ale prave to je najvacsia zabavapooh píše:alebo rozoberat to co vlastne funguje ...
Přestavba RRC na 4,6 V8
Re: Přestavba RRC na 4,6 V8
Range Rover Classic 3.9V8EFI, plus zopar drobnosti:)
Range Rover P38 2.5TDS
						Range Rover P38 2.5TDS
- Mirko
 - Příspěvky: 2883
 - Registrován: 18 lis 2008 08:35
 - auto: RRC´s
 - Bydliště: Brno
 - Kontaktovat uživatele:
 
Re: Přestavba RRC na 4,6 V8
Jak jsi na tom teslo? Evžen už chtěl začít skládat bezemne, ale nezorientoval se v mém pořádku šroubků. Navíc ta moje 3,9 "těsně před zdechnutím" metla na rozlučku se svobodou do Ostravy naložená pěti lidmi po dálnici hodně svižně a se slušnou spotřebou 22 litrů a od té doby, co jsem jí odepsal najela už více než 3000 km! Nějak se jí z toho auta nechce.. 
			
									
									
						Re: Přestavba RRC na 4,6 V8
s motorom som na tom presne rovnako ako pred dvoma mesiacmi 
 
a s celkovym planovanim dokonca cuvam vzad...okrem toho ze som nespravil co bolo naplanovane, som dokonca rozbil aj dovtedy funkcne veci (riadenie a vyfuk). A v kombinacii s ucastou na Croatia Trophy a prerabkou bytu mi neostava ziadna energia na Range-a. Od navratu z Tisovca stoji Range este nezbaveny bahnoveho nanosu bez pohnutia...vlastne pohol som s nim, ked som demontoval navijak do nasho zavodneho auta na Croatiu...a v garazi je po hektickou odjazde a baleniu na Croatiu, taky bordel, ze sa mi tam vobec nechce...
			
									
									a s celkovym planovanim dokonca cuvam vzad...okrem toho ze som nespravil co bolo naplanovane, som dokonca rozbil aj dovtedy funkcne veci (riadenie a vyfuk). A v kombinacii s ucastou na Croatia Trophy a prerabkou bytu mi neostava ziadna energia na Range-a. Od navratu z Tisovca stoji Range este nezbaveny bahnoveho nanosu bez pohnutia...vlastne pohol som s nim, ked som demontoval navijak do nasho zavodneho auta na Croatiu...a v garazi je po hektickou odjazde a baleniu na Croatiu, taky bordel, ze sa mi tam vobec nechce...
Range Rover Classic 3.9V8EFI, plus zopar drobnosti:)
Range Rover P38 2.5TDS
						Range Rover P38 2.5TDS
- Miky_CZ
 - Příspěvky: 5771
 - Registrován: 29 čer 2008 13:47
 - tel.: 603 975 234
 - auto: DI, D3 V8, XK8
 - Bydliště: Ostrava
 
Re: Přestavba RRC na 4,6 V8
naprosto te chapu, ja na rally jeste zkurvil prevodku rizeni a po deseti nocich pod autem se mi to uz vubec nechce prehazovatteslo píše:s motorom som na tom presne rovnako ako pred dvoma mesiacmi![]()
a s celkovym planovanim dokonca cuvam vzad...okrem toho ze som nespravil co bolo naplanovane, som dokonca rozbil aj dovtedy funkcne veci (riadenie a vyfuk). A v kombinacii s ucastou na Croatia Trophy a prerabkou bytu mi neostava ziadna energia na Range-a. Od navratu z Tisovca stoji Range este nezbaveny bahnoveho nanosu bez pohnutia...vlastne pohol som s nim, ked som demontoval navijak do nasho zavodneho auta na Croatiu...a v garazi je po hektickou odjazde a baleniu na Croatiu, taky bordel, ze sa mi tam vobec nechce...
navic take rekonstruuji bydleni
DI 300 Tdi: 4"lift, bodylift 2,5cm, BFG MT 285/75 R16, pevnostní nárazníky, prahy, přídavné světla, snorchel, CB, 2 navijáky, roll cage, kryty dif., žebřík, nájezdový plech, axle lock, true track, bufík atd
RRC 3,9 V8: závodní speciál
						RRC 3,9 V8: závodní speciál
- Mirko
 - Příspěvky: 2883
 - Registrován: 18 lis 2008 08:35
 - auto: RRC´s
 - Bydliště: Brno
 - Kontaktovat uživatele:
 
Re: Přestavba RRC na 4,6 V8
Trochu jsme s tím dnes pohnuli, taky jsem se teprve před chvíli vrátil z dílny:

			
													
					Naposledy upravil(a) Mirko dne 15 kvě 2013 10:45, celkem upraveno 1 x.
									
			
									
						Re: Přestavba RRC na 4,6 V8
nadhera:)
			
									
									Range Rover Classic 3.9V8EFI, plus zopar drobnosti:)
Range Rover P38 2.5TDS
						Range Rover P38 2.5TDS
Re: Přestavba RRC na 4,6 V8
Paráda, už se těším, až Belugu uvidím a uslyším, jak v ní tenhle motor pracuje.
			
									
									Aktuálně: 1979 SIII 88" 2,25 l Petrol a 1983  two-door Range Rover V8; Dříve navíc: 1969 SIIa 88" 2,5 l Petrol, 2003 Discovery 2 TD5, 2005 Discovery 3 TDV6 S, 2011 Discovery 4 SDV6 SE, 2016 Discovery 4 SDV6 HSE a 2021 Defender 110 SE D250
						- Mirko
 - Příspěvky: 2883
 - Registrován: 18 lis 2008 08:35
 - auto: RRC´s
 - Bydliště: Brno
 - Kontaktovat uživatele:
 
Re: Přestavba RRC na 4,6 V8
A já teprve 
Jinak z vačky jsem vyčetl zkratku CWC, což by měla být tedy Crower Cam, ale modelové označení jsem nenašel. Největší zádrhel teď asi bude Pešlova čekací lhůta, než se dostane k tomu namontovat do vozu větší měnič. Drobnosti, jako, že úchyt altíku je zas jiný, než mám v autě a podobné věci, se asi pořeší operativně, až bude stávající hnací jednotka venku.
			
									
									
						Jinak z vačky jsem vyčetl zkratku CWC, což by měla být tedy Crower Cam, ale modelové označení jsem nenašel. Největší zádrhel teď asi bude Pešlova čekací lhůta, než se dostane k tomu namontovat do vozu větší měnič. Drobnosti, jako, že úchyt altíku je zas jiný, než mám v autě a podobné věci, se asi pořeší operativně, až bude stávající hnací jednotka venku.
Re: Přestavba RRC na 4,6 V8
Jo jo, ten motor vypadá jako statečné srdce  
			
									
									Ex: Free II 2,2 TD4, Disco II 4,0 V8, Disco III 2,7 TDV6
						- Mirko
 - Příspěvky: 2883
 - Registrován: 18 lis 2008 08:35
 - auto: RRC´s
 - Bydliště: Brno
 - Kontaktovat uživatele:
 
Re: Přestavba RRC na 4,6 V8
Příští pátek putuje Beluga s 4,6kou v kufru k Pešlovi na přestavbu...Pak už to bude na něm, protože mi, pochopitelně, nedovolil hrabat se u něj na dílně v mém autě. 
			
									
									
						- eliott
 - Příspěvky: 11545
 - Registrován: 06 led 2007 20:40
 - tel.: +420608021838
 - auto: několik
 - Bydliště: České Budweisrovice
 - Kontaktovat uživatele:
 
Re: Přestavba RRC na 4,6 V8
Máš to krásný  
			
									
									Zastoupení ALLMAKES 4x4, TERRAFIRMA 4x4, prodejce BRITPART, specializovaný servis, renovace a přestavby na přání.
konzultace +420608021838 --- E-SHOP s náhradními díly http://www.eliott.in --- email : landrover.eliott@gmail.com
						konzultace +420608021838 --- E-SHOP s náhradními díly http://www.eliott.in --- email : landrover.eliott@gmail.com
Re: Přestavba RRC na 4,6 V8
....a kdyz nepojede, tak to jeste porad muze byt pekna dekorace do obyvaku  
			
									
									LR Serie III Stage 1, břichoplaz 1,6dCi a 2,0 tDi
						Re: Přestavba RRC na 4,6 V8
Typickej kámošOtifant píše:....a kdyz nepojede, tak to jeste porad muze byt pekna dekorace do obyvaku
Ex: Free II 2,2 TD4, Disco II 4,0 V8, Disco III 2,7 TDV6
						Re: Přestavba RRC na 4,6 V8
Můj 4,6 je oproti tomuhle špindíra, začínám se stydět a musím ho tento týden vyčistit. Máš to krásné  
  
			
									
									Aktuálně: 1979 SIII 88" 2,25 l Petrol a 1983  two-door Range Rover V8; Dříve navíc: 1969 SIIa 88" 2,5 l Petrol, 2003 Discovery 2 TD5, 2005 Discovery 3 TDV6 S, 2011 Discovery 4 SDV6 SE, 2016 Discovery 4 SDV6 HSE a 2021 Defender 110 SE D250
						- Mirko
 - Příspěvky: 2883
 - Registrován: 18 lis 2008 08:35
 - auto: RRC´s
 - Bydliště: Brno
 - Kontaktovat uživatele:
 
Re: Přestavba RRC na 4,6 V8
Děkují za všechny pochvaly.
Šestnáctiválec už je u Pešla:

akorát trochu se to musí poladit, při stejné váze by mi Veyron asi trochu ujel. Maximálku jsem sice nezkoušel, ale to zrychlení bylo určitě nad 3 vteřiny na stovku...
			
									
									
						Šestnáctiválec už je u Pešla:

akorát trochu se to musí poladit, při stejné váze by mi Veyron asi trochu ujel. Maximálku jsem sice nezkoušel, ale to zrychlení bylo určitě nad 3 vteřiny na stovku...
Re: Přestavba RRC na 4,6 V8
vcera vecer som bol opat na chvilu v garazi a dorozoberal zvysok motora...necham si to este ulezat v hlave, ci ho radsej nepouzijem ako zaklad pre stolcek do obyvacky. Cez vikend vyberiem piesty a definitivne sa rozhodnem co s nim...mozno som iba privelky puntickar...
			
									
									Range Rover Classic 3.9V8EFI, plus zopar drobnosti:)
Range Rover P38 2.5TDS
						Range Rover P38 2.5TDS
Re: Přestavba RRC na 4,6 V8
Mirko-pekny kusok. Nerozmyslal si to spravit uz bez rozdelovaca a rovno na Megasquirt a EDIS8?
Teslo-nevzdavaj to !
			
									
									Teslo-nevzdavaj to !
Diagnostika na LR: diagnostika, aktivacie pridavnych funkcii, upravy konfiguracie auta
http://www.landroverforum.cz/forum/view ... =12&t=8896
						http://www.landroverforum.cz/forum/view ... =12&t=8896
- Mirko
 - Příspěvky: 2883
 - Registrován: 18 lis 2008 08:35
 - auto: RRC´s
 - Bydliště: Brno
 - Kontaktovat uživatele:
 
Re: Přestavba RRC na 4,6 V8
@ teslo: Též fandím a přinejmenším bys měl náhradní agregát v případě potřeby. Jak jsem už psal, tak 3,9ka v tom mým starým byla taky "hnusná" uvnitř, ale po vyčištění a vyměně hydroštelů a rozvodů zas jela pěkně. Jinak je to cca. měsíc, co tady dalšímu členu fora praskl 3,9-ka v jeho RRC, tak možná bude další úprava na 4,6.
O Megasquirtu jsem neuvažoval, nechtěl jsem ten neoriginální vzhled, umístění cívek atd. I auto s Hotwirem lze vytáhnout k velkým výkonům. Nicméne jsem před 14 dni byl projet Discovery1 4,0 se systémem GEMS a přece jen je cítit, že zvlášť ten prvotní nástup, ta reakce na plyn, je jiný, než s rozdělovačem. Ale pro mě by pak byla zajímavá spíš byla cesta přes elektronicky rozdělovač, např. systém 123ignition.
			
									
									
						O Megasquirtu jsem neuvažoval, nechtěl jsem ten neoriginální vzhled, umístění cívek atd. I auto s Hotwirem lze vytáhnout k velkým výkonům. Nicméne jsem před 14 dni byl projet Discovery1 4,0 se systémem GEMS a přece jen je cítit, že zvlášť ten prvotní nástup, ta reakce na plyn, je jiný, než s rozdělovačem. Ale pro mě by pak byla zajímavá spíš byla cesta přes elektronicky rozdělovač, např. systém 123ignition.
Re: Přestavba RRC na 4,6 V8
No som zvedavy po vikende (dufam, ze sa k tomu dostanem) v akom stave budu salky na kluke a celkovo uz odstrojeny blok. mam pocit, ze min na jednom valci bolo uz zodrate honovanie...
			
									
									Range Rover Classic 3.9V8EFI, plus zopar drobnosti:)
Range Rover P38 2.5TDS
						Range Rover P38 2.5TDS

