Disco II netáhne
Moderátor: Miky_CZ
- Miloš II
- Příspěvky: 1945
- Registrován: 01 lis 2006 09:24
- tel.: سوني اريكسون
- auto: لاند روفر ديسكفري 2
- Kontaktovat uživatele:
Disco II netáhne
Jsou to tak dva dny a D2 mi přestala táhnout. Nevymáčknu s ní víc jak 110km a otáčkoměr se při 5 nedostane na 3000ot. Při akceleraci na 2200 sem tam cukne. Jak se zahřeje motor již necuká ale netáhne. Když jsem měl olej v ŘJ tak se objevovala ta sama porucha s tím rozdílem, že se mi rožla kontrolka na palubce. (to už mám pořešený). Nedávno jsem měnil váhu vzduchu a měl jsem ji v Brně na diagnostice a tam mi řikaly vše v pohodě. Byl jsem u toho tak jsem to viděl na displeji takže vím že nekecali. Zdraví Miloš
- kudrnac
- Příspěvky: 540
- Registrován: 05 lis 2006 20:18
- tel.: 603 269 399
- Bydliště: Břeclav
- Kontaktovat uživatele:
Chod motoru na poslech vcelku pravidelný ale motor byl nevyvážený a řadící páka vykazovala vždy větší výchlky než bylo běžné. Jinak se to dalo poznat jenom na tom že to špatně jelo když to bylo podtočené a nevytáhl jsme s tím více jak 120 km/h. Spíše by mne zajímalo něco jiného. Tyto problémy, stalo se mi to dvakrát během dvou měsícu a bylo to v období, když jsem asi 6 měsícu tankoval Shell Power diesel. potom jsem přešel na normální diesel od Shelu a problémy ustaly. A ted mi k tomu něco napište.
Tak tu aj tak nevidim vztah k radiacej pake....problem s cerpadlom a nevyvazeny chod motora to povedzme ano.kudrnac píše:Chod motoru na poslech vcelku pravidelný ale motor byl nevyvážený a řadící páka vykazovala vždy větší výchlky než bylo běžné.
Ja osobne nevidim suvislost k radiacej pake.
LR Defender Td5 110SW po "prestavbe" a pred "prestavbou".
co to slysim Milosi, brnkni mi. Kazdopadne, mne v lete taky auto obcas pocukalo, zdalo se mi, ze to dela za teplejsiho pocasi, kdyz je auto studeny. Od te doby tankuju naftu u Shellu a dobry. Vstrikovaci cerpadlo by bylo slyset, jestli bezi, Milos byl na diagnostice a vse v normalu. Jinak s tou radickou ma kudrnac pravdu, taky se mi to stavalo, radicka se klepala tak trosku jinak.
Motor má klidný chod,nový vzduchový filtr,chytne na drc, ale prostě se ji nechce. Nohu mám až na podlaze oči vytlačenýDanoDEF píše:Tak tu aj tak nevidim vztah k radiacej pake....problem s cerpadlom a nevyvazeny chod motora to povedzme ano.kudrnac píše:Chod motoru na poslech vcelku pravidelný ale motor byl nevyvážený a řadící páka vykazovala vždy větší výchlky než bylo běžné.
Ja osobne nevidim suvislost k radiacej pake.
![Shocked :shock:](./images/smilies/icon_eek.gif)
![Question :?:](./images/smilies/icon_question.gif)
- OC
- Příspěvky: 1583
- Registrován: 12 říj 2006 04:46
- Bydliště: Nová Ves pod Pleší
- Kontaktovat uživatele:
No, s kadlekadle žádné zkušenosti nemám (nafta patří do kamen!), ale možná pro sichr oťukni také elektriku. Mně přesně tohle* u Volva dělaly špatné kabely -- začalo pořádně táhnout teprv když jsem je vyhodil, a koupil originál firemní (bezmála za stejné peníze, jež mne stálo celé auto
). A že jsem předtím rok hledal problém všude možně jinde, dokonce i lambdu jsem za hříšné peníze zbytečně vyměnil ![Úsměv :)](./images/smilies/Skypesmilies/smile_happy.gif)
*No, ne docela přesně -- já měl ještě také na volnoběhu nepravidelný chod.
![Wink ;)](./images/smilies/icon_wink.gif)
![Úsměv :)](./images/smilies/Skypesmilies/smile_happy.gif)
*No, ne docela přesně -- já měl ještě také na volnoběhu nepravidelný chod.
OC ~ http://www.ocs.cz/oc/RangeRover.html
Insured at Steyr&Mannlicher
Ostatně soudím, že registrace zbraní musí být zrušena: http://ocs.cz/Guns/halbrook/registrace.html
Insured at Steyr&Mannlicher
Ostatně soudím, že registrace zbraní musí být zrušena: http://ocs.cz/Guns/halbrook/registrace.html
- Miloš II
- Příspěvky: 1945
- Registrován: 01 lis 2006 09:24
- tel.: سوني اريكسون
- auto: لاند روفر ديسكفري 2
- Kontaktovat uživatele:
Kabeláž jsem si dělal sám přetahoval jsem si řídící jednotku do kabiny a pak jsem byl na té diagnostice. Všechny dráty jsou stažený do svazku a pevně uchyceny. MilošIIOC píše:No, s kadlekadle žádné zkušenosti nemám (nafta patří do kamen!), ale možná pro sichr oťukni také elektriku. Mně přesně tohle* u Volva dělaly špatné kabely -- začalo pořádně táhnout teprv když jsem je vyhodil, a koupil originál firemní (bezmála za stejné peníze, jež mne stálo celé auto). A že jsem předtím rok hledal problém všude možně jinde, dokonce i lambdu jsem za hříšné peníze zbytečně vyměnil
*No, ne docela přesně -- já měl ještě také na volnoběhu nepravidelný
chod.
- OC
- Příspěvky: 1583
- Registrován: 12 říj 2006 04:46
- Bydliště: Nová Ves pod Pleší
- Kontaktovat uživatele:
No, dělal-lis to sám, víš asi že je vše v pořádku, a je zbytečné v tomto směru pátrat po problému.Miloš II píše:... Všechny dráty jsou stažený do svazku a pevně uchyceny. MilošII
(Jen pro úplnost tedy, svazek a uchycení nemusí jmenovitě u zapalovacích kabelů u benzíňáku ještě nutně pomoci v případě, že (a) samotné kabely nestojí za nic, (b) koncovky jsou mizerné domaniko dělaniko. Já měl ve Volvu oba problémy najednou, kabely v sobě navzájem i v jakémkoli železe jež potkaly indukovaly prapodivné věci, a k tomu ještě koncovky vyráběl patrně cvičený orangutan na koleni z plíšků od plochých baterií
![Wink ;)](./images/smilies/icon_wink.gif)
Ovšem do jaké míry mohou či nemohou nastat podobné problémy u dieselu, to nemám tušáka... zapalování to nemá, vstřikování jsi říkal žes měřil... čort znájet
![Úsměv :)](./images/smilies/Skypesmilies/smile_happy.gif)
OC ~ http://www.ocs.cz/oc/RangeRover.html
Insured at Steyr&Mannlicher
Ostatně soudím, že registrace zbraní musí být zrušena: http://ocs.cz/Guns/halbrook/registrace.html
Insured at Steyr&Mannlicher
Ostatně soudím, že registrace zbraní musí být zrušena: http://ocs.cz/Guns/halbrook/registrace.html
- Miloš II
- Příspěvky: 1945
- Registrován: 01 lis 2006 09:24
- tel.: سوني اريكسون
- auto: لاند روفر ديسكفري 2
- Kontaktovat uživatele:
Netáhne
Má to VIN SALLTGM98YA249122 nejsem si jistej ale asi nemáAdmin píše:Jestli můžeš tak zjisti kolik ti tlačí turbo.
Ještě vyzkoušej sundat první díl výfuku a jeď to projet. Bude to sice hlučnější, ale jet se stím dá. Pokud to pojede líp, pak je problém v katalizátoru, teda jestli tam je
![Question :?:](./images/smilies/icon_question.gif)
- Miloš II
- Příspěvky: 1945
- Registrován: 01 lis 2006 09:24
- tel.: سوني اريكسون
- auto: لاند روفر ديسكفري 2
- Kontaktovat uživatele:
Netáhne
To mám pořešenýdiscover píše:Běžej všechny válce normálně, neslyšíš nějaký rozdíl? Zkus, jestli máš konektor z motoru k ŘJ zaolejovaný. To bys pak musel pod víko a vyčistit a odizolovat konektor od části s olejem. Já měl problém tady. A stejné či podobné příznaky. Přeju zdar
![Exclamation :!:](./images/smilies/icon_exclaim.gif)
![Laughing :lol:](./images/smilies/icon_lol.gif)
Re: Netáhne
Čau Miloši,Miloš II píše:To mám pořešenýdiscover píše:Běžej všechny válce normálně, neslyšíš nějaký rozdíl? Zkus, jestli máš konektor z motoru k ŘJ zaolejovaný. To bys pak musel pod víko a vyčistit a odizolovat konektor od části s olejem. Já měl problém tady. A stejné či podobné příznaky. Přeju zdar![]()
MilošII
když si přetahoval tu řídící jednotku do kabiny, nemohli se Ti po nějaké době posunout ty svazky k nějakéhu jinému svazku a dochází tam k indukci?
Ivo
![Wink :wink:](./images/smilies/icon_wink.gif)
- Miloš II
- Příspěvky: 1945
- Registrován: 01 lis 2006 09:24
- tel.: سوني اريكسون
- auto: لاند روفر ديسكفري 2
- Kontaktovat uživatele:
Re: Netáhne
Těžko jsou stažený gumovou páskou (samosvařitelnou) a indukce by asi fungovala jenom při vyšším napětí a v origo svazku před tou operacíAnonymous píše:Čau Miloši,Miloš II píše: To mám pořešený![]()
MilošII
když si přetahoval tu řídící jednotku do kabiny, nemohli se Ti po nějaké době posunout ty svazky k nějakéhu jinému svazku a dochází tam k indukci?
Ivo
![Laughing :lol:](./images/smilies/icon_lol.gif)
![Exclamation :!:](./images/smilies/icon_exclaim.gif)
- Miloš II
- Příspěvky: 1945
- Registrován: 01 lis 2006 09:24
- tel.: سوني اريكسون
- auto: لاند روفر ديسكفري 2
- Kontaktovat uživatele:
Netáhne
Admine včera jsem to roztáhnul na 4ku na 4000ot a tak na 110km a motor cukal jakoby chtěl vyrazit vpřed (kdybych jel na motorce řek bych že mám ucpanou trysku) a otáčky šli pomalu nahoru na 5tku do mírného kopce začala stácet rychlost. Je to možný příznak přidřeného čerpadla? Dá se ještě rozchodit? Aditivum do nafty leju! Zdraví Miloš II