Disco II netáhne

Discovery I, II, III

Moderátor: Miky_CZ

Zpráva
Autor
Uživatelský avatar
Miloš II
Příspěvky: 1945
Registrován: 01 lis 2006 09:24
tel.: سوني اريكسون
auto: لاند روفر ديسكفري 2
Kontaktovat uživatele:

Disco II netáhne

#1 Příspěvek od Miloš II » 10 pro 2006 17:20

Jsou to tak dva dny a D2 mi přestala táhnout. Nevymáčknu s ní víc jak 110km a otáčkoměr se při 5 nedostane na 3000ot. Při akceleraci na 2200 sem tam cukne. Jak se zahřeje motor již necuká ale netáhne. Když jsem měl olej v ŘJ tak se objevovala ta sama porucha s tím rozdílem, že se mi rožla kontrolka na palubce. (to už mám pořešený). Nedávno jsem měnil váhu vzduchu a měl jsem ji v Brně na diagnostice a tam mi řikaly vše v pohodě. Byl jsem u toho tak jsem to viděl na displeji takže vím že nekecali. Zdraví Miloš

Uživatelský avatar
kudrnac
Příspěvky: 540
Registrován: 05 lis 2006 20:18
tel.: 603 269 399
Bydliště: Břeclav
Kontaktovat uživatele:

#2 Příspěvek od kudrnac » 10 pro 2006 18:29

Jestli ti řadící páka vykazuje větší výchylku jako obvykle tak odešlo vstřikovací čerpadlo. Co tankuješ ?

Uživatelský avatar
DanoDEF
Příspěvky: 5102
Registrován: 15 říj 2006 21:36
auto: 110 SW
Bydliště: Geča

#3 Příspěvek od DanoDEF » 10 pro 2006 19:18

kudrnac píše:Jestli ti řadící páka vykazuje větší výchylku jako obvykle tak odešlo vstřikovací čerpadlo. Co tankuješ ?
Vysvetli vztah radiaca paka - vstrekovacie cerpadlo.
LR Defender Td5 110SW po "prestavbe" a pred "prestavbou".

Uživatelský avatar
kudrnac
Příspěvky: 540
Registrován: 05 lis 2006 20:18
tel.: 603 269 399
Bydliště: Břeclav
Kontaktovat uživatele:

#4 Příspěvek od kudrnac » 10 pro 2006 19:40

Chod motoru na poslech vcelku pravidelný ale motor byl nevyvážený a řadící páka vykazovala vždy větší výchlky než bylo běžné. Jinak se to dalo poznat jenom na tom že to špatně jelo když to bylo podtočené a nevytáhl jsme s tím více jak 120 km/h. Spíše by mne zajímalo něco jiného. Tyto problémy, stalo se mi to dvakrát během dvou měsícu a bylo to v období, když jsem asi 6 měsícu tankoval Shell Power diesel. potom jsem přešel na normální diesel od Shelu a problémy ustaly. A ted mi k tomu něco napište.

Uživatelský avatar
DanoDEF
Příspěvky: 5102
Registrován: 15 říj 2006 21:36
auto: 110 SW
Bydliště: Geča

#5 Příspěvek od DanoDEF » 10 pro 2006 19:49

kudrnac píše:Chod motoru na poslech vcelku pravidelný ale motor byl nevyvážený a řadící páka vykazovala vždy větší výchlky než bylo běžné.
Tak tu aj tak nevidim vztah k radiacej pake....problem s cerpadlom a nevyvazeny chod motora to povedzme ano.

Ja osobne nevidim suvislost k radiacej pake.
LR Defender Td5 110SW po "prestavbe" a pred "prestavbou".

Uživatelský avatar
Stavros
Příspěvky: 2627
Registrován: 25 říj 2006 08:42
tel.: 603145905
Kontaktovat uživatele:

#6 Příspěvek od Stavros » 11 pro 2006 08:14

co to slysim Milosi, brnkni mi. Kazdopadne, mne v lete taky auto obcas pocukalo, zdalo se mi, ze to dela za teplejsiho pocasi, kdyz je auto studeny. Od te doby tankuju naftu u Shellu a dobry. Vstrikovaci cerpadlo by bylo slyset, jestli bezi, Milos byl na diagnostice a vse v normalu. Jinak s tou radickou ma kudrnac pravdu, taky se mi to stavalo, radicka se klepala tak trosku jinak.

Návštěvník

#7 Příspěvek od Návštěvník » 11 pro 2006 08:43

DanoDEF píše:
kudrnac píše:Chod motoru na poslech vcelku pravidelný ale motor byl nevyvážený a řadící páka vykazovala vždy větší výchlky než bylo běžné.
Tak tu aj tak nevidim vztah k radiacej pake....problem s cerpadlom a nevyvazeny chod motora to povedzme ano.

Ja osobne nevidim suvislost k radiacej pake.
Motor má klidný chod,nový vzduchový filtr,chytne na drc, ale prostě se ji nechce. Nohu mám až na podlaze oči vytlačený :shock: až na skle a nic. Na diagnostice vstřiky ukazovali optimální chod. Naftu mám svoji od různých dodavatelů přefitrovanou jezdí mi na ni ještě dvě atuta bez problémů :?: Zdraví MilošII

Uživatelský avatar
OC
Příspěvky: 1583
Registrován: 12 říj 2006 04:46
Bydliště: Nová Ves pod Pleší
Kontaktovat uživatele:

#8 Příspěvek od OC » 11 pro 2006 09:26

No, s kadlekadle žádné zkušenosti nemám (nafta patří do kamen!), ale možná pro sichr oťukni také elektriku. Mně přesně tohle* u Volva dělaly špatné kabely -- začalo pořádně táhnout teprv když jsem je vyhodil, a koupil originál firemní (bezmála za stejné peníze, jež mne stálo celé auto ;)). A že jsem předtím rok hledal problém všude možně jinde, dokonce i lambdu jsem za hříšné peníze zbytečně vyměnil :)

*No, ne docela přesně -- já měl ještě také na volnoběhu nepravidelný chod.
OC ~ http://www.ocs.cz/oc/RangeRover.html
Insured at Steyr&Mannlicher
Ostatně soudím, že registrace zbraní musí být zrušena: http://ocs.cz/Guns/halbrook/registrace.html

Uživatelský avatar
Miloš II
Příspěvky: 1945
Registrován: 01 lis 2006 09:24
tel.: سوني اريكسون
auto: لاند روفر ديسكفري 2
Kontaktovat uživatele:

#9 Příspěvek od Miloš II » 11 pro 2006 09:36

OC píše:No, s kadlekadle žádné zkušenosti nemám (nafta patří do kamen!), ale možná pro sichr oťukni také elektriku. Mně přesně tohle* u Volva dělaly špatné kabely -- začalo pořádně táhnout teprv když jsem je vyhodil, a koupil originál firemní (bezmála za stejné peníze, jež mne stálo celé auto ;)). A že jsem předtím rok hledal problém všude možně jinde, dokonce i lambdu jsem za hříšné peníze zbytečně vyměnil :)

*No, ne docela přesně -- já měl ještě také na volnoběhu nepravidelný
chod.
Kabeláž jsem si dělal sám přetahoval jsem si řídící jednotku do kabiny a pak jsem byl na té diagnostice. Všechny dráty jsou stažený do svazku a pevně uchyceny. MilošII

Uživatelský avatar
OC
Příspěvky: 1583
Registrován: 12 říj 2006 04:46
Bydliště: Nová Ves pod Pleší
Kontaktovat uživatele:

#10 Příspěvek od OC » 11 pro 2006 09:42

Miloš II píše:... Všechny dráty jsou stažený do svazku a pevně uchyceny. MilošII
No, dělal-lis to sám, víš asi že je vše v pořádku, a je zbytečné v tomto směru pátrat po problému.

(Jen pro úplnost tedy, svazek a uchycení nemusí jmenovitě u zapalovacích kabelů u benzíňáku ještě nutně pomoci v případě, že (a) samotné kabely nestojí za nic, (b) koncovky jsou mizerné domaniko dělaniko. Já měl ve Volvu oba problémy najednou, kabely v sobě navzájem i v jakémkoli železe jež potkaly indukovaly prapodivné věci, a k tomu ještě koncovky vyráběl patrně cvičený orangutan na koleni z plíšků od plochých baterií ;)

Ovšem do jaké míry mohou či nemohou nastat podobné problémy u dieselu, to nemám tušáka... zapalování to nemá, vstřikování jsi říkal žes měřil... čort znájet :))
OC ~ http://www.ocs.cz/oc/RangeRover.html
Insured at Steyr&Mannlicher
Ostatně soudím, že registrace zbraní musí být zrušena: http://ocs.cz/Guns/halbrook/registrace.html

Uživatelský avatar
Miloš II
Příspěvky: 1945
Registrován: 01 lis 2006 09:24
tel.: سوني اريكسون
auto: لاند روفر ديسكفري 2
Kontaktovat uživatele:

Netáhne

#11 Příspěvek od Miloš II » 11 pro 2006 09:49

No zapalovací kabely tam nemá je to diesel jde ve svazku 6x na vstřiky, čidla a nějaké napájení. Po úpravě jela jako s praku :!: MilošII

Uživatelský avatar
Admin
Admin fóra
Příspěvky: 1216
Registrován: 10 čer 2006 16:13
tel.: +420 777 883 488
Bydliště: Vrchlabí
Kontaktovat uživatele:

#12 Příspěvek od Admin » 11 pro 2006 09:59

Jestli můžeš tak zjisti kolik ti tlačí turbo.
Ještě vyzkoušej sundat první díl výfuku a jeď to projet. Bude to sice hlučnější, ale jet se stím dá. Pokud to pojede líp, pak je problém v katalizátoru, teda jestli tam je :wink:

Uživatelský avatar
Miloš II
Příspěvky: 1945
Registrován: 01 lis 2006 09:24
tel.: سوني اريكسون
auto: لاند روفر ديسكفري 2
Kontaktovat uživatele:

Netáhne

#13 Příspěvek od Miloš II » 11 pro 2006 10:04

Admin píše:Jestli můžeš tak zjisti kolik ti tlačí turbo.
Ještě vyzkoušej sundat první díl výfuku a jeď to projet. Bude to sice hlučnější, ale jet se stím dá. Pokud to pojede líp, pak je problém v katalizátoru, teda jestli tam je :wink:
Má to VIN SALLTGM98YA249122 nejsem si jistej ale asi nemá :?: Miloš II

discover
Příspěvky: 908
Registrován: 05 pro 2006 11:24
auto: LR D4
Bydliště: Příbramsko
Kontaktovat uživatele:

#14 Příspěvek od discover » 11 pro 2006 10:10

Běžej všechny válce normálně, neslyšíš nějaký rozdíl? Zkus, jestli máš konektor z motoru k ŘJ zaolejovaný. To bys pak musel pod víko a vyčistit a odizolovat konektor od části s olejem. Já měl problém tady. A stejné či podobné příznaky. Přeju zdar

Uživatelský avatar
Miloš II
Příspěvky: 1945
Registrován: 01 lis 2006 09:24
tel.: سوني اريكسون
auto: لاند روفر ديسكفري 2
Kontaktovat uživatele:

Netáhne

#15 Příspěvek od Miloš II » 11 pro 2006 11:03

discover píše:Běžej všechny válce normálně, neslyšíš nějaký rozdíl? Zkus, jestli máš konektor z motoru k ŘJ zaolejovaný. To bys pak musel pod víko a vyčistit a odizolovat konektor od části s olejem. Já měl problém tady. A stejné či podobné příznaky. Přeju zdar
To mám pořešený :!: :lol: MilošII

Návštěvník

Re: Netáhne

#16 Příspěvek od Návštěvník » 11 pro 2006 11:57

Miloš II píše:
discover píše:Běžej všechny válce normálně, neslyšíš nějaký rozdíl? Zkus, jestli máš konektor z motoru k ŘJ zaolejovaný. To bys pak musel pod víko a vyčistit a odizolovat konektor od části s olejem. Já měl problém tady. A stejné či podobné příznaky. Přeju zdar
To mám pořešený :!: :lol: MilošII
Čau Miloši,
když si přetahoval tu řídící jednotku do kabiny, nemohli se Ti po nějaké době posunout ty svazky k nějakéhu jinému svazku a dochází tam k indukci?

Ivo :wink:

Uživatelský avatar
Miloš II
Příspěvky: 1945
Registrován: 01 lis 2006 09:24
tel.: سوني اريكسون
auto: لاند روفر ديسكفري 2
Kontaktovat uživatele:

Re: Netáhne

#17 Příspěvek od Miloš II » 11 pro 2006 12:09

Anonymous píše:
Miloš II píše: To mám pořešený :!: :lol: MilošII
Čau Miloši,
když si přetahoval tu řídící jednotku do kabiny, nemohli se Ti po nějaké době posunout ty svazky k nějakéhu jinému svazku a dochází tam k indukci?

Ivo :wink:
Těžko jsou stažený gumovou páskou (samosvařitelnou) a indukce by asi fungovala jenom při vyšším napětí a v origo svazku před tou operací :lol: prochází kabinou svazek jeden a žádné vodiče nejsou stíněné. Mám takovej neblahej pocit, že mám spíš přidřený čerpadlo co je v nádrži a při vyšším odběru nafty nedává co by mělo. Ale to asi ne diagnostice zjistí líp :!: Zdraví MilošII

discover
Příspěvky: 908
Registrován: 05 pro 2006 11:24
auto: LR D4
Bydliště: Příbramsko
Kontaktovat uživatele:

#18 Příspěvek od discover » 11 pro 2006 16:13

Miloši, svýho času mi dost pomohlo a hodně najdeš na dieselpower.cz.
Tam popisují různé, podobné i stejné problémy, zkus se začíst.

Uživatelský avatar
Miloš II
Příspěvky: 1945
Registrován: 01 lis 2006 09:24
tel.: سوني اريكسون
auto: لاند روفر ديسكفري 2
Kontaktovat uživatele:

Netáhne

#19 Příspěvek od Miloš II » 12 pro 2006 09:09

Admine včera jsem to roztáhnul na 4ku na 4000ot a tak na 110km a motor cukal jakoby chtěl vyrazit vpřed (kdybych jel na motorce řek bych že mám ucpanou trysku) a otáčky šli pomalu nahoru na 5tku do mírného kopce začala stácet rychlost. Je to možný příznak přidřeného čerpadla? Dá se ještě rozchodit? Aditivum do nafty leju! Zdraví Miloš II

Potapěč

#20 Příspěvek od Potapěč » 12 pro 2006 10:38

Nemáš jen blbou naftu, co naftovej filtr, odlučovač vody, stop ventil na čerpadle?

Odpovědět