Registrován: 09 úno 2007 17:16
- tel.: 608 969 607
- auto: Defender 110
- Kontaktovat uživatele:
Re: RRC
No to chápu, jen mi překvapila ta částka za čalounění. Zjistil jsem že jsem úplně vedle. A to se jedná jen o čalounění.Neklan píše:To si rozhodně nedovolím bez Krytenova souhlasu a pokud souhlasit bude, tak mu pošlu text příspěvku ke schválení. Nechte se tedy překvapit.

http://WWW.I-DEFENDER.CZ" onclick="window.open(this.href);return false; vlastní výroba a prodej doplňků na offroady Tel: 608-96 96 07
Miluji život, protože mi dal Land Rover. Miluji Land Rover, protože je to můj život.
Miluji život, protože mi dal Land Rover. Miluji Land Rover, protože je to můj život.
- PavelU
- Příspěvky: 5182
- Registrován: 01 úno 2009 17:54
- tel.: +420 603716996
- auto: Land Rover
- Bydliště: Zlín
- Kontaktovat uživatele:
Re: RRC
Neklan někde psal, že s ním musí koncem února na Valachy a to se mu tu budou 100% hodit.Zanzibar píše:RRC už stojí na zrestaurovaných "Rostyle" plecháčích se zimními Cooper Discoverer M+S 225/75R16". Snad je ještě v zimně využiju.
Tak vida , zimáky už se po sněhu projely ....... A jak vidno , drží, letos se ještě budou hodit . Hodně zdaru VŠEM .
RRC
No ony na to padly celé dvě krávy - jedna modrá a jedna černá
. Navíc jsme nechtěli šetřit a zvolili jsme tu dražší variantu kůže - je tenčí, lépe se s ní dělá a lépe se tvaruje. Za děrovanou je samozřejmě také příplatek. Hodně kůže padlo na přístrojovku. Volant je original Moto-Lita, ručně dělaný - cca 6.800,-Kč, budíky a kontrolky - cca 25.000,-Kč, jedna zadní sdružená lampa - 5.000,-Kč, podvozek a brzdy stály skoro 40 tisíc atd, atd. Pokud to nechceš odfláknout, musíš zaplatit. Jenom Kryten a spol. na tom odpracoval cca 1.200 hodin do 11. ledna, kdy mám poslední vyúčtování.
Nemá ale cenu tady všechno vyčíslit, každé auto je v různě schátralém stavu před rekonstrukcí a každý majitel chce do auta různé věci. Na rozdíl od klasických rekonstrukcí do původního stavu, u mě byl velký problém s těmi úpravami, to zabralo hrozného laborování a předělávání, málo co pasovalo k sobě napoprvé. Často se musely vyvíjet a vyrábět různé držáky a adaptéry. Na druhou stranu, skelet karoserie a šasi byly v relativně slušném stavu. I tady na foru byly k vidění RRC s dírami, kudy by propadnul kopačák. Můj skelet byl samozřejmě také sežraný, ale mohlo to být mnohem horší - dalo se s tím pracovat. Pak je tu ještě nový motor, do čehož by se každý asi nepouštěl, mně pustil žilou...
. Obvykle se koupí short motor, původní hlava se přebrousí, dá se nové těsnění a skoro všechno ostatní zůstane z toho původního. Short motor stojí 2.250 liber, můj byl kompletní včetně převodovky a plynu - celkem 8.700 liber. Původní motor totiž potřebuji mít kompletní, abych ho vrazil do Dědka.
Nemá cenu rozebírat detaily, zkrátka nový RR L322 (ten současný) by za to nebyl, ale Freelander 2 určitě. Tak si říkám, že to jsem z toho ještě nevyšel tak špatně - pokud bych si měl znovu vybrat mezi novým, luxusně vybaveným Free 2 a svým Rangiem, volil bych stejně
.
Jinak, vypadá to, že zimáky určitě letos ještě využiju
.

Nemá ale cenu tady všechno vyčíslit, každé auto je v různě schátralém stavu před rekonstrukcí a každý majitel chce do auta různé věci. Na rozdíl od klasických rekonstrukcí do původního stavu, u mě byl velký problém s těmi úpravami, to zabralo hrozného laborování a předělávání, málo co pasovalo k sobě napoprvé. Často se musely vyvíjet a vyrábět různé držáky a adaptéry. Na druhou stranu, skelet karoserie a šasi byly v relativně slušném stavu. I tady na foru byly k vidění RRC s dírami, kudy by propadnul kopačák. Můj skelet byl samozřejmě také sežraný, ale mohlo to být mnohem horší - dalo se s tím pracovat. Pak je tu ještě nový motor, do čehož by se každý asi nepouštěl, mně pustil žilou...

Nemá cenu rozebírat detaily, zkrátka nový RR L322 (ten současný) by za to nebyl, ale Freelander 2 určitě. Tak si říkám, že to jsem z toho ještě nevyšel tak špatně - pokud bych si měl znovu vybrat mezi novým, luxusně vybaveným Free 2 a svým Rangiem, volil bych stejně


Jinak, vypadá to, že zimáky určitě letos ještě využiju

Naposledy upravil(a) Neklan dne 17 úno 2009 12:08, celkem upraveno 1 x.
Aktuálně: 1979 SIII 88" 2,25 l Petrol a 1983 two-door Range Rover V8; Dříve navíc: 1969 SIIa 88" 2,5 l Petrol, 2003 Discovery 2 TD5, 2005 Discovery 3 TDV6 S, 2011 Discovery 4 SDV6 SE, 2016 Discovery 4 SDV6 HSE a 2021 Defender 110 SE D250
RRC
Jdeme do finále, tady je předkrm a koncem týdne nebo po neděli pustím do světa finální podobu.
- Přílohy
-
- RRC 0209 pravý přední roh.jpg
- (124.29 KiB) Staženo 1132 x
-
- RRC 0209 zadek.jpg
- (132.73 KiB) Staženo 1130 x
-
- RRC 0209 předek.jpg
- (115.73 KiB) Staženo 1130 x
Aktuálně: 1979 SIII 88" 2,25 l Petrol a 1983 two-door Range Rover V8; Dříve navíc: 1969 SIIa 88" 2,5 l Petrol, 2003 Discovery 2 TD5, 2005 Discovery 3 TDV6 S, 2011 Discovery 4 SDV6 SE, 2016 Discovery 4 SDV6 HSE a 2021 Defender 110 SE D250
RRC
Když ono to má tachometr v mílích... 

Aktuálně: 1979 SIII 88" 2,25 l Petrol a 1983 two-door Range Rover V8; Dříve navíc: 1969 SIIa 88" 2,5 l Petrol, 2003 Discovery 2 TD5, 2005 Discovery 3 TDV6 S, 2011 Discovery 4 SDV6 SE, 2016 Discovery 4 SDV6 HSE a 2021 Defender 110 SE D250
tomuhle ja rikam tuning....
MotoHanz - prodej a dovoz motocyklů prodej náhradních dílů a doplňků na Harley-Davidson a další http://www.motohanz.cz
RRC
No fujmotohanz píše:tomuhle ja rikam tuning....


Aktuálně: 1979 SIII 88" 2,25 l Petrol a 1983 two-door Range Rover V8; Dříve navíc: 1969 SIIa 88" 2,5 l Petrol, 2003 Discovery 2 TD5, 2005 Discovery 3 TDV6 S, 2011 Discovery 4 SDV6 SE, 2016 Discovery 4 SDV6 HSE a 2021 Defender 110 SE D250
- 1960SeriesII
- Příspěvky: 3252
- Registrován: 04 kvě 2007 07:45
- tel.: 774747556
- Bydliště: Přes kopec od Hořovic
- Kontaktovat uživatele:
Re: RRC
no vzdyt rikam.....Neklan píše:No fujmotohanz píše:tomuhle ja rikam tuning...., pod pojmem tuning si představuji vytažené blatníky, nízkoprofilové gumy, spoilery atd., říkejme tomu raději "rekonstrukce s mírným vylepšením původního konceptu" nebo tak něco

MotoHanz - prodej a dovoz motocyklů prodej náhradních dílů a doplňků na Harley-Davidson a další http://www.motohanz.cz