Záchrana jednoho Classica II.
RRC
...
- Přílohy
-
- Kryten za volantem aneb právo první noci....jpg
- (99 KiB) Staženo 1776 x
-
- RRC 0209 011 ještě trochu poštelovat....jpg
- (95.95 KiB) Staženo 1776 x
Aktuálně: 1979 SIII 88" 2,25 l Petrol a 1983 two-door Range Rover V8; Dříve navíc: 1969 SIIa 88" 2,5 l Petrol, 2003 Discovery 2 TD5, 2005 Discovery 3 TDV6 S, 2011 Discovery 4 SDV6 SE, 2016 Discovery 4 SDV6 HSE a 2021 Defender 110 SE D250
- 1960SeriesII
- Příspěvky: 3247
- Registrován: 04 kvě 2007 07:45
- tel.: 774747556
- Bydliště: Přes kopec od Hořovic
- Kontaktovat uživatele:
- Gobey
- Příspěvky: 1674
- Registrován: 26 zář 2007 23:48
- tel.: +420603440581
- auto: Defender
- Bydliště: Pchery
- Kontaktovat uživatele:
tak jaký byl výlet na Valachy?
H.
H.
Svobodný advokát, potápěč a definitivně rozpolcená osobnost-vezmu to podle stáří: Jeep Willys MB SAS, Jawa 350 sidecar, Jaguar Daimler XJ6C 4.2l, LR SIII Lightweight, LR Defender Td4 110 & 90-volanty a řídítka na všech stranách. http://www.onheiser.cz" onclick="window.open(this.href);return false;
RRC
Já myslím, že si ty pružiny ještě trochu sednou. Jsou to opravdu "heavy duty - standard height". Na druhou stranu se u nich uvádí, že standardní výšku mají při určitém zatížení a auto je na fotkách úplně prázdné, takže je možné, že sedí trochu výš.PavelU píše:Nádhera, Neklane stejně vypadá trošku vyšší, asi ty pružiny, nebo se mi to jenom zdá.
Aktuálně: 1979 SIII 88" 2,25 l Petrol a 1983 two-door Range Rover V8; Dříve navíc: 1969 SIIa 88" 2,5 l Petrol, 2003 Discovery 2 TD5, 2005 Discovery 3 TDV6 S, 2011 Discovery 4 SDV6 SE, 2016 Discovery 4 SDV6 HSE a 2021 Defender 110 SE D250
RRC
Výlet na Valachy byl na jednu stranu hrozný, protože jsem ho absolvoval za volantem manželčina služebního žabožrouta, kteréžto přibližovadlo opravdu nemám rád, ale jinak pohoda. Na Nivách bylo pořád dost sněhu a v neděli tam dokonce padalo něco mezi sněhem a deštěm, dole bylo hnusně - pořád pršelo. Tchýně slavila narozeniny, takže jsem se vrátil zase o pár kilo těžší, valašský kult jídla opět nezklamalGobey píše:tak jaký byl výlet na Valachy?
H.

Aktuálně: 1979 SIII 88" 2,25 l Petrol a 1983 two-door Range Rover V8; Dříve navíc: 1969 SIIa 88" 2,5 l Petrol, 2003 Discovery 2 TD5, 2005 Discovery 3 TDV6 S, 2011 Discovery 4 SDV6 SE, 2016 Discovery 4 SDV6 HSE a 2021 Defender 110 SE D250
- Gobey
- Příspěvky: 1674
- Registrován: 26 zář 2007 23:48
- tel.: +420603440581
- auto: Defender
- Bydliště: Pchery
- Kontaktovat uživatele:
myslel jsem, že jedeš Clasikem.
H.
H.
Svobodný advokát, potápěč a definitivně rozpolcená osobnost-vezmu to podle stáří: Jeep Willys MB SAS, Jawa 350 sidecar, Jaguar Daimler XJ6C 4.2l, LR SIII Lightweight, LR Defender Td4 110 & 90-volanty a řídítka na všech stranách. http://www.onheiser.cz" onclick="window.open(this.href);return false;
Já mám úplně stejné pružiny na Disco I a Disco je tvrdé úplně pekelně. I když je to standardní výška auto je vyšší, dokonce mně přijde, že je vyšší předek než zadek, pravděpodobně jsou přední pružiny dělané na hmotnost pevnostního nárazníku, navijáku a tak. Tím jak se předej zvednul tak začal vibrovat kardan, klasika..., takže už mám připravené standardní péra a ty heavy duty půjdou pryč... To jen tak pro zajímavost, ono se to stejně chová na každém autě jinak, Kryten říkal po prvním projíždění, že podvozek na Neklanově RRC je akorát tak příjemně tuhý... Disco s tím samým je jak vyskákaná koza... na mém RRC mám o dva palce prodloužená péra a mám předek níž než má Disco s standardní výškou, ale heavy duty... Je to takové tajemné... 

Country boy...
Tak jsem dneska jel úplně náhodou za Neklanem (už s jeho RRC) z Berouna až ke Koněprusům (měli jsme zdá se podobnou cestu ve stejnou dobu), Range vypadá na silnici krásně..., co je ale největší bomba je ten zvuk..., když přidal tak mně začaly u Devadesátky drnčet okna, tak jsem si ještě stáhl okýnko..., no krása.
Country boy...
- PavelU
- Příspěvky: 5182
- Registrován: 01 úno 2009 17:54
- tel.: +420 603716996
- auto: Land Rover
- Bydliště: Zlín
- Kontaktovat uživatele:
Si to dovedu představit, jenom to čtu a mám husí kůži.
Něco podobného
http://www.youtube.com/watch?v=FYBPQP-H ... annel_page

Něco podobného

RRC
Jezdíme, jezdíme, dneska jdeme poprvé vyměnit olej, abychom dodrželi pokyny RPI. Zítra bychom mohli poprvé natankovat LPG, na benzin to zatím jezdí za 19 l / 100km ve stavu úplně syrového motoru se 400km na tachometru.
Podvozek je opravdu tuhý příjemně, to znamená, že z něho cítíte solidnost nového auta. Nerovnosti žehlí dobře, uvnitř přitom nic neskřípe (kromě cca dvou věcí, o kterých víme a vyřešíme je). Boční náklony jsou pod kontrolou tlustých stabilizátorů, takže spokojenost s výjimkou faktu, že ten předek je opravdu trochu moc vysoko, což mi vadí jenom s estetického hlediska, na funkci rostlináře to nemá vliv...
. Hlavně, že se vejdu do garáže.
Zvuk, to je opravdu maso, kamkoli přijedu, všichni se otáčejí. Dneska mi dcery říkaly, že když jsem v suterénních garážích nastartoval, bylo to slyšet až do třetího patra... Občas si nicméně říkám, že po 500km jízdy mi to možná poleze na nervy.
Podvozek je opravdu tuhý příjemně, to znamená, že z něho cítíte solidnost nového auta. Nerovnosti žehlí dobře, uvnitř přitom nic neskřípe (kromě cca dvou věcí, o kterých víme a vyřešíme je). Boční náklony jsou pod kontrolou tlustých stabilizátorů, takže spokojenost s výjimkou faktu, že ten předek je opravdu trochu moc vysoko, což mi vadí jenom s estetického hlediska, na funkci rostlináře to nemá vliv...

Zvuk, to je opravdu maso, kamkoli přijedu, všichni se otáčejí. Dneska mi dcery říkaly, že když jsem v suterénních garážích nastartoval, bylo to slyšet až do třetího patra... Občas si nicméně říkám, že po 500km jízdy mi to možná poleze na nervy.
Aktuálně: 1979 SIII 88" 2,25 l Petrol a 1983 two-door Range Rover V8; Dříve navíc: 1969 SIIa 88" 2,5 l Petrol, 2003 Discovery 2 TD5, 2005 Discovery 3 TDV6 S, 2011 Discovery 4 SDV6 SE, 2016 Discovery 4 SDV6 HSE a 2021 Defender 110 SE D250
Toho jsem si taky všiml když jsem za Tebou jel, že ten předek působí tak, že je trochu "do kopce", je to přesně to samé jako na našem Disco se stejným podvozkem. Ten povozek tam je už 3/4 roku a ještě jsem si na to nezvykl, vždycky mně to bouchne do očí... a nijak si to nesedlo.
Osobně bych se v Tvém případě zamyslel jestli nenechat vysoustružit podložky pod zadní pera, cca 1-1,5cm vysoké, trošku by vylezl zadek nahoru (ale ne moc) a tím by se to s tím předkem opticky srovnalo. Nebylo by to nijak moc zvedlé, aby byl problém třeba se zadním kardanem, to zdaleka ne... Vezmi si pokud bys naložil kufr a měl ještě lidi na zadních sedačkách, tak si sedne jen zadek, předek bude opticky nahoře ještě víc..., znám to z Disca...
Zajímavý je, že u mého RRC to mám přesně naopak, zadek nahoře a předek opticky níže..., dvoupalcový podvozek Britpart.
Osobně bych se v Tvém případě zamyslel jestli nenechat vysoustružit podložky pod zadní pera, cca 1-1,5cm vysoké, trošku by vylezl zadek nahoru (ale ne moc) a tím by se to s tím předkem opticky srovnalo. Nebylo by to nijak moc zvedlé, aby byl problém třeba se zadním kardanem, to zdaleka ne... Vezmi si pokud bys naložil kufr a měl ještě lidi na zadních sedačkách, tak si sedne jen zadek, předek bude opticky nahoře ještě víc..., znám to z Disca...
Zajímavý je, že u mého RRC to mám přesně naopak, zadek nahoře a předek opticky níže..., dvoupalcový podvozek Britpart.
Country boy...
Základ byl podobný, ale ten výfuk ještě tak nějak rezonoval, takový ostrý, řezavý zvuk při akceleraci, který pak přecházel do takového temného hučení... a zem se zachvěla...PavelU píše:Si to dovedu představit, jenom to čtu a mám husí kůži.![]()
Něco podobnéhohttp://www.youtube.com/watch?v=FYBPQP-H ... annel_page

Country boy...
- PavelU
- Příspěvky: 5182
- Registrován: 01 úno 2009 17:54
- tel.: +420 603716996
- auto: Land Rover
- Bydliště: Zlín
- Kontaktovat uživatele:
Rover píše:Osobně bych se v Tvém případě zamyslel jestli nenechat vysoustružit podložky pod zadní pera, cca 1-1,5cm vysoké, trošku by vylezl zadek nahoru (ale ne moc) a tím by se to s tím předkem opticky srovnalo.



Možná je to tím, že ten diesel je těžší.Rover píše:Zajímavý je, že u mého RRC to mám přesně naopak, zadek nahoře a předek opticky níže..., dvoupalcový podvozek Britpart.

Re: RRC
Já bych se toho nebál. Radost nad krásným zvukem V8 motoru násobně převýší to, co neznalí nazývají obtěžování hlukem. Je to rajská hudba a její poslech je za odměnu. Takhle je potřeba to vidět. A když už by jsi to nemohl vydržet, tak si půjčíš na chvilku auto od manželky a uvidíš, že se to zlepší.Neklan píše:... Občas si nicméně říkám, že po 500km jízdy mi to možná poleze na nervy.
Přeji Ti, aby se podařilo rychle odstranit drobné počáteční potíže a potom už jen spokojenost Tvoji s RRC a také naopak. Je krásný a nový a je potřeba ze všech sil dbát na to, aby to tak dlouho zůstalo.
Zdraví a maloučko i závidí
Kubeš
nechtelo by to lepsi prisun vzduchu?
MotoHanz - prodej a dovoz motocyklů prodej náhradních dílů a doplňků na Harley-Davidson a další http://www.motohanz.cz
RRC
Kam? Do motoru? Nebo do kabiny? V obou místech je ho dostatek.motohanz píše:nechtelo by to lepsi prisun vzduchu?
Aktuálně: 1979 SIII 88" 2,25 l Petrol a 1983 two-door Range Rover V8; Dříve navíc: 1969 SIIa 88" 2,5 l Petrol, 2003 Discovery 2 TD5, 2005 Discovery 3 TDV6 S, 2011 Discovery 4 SDV6 SE, 2016 Discovery 4 SDV6 HSE a 2021 Defender 110 SE D250
RRC
Už mám najeto skoro 400 mil, tak ještě stovku a můžu pomalu začít zvyšovat otáčky. Zatím jezdím do předepsaných 2.500rpm a můžu říct, že většinou ani víc není potřeba. Dneska Kryten trochu laboroval ( s úspěchem) s předstihem a nastavením karburátoru (v RPI bohužel motor vůbec nenastavili
) a ráno ještě elektrikář dolaďoval spínání Kenlowe ventilátorů (chtělo to jedno relátko navíc a silnější pojistky), také s úspěchem - chodí perfektně. Po chvíli přemýšlení vyhrálo praktické hledisko nad klasickým vzhledem a na auto se vrátily boční lišty, které tam byly původně (original RR).
S Krytenem jsme se dohodli na těch podložkách pod zadní pružiny a rovnou to vezme přes kopírák, protože jinak se shodujeme, že tenhle podvozek je bomba, takže ho bude dávat i na svého RRC (je, to jsem se ukec - teplý bonz, šasi už přijelo z lakovny, RRC je nakažlivý
).
No nic, RRC už jezdí, takže je čas tohle vlákno pomalu uzavřít. Žel se mi zatím nepodařilo uspořádat řádnou oslavu s partou zainteresovaných, protože jsem zaneprázdněn zajížděním a sžíváním se s RRC
, ale také musím po večerech pracovat, když přes den toho moc nestihnu. Doufám, že to brzy napravím.
Děkuji vám tedy, že jste nám drželi palce a pravidelně toto vlákno sledovali.
Tak kdo se tedy na tom podíleli?
- MRM Land Rover Centre http://www.mrmlandrover.co.uk/ - ti mi RRC prodali.
- RPI Engineering http://www.v8engines.com/ - motor
- Scorpion Racing - už krachli - EBC brzdy, stabilizátory, Koni Heavy Track tlumiče
- Paddock Spares http://www.paddockspares.com/ - různé díly
- Rimmer Bros http://www.rimmerbros.co.uk/ - různé díly
- British Cars http://www.britishcars.cz/ - různé díly
- Land Rover Orphanage http://www.landroverorphanage.com/ - bulkhead
- Europa Spares https://www.europaspares.com/ - budíky, kontrolky, přídavná světla, zrcátka
- Karel Sláma - dveře, ro-style kola
A především chci poděkovat celé bandě z Bělče:
Viktor, klempíř Mirek, bohužel již zesnulý Pavel Hanzlík, elektrikář Pavel, čalouník Karel, Martin, Kubeš, Rosomák, Rover... and last but not least (and the most important) - Kryten.
Doufám, že jsem na nikoho nezapomněl (to by mě mrzelo, ale na druhou stranu by mi to bylo podobné) a pokud přece, tak se hluboce omlouvám.
Začíná kapitola "život se zachráněným Classicem"

S Krytenem jsme se dohodli na těch podložkách pod zadní pružiny a rovnou to vezme přes kopírák, protože jinak se shodujeme, že tenhle podvozek je bomba, takže ho bude dávat i na svého RRC (je, to jsem se ukec - teplý bonz, šasi už přijelo z lakovny, RRC je nakažlivý


No nic, RRC už jezdí, takže je čas tohle vlákno pomalu uzavřít. Žel se mi zatím nepodařilo uspořádat řádnou oslavu s partou zainteresovaných, protože jsem zaneprázdněn zajížděním a sžíváním se s RRC

Děkuji vám tedy, že jste nám drželi palce a pravidelně toto vlákno sledovali.
Tak kdo se tedy na tom podíleli?
- MRM Land Rover Centre http://www.mrmlandrover.co.uk/ - ti mi RRC prodali.
- RPI Engineering http://www.v8engines.com/ - motor
- Scorpion Racing - už krachli - EBC brzdy, stabilizátory, Koni Heavy Track tlumiče
- Paddock Spares http://www.paddockspares.com/ - různé díly
- Rimmer Bros http://www.rimmerbros.co.uk/ - různé díly
- British Cars http://www.britishcars.cz/ - různé díly
- Land Rover Orphanage http://www.landroverorphanage.com/ - bulkhead
- Europa Spares https://www.europaspares.com/ - budíky, kontrolky, přídavná světla, zrcátka
- Karel Sláma - dveře, ro-style kola
A především chci poděkovat celé bandě z Bělče:
Viktor, klempíř Mirek, bohužel již zesnulý Pavel Hanzlík, elektrikář Pavel, čalouník Karel, Martin, Kubeš, Rosomák, Rover... and last but not least (and the most important) - Kryten.
Doufám, že jsem na nikoho nezapomněl (to by mě mrzelo, ale na druhou stranu by mi to bylo podobné) a pokud přece, tak se hluboce omlouvám.
Začíná kapitola "život se zachráněným Classicem"
Aktuálně: 1979 SIII 88" 2,25 l Petrol a 1983 two-door Range Rover V8; Dříve navíc: 1969 SIIa 88" 2,5 l Petrol, 2003 Discovery 2 TD5, 2005 Discovery 3 TDV6 S, 2011 Discovery 4 SDV6 SE, 2016 Discovery 4 SDV6 HSE a 2021 Defender 110 SE D250