2.8 TGV
Moderátor: Acon
Presne tak, muze to byt cokoliv, kdyt mu ani diagnostika nic neukaze. Ja tu nechtel rozdmychavat vasne jestli toyota nebo LR. JE to kazdyho vec, jenom mi prijde zbytecny si hrat s tim defikem a davat tam ten motor za penize, za ktery je mozno koupit jiny auto. Treba tu toyotu, ktera ma ten motor a i jiny veci lepsi nez nejakej brazilskej 2,8TGV puvodem z Mazdy nebo z ceho.
Ja bohuzel nejsem takovej, ze musim mit auto od jedny znacky, ja k autu vztah az takovej nemam.
Ja bohuzel nejsem takovej, ze musim mit auto od jedny znacky, ja k autu vztah az takovej nemam.
- kudrnac
- Příspěvky: 540
- Registrován: 05 lis 2006 20:18
- tel.: 603 269 399
- Bydliště: Břeclav
- Kontaktovat uživatele:
Je fakt, že jsme jel v nové předváděcí toy od Dajbycha a ten motor měl tah jako blázen ale defik to není. Jinak DII jsem dvakrát utopil v Albánii a podruhé jsme dojel do přístavu jenom tak, že jsme hlídal otačkoměr jakmile to překročilo 1500 otáček tak se resetovala jednotka a hotovo. Na lodi jsem si ji vzal sebou do kajuty a čistil jeden kontak po druhém a v Benátkách už to zase byl cvrkot. Možná je chyba někde úplně jinde, je potřeba hledat.
TD5
Škoda, že to je nesmysl. TD5 bez elektroniky prostě nejede...
Jinak TGV 2,8 vychází z 300tdi a ne z Mazdy... viz. zde: http://www.prinsmaasdijk.nl/landroveren ... ehs28.html
Jinak TGV 2,8 vychází z 300tdi a ne z Mazdy... viz. zde: http://www.prinsmaasdijk.nl/landroveren ... ehs28.html
Aktuálně: 1979 SIII 88" 2,25 l Petrol a 1983 two-door Range Rover V8; Dříve navíc: 1969 SIIa 88" 2,5 l Petrol, 2003 Discovery 2 TD5, 2005 Discovery 3 TDV6 S, 2011 Discovery 4 SDV6 SE, 2016 Discovery 4 SDV6 HSE a 2021 Defender 110 SE D250
- RudaK
- Příspěvky: 8488
- Registrován: 24 lis 2006 18:09
- tel.: SONY Xperia Z3
- auto: D III + D 1
- Bydliště: Raygern - Sud mahren
Re: TD5
Neklan píše:Škoda, že to je nesmysl. TD5 bez elektroniky prostě nejede...
Jinak TGV 2,8 vychází z 300tdi a ne z Mazdy... viz. zde: http://www.prinsmaasdijk.nl/landroveren ... ehs28.html
Neklane,je dobře že si to uved na správnou míru.Majitelé Toy si myslí,že všechno vzniklo v Japoonii.



D III - 2,7 TDV - The end result of a lot of hard work.
D 1 - 300 TDI 33x12.5R15 - už konečně nesmrtelná " SPIDERMAN "
D 1 - 300 TDI 33x12.5R15 - už konečně nesmrtelná " SPIDERMAN "
- RudaK
- Příspěvky: 8488
- Registrován: 24 lis 2006 18:09
- tel.: SONY Xperia Z3
- auto: D III + D 1
- Bydliště: Raygern - Sud mahren
Já bych to nerozebíral
To bych taky nechápal,jestli Sparta nebo Slávia.Potažmo Losna nebo Mažňák
.To by kluci ze "Stínadel" s toho měli guláš. Mě se moje taky líbí a má nějaký nedostatky ( a nemám japonku
)Já taky nejsem 100%.
i když bych nějakou přítulkyni za míň pezízů asi splašil 







D III - 2,7 TDV - The end result of a lot of hard work.
D 1 - 300 TDI 33x12.5R15 - už konečně nesmrtelná " SPIDERMAN "
D 1 - 300 TDI 33x12.5R15 - už konečně nesmrtelná " SPIDERMAN "
- MOPADŽI
- Příspěvky: 4295
- Registrován: 08 zář 2007 22:35
- auto: Def,Def a Def+Disco
- Bydliště: Orlickoústecko
- Kontaktovat uživatele:
Já neberu jistotu Pavle. Ztráta výkonu ale určitě nebude mechanický problém. Auto Ondrovi jelo.PavelU píše:Mopadži a kde bereš jistotu, že u Kangaroa je problém v ECU, nebo v elektronice
Takže nejreálnější doměnka je elektronika, elektrika a nafta a její "doprava" do motoru.
Čas a Land Rover, nezastavíš... www.mopadzi4x4.eu
- MOPADŽI
- Příspěvky: 4295
- Registrován: 08 zář 2007 22:35
- auto: Def,Def a Def+Disco
- Bydliště: Orlickoústecko
- Kontaktovat uživatele:
Re: TD5
Dobrá informace Neklane.Neklan píše:Škoda, že to je nesmysl. TD5 bez elektroniky prostě nejede...
Jinak TGV 2,8 vychází z 300tdi a ne z Mazdy... viz. zde: http://www.prinsmaasdijk.nl/landroveren ... ehs28.html
Doufám že nás tvé info nezklame


Čas a Land Rover, nezastavíš... www.mopadzi4x4.eu
- PavelU
- Příspěvky: 5182
- Registrován: 01 úno 2009 17:54
- tel.: +420 603716996
- auto: Land Rover
- Bydliště: Zlín
- Kontaktovat uživatele:
Já nechci strašit, ale ani mechanický problém bych nevylučoval. Každopádně remap ECU v tomto případě není řešení, nejdříve je potřeba zjistit co je příčinou ztráty výkonu.MOPADŽI píše:Já neberu jistotu Pavle. Ztráta výkonu ale určitě nebude mechanický problém. Auto Ondrovi jelo.PavelU píše:Mopadži a kde bereš jistotu, že u Kangaroa je problém v ECU, nebo v elektronice
Takže nejreálnější doměnka je elektronika, elektrika a nafta a její "doprava" do motoru.
No, zatím nic nového, byl jsem u Eliota (dík) a diagnostika ukázala nějaké divné hodnoty u z čidel od vstřiků (moc tomu nerozumím). Že by odešli v 80 tis vztřiky se mi moc nezdá. Nicméně, pokud se neobjeví nějaké jiné vysvětlení zkusím je vyndat a nechat přezkoušet a pokud budou špatný tak mě podrž to bude dobrých 50 tis.
Mechanická závada se mi nezdá, jaká by to byla, že motor s ní najel 5000 km a neprojevilo se to ani teplotou a ani zvukem.
Nicméně se motor chová takto. Pokud jej nastartuji (zvuk a pravidelnost chodu - OK) a vyjedu má rozumnej výkon tak cca do 1800 otáček.
Po ujetí cca 30 km se výkon pomalu postupně začne zlepšovat i ve vyšších otáčkách ale pouze tak do 2500. Ale to pouze za předpokladu, že přidávám plyn velmi pozvolna (balancuji s plynem na místě kdy začíná táhnout) pak se jakoby roztáčí a jede líp (ale nikdy úplně dobře).
Vypadá to že tam jde moc nafty nebo málo vzduchu, když po delší jízdě kdy se "dusí" prošlápnu plyn na volnoběh vyvalí se oblak černého dýmu.
Stavros , já vím že vyhodit za motor o 150 tis víc kvůli trochu většímu krouťáku a výkonu není moc rozumné, ale pokud to nebude vykoupeno spolehlivostí stále o tom uvažuji. Jsem v situaci kdy mám barák, celkem zajištěnou rodinu auta která jsem vždycky chtěl, nějaká korunu našetřenu tak si chci plnit sny dokud můžu.
Příští týden se pojedu kouknout na TGV v defíku pak se uvidí.
Mechanická závada se mi nezdá, jaká by to byla, že motor s ní najel 5000 km a neprojevilo se to ani teplotou a ani zvukem.
Nicméně se motor chová takto. Pokud jej nastartuji (zvuk a pravidelnost chodu - OK) a vyjedu má rozumnej výkon tak cca do 1800 otáček.
Po ujetí cca 30 km se výkon pomalu postupně začne zlepšovat i ve vyšších otáčkách ale pouze tak do 2500. Ale to pouze za předpokladu, že přidávám plyn velmi pozvolna (balancuji s plynem na místě kdy začíná táhnout) pak se jakoby roztáčí a jede líp (ale nikdy úplně dobře).
Vypadá to že tam jde moc nafty nebo málo vzduchu, když po delší jízdě kdy se "dusí" prošlápnu plyn na volnoběh vyvalí se oblak černého dýmu.
Stavros , já vím že vyhodit za motor o 150 tis víc kvůli trochu většímu krouťáku a výkonu není moc rozumné, ale pokud to nebude vykoupeno spolehlivostí stále o tom uvažuji. Jsem v situaci kdy mám barák, celkem zajištěnou rodinu auta která jsem vždycky chtěl, nějaká korunu našetřenu tak si chci plnit sny dokud můžu.
Příští týden se pojedu kouknout na TGV v defíku pak se uvidí.
- Land Jirka
- Příspěvky: 3581
- Registrován: 29 lis 2006 18:40
- tel.: +420731913431
- auto: Land Rover
- Bydliště: Boskovice
- Kontaktovat uživatele:
Já bych se mrkl na obtokovej ventil na turbu, jestli si to ještě neudělal.Kangaroo píše:No, zatím nic nového, byl jsem u Eliota (dík) a diagnostika ukázala nějaké divné hodnoty u z čidel od vstřiků (moc tomu nerozumím). Že by odešli v 80 tis vztřiky se mi moc nezdá. Nicméně, pokud se neobjeví nějaké jiné vysvětlení zkusím je vyndat a nechat přezkoušet a pokud budou špatný tak mě podrž to bude dobrých 50 tis.
Mechanická závada se mi nezdá, jaká by to byla, že motor s ní najel 5000 km a neprojevilo se to ani teplotou a ani zvukem.
Nicméně se motor chová takto. Pokud jej nastartuji (zvuk a pravidelnost chodu - OK) a vyjedu má rozumnej výkon tak cca do 1800 otáček.
Po ujetí cca 30 km se výkon pomalu postupně začne zlepšovat i ve vyšších otáčkách ale pouze tak do 2500. Ale to pouze za předpokladu, že přidávám plyn velmi pozvolna (balancuji s plynem na místě kdy začíná táhnout) pak se jakoby roztáčí a jede líp (ale nikdy úplně dobře).
Vypadá to že tam jde moc nafty nebo málo vzduchu, když po delší jízdě kdy se "dusí" prošlápnu plyn na volnoběh vyvalí se oblak černého dýmu.
Stavros , já vím že vyhodit za motor o 150 tis víc kvůli trochu většímu krouťáku a výkonu není moc rozumné, ale pokud to nebude vykoupeno spolehlivostí stále o tom uvažuji. Jsem v situaci kdy mám barák, celkem zajištěnou rodinu auta která jsem vždycky chtěl, nějaká korunu našetřenu tak si chci plnit sny dokud můžu.
Příští týden se pojedu kouknout na TGV v defíku pak se uvidí.
I když to diagnostika nenahlásila.
Teďka řešíme podobnej problém na TD5ce v disku - motor jede normálně v malejch otáčkách, ale do kopce jako kdyby tě někdo chytl za prdel. (chová se to jako kdyby měl omezovač, jako je na náklaďákách), prostě je tam znatelná díra a pak výkon pomalu nabíhá.
Všechny závady vypsané diagnostikou odstraněny (nová váha vzduchu a ovládání EGR a obtoku turba.

Land Rover 4x4 SERVIS, PRODEJ DÍLŮ LAND ROVER, DIAGNOSTIKA, OPRAVY A ÚPRAVY LAND ROVER, RENOVACE VETERÁNŮ
Tel: 731913431
Tel: 731913431
- Miloš II
- Příspěvky: 1945
- Registrován: 01 lis 2006 09:24
- tel.: سوني اريكسون
- auto: لاند روفر ديسكفري 2
- Kontaktovat uživatele:
Teďka řešíme podobnej problém na TD5ce v disku - motor jede normálně v malejch otáčkách, ale do kopce jako kdyby tě někdo chytl za prdel. (chová se to jako kdyby měl omezovač, jako je na náklaďákách), prostě je tam znatelná díra a pak výkon pomalu nabíhá.
Všechny závady vypsané diagnostikou odstraněny (nová váha vzduchu a ovládání EGR a obtoku turba.
[/quote]
No možný to je, ale chytal jsem na hadici za turbem asi něco přes 3000ot a byla natlakovaná ne ztvrdlá na kámen, aby ECU vyhodnotila tlak čidlem že má přes solenoid a právě vzniklým přetlakem pomocí pístku otevřít obtokový kanálek v turbu se mi nezdá. Možná nedovřený "skřížený". Miloš II
Všechny závady vypsané diagnostikou odstraněny (nová váha vzduchu a ovládání EGR a obtoku turba.

No možný to je, ale chytal jsem na hadici za turbem asi něco přes 3000ot a byla natlakovaná ne ztvrdlá na kámen, aby ECU vyhodnotila tlak čidlem že má přes solenoid a právě vzniklým přetlakem pomocí pístku otevřít obtokový kanálek v turbu se mi nezdá. Možná nedovřený "skřížený". Miloš II
Kgalagadi Transfrontier Park,Central Kalahari Game Reserve,Hurungwe Safari Area,Charara Safari Area,Mana Pools National Park,Chizarira National Park,Namib-Naukluft National Park,Lower Zambezi National Park
něco o TGV:
http://www.mdengineering.co.uk/index.php?act=faq
http://www.mdengineering.co.uk/index.php?act=faq
mimochodem pro lowa tu maj kit pro 300 TDi na 135 HP za 695 liber.
http://www.mdengineering.co.uk/index.ph ... y&cat_id=6
http://www.mdengineering.co.uk/index.ph ... y&cat_id=6
- Land Jirka
- Příspěvky: 3581
- Registrován: 29 lis 2006 18:40
- tel.: +420731913431
- auto: Land Rover
- Bydliště: Boskovice
- Kontaktovat uživatele:
Spíš sem myslel, že je zakarbonovaný (pootevřený), nebo se přidírá to táhlo, než el závada.Miloš II píše: No možný to je, ale chytal jsem na hadici za turbem asi něco přes 3000ot a byla natlakovaná ne ztvrdlá na kámen, aby ECU vyhodnotila tlak čidlem že má přes solenoid a právě vzniklým přetlakem pomocí pístku otevřít obtokový kanálek v turbu se mi nezdá. Možná nedovřený "skřížený". Miloš II
Land Rover 4x4 SERVIS, PRODEJ DÍLŮ LAND ROVER, DIAGNOSTIKA, OPRAVY A ÚPRAVY LAND ROVER, RENOVACE VETERÁNŮ
Tel: 731913431
Tel: 731913431
Velmi podobně se mi chovala DIII, zjistila se prasklinka na hadici za turbem,při větším přidaní plynu se hadice natlakovala otevřela se prasklinka,poklesl plnící tlak auto ztratilo výkon. Při pomalém přidání se auto chovalo normálně. Závada se objevovala nepravidelně většinou při jizdě do kopce,auto černě zakouřilo netáhlo. Prasklina fungovala jak přetlakový pojistný ventil. Teď projistotu, zjistili nějakou závadu na vysokotlakém čerpadle,udajně senzor tlaku. Senzor nejde vyměnit, takže se mění celé čerpadlo. Za chvíli už budu mít celé nové auto.


