Discovery 2 kolem Brna.
Moderátor: Miky_CZ
Discovery 2 kolem Brna.
Ahoj
Mam takovou otravnou prosbu, nebyl by tu nekdo s D2 v okoli Brna a nesvezl by me? Rad bych videl automat i manual a okoukl jak to auto jede a jak se chova. Sedel jsem jen v jedne D2 automatu a to mi prislo, ze to od 80ti vubec, ale VUBEC nejelo s plynem na podlaze. Radsi bych aby to byla 2.5 Td5 pripadne 300, ale zadnej 4 litr mi nicnerekne
Chci mozna casem koupit 2.5litra.
- Miky_CZ
- Příspěvky: 5778
- Registrován: 29 čer 2008 13:47
- tel.: 603 975 234
- auto: DI, D3 V8, XK8
- Bydliště: Ostrava
Re: Discovery 2 kolem Brna.
zkus se domluvit s madtomem, ma tu svoji aji nacipovanou
DI 300 Tdi: 4"lift, bodylift 2,5cm, BFG MT 285/75 R16, pevnostní nárazníky, prahy, přídavné světla, snorchel, CB, 2 navijáky, roll cage, kryty dif., žebřík, nájezdový plech, axle lock, true track, bufík atd
RRC 3,9 V8: závodní speciál
RRC 3,9 V8: závodní speciál
Re: Discovery 2 kolem Brna.
To poznam prdMiky_CZ píše:zkus se domluvit s madtomem, ma tu svoji aji nacipovanou
- Acon
- Příspěvky: 4972
- Registrován: 07 úno 2009 20:29
- tel.: 00421910600711
- auto: DII TD5 1999
- Bydliště: Nitra SK
Re: Discovery 2 kolem Brna.
Tak to je niekde chyba. Buď bola studená prevodovka, alebo iný zádrhel. No do 150 to auto citene zrýchluje.majkro píše:Ahoj... Sedel jsem jen v jedne D2 automatu a to mi prislo, ze to od 80ti vubec, ale VUBEC nejelo s plynem na podlaze. ...
Po 2 Discovery2 Discovery4 2009, 2,7TDV6, ARB, navijak, ochrana podvozku, ochrana zadného diferáku, 2 uzávierky, strešný nosič, led rampa, pracovné svetlá, X-Lifter... pravidelne dôkladne servisovaná, jazdíme každoročne Balkán a nechcem tam mať problém.
-
pan klobouk
- Příspěvky: 298
- Registrován: 21 lis 2009 17:04
- auto: RR L322 TD6
- Bydliště: Brno
Re: Discovery 2 kolem Brna.
Ahoj,jsem z Brna a mám td5 v automatu a jezdí dobře. Můžeme se domluvit.
-
MadTom
- Příspěvky: 15334
- Registrován: 06 lis 2008 23:15
- tel.: 608 600 360
- auto: D2, Def 130
- Bydliště: Olomouc
Re: Discovery 2 kolem Brna.
Majkro, až budu mít auto v Brně, tak jsem schopnej ti tam dát jak originál, tak vylepšenou verzi. Respektive doufám, že v té době už to budu řešit jenom přepínačem. Je to teda manuál.
Drobek - Discovery II TD5 pro ženu, Blufínek - Defender 130 TD5 na ježdění s dětma a mě zbyl už zase jenom Ford Mondeo
Re: Discovery 2 kolem Brna.
No prevodovka byla studena urciteAcon píše:Tak to je niekde chyba. Buď bola studená prevodovka, alebo iný zádrhel. No do 150 to auto citene zrýchluje.majkro píše:Ahoj... Sedel jsem jen v jedne D2 automatu a to mi prislo, ze to od 80ti vubec, ale VUBEC nejelo s plynem na podlaze. ...
Re: Discovery 2 kolem Brna.
pan klobouk: Parada tak bychom mohli, ja muzu asi kdykoliv kolem 18hodiny a pozdeji 
MadTom: tebe bych mohl otravovat taky, kdyz mas toho manuala?
Mam kdyztak v profilu cislo, jestli mi hodite sms nebo cokoliv (mail, sz), ta k se ozvu jakmile na to prijdu.
MadTom: tebe bych mohl otravovat taky, kdyz mas toho manuala?
Mam kdyztak v profilu cislo, jestli mi hodite sms nebo cokoliv (mail, sz), ta k se ozvu jakmile na to prijdu.
-
MadTom
- Příspěvky: 15334
- Registrován: 06 lis 2008 23:15
- tel.: 608 600 360
- auto: D2, Def 130
- Bydliště: Olomouc
Re: Discovery 2 kolem Brna.
Se standardním nastavení auto jede po rovině tak 160km/h, ale trvá to než se rozhoupe, po přidání na výkonu jsem ho u 160 musel trošku krotit. Ono to ale nebylo o motoru, ale o celkovém pocity - auto už se lehce klepe, celé to rachotí a ten zvuk od gum - měl jsem ještě ATčka protektory na všech kolech - není to prostě ideální. Ale tak 140 je rozumná cestovní rychlost, pohodová tak 110. Tyhlety auta na nesilničních gumách nejsou ideální na dálniční kroužení, navíc tuhé nápravy a vysoká stavba tomu moc nepřidají. Holt normální osobní auto je v tomto ohledu na tom lépe.
Až ho budu mít zase v Brně - normálně jezdím Focusem, tak ti napíšu.
Až ho budu mít zase v Brně - normálně jezdím Focusem, tak ti napíšu.
Drobek - Discovery II TD5 pro ženu, Blufínek - Defender 130 TD5 na ježdění s dětma a mě zbyl už zase jenom Ford Mondeo
Re: Discovery 2 kolem Brna.
musis tusit, ze pokud je to auto velika tezka bedna na tuhejch napravach, tak nepojede na silnici jak porsche cayenne. Je to vzdycky neco za neco. Pokud chces auto skvely v terenu, tak bude na silnici hrozny, pokud chces auto na silnici, tak je to naopak. Kazdopadne tyhle auta nebudou zrat osum a pul na sto. Pokud tomu chces na silnici nakladat, tak to bude chlemtat, ja mam napriklad taky na jezdeni osobak, projel bych mesicne celou vejplatu.
Re: Discovery 2 kolem Brna.
Tak jo, ja jsem celkem zvedavej
Ja chci totiz koupit manuala a ten co jsem ho zkousel mi prisel dost linej, urcite to nebylo normalni. Ja taky nelitam nijak rychle ackoliv freelander jede moc pekne do 160ti. To s tema pneu a upravenym podvozkem se da chapat,ale to neresim, zatim mi jde jen o ten motor vuci te hmotnosti
Pan klobouk dokonce asi v Brne bude, tak uvidime
Ono kdyby to melo jet jako ten, co jsem zkousel, tak to radsi zustanu u free.
Pan klobouk dokonce asi v Brne bude, tak uvidime
Ono kdyby to melo jet jako ten, co jsem zkousel, tak to radsi zustanu u free.
Re: Discovery 2 kolem Brna.
Pokud to auto ma o tunu vic nez mas ty a 140 PS, tak to proste moc neleti s tim se musis smirit. To, ze jede 160km/h je pravda, ale to je rychlost na takovy auto absolutne nevhodna, strasne je tam vsechno namahany a hrozne to pije naftu.
Opravdu je to tak na tech 110km/h optimalni, aspon tedy me potom vadi ten aerodynamickej hluk.
Opravdu je to tak na tech 110km/h optimalni, aspon tedy me potom vadi ten aerodynamickej hluk.
Re: Discovery 2 kolem Brna.
Jasne jasne, to ja vim a s tim pocitam
Mimochodem, co to mas za auto?
- Acon
- Příspěvky: 4972
- Registrován: 07 úno 2009 20:29
- tel.: 00421910600711
- auto: DII TD5 1999
- Bydliště: Nitra SK
Re: Discovery 2 kolem Brna.
To je jasné, teraz v zime automatu nejaký čas trvá kým sa zohreje a začne zaberať. Hlavne s pôvodným malým meničom. A 10km nestačí. Pri presúvaní po meste to nevadí a na dlhšej trase sa zohreje, uzamkne pri cca 80-90km menič a motor už zaberá priamo bez strát na prenose Nm.majkro píše:...
No prevodovka byla studena urciteAuticko stalo v bazaru, ale i tak.. Do 150ti kdyz to auto pojede, tak to bude parada.
Po 2 Discovery2 Discovery4 2009, 2,7TDV6, ARB, navijak, ochrana podvozku, ochrana zadného diferáku, 2 uzávierky, strešný nosič, led rampa, pracovné svetlá, X-Lifter... pravidelne dôkladne servisovaná, jazdíme každoročne Balkán a nechcem tam mať problém.
Re: Discovery 2 kolem Brna.
Takze myslis, ze si mam zamluvit to auto, ktere jsem zkousel pokud jeste je z zkusit to znovu trosku lepe? 
- Acon
- Příspěvky: 4972
- Registrován: 07 úno 2009 20:29
- tel.: 00421910600711
- auto: DII TD5 1999
- Bydliště: Nitra SK
Re: Discovery 2 kolem Brna.
V každom prípade to chce dlhšiu ztrasu. Prevodovka sa v tejto kose zohreje tak po 10-15km. Lepšie je 10min pojazdiť po meste s voličom na 3 a potom to roztiahnuť mimo mesta. Na 3 by sa mal menič uzamknúť pri 70-80 podľa toho ako bude prev. zohriata a ako budeš šlapať na plyn. Potom to roztiahni na 3 do 100 a preraď na D. Mal by sa po preradení zasa uzamknúť menič. Potom by to malo normálne reagovať na plyn.
Po 2 Discovery2 Discovery4 2009, 2,7TDV6, ARB, navijak, ochrana podvozku, ochrana zadného diferáku, 2 uzávierky, strešný nosič, led rampa, pracovné svetlá, X-Lifter... pravidelne dôkladne servisovaná, jazdíme každoročne Balkán a nechcem tam mať problém.
Re: Discovery 2 kolem Brna.
Sakra a ja myslel, ze je to automatAcon píše:V každom prípade to chce dlhšiu ztrasu. Prevodovka sa v tejto kose zohreje tak po 10-15km. Lepšie je 10min pojazdiť po meste s voličom na 3 a potom to roztiahnuť mimo mesta. Na 3 by sa mal menič uzamknúť pri 70-80 podľa toho ako bude prev. zohriata a ako budeš šlapať na plyn. Potom to roztiahni na 3 do 100 a preraď na D. Mal by sa po preradení zasa uzamknúť menič. Potom by to malo normálne reagovať na plyn.
-
MadTom
- Příspěvky: 15334
- Registrován: 06 lis 2008 23:15
- tel.: 608 600 360
- auto: D2, Def 130
- Bydliště: Olomouc
Re: Discovery 2 kolem Brna.
Jenom ke spotřebě - nepočítám to přesně, ale dle pozorování počítadla u pumpy (fuj) a počítadla kilometrů to vychází dlouhodobě v rozmezí 9-10l, po zvýšení výkonu to zatím vypadá, že to nešlo nahoru, ale spíš mírně dolů. Každopádně tankuju tak po 800km a kolem 80litrů, maximálně se mi zatím podařilo do auta nalít něco přes 90litrů, ale to už na mě to hladový oko začalo snad koukat lupou, jestli to myslím vážně. Řekl bych, že ta spotřeba je přiměřená.
Co se týče automatu - nemám ho, ale když jsem auto kupoval, tak jsem si projel i několik v automatu a buďto byly všechny spíš KO, nebo to se standardním automatem prostě nejede. Přišlápl jsem plyn, motor vyletěl ke 3000ot a ono se skoro nic nedělo. Teda jako auto jelo, ale zrychlení moc nenastávalo. Standardní manuál na tom byl lépe, po poladění je to asi takové, že od 50km/h může jezdit na 5ku, když nechci moc zrychlovat (po městě v pohodě) a motor v pohodě jede a nemá snahu se dusit. Dřív to nešlo. A na křižovatkách rozhodně nejsem brzda, spíš kvůli krátkým převodům je to opačně.
Co se týče automatu - nemám ho, ale když jsem auto kupoval, tak jsem si projel i několik v automatu a buďto byly všechny spíš KO, nebo to se standardním automatem prostě nejede. Přišlápl jsem plyn, motor vyletěl ke 3000ot a ono se skoro nic nedělo. Teda jako auto jelo, ale zrychlení moc nenastávalo. Standardní manuál na tom byl lépe, po poladění je to asi takové, že od 50km/h může jezdit na 5ku, když nechci moc zrychlovat (po městě v pohodě) a motor v pohodě jede a nemá snahu se dusit. Dřív to nešlo. A na křižovatkách rozhodně nejsem brzda, spíš kvůli krátkým převodům je to opačně.
Drobek - Discovery II TD5 pro ženu, Blufínek - Defender 130 TD5 na ježdění s dětma a mě zbyl už zase jenom Ford Mondeo
Re: Discovery 2 kolem Brna.
Jako ja mam radsi manualni razeni taky, je to jedna z veci diky ktere nespim za volantem.. Jen resim problem ten, ze mi spojkovani dela problemy, boli to boli
Ja jsem nemel stesti na auto, kde by spojka sla opravdu lehce, krom pujcene A4 :/ Proto resim automata. Kdybych sehnal neco co jde opravdu lehounce, tak si uz kvuli tahani vemzu to.
-
MadTom
- Příspěvky: 15334
- Registrován: 06 lis 2008 23:15
- tel.: 608 600 360
- auto: D2, Def 130
- Bydliště: Olomouc
Re: Discovery 2 kolem Brna.
No na tahání je lepší automat - to už tu někteří psali.
Spojka u D2 nejde úplně lehce, ale je to kus od kusu - respektive může jít i podstatně hůře. Tohle jsem si ověřil na několika autech, kde jsem dělal diagnostiku - občas jsem se docela divil a majitelé taky, poté co si to zkusili v mém autě. Možná tam bylo jenom něco přidřené (vlastní pedál??), to už jsem neřešil.
Spojka u D2 nejde úplně lehce, ale je to kus od kusu - respektive může jít i podstatně hůře. Tohle jsem si ověřil na několika autech, kde jsem dělal diagnostiku - občas jsem se docela divil a majitelé taky, poté co si to zkusili v mém autě. Možná tam bylo jenom něco přidřené (vlastní pedál??), to už jsem neřešil.
Drobek - Discovery II TD5 pro ženu, Blufínek - Defender 130 TD5 na ježdění s dětma a mě zbyl už zase jenom Ford Mondeo