
ečie olej z alternátora
Moderátor: Miky_CZ
- Acon
- Příspěvky: 4972
- Registrován: 07 úno 2009 20:29
- tel.: 00421910600711
- auto: DII TD5 1999
- Bydliště: Nitra SK
ečie olej z alternátora
Takže nakoniec je regulátor tlaku paliva OK a mastné flaky pochádzajú z alternátora. Vraj je mazaný motorovým olejom a semeringy sú v prdeli. Trochu ma to zaskočilo, od motorového oleja by som očakával nie len mastné, ale aj čierne flaky. Sú to nejaké špeciálne semeringy, alebo ide o bežné rozmery, ktoré sa dajú kúpiť v "semeringárni"
Idú tam ešte nejaké tesnenia?

Po 2 Discovery2 Discovery4 2009, 2,7TDV6, ARB, navijak, ochrana podvozku, ochrana zadného diferáku, 2 uzávierky, strešný nosič, led rampa, pracovné svetlá, X-Lifter... pravidelne dôkladne servisovaná, jazdíme každoročne Balkán a nechcem tam mať problém.
- Acon
- Příspěvky: 4972
- Registrován: 07 úno 2009 20:29
- tel.: 00421910600711
- auto: DII TD5 1999
- Bydliště: Nitra SK
tak ako, vie niekto, či musím objednávať origo guferá, alebo ide o bežné rozmery? A čo ešte treba na pretesnenie? Je na demontáž potrebný nejaký špeciálny prípravok, alebo stačí štandardné náradie?
Po 2 Discovery2 Discovery4 2009, 2,7TDV6, ARB, navijak, ochrana podvozku, ochrana zadného diferáku, 2 uzávierky, strešný nosič, led rampa, pracovné svetlá, X-Lifter... pravidelne dôkladne servisovaná, jazdíme každoročne Balkán a nechcem tam mať problém.
- Acon
- Příspěvky: 4972
- Registrován: 07 úno 2009 20:29
- tel.: 00421910600711
- auto: DII TD5 1999
- Bydliště: Nitra SK
tak ako, vie niekto, či musím objednávať origo guferá, alebo ide o bežné rozmery? A čo ešte treba na pretesnenie? Je na demontáž potrebný nejaký špeciálny prípravok, alebo stačí štandardné náradie?
Po 2 Discovery2 Discovery4 2009, 2,7TDV6, ARB, navijak, ochrana podvozku, ochrana zadného diferáku, 2 uzávierky, strešný nosič, led rampa, pracovné svetlá, X-Lifter... pravidelne dôkladne servisovaná, jazdíme každoročne Balkán a nechcem tam mať problém.
- Acon
- Příspěvky: 4972
- Registrován: 07 úno 2009 20:29
- tel.: 00421910600711
- auto: DII TD5 1999
- Bydliště: Nitra SK
Auto bolo na zdviháku a povedal mi to mechanik. Z alternátoru to tečie cez rebrá. Netvrdím, že je mazaný alternátor, no cez semering to tečie do neho. Nemal by som problém ísť tam, ale je to 150km a vraj 1/2 dňa práce. Ak sú to bežne kúpiteľné semeringy, spravím si to u kamoša v dielni aj sám.witoldo píše:co bys chtel na altiku mazat motorovym olejem ??
treba to je cerpadlo ACE nebo servo... a mozna vakuovka nekde muze prisavat olej ??
Po 2 Discovery2 Discovery4 2009, 2,7TDV6, ARB, navijak, ochrana podvozku, ochrana zadného diferáku, 2 uzávierky, strešný nosič, led rampa, pracovné svetlá, X-Lifter... pravidelne dôkladne servisovaná, jazdíme každoročne Balkán a nechcem tam mať problém.
- Sláma Karel
- Příspěvky: 7894
- Registrován: 21 črc 2007 00:04
- tel.: +420608333403
- auto: to se mi sem nevejde
- Bydliště: Mníšek Pod Brdy
Tak to taky slyším poprvé. Kape olej z alternátoru.
K

POUŽITÉ NÁHRADNÍ DÍLY NA VŠECHNY LAND ROVERY --- tel 608333403 --- email rangerover@volny.cz --- http://www.lrslama.cz" onclick="window.open(this.href);return false;
28 let praxe
28 let praxe
- Land Jirka
- Příspěvky: 3581
- Registrován: 29 lis 2006 18:40
- tel.: +420731913431
- auto: Land Rover
- Bydliště: Boskovice
- Kontaktovat uživatele:
- Acon
- Příspěvky: 4972
- Registrován: 07 úno 2009 20:29
- tel.: 00421910600711
- auto: DII TD5 1999
- Bydliště: Nitra SK
No a medzi tou pumpu a alternátorom musí byť gufero, ktoré prepúšťa olej do alternátora a z neho mi to potom tečie. Potrebujem vedieť aký rozmer má to gufero (semering). Guferá stoja pár korún a výmena je jednoduchá záležitosť, kvôli tomu nepôjdem do servisu. Robil to niekto? sú tam ešte nejaké ďalšie tesnenia? Aký je k tomu prístup?Land Jirka píše:Alternátor má vepředu podtlakovou pumpu a ta je mazaná z motoru
Po 2 Discovery2 Discovery4 2009, 2,7TDV6, ARB, navijak, ochrana podvozku, ochrana zadného diferáku, 2 uzávierky, strešný nosič, led rampa, pracovné svetlá, X-Lifter... pravidelne dôkladne servisovaná, jazdíme každoročne Balkán a nechcem tam mať problém.