Záchrana jednoho Classica II.
a je i dost prakticka....
MotoHanz - prodej a dovoz motocyklů prodej náhradních dílů a doplňků na Harley-Davidson a další http://www.motohanz.cz
RRC
Tu červenohnědou jsem chvíli chtěl také - viděl jsem ji právě v BMW 330Ci a líbila se mi, nicméně při vybírání nad vzorníky už vyhrála jiná alternativa - nechte se překvapit, předpokládám, že po dokončení celého interiéru, budu možná překvapen i já
.
Každopádně budu do kůže čalounit i přístrojovou desku a těším se na výsledek.

Každopádně budu do kůže čalounit i přístrojovou desku a těším se na výsledek.
Aktuálně: 1979 SIII 88" 2,25 l Petrol a 1983 two-door Range Rover V8; Dříve navíc: 1969 SIIa 88" 2,5 l Petrol, 2003 Discovery 2 TD5, 2005 Discovery 3 TDV6 S, 2011 Discovery 4 SDV6 SE, 2016 Discovery 4 SDV6 HSE a 2021 Defender 110 SE D250
doklady
mission executed... 

Aktuálně: 1979 SIII 88" 2,25 l Petrol a 1983 two-door Range Rover V8; Dříve navíc: 1969 SIIa 88" 2,5 l Petrol, 2003 Discovery 2 TD5, 2005 Discovery 3 TDV6 S, 2011 Discovery 4 SDV6 SE, 2016 Discovery 4 SDV6 HSE a 2021 Defender 110 SE D250
RRC
Dostal jsem další fotky, takže pasoval se výfuk, aby se vidělo, zda bude nutné dodělávat nějaké extra držáky (už se těším, až to bude vrčet, soudě podle "velikosti" zadního tlumiče, to bude asi docela mazec...
).
Potom se to zase rozbralo a odmontovaly se také nápravy. Rám si půjde asi hrát na pískoviště.

Potom se to zase rozbralo a odmontovaly se také nápravy. Rám si půjde asi hrát na pískoviště.
Aktuálně: 1979 SIII 88" 2,25 l Petrol a 1983 two-door Range Rover V8; Dříve navíc: 1969 SIIa 88" 2,5 l Petrol, 2003 Discovery 2 TD5, 2005 Discovery 3 TDV6 S, 2011 Discovery 4 SDV6 SE, 2016 Discovery 4 SDV6 HSE a 2021 Defender 110 SE D250
RRC
...
- Přílohy
-
- A52 zadní náprava je pryč.jpg
- (130.42 KiB) Staženo 3233 x
-
- A55 přední náprava oddělená od rámu.jpg
- (134.76 KiB) Staženo 3231 x
Aktuálně: 1979 SIII 88" 2,25 l Petrol a 1983 two-door Range Rover V8; Dříve navíc: 1969 SIIa 88" 2,5 l Petrol, 2003 Discovery 2 TD5, 2005 Discovery 3 TDV6 S, 2011 Discovery 4 SDV6 SE, 2016 Discovery 4 SDV6 HSE a 2021 Defender 110 SE D250
- Maxsel
- Příspěvky: 3668
- Registrován: 23 zář 2007 19:49
- auto: Land Rover
- Bydliště: Vysočina
- Kontaktovat uživatele:
Dnes jsem toto vlákno četl poprvé a docela mě to vzalo. Je to jako splnit si klukovský sen. Jde o auto, které bylo etalonem terénních aut v dobách, kdy jsme byli malí. Dnes jsou auta modernější, rychlejší, vybavenější, ale taková, jaká byla tenkrát, kdy nešlo jen o účelovost, taková auta už dnes nikdo nevyrábí. Auta, která mají, jak se říká, duši a která jsou blízká našim srdcím. A vůbec nejde o to postavit ho jako originál, ale splnit si ten sen. Mít to "krásné staré" auto jako nové, jako kdyby zrovna vyjelo z fabriky a možná ještě víc... vybrat ten nej motor vybrat si svou barvu interiéru... lépe ho ošetřit proti rezu... prostě splnit si ten sen... a pak se občast pomazlit...
Závidím a moc fandím.
Závidím a moc fandím.
- eliott
- Příspěvky: 11529
- Registrován: 06 led 2007 20:40
- tel.: +420608021838
- auto: několik
- Bydliště: České Budweisrovice
- Kontaktovat uživatele:
Neklane, pokud by tě to zajímalo, mám tady RHD převodku řízení, ze které ani nekápne 

Zastoupení ALLMAKES 4x4, TERRAFIRMA 4x4, prodejce BRITPART, specializovaný servis, renovace a přestavby na přání.
konzultace +420608021838 --- E-SHOP s náhradními díly http://www.eliott.in --- email : landrover.eliott@gmail.com
konzultace +420608021838 --- E-SHOP s náhradními díly http://www.eliott.in --- email : landrover.eliott@gmail.com
RRC
No, to je fajn, ale můj Rangie je LHD. Včera jsem o tom mluvil s Krytenem a dohodli jsme se, že tu mojí převodku nejdřív otevřeme a podíváme se v jakém je stavu a pak uvidíme, jestli stačí přetěsnit nebo rovnou zahodit. Jinak závoďák měl na jaře převodku úplně novou a po Tunisské Rally už teče také.
Po dlouhé době jsem řídil Sérii a rovnou Vykulence. Stýská se mi po Dědkovi, ale holt nemůžu mít všechno hned a ještě ke všemu všechno najednou.
Na dílně se vaří.
Po dlouhé době jsem řídil Sérii a rovnou Vykulence. Stýská se mi po Dědkovi, ale holt nemůžu mít všechno hned a ještě ke všemu všechno najednou.
Na dílně se vaří.
- Přílohy
-
- RRC 051 kopie.jpg
- (180.27 KiB) Staženo 3104 x
-
- RRC 054 kopie.jpg
- (102.64 KiB) Staženo 3108 x
Aktuálně: 1979 SIII 88" 2,25 l Petrol a 1983 two-door Range Rover V8; Dříve navíc: 1969 SIIa 88" 2,5 l Petrol, 2003 Discovery 2 TD5, 2005 Discovery 3 TDV6 S, 2011 Discovery 4 SDV6 SE, 2016 Discovery 4 SDV6 HSE a 2021 Defender 110 SE D250
vypadá to fakt dobře, skoro mne to vede k závisti "v dobrém slova smyslu samozřejmě"



V8 je V8
www.noze-sog.cz
www.noze-sog.cz
RRC
Ocelový základ karoserie se už pomalu rýsuje. Prahy se musely udělat prakticky znovu, vyvaření footwells byla docela sochařina a vršek bulkheadu se použije z jiného, nahoře zdravého. Abychom předešli překvapení, že něco nebude pasovat vlivem možné mírné deformace dílů vařením, vše se pasuje znovu na rám přes nové silentbloky. Příští týden by se vše mohlo zase sundat, rám opískovat a opatřit práškovým lakem společně s tubusy náprav, které jsou už opískované a vnitřky připravené ke složení. Na tubusy se musely navařit držáky stabilizátorů, které tam původně nebyly, ale vzhledem k daleko výkonějšímu motoru a téměř výhradně silničnímu využití auta, jsem pořídil "anti-roll bar fast road kits" od Scorpion Racing.
Aktuálně: 1979 SIII 88" 2,25 l Petrol a 1983 two-door Range Rover V8; Dříve navíc: 1969 SIIa 88" 2,5 l Petrol, 2003 Discovery 2 TD5, 2005 Discovery 3 TDV6 S, 2011 Discovery 4 SDV6 SE, 2016 Discovery 4 SDV6 HSE a 2021 Defender 110 SE D250
RRC
Paralelně s tím si čalouník hraje s interierem. Na první fotce jsou svlečené kostry předních sedaček, na druhé je vidět, že rámy sedáků byly prodlouženy o 10cm (protože původní sedačky mi připadaly krátké), viditelné spodky kostry byly opatřeny povrchovou úpravou práškovým lakem a šijí se opěradla. Opěrky hlav už budou také hotové, stejně jako područky. Výplně se upravují jednak kvůli prodloužení sedáků, ale také kvůli věku sedadel. Na třetí fotce je zadní lavice, zatím ještě nevypnutá. Šije se z černé plné a modré děrované kůže.
- Přílohy
-
- Z5 kostry předních sedaček.jpg
- (93.71 KiB) Staženo 2802 x
-
- Z6 prodloužené kostry s potahem opěradel.jpg
- (112.4 KiB) Staženo 2806 x
-
- Z7 zadní lavice.jpg
- (78.56 KiB) Staženo 2805 x
Aktuálně: 1979 SIII 88" 2,25 l Petrol a 1983 two-door Range Rover V8; Dříve navíc: 1969 SIIa 88" 2,5 l Petrol, 2003 Discovery 2 TD5, 2005 Discovery 3 TDV6 S, 2011 Discovery 4 SDV6 SE, 2016 Discovery 4 SDV6 HSE a 2021 Defender 110 SE D250
-
- Příspěvky: 1058
- Registrován: 16 led 2007 20:10
- tel.: +421 905 712 951
- auto: D3 2007 + D4 2012
- Bydliště: SK - Zálesie
-
- Příspěvky: 3307
- Registrován: 09 úno 2007 17:16
- tel.: 608 969 607
- auto: Defender 110
- Kontaktovat uživatele:
Krásná práce, kolik stojí ta kožená sedací souprava? 

http://WWW.I-DEFENDER.CZ" onclick="window.open(this.href);return false; vlastní výroba a prodej doplňků na offroady Tel: 608-96 96 07
Miluji život, protože mi dal Land Rover. Miluji Land Rover, protože je to můj život.
Miluji život, protože mi dal Land Rover. Miluji Land Rover, protože je to můj život.
RRC
To je to, co ještě nevímLuboš M. píše:Krásná práce, kolik stojí ta kožená sedací souprava?



Aktuálně: 1979 SIII 88" 2,25 l Petrol a 1983 two-door Range Rover V8; Dříve navíc: 1969 SIIa 88" 2,5 l Petrol, 2003 Discovery 2 TD5, 2005 Discovery 3 TDV6 S, 2011 Discovery 4 SDV6 SE, 2016 Discovery 4 SDV6 HSE a 2021 Defender 110 SE D250
- eliott
- Příspěvky: 11529
- Registrován: 06 led 2007 20:40
- tel.: +420608021838
- auto: několik
- Bydliště: České Budweisrovice
- Kontaktovat uživatele:
Tak mě napadá, že mi čalouník říkal, že sedačky do Překulence budou hotové za 14 dní a že zavolá. Je to už přes měsíc a nic 

Zastoupení ALLMAKES 4x4, TERRAFIRMA 4x4, prodejce BRITPART, specializovaný servis, renovace a přestavby na přání.
konzultace +420608021838 --- E-SHOP s náhradními díly http://www.eliott.in --- email : landrover.eliott@gmail.com
konzultace +420608021838 --- E-SHOP s náhradními díly http://www.eliott.in --- email : landrover.eliott@gmail.com