ja ti verim ze to tam je......PavelU píše:motohanz píše: tak otazka byla takova ze jestli se prevodovka "posere" kdyz preradi za jizdy na N...coz by se proste stat nemelo....jinak vyrazovani na krizovatce je nejvetsi blbost co clovek muze delat....Automaticka prevodovka se opotrebovava casty razenim coz je prave tenhle pripad...ne kdyz stojis na D...![]()
To jsem si nevymyslel, je to doslovný opis z uživatelské příručky (str.93).
kupa diskosky automat ci manual ?
Moderátor: Miky_CZ
MotoHanz - prodej a dovoz motocyklů prodej náhradních dílů a doplňků na Harley-Davidson a další http://www.motohanz.cz
- Acon
- Příspěvky: 4972
- Registrován: 07 úno 2009 20:29
- tel.: 00421910600711
- auto: DII TD5 1999
- Bydliště: Nitra SK
To je OK. Radiť dolu sa dá kedykoľvek, mňa serie, že radenie hore nedokážem ovplyvniť vždy keď by som to potreboval. Teda hlavne v tých pár prípadoch, kedy mi lezie na nervy, že to ide studené z kopca na 2500otPavelU píše:Stačí jak píše Ruda, sešlápnout plyn až k podlaze a on si sám podřadí (DII Td5).BSD píše:Co tu nepadlo , používám často předvolbu 3 na předjíždění v prudkém kopci(3 pruhy)pod zatáčkou si uřadím na 3 a nahoru už to pěkně letí v otáčkách, dá se s tim pěkně využít výkonu kterej by tam když bych jí nechal řadit dál na polohu D nebyl....
Po 2 Discovery2 Discovery4 2009, 2,7TDV6, ARB, navijak, ochrana podvozku, ochrana zadného diferáku, 2 uzávierky, strešný nosič, led rampa, pracovné svetlá, X-Lifter... pravidelne dôkladne servisovaná, jazdíme každoročne Balkán a nechcem tam mať problém.
- Acon
- Příspěvky: 4972
- Registrován: 07 úno 2009 20:29
- tel.: 00421910600711
- auto: DII TD5 1999
- Bydliště: Nitra SK
Práve sedím v kancelárii servisu a čakám na auto. Keďže som to kúpil len pred pár týždňami, tak napriek serv. knižke som dal vymeniť všetky náplne a filtre vrátane prevodovky. Vzápätí na to idem do Bratislavy, takže prevodovku preverím. Podľa serv. knižky je tam olej 40 000km takže mal ešte rezervu, ale razítko v serviske znesie viac ako olejPavelU píše:V nějakém vlákně psals, že budeš měnit oleje, vyměň i v převodovce a možná se to zlepší.

Po 2 Discovery2 Discovery4 2009, 2,7TDV6, ARB, navijak, ochrana podvozku, ochrana zadného diferáku, 2 uzávierky, strešný nosič, led rampa, pracovné svetlá, X-Lifter... pravidelne dôkladne servisovaná, jazdíme každoročne Balkán a nechcem tam mať problém.
- Acon
- Příspěvky: 4972
- Registrován: 07 úno 2009 20:29
- tel.: 00421910600711
- auto: DII TD5 1999
- Bydliště: Nitra SK
Ano zdravili sme sa. Prečo si sa nakoniec rozhodol pre Tvoju? Ja som bol v Stupave vymeniť všetky náplne, nech mám istotu a poriadne ho pozrieť, aby som nezostal prekvapený. Všetko v perfektnom stave, akurát som chcel meniť regulátor tlaku paliva, ktorý sa nakoniec ukázal OK ale tečie mi olej z alternátoraGABO píše:Nezdravili sme sa nahodou v Petrzalke na krizovatke na Nam.Hraniciarov?Acon píše:....Vzápätí na to idem do Bratislavy...
btw:Pred tym ked ten tvoj bol este na predaj v Ziline tak som sa veeelmi rozhodoval medzi nim a mojim....

Po 2 Discovery2 Discovery4 2009, 2,7TDV6, ARB, navijak, ochrana podvozku, ochrana zadného diferáku, 2 uzávierky, strešný nosič, led rampa, pracovné svetlá, X-Lifter... pravidelne dôkladne servisovaná, jazdíme každoročne Balkán a nechcem tam mať problém.
- Acon
- Příspěvky: 4972
- Registrován: 07 úno 2009 20:29
- tel.: 00421910600711
- auto: DII TD5 1999
- Bydliště: Nitra SK
Mám automat len krátko a rozhodol som sa preň na základe doporučenia. Auto som si vyberal niekoľko mesiacov a nejaké informácie sa na mňa nalepili. Jednak som automat chcel a jednak mi bol niekoľkokrát doporučený. Zo začiatku mal muchy, ktoré mi prekážali, ale po výmene oleja je všetko OK, skvele radí, kupodivu sa dá aj svižnejšia jazda (v limitoch 130Hp diesla). Potrebuje sa však zohriať, inak radí neskôr a motor ide do vyšších otáčok ako za tepla. To je ale normálne. Takže na krátke vzdialenosti po meste to ideálne nie je, ale akonáhle sa trochu zohreje (4-5km), tak je to nemá chybu. V každom prípade je jazda automatom iná a treba si zvyknúť. Dokážem veriť tomu, že pár jedincov si nezvykne, ale myslím, že časom to príde vekom
Nie je nad to len stláčať plyn, príležitostne brzdu 


Po 2 Discovery2 Discovery4 2009, 2,7TDV6, ARB, navijak, ochrana podvozku, ochrana zadného diferáku, 2 uzávierky, strešný nosič, led rampa, pracovné svetlá, X-Lifter... pravidelne dôkladne servisovaná, jazdíme každoročne Balkán a nechcem tam mať problém.
- Acon
- Příspěvky: 4972
- Registrován: 07 úno 2009 20:29
- tel.: 00421910600711
- auto: DII TD5 1999
- Bydliště: Nitra SK
predsa len sa spýtam. Pri akej rýchlosti sa Vám uzamkne menič? Ak sa to teda tak volá. Mne až pri 100km, občas pri 90km. Potom už drží aj pri cca 70-80 ak prudšie nezrýchlujem. No prijal by som, keby sa to zamykalo skôr, hlavne ak idem ustálenou 80kou.
Po 2 Discovery2 Discovery4 2009, 2,7TDV6, ARB, navijak, ochrana podvozku, ochrana zadného diferáku, 2 uzávierky, strešný nosič, led rampa, pracovné svetlá, X-Lifter... pravidelne dôkladne servisovaná, jazdíme každoročne Balkán a nechcem tam mať problém.
živější????????......no to bych neřekl....janek9 píše:Rozhodně automat, je pohodlnější a živější. Sám se přizpůsobí jízdnímu režimu, což člověk s nohou na spojce a kvaltováním nedokáže. Vizos by mohl vyprávět, ja spálil spojku u manuálu, až mu vypadla z auta
když jsem měl v 300 TDi automat, tak to nebyla žádná sláva a pořád jenom nějaký problémy...stále někde unikala kapalina...několikrát praskly hadice k chladiči...
teď v tom mám manuál a auto jede jak z praku a problémy žádný...
JEEP Wrangler Rubicon, JEEP Grand Cherokee, Polaris RZR 900 XP, Polaris Sportsman 850 XP,
Mám 300TDI a mne menič zamyká pri 80km/h a otáčky asi 1800Acon píše:predsa len sa spýtam. Pri akej rýchlosti sa Vám uzamkne menič? Ak sa to teda tak volá. Mne až pri 100km, občas pri 90km. Potom už drží aj pri cca 70-80 ak prudšie nezrýchlujem. No prijal by som, keby sa to zamykalo skôr, hlavne ak idem ustálenou 80kou.
LAND ROVER DISCOVERY ESQUIRE 300TDI automat
- RudaK
- Příspěvky: 8488
- Registrován: 24 lis 2006 18:09
- tel.: SONY Xperia Z3
- auto: D III + D 1
- Bydliště: Raygern - Sud mahren
ATOL píše:živější????????......no to bych neřekl....janek9 píše:Rozhodně automat, je pohodlnější a živější. Sám se přizpůsobí jízdnímu režimu, což člověk s nohou na spojce a kvaltováním nedokáže. Vizos by mohl vyprávět, ja spálil spojku u manuálu, až mu vypadla z auta
když jsem měl v 300 TDi automat, tak to nebyla žádná sláva a pořád jenom nějaký problémy...stále někde unikala kapalina...několikrát praskly hadice k chladiči...
teď v tom mám manuál a auto jede jak z praku a problémy žádný...
Automat je i podle mě pomalejší



D III - 2,7 TDV - The end result of a lot of hard work.
D 1 - 300 TDI 33x12.5R15 - už konečně nesmrtelná " SPIDERMAN "
D 1 - 300 TDI 33x12.5R15 - už konečně nesmrtelná " SPIDERMAN "
- RudaK
- Příspěvky: 8488
- Registrován: 24 lis 2006 18:09
- tel.: SONY Xperia Z3
- auto: D III + D 1
- Bydliště: Raygern - Sud mahren
karel píše:S tím praskáním hadic ke chladiči převodového oleje bych to neviděl zas tak dramaticky, mám je i u svého manuálu a bez problémů, pokud se Atolovi systém tlakoval až to prdlo, muselo být něco špatně
Uff sem si oddech.Taky sem si říkal,že to je k chladiči jen nastrčený.


D III - 2,7 TDV - The end result of a lot of hard work.
D 1 - 300 TDI 33x12.5R15 - už konečně nesmrtelná " SPIDERMAN "
D 1 - 300 TDI 33x12.5R15 - už konečně nesmrtelná " SPIDERMAN "
- Land Jirka
- Příspěvky: 3581
- Registrován: 29 lis 2006 18:40
- tel.: +420731913431
- auto: Land Rover
- Bydliště: Boskovice
- Kontaktovat uživatele:
Jóó Atolovi to jede jako z praku.
Já bych automat nechtěl, ale je to jen můj subjektivní názor.
Já řadím rád.
Určitě je v terénu automat pohodlnější, ale pro mě je offroad trochu adrenalin a kdo neumí před kopcem zařadit správnej kvalt, tak...
Já bych automat nechtěl, ale je to jen můj subjektivní názor.
Já řadím rád.

Určitě je v terénu automat pohodlnější, ale pro mě je offroad trochu adrenalin a kdo neumí před kopcem zařadit správnej kvalt, tak...
Land Rover 4x4 SERVIS, PRODEJ DÍLŮ LAND ROVER, DIAGNOSTIKA, OPRAVY A ÚPRAVY LAND ROVER, RENOVACE VETERÁNŮ
Tel: 731913431
Tel: 731913431
- PavelU
- Příspěvky: 5182
- Registrován: 01 úno 2009 17:54
- tel.: +420 603716996
- auto: Land Rover
- Bydliště: Zlín
- Kontaktovat uživatele:
A nebavíte se náhodou každý o jiném autě, nesrovnáváte DIII s DI.ATOL píše:živější????????......no to bych neřekl....janek9 píše:Rozhodně automat, je pohodlnější a živější. Sám se přizpůsobí jízdnímu režimu, což člověk s nohou na spojce a kvaltováním nedokáže. Vizos by mohl vyprávět, ja spálil spojku u manuálu, až mu vypadla z auta
když jsem měl v 300 TDi automat, tak to nebyla žádná sláva a pořád jenom nějaký problémy...stále někde unikala kapalina...několikrát praskly hadice k chladiči...
teď v tom mám manuál a auto jede jak z praku a problémy žádný...

no to je taky pravda....já totiž měl s tím automatem problémy od prvopočátku, co jsem to koupil....ale tak jako tak jsem rád, že tam mám manuál....jak už tady někteří zmínili, to kvrdlání s fofrklackem má něco do sebe....karel píše:S tím praskáním hadic ke chladiči převodového oleje bych to neviděl zas tak dramaticky, mám je i u svého manuálu a bez problémů, pokud se Atolovi systém tlakoval až to prdlo, muselo být něco špatně

JEEP Wrangler Rubicon, JEEP Grand Cherokee, Polaris RZR 900 XP, Polaris Sportsman 850 XP,