ečie olej z alternátora

Discovery I, II, III

Moderátor: Miky_CZ

Odpovědět
Zpráva
Autor
Uživatelský avatar
Acon
Příspěvky: 4972
Registrován: 07 úno 2009 20:29
tel.: 00421910600711
auto: DII TD5 1999
Bydliště: Nitra SK

ečie olej z alternátora

#1 Příspěvek od Acon » 03 bře 2009 23:17

Takže nakoniec je regulátor tlaku paliva OK a mastné flaky pochádzajú z alternátora. Vraj je mazaný motorovým olejom a semeringy sú v prdeli. Trochu ma to zaskočilo, od motorového oleja by som očakával nie len mastné, ale aj čierne flaky. Sú to nejaké špeciálne semeringy, alebo ide o bežné rozmery, ktoré sa dajú kúpiť v "semeringárni" :D Idú tam ešte nejaké tesnenia?
Po 2 Discovery2 Discovery4 2009, 2,7TDV6, ARB, navijak, ochrana podvozku, ochrana zadného diferáku, 2 uzávierky, strešný nosič, led rampa, pracovné svetlá, X-Lifter... pravidelne dôkladne servisovaná, jazdíme každoročne Balkán a nechcem tam mať problém.

Uživatelský avatar
RudaK
Příspěvky: 8488
Registrován: 24 lis 2006 18:09
tel.: SONY Xperia Z3
auto: D III + D 1
Bydliště: Raygern - Sud mahren

#2 Příspěvek od RudaK » 04 bře 2009 07:22

To slyším prvně :shock: možná sem nedával pozor a tím pádem neslyšel :D . Vlastně sem zatím alternátor mazaný motorem ještě neviděl nikdy. :roll:
D III - 2,7 TDV - The end result of a lot of hard work.
D 1 - 300 TDI 33x12.5R15 - už konečně nesmrtelná " SPIDERMAN "

Uživatelský avatar
DanoDEF
Příspěvky: 5123
Registrován: 15 říj 2006 21:36
auto: 110 SW
Bydliště: Geča

#3 Příspěvek od DanoDEF » 04 bře 2009 07:53

... no este si musis o TD5ke viac postudovat.

...TD5 ma alternator spolu s podlakovou pumpou
LR Defender Td5 110SW po "prestavbe" a pred "prestavbou".

Uživatelský avatar
Acon
Příspěvky: 4972
Registrován: 07 úno 2009 20:29
tel.: 00421910600711
auto: DII TD5 1999
Bydliště: Nitra SK

#4 Příspěvek od Acon » 04 bře 2009 20:16

tak ako, vie niekto, či musím objednávať origo guferá, alebo ide o bežné rozmery? A čo ešte treba na pretesnenie? Je na demontáž potrebný nejaký špeciálny prípravok, alebo stačí štandardné náradie?
Po 2 Discovery2 Discovery4 2009, 2,7TDV6, ARB, navijak, ochrana podvozku, ochrana zadného diferáku, 2 uzávierky, strešný nosič, led rampa, pracovné svetlá, X-Lifter... pravidelne dôkladne servisovaná, jazdíme každoročne Balkán a nechcem tam mať problém.

Uživatelský avatar
Acon
Příspěvky: 4972
Registrován: 07 úno 2009 20:29
tel.: 00421910600711
auto: DII TD5 1999
Bydliště: Nitra SK

#5 Příspěvek od Acon » 04 bře 2009 20:18

tak ako, vie niekto, či musím objednávať origo guferá, alebo ide o bežné rozmery? A čo ešte treba na pretesnenie? Je na demontáž potrebný nejaký špeciálny prípravok, alebo stačí štandardné náradie?
Po 2 Discovery2 Discovery4 2009, 2,7TDV6, ARB, navijak, ochrana podvozku, ochrana zadného diferáku, 2 uzávierky, strešný nosič, led rampa, pracovné svetlá, X-Lifter... pravidelne dôkladne servisovaná, jazdíme každoročne Balkán a nechcem tam mať problém.

Uživatelský avatar
witoldo
Příspěvky: 116
Registrován: 04 pro 2008 22:49
Bydliště: Tesin

#6 Příspěvek od witoldo » 04 bře 2009 20:46

co bys chtel na altiku mazat motorovym olejem ??
treba to je cerpadlo ACE nebo servo... a mozna vakuovka nekde muze prisavat olej ??
DII TD5 novy gzycht; manual
-----------------------------
..radost zacina tam, kde jini konci..

Uživatelský avatar
Acon
Příspěvky: 4972
Registrován: 07 úno 2009 20:29
tel.: 00421910600711
auto: DII TD5 1999
Bydliště: Nitra SK

#7 Příspěvek od Acon » 04 bře 2009 22:39

witoldo píše:co bys chtel na altiku mazat motorovym olejem ??
treba to je cerpadlo ACE nebo servo... a mozna vakuovka nekde muze prisavat olej ??
Auto bolo na zdviháku a povedal mi to mechanik. Z alternátoru to tečie cez rebrá. Netvrdím, že je mazaný alternátor, no cez semering to tečie do neho. Nemal by som problém ísť tam, ale je to 150km a vraj 1/2 dňa práce. Ak sú to bežne kúpiteľné semeringy, spravím si to u kamoša v dielni aj sám.
Po 2 Discovery2 Discovery4 2009, 2,7TDV6, ARB, navijak, ochrana podvozku, ochrana zadného diferáku, 2 uzávierky, strešný nosič, led rampa, pracovné svetlá, X-Lifter... pravidelne dôkladne servisovaná, jazdíme každoročne Balkán a nechcem tam mať problém.

Uživatelský avatar
Sláma Karel
Příspěvky: 7894
Registrován: 21 črc 2007 00:04
tel.: +420608333403
auto: to se mi sem nevejde
Bydliště: Mníšek Pod Brdy

#8 Příspěvek od Sláma Karel » 04 bře 2009 23:18

Tak to taky slyším poprvé. Kape olej z alternátoru. :shock: K
POUŽITÉ NÁHRADNÍ DÍLY NA VŠECHNY LAND ROVERY --- tel 608333403 --- email rangerover@volny.cz --- http://www.lrslama.cz" onclick="window.open(this.href);return false;
28 let praxe

Uživatelský avatar
Land Jirka
Příspěvky: 3581
Registrován: 29 lis 2006 18:40
tel.: +420731913431
auto: Land Rover
Bydliště: Boskovice
Kontaktovat uživatele:

#9 Příspěvek od Land Jirka » 05 bře 2009 07:36

Alternátor má vepředu podtlakovou pumpu a ta je mazaná z motoru
Přílohy
alt td5.jpg
alt td5.jpg (14.15 KiB) Zobrazeno 3035 x
Land Rover 4x4 SERVIS, PRODEJ DÍLŮ LAND ROVER, DIAGNOSTIKA, OPRAVY A ÚPRAVY LAND ROVER, RENOVACE VETERÁNŮ
Tel: 731913431

Uživatelský avatar
Acon
Příspěvky: 4972
Registrován: 07 úno 2009 20:29
tel.: 00421910600711
auto: DII TD5 1999
Bydliště: Nitra SK

#10 Příspěvek od Acon » 05 bře 2009 10:54

Land Jirka píše:Alternátor má vepředu podtlakovou pumpu a ta je mazaná z motoru
No a medzi tou pumpu a alternátorom musí byť gufero, ktoré prepúšťa olej do alternátora a z neho mi to potom tečie. Potrebujem vedieť aký rozmer má to gufero (semering). Guferá stoja pár korún a výmena je jednoduchá záležitosť, kvôli tomu nepôjdem do servisu. Robil to niekto? sú tam ešte nejaké ďalšie tesnenia? Aký je k tomu prístup?
Po 2 Discovery2 Discovery4 2009, 2,7TDV6, ARB, navijak, ochrana podvozku, ochrana zadného diferáku, 2 uzávierky, strešný nosič, led rampa, pracovné svetlá, X-Lifter... pravidelne dôkladne servisovaná, jazdíme každoročne Balkán a nechcem tam mať problém.

Odpovědět