2.8 TGV

Všeobecné rady a informace

Moderátor: Acon

Odpovědět
Zpráva
Autor
Uživatelský avatar
Stavros
Příspěvky: 2627
Registrován: 25 říj 2006 08:42
tel.: 603145905
Kontaktovat uživatele:

#41 Příspěvek od Stavros » 24 bře 2009 16:16

Presne tak, muze to byt cokoliv, kdyt mu ani diagnostika nic neukaze. Ja tu nechtel rozdmychavat vasne jestli toyota nebo LR. JE to kazdyho vec, jenom mi prijde zbytecny si hrat s tim defikem a davat tam ten motor za penize, za ktery je mozno koupit jiny auto. Treba tu toyotu, ktera ma ten motor a i jiny veci lepsi nez nejakej brazilskej 2,8TGV puvodem z Mazdy nebo z ceho.
Ja bohuzel nejsem takovej, ze musim mit auto od jedny znacky, ja k autu vztah az takovej nemam.

Uživatelský avatar
kudrnac
Příspěvky: 540
Registrován: 05 lis 2006 20:18
tel.: 603 269 399
Bydliště: Břeclav
Kontaktovat uživatele:

#42 Příspěvek od kudrnac » 24 bře 2009 17:42

Je fakt, že jsme jel v nové předváděcí toy od Dajbycha a ten motor měl tah jako blázen ale defik to není. Jinak DII jsem dvakrát utopil v Albánii a podruhé jsme dojel do přístavu jenom tak, že jsme hlídal otačkoměr jakmile to překročilo 1500 otáček tak se resetovala jednotka a hotovo. Na lodi jsem si ji vzal sebou do kajuty a čistil jeden kontak po druhém a v Benátkách už to zase byl cvrkot. Možná je chyba někde úplně jinde, je potřeba hledat.

Uživatelský avatar
harvy
Příspěvky: 110
Registrován: 26 úno 2009 12:58
Bydliště: praha

#43 Příspěvek od harvy » 26 bře 2009 00:14

Jak to čtu tak mi přijde na mysl zkusit variantu td5 bez elektroniky :lol:
je to zase k.o.

Uživatelský avatar
Neklan
Příspěvky: 2906
Registrován: 07 lis 2007 10:30
Bydliště: Praha

TD5

#44 Příspěvek od Neklan » 26 bře 2009 01:01

Škoda, že to je nesmysl. TD5 bez elektroniky prostě nejede...
Jinak TGV 2,8 vychází z 300tdi a ne z Mazdy... viz. zde: http://www.prinsmaasdijk.nl/landroveren ... ehs28.html
Aktuálně: 1979 SIII 88" 2,25 l Petrol a 1983 two-door Range Rover V8; Dříve navíc: 1969 SIIa 88" 2,5 l Petrol, 2003 Discovery 2 TD5, 2005 Discovery 3 TDV6 S, 2011 Discovery 4 SDV6 SE, 2016 Discovery 4 SDV6 HSE a 2021 Defender 110 SE D250

Uživatelský avatar
RudaK
Příspěvky: 8488
Registrován: 24 lis 2006 18:09
tel.: SONY Xperia Z3
auto: D III + D 1
Bydliště: Raygern - Sud mahren

Re: TD5

#45 Příspěvek od RudaK » 26 bře 2009 07:09

Neklan píše:Škoda, že to je nesmysl. TD5 bez elektroniky prostě nejede...
Jinak TGV 2,8 vychází z 300tdi a ne z Mazdy... viz. zde: http://www.prinsmaasdijk.nl/landroveren ... ehs28.html


Neklane,je dobře že si to uved na správnou míru.Majitelé Toy si myslí,že všechno vzniklo v Japoonii. :lol: :roll: ( viz : .....z Mazdy :P )
D III - 2,7 TDV - The end result of a lot of hard work.
D 1 - 300 TDI 33x12.5R15 - už konečně nesmrtelná " SPIDERMAN "

Uživatelský avatar
Stavros
Příspěvky: 2627
Registrován: 25 říj 2006 08:42
tel.: 603145905
Kontaktovat uživatele:

#46 Příspěvek od Stavros » 26 bře 2009 08:00

Já fakt myslel, zeto je puvodem z mazdy a tristovky. KAzdopadne trvam na svym, ze je blbost ten motor kupovat, nevim, co by na nem melo byt za ty penize zajimavyho. Bud tristovku, ktera se da splasit is vymenou za 50 tis. nebo nic.

Uživatelský avatar
RudaK
Příspěvky: 8488
Registrován: 24 lis 2006 18:09
tel.: SONY Xperia Z3
auto: D III + D 1
Bydliště: Raygern - Sud mahren

#47 Příspěvek od RudaK » 26 bře 2009 12:34

Já bych to nerozebíral :!: To bych taky nechápal,jestli Sparta nebo Slávia.Potažmo Losna nebo Mažňák :lol: :lol: :lol: .To by kluci ze "Stínadel" s toho měli guláš. Mě se moje taky líbí a má nějaký nedostatky ( a nemám japonku :P )Já taky nejsem 100%. :roll: i když bych nějakou přítulkyni za míň pezízů asi splašil :P
D III - 2,7 TDV - The end result of a lot of hard work.
D 1 - 300 TDI 33x12.5R15 - už konečně nesmrtelná " SPIDERMAN "

Uživatelský avatar
MOPADŽI
Příspěvky: 4295
Registrován: 08 zář 2007 22:35
auto: Def,Def a Def+Disco
Bydliště: Orlickoústecko
Kontaktovat uživatele:

#48 Příspěvek od MOPADŽI » 26 bře 2009 15:20

PavelU píše:Mopadži a kde bereš jistotu, že u Kangaroa je problém v ECU, nebo v elektronice :?:
Já neberu jistotu Pavle. Ztráta výkonu ale určitě nebude mechanický problém. Auto Ondrovi jelo.
Takže nejreálnější doměnka je elektronika, elektrika a nafta a její "doprava" do motoru.
Čas a Land Rover, nezastavíš... www.mopadzi4x4.eu

Uživatelský avatar
MOPADŽI
Příspěvky: 4295
Registrován: 08 zář 2007 22:35
auto: Def,Def a Def+Disco
Bydliště: Orlickoústecko
Kontaktovat uživatele:

Re: TD5

#49 Příspěvek od MOPADŽI » 26 bře 2009 15:24

Neklan píše:Škoda, že to je nesmysl. TD5 bez elektroniky prostě nejede...
Jinak TGV 2,8 vychází z 300tdi a ne z Mazdy... viz. zde: http://www.prinsmaasdijk.nl/landroveren ... ehs28.html
Dobrá informace Neklane.
Doufám že nás tvé info nezklame :lol: :lol:
Čas a Land Rover, nezastavíš... www.mopadzi4x4.eu

Uživatelský avatar
PavelU
Příspěvky: 5182
Registrován: 01 úno 2009 17:54
tel.: +420 603716996
auto: Land Rover
Bydliště: Zlín
Kontaktovat uživatele:

#50 Příspěvek od PavelU » 26 bře 2009 15:33

MOPADŽI píše:
PavelU píše:Mopadži a kde bereš jistotu, že u Kangaroa je problém v ECU, nebo v elektronice :?:
Já neberu jistotu Pavle. Ztráta výkonu ale určitě nebude mechanický problém. Auto Ondrovi jelo.
Takže nejreálnější doměnka je elektronika, elektrika a nafta a její "doprava" do motoru.
Já nechci strašit, ale ani mechanický problém bych nevylučoval. Každopádně remap ECU v tomto případě není řešení, nejdříve je potřeba zjistit co je příčinou ztráty výkonu.

Uživatelský avatar
Stavros
Příspěvky: 2627
Registrován: 25 říj 2006 08:42
tel.: 603145905
Kontaktovat uživatele:

#51 Příspěvek od Stavros » 26 bře 2009 16:12

Pravda je ta, ze kdyby tam nebyla ta pitoma ECU, tak se hleda mnohem snadneji. Takhle je to o nicem, kdyz diagnostika nic neukaze.

Uživatelský avatar
Kangaroo
Příspěvky: 703
Registrován: 18 led 2007 18:18

#52 Příspěvek od Kangaroo » 26 bře 2009 18:27

No, zatím nic nového, byl jsem u Eliota (dík) a diagnostika ukázala nějaké divné hodnoty u z čidel od vstřiků (moc tomu nerozumím). Že by odešli v 80 tis vztřiky se mi moc nezdá. Nicméně, pokud se neobjeví nějaké jiné vysvětlení zkusím je vyndat a nechat přezkoušet a pokud budou špatný tak mě podrž to bude dobrých 50 tis.
Mechanická závada se mi nezdá, jaká by to byla, že motor s ní najel 5000 km a neprojevilo se to ani teplotou a ani zvukem.
Nicméně se motor chová takto. Pokud jej nastartuji (zvuk a pravidelnost chodu - OK) a vyjedu má rozumnej výkon tak cca do 1800 otáček.
Po ujetí cca 30 km se výkon pomalu postupně začne zlepšovat i ve vyšších otáčkách ale pouze tak do 2500. Ale to pouze za předpokladu, že přidávám plyn velmi pozvolna (balancuji s plynem na místě kdy začíná táhnout) pak se jakoby roztáčí a jede líp (ale nikdy úplně dobře).
Vypadá to že tam jde moc nafty nebo málo vzduchu, když po delší jízdě kdy se "dusí" prošlápnu plyn na volnoběh vyvalí se oblak černého dýmu.

Stavros , já vím že vyhodit za motor o 150 tis víc kvůli trochu většímu krouťáku a výkonu není moc rozumné, ale pokud to nebude vykoupeno spolehlivostí stále o tom uvažuji. Jsem v situaci kdy mám barák, celkem zajištěnou rodinu auta která jsem vždycky chtěl, nějaká korunu našetřenu tak si chci plnit sny dokud můžu.
Příští týden se pojedu kouknout na TGV v defíku pak se uvidí.

Uživatelský avatar
Stavros
Příspěvky: 2627
Registrován: 25 říj 2006 08:42
tel.: 603145905
Kontaktovat uživatele:

#53 Příspěvek od Stavros » 26 bře 2009 18:55

vstriky se daj i zrepasovat, kazdopadne me se ten 2,8 nezda zadnej zazrak.

Uživatelský avatar
Land Jirka
Příspěvky: 3581
Registrován: 29 lis 2006 18:40
tel.: +420731913431
auto: Land Rover
Bydliště: Boskovice
Kontaktovat uživatele:

#54 Příspěvek od Land Jirka » 26 bře 2009 19:24

Kangaroo píše:No, zatím nic nového, byl jsem u Eliota (dík) a diagnostika ukázala nějaké divné hodnoty u z čidel od vstřiků (moc tomu nerozumím). Že by odešli v 80 tis vztřiky se mi moc nezdá. Nicméně, pokud se neobjeví nějaké jiné vysvětlení zkusím je vyndat a nechat přezkoušet a pokud budou špatný tak mě podrž to bude dobrých 50 tis.
Mechanická závada se mi nezdá, jaká by to byla, že motor s ní najel 5000 km a neprojevilo se to ani teplotou a ani zvukem.
Nicméně se motor chová takto. Pokud jej nastartuji (zvuk a pravidelnost chodu - OK) a vyjedu má rozumnej výkon tak cca do 1800 otáček.
Po ujetí cca 30 km se výkon pomalu postupně začne zlepšovat i ve vyšších otáčkách ale pouze tak do 2500. Ale to pouze za předpokladu, že přidávám plyn velmi pozvolna (balancuji s plynem na místě kdy začíná táhnout) pak se jakoby roztáčí a jede líp (ale nikdy úplně dobře).
Vypadá to že tam jde moc nafty nebo málo vzduchu, když po delší jízdě kdy se "dusí" prošlápnu plyn na volnoběh vyvalí se oblak černého dýmu.

Stavros , já vím že vyhodit za motor o 150 tis víc kvůli trochu většímu krouťáku a výkonu není moc rozumné, ale pokud to nebude vykoupeno spolehlivostí stále o tom uvažuji. Jsem v situaci kdy mám barák, celkem zajištěnou rodinu auta která jsem vždycky chtěl, nějaká korunu našetřenu tak si chci plnit sny dokud můžu.
Příští týden se pojedu kouknout na TGV v defíku pak se uvidí.
Já bych se mrkl na obtokovej ventil na turbu, jestli si to ještě neudělal.
I když to diagnostika nenahlásila.
Teďka řešíme podobnej problém na TD5ce v disku - motor jede normálně v malejch otáčkách, ale do kopce jako kdyby tě někdo chytl za prdel. (chová se to jako kdyby měl omezovač, jako je na náklaďákách), prostě je tam znatelná díra a pak výkon pomalu nabíhá.
Všechny závady vypsané diagnostikou odstraněny (nová váha vzduchu a ovládání EGR a obtoku turba. :evil:
Land Rover 4x4 SERVIS, PRODEJ DÍLŮ LAND ROVER, DIAGNOSTIKA, OPRAVY A ÚPRAVY LAND ROVER, RENOVACE VETERÁNŮ
Tel: 731913431

Uživatelský avatar
Miloš II
Příspěvky: 1945
Registrován: 01 lis 2006 09:24
tel.: سوني اريكسون
auto: لاند روفر ديسكفري 2
Kontaktovat uživatele:

#55 Příspěvek od Miloš II » 26 bře 2009 19:49

Teďka řešíme podobnej problém na TD5ce v disku - motor jede normálně v malejch otáčkách, ale do kopce jako kdyby tě někdo chytl za prdel. (chová se to jako kdyby měl omezovač, jako je na náklaďákách), prostě je tam znatelná díra a pak výkon pomalu nabíhá.
Všechny závady vypsané diagnostikou odstraněny (nová váha vzduchu a ovládání EGR a obtoku turba. :evil:[/quote]

No možný to je, ale chytal jsem na hadici za turbem asi něco přes 3000ot a byla natlakovaná ne ztvrdlá na kámen, aby ECU vyhodnotila tlak čidlem že má přes solenoid a právě vzniklým přetlakem pomocí pístku otevřít obtokový kanálek v turbu se mi nezdá. Možná nedovřený "skřížený". Miloš II
Kgalagadi Transfrontier Park,Central Kalahari Game Reserve,Hurungwe Safari Area,Charara Safari Area,Mana Pools National Park,Chizarira National Park,Namib-Naukluft National Park,Lower Zambezi National Park

Uživatelský avatar
Stavros
Příspěvky: 2627
Registrován: 25 říj 2006 08:42
tel.: 603145905
Kontaktovat uživatele:

#56 Příspěvek od Stavros » 26 bře 2009 20:11


Uživatelský avatar
Stavros
Příspěvky: 2627
Registrován: 25 říj 2006 08:42
tel.: 603145905
Kontaktovat uživatele:

#57 Příspěvek od Stavros » 26 bře 2009 20:22

mimochodem pro lowa tu maj kit pro 300 TDi na 135 HP za 695 liber.

http://www.mdengineering.co.uk/index.ph ... y&cat_id=6

Uživatelský avatar
Land Jirka
Příspěvky: 3581
Registrován: 29 lis 2006 18:40
tel.: +420731913431
auto: Land Rover
Bydliště: Boskovice
Kontaktovat uživatele:

#58 Příspěvek od Land Jirka » 26 bře 2009 20:27

Miloš II píše: No možný to je, ale chytal jsem na hadici za turbem asi něco přes 3000ot a byla natlakovaná ne ztvrdlá na kámen, aby ECU vyhodnotila tlak čidlem že má přes solenoid a právě vzniklým přetlakem pomocí pístku otevřít obtokový kanálek v turbu se mi nezdá. Možná nedovřený "skřížený". Miloš II
Spíš sem myslel, že je zakarbonovaný (pootevřený), nebo se přidírá to táhlo, než el závada.
Land Rover 4x4 SERVIS, PRODEJ DÍLŮ LAND ROVER, DIAGNOSTIKA, OPRAVY A ÚPRAVY LAND ROVER, RENOVACE VETERÁNŮ
Tel: 731913431

Uživatelský avatar
petrs
Příspěvky: 105
Registrován: 13 bře 2007 14:54
auto: D4
Kontaktovat uživatele:

#59 Příspěvek od petrs » 26 bře 2009 20:28

Velmi podobně se mi chovala DIII, zjistila se prasklinka na hadici za turbem,při větším přidaní plynu se hadice natlakovala otevřela se prasklinka,poklesl plnící tlak auto ztratilo výkon. Při pomalém přidání se auto chovalo normálně. Závada se objevovala nepravidelně většinou při jizdě do kopce,auto černě zakouřilo netáhlo. Prasklina fungovala jak přetlakový pojistný ventil. Teď projistotu, zjistili nějakou závadu na vysokotlakém čerpadle,udajně senzor tlaku. Senzor nejde vyměnit, takže se mění celé čerpadlo. Za chvíli už budu mít celé nové auto. :twisted: :twisted:

Uživatelský avatar
low
Admin fóra
Příspěvky: 4202
Registrován: 04 led 2007 10:39
tel.: +420 603462950
auto: def 110 + L322
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

#60 Příspěvek od low » 26 bře 2009 20:48

stavros dikec, koukam na to a vubec to nezni osklive :_)

Odpovědět