Recenze LR Discovery II
Moderátor: Miky_CZ
Recenze LR Discovery II
Tak jsem se po dlouhé době dostal ve vlaku k časopisu, který mi ležel už dlouho na skříni (číslo 1, r. 2010) a na co jsem nenarazil - recenze na LR DII. No, že by mne nějak potěšila, tak to vůbec. Na druhou stranu spousta věcí asi není daleko od pravdy. Moji lásku k LRD to ale stejně nijak nezmění Pro zajímavost přikládám tedy na nedělní čtení. Co vy na to?
PS1: Omlouvám se za kvalitu scanu, lepší se mi sem nevešla.
PS2: Podobné vlákno recenzí jsme nenašel, a proto by toto v budoucnu mohlo sloužit pro další nalezené recenze.
PS1: Omlouvám se za kvalitu scanu, lepší se mi sem nevešla.
PS2: Podobné vlákno recenzí jsme nenašel, a proto by toto v budoucnu mohlo sloužit pro další nalezené recenze.
- Přílohy
-
- disco2.jpg
- (205.34 KiB) Staženo 1007 x
-
- disco1.jpg
- (121.76 KiB) Staženo 1002 x
Naposledy upravil(a) Benjamin dne 04 pro 2011 03:31, celkem upraveno 1 x.
UK:LR4 SDV6 HSE/Jaguar XK8 4.0/Rover 75 2.0 CDT Tourer/Triumph Spitfire 1500/LR DII Td5 Medvědi/LR Free 2.0 D/Jaguar XJ12 Sovereign. NonUK: Ford F-150 obytná nástavba Gladiator XL
www.nomadbear.cz
www.nomadbear.cz
Re: Recenze LR Discovery II AutoTIP 4x4
Na základě týhle recenze jsme chtěli kupovat jiný auto - Patrola, Pajero nebo něco jinýho zkrátka. Naštěstí, když jsme prohlíželi ty ostatní, změnili jsme rychle názor a zvítězilo Disco (výkon vs. spotřeba, cena, ale předevšim vzhled ).
Land Rover Discovery 2 Td5
Re: Recenze LR Discovery II AutoTIP 4x4
...na cestách nastane s pravděpodobností 28% porucha ...je určen trpělivým a tolerantním nadšencům .....a vo to tady jde
DII Td5 99...ve výstavbě za provozu zdánlivě připomínající technologické přestávky
- Acon
- Příspěvky: 4972
- Registrován: 07 úno 2009 20:29
- tel.: 00421910600711
- auto: DII TD5 1999
- Bydliště: Nitra SK
Re: Recenze LR Discovery II AutoTIP 4x4
a čo je lepšie. Ak je auto kúpené srdcom, alebo rozumom? K čomu má človek lepší vzťah? Japončíci boli aj v mojom výberovom rebríčku, ale uplne ma nechávali chladným. No pri LR som sa vždy cítil ako si príjemnejšie.
Po 2 Discovery2 Discovery4 2009, 2,7TDV6, ARB, navijak, ochrana podvozku, ochrana zadného diferáku, 2 uzávierky, strešný nosič, led rampa, pracovné svetlá, X-Lifter... pravidelne dôkladne servisovaná, jazdíme každoročne Balkán a nechcem tam mať problém.
Re: Recenze LR Discovery II AutoTIP 4x4
My jsme koupili taky srdcem, krom toho Diskoška je prostě krásná! Nedávno se na offroadforu ptal jeden člen co si má vybrat - zda Terrano II nebo Disco II - a ve třetím příspěvku mu na to uživatel "Kralitzeck" řekl bych velmi hezky odpověděl (zvláště v posledním odstavci jeho příspěvku), a jelikož jeho příspěvek je taky taková malá recenze, posílám tu na něho odkaz:
http://www.offroadforum.cz/viewtopic.php?f=24&t=45549" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.offroadforum.cz/viewtopic.php?f=24&t=45549" onclick="window.open(this.href);return false;
UK:LR4 SDV6 HSE/Jaguar XK8 4.0/Rover 75 2.0 CDT Tourer/Triumph Spitfire 1500/LR DII Td5 Medvědi/LR Free 2.0 D/Jaguar XJ12 Sovereign. NonUK: Ford F-150 obytná nástavba Gladiator XL
www.nomadbear.cz
www.nomadbear.cz
- fidzi
- Příspěvky: 966
- Registrován: 04 zář 2010 23:33
- tel.: Xiaomi Mi2S
- auto: Discovery I 300Tdi
- Bydliště: Č.B./Písek/Lysice
Re: Recenze LR Discovery II AutoTIP 4x4
Vybíral jsem srdcem a rozumem a vzal jsem D I. Neříkám, že D II je špatná, ale chtěl jsem auto opravitelné kladivem a šroubovákem s minimem elektroniky, což D II není.
Každé skutečné dobrodružství začíná nárazem fantazie na skutečnost.
Land Rover Discovery I 300Tdi: http://www.landroverforum.cz/forum/view ... 30&t=23585
Land Rover Discovery I 300Tdi: http://www.landroverforum.cz/forum/view ... 30&t=23585
- Jan Kucera
- Příspěvky: 678
- Registrován: 11 bře 2007 09:17
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele:
Re: Recenze LR Discovery II AutoTIP 4x4
já měl DII s pružinama a bez ACE a o tom že je tam nejaka elektronika jsem vubec nevedel
"I pád na držku je pohyb dopředu"
Disco 3 Beru3ka aneb Dukovany na kolech - co na me dnes blikne za fail? :o)
Disco 3 Beru3ka aneb Dukovany na kolech - co na me dnes blikne za fail? :o)
- Tim
- Příspěvky: 1793
- Registrován: 16 kvě 2010 14:01
- tel.: 736287666
- auto: Free, Civic, Outback
- Bydliště: Marjánky
Re: Recenze LR Discovery II AutoTIP 4x4
Co mu to vedle na fóru radí za blbosti? Měli napsat že D2 a hotovo Místo toho ho teď budou chudáka pomlouvat že je myslivec... Nebo jak ho tam nazvali srno..d Jsou to hulváti...
No, i'm not on fucking FACEBOOK!!!
Motivační motto pro dnešní den: Vykašli se na motivační motta. Nalej si dobrou whiskey a pust si pořádnej metal!!!
Motivační motto pro dnešní den: Vykašli se na motivační motta. Nalej si dobrou whiskey a pust si pořádnej metal!!!
Re: Recenze LR Discovery II
Tak jsem, jak jsem slíbil, naskenoval článek z LRO řešící jednu ze základních lidských otázek: Disco 2 nebo Defender?
Pro nekamarády s anglickým jazykem přidávám stručný výcuc napříč článkem v bodech. Většina věcí je ale dost obecná a je s nimi většina z nás nejspíš už obeznámena. Kdo LR zná, tak se tu asi nic moc nového určitě nedozví, ale třeba to aspoň někomu pomůže vybrat to optimální pro něho při koupi. Píšu to zjednodušeně a chronologicky, jak to čtu..
- oba stroje vybaveny Td5 (Defík 122HP, Disco 136HP)
- Defender svižnější v počáteční akceleraci díky o cca 200kg nižší váze a rozdílnému převodu na jedničce
- Defender špatná aerodynamika - pohodlná rychlost na silnici kolem 65 mph
- Disco samozřejmě mnohem komfortnější na silnici - držet 70 mph no problem
- automatická klimatizace, vyhřívané sedačky, ACE atd. napomáhá komfortu v Discu
- Defík problém s prostorem pro loket a často ruční brzda zavazí
- nižší zpřevodování u Defíka napomáhá při tahání těžkých přívěsů, hlavně při rozjezdech/Disco je zase s přívěsem stabilnější ve vyšších rychlostech + měchy vyrovnaj vyšší zatížení
- v terénu Disco velký zadní převis, Defík větší nájezdové úhly a míň plastů apod. k utržení nebo zničení
- při sériovém Discu v terénu má člověk neustálé obavy, že něco urve nebo zničí oproti Defíkovi, kde nad tím jeden nepřemýšlí
- některá Disca bez CDL (nepříliš povedený záměr fabriky, nahrazeno dočasně pouze TC)
- Defík bez HDC, ale malá jednička z kopce dolů taky poslouží dobře
- u obou stejná tabulková brodivost 500 mm
- oba stroje zvládají terén dobře, na dlouhodobé používání v terénu kupte Defíka pro jeho odolnost
- Disco nádrž 95l, Defík pouze 75l
- Disco jednozančně lepší pro rodinu díky své univerzálnosti a hlavně třetí řadě sedadel ve směru jízdy
- Defík vyšší než Disco, hlubší kufr než Disco - hůř se tam natahuje
- tím jak se Disco dostává více a více do pozice off+expediční auto, i paleta příslušných doplňků začíná být skoro stejně tak pestrá a široká jako pro Defíky
- poměr cena/výkon vyhrává jednoznačně Disco, takže logická volba je Disco, avšak jsou situace, kdy jenom Defender je to "pravý" a poslouží nejlíp
Závěrem, je to stejně na každém zvlášť, které z těch dvou mu lépe sedne. Nějaké bodové ohodnocení na konci v tabulce na poslední stránce pro nás mohou být těžko rozhodující.
Když sem to teď takhle četl podruhý, tak si říkám, že bych ten článek pomalu mohl napsat sám po roce vlastnictví Disca Je to totiž spíše pouze výčet faktů. A není tam teda zrovna nic převratného. Z offroad hlediska je to dost povrchní. Takže to, co chceme slyšet my všichni s Disco, že Disco zvládne to co Defík stejně tak dobře jako Defík, tam stejně není Stejně jako tam není ani to, že Defík je jednozačně lepší v terénu a Disco už je jenom taková moderní náhražka
Ono na tu otázku stejně nelze odpovědět. Hlavně, ať je každý z nás spokojený s tím, co má
PS: Pokud budou písmena moc malá na čtení či obrázky na prohlížení, pomůže Ctrl +
Pro nekamarády s anglickým jazykem přidávám stručný výcuc napříč článkem v bodech. Většina věcí je ale dost obecná a je s nimi většina z nás nejspíš už obeznámena. Kdo LR zná, tak se tu asi nic moc nového určitě nedozví, ale třeba to aspoň někomu pomůže vybrat to optimální pro něho při koupi. Píšu to zjednodušeně a chronologicky, jak to čtu..
- oba stroje vybaveny Td5 (Defík 122HP, Disco 136HP)
- Defender svižnější v počáteční akceleraci díky o cca 200kg nižší váze a rozdílnému převodu na jedničce
- Defender špatná aerodynamika - pohodlná rychlost na silnici kolem 65 mph
- Disco samozřejmě mnohem komfortnější na silnici - držet 70 mph no problem
- automatická klimatizace, vyhřívané sedačky, ACE atd. napomáhá komfortu v Discu
- Defík problém s prostorem pro loket a často ruční brzda zavazí
- nižší zpřevodování u Defíka napomáhá při tahání těžkých přívěsů, hlavně při rozjezdech/Disco je zase s přívěsem stabilnější ve vyšších rychlostech + měchy vyrovnaj vyšší zatížení
- v terénu Disco velký zadní převis, Defík větší nájezdové úhly a míň plastů apod. k utržení nebo zničení
- při sériovém Discu v terénu má člověk neustálé obavy, že něco urve nebo zničí oproti Defíkovi, kde nad tím jeden nepřemýšlí
- některá Disca bez CDL (nepříliš povedený záměr fabriky, nahrazeno dočasně pouze TC)
- Defík bez HDC, ale malá jednička z kopce dolů taky poslouží dobře
- u obou stejná tabulková brodivost 500 mm
- oba stroje zvládají terén dobře, na dlouhodobé používání v terénu kupte Defíka pro jeho odolnost
- Disco nádrž 95l, Defík pouze 75l
- Disco jednozančně lepší pro rodinu díky své univerzálnosti a hlavně třetí řadě sedadel ve směru jízdy
- Defík vyšší než Disco, hlubší kufr než Disco - hůř se tam natahuje
- tím jak se Disco dostává více a více do pozice off+expediční auto, i paleta příslušných doplňků začíná být skoro stejně tak pestrá a široká jako pro Defíky
- poměr cena/výkon vyhrává jednoznačně Disco, takže logická volba je Disco, avšak jsou situace, kdy jenom Defender je to "pravý" a poslouží nejlíp
Závěrem, je to stejně na každém zvlášť, které z těch dvou mu lépe sedne. Nějaké bodové ohodnocení na konci v tabulce na poslední stránce pro nás mohou být těžko rozhodující.
Když sem to teď takhle četl podruhý, tak si říkám, že bych ten článek pomalu mohl napsat sám po roce vlastnictví Disca Je to totiž spíše pouze výčet faktů. A není tam teda zrovna nic převratného. Z offroad hlediska je to dost povrchní. Takže to, co chceme slyšet my všichni s Disco, že Disco zvládne to co Defík stejně tak dobře jako Defík, tam stejně není Stejně jako tam není ani to, že Defík je jednozačně lepší v terénu a Disco už je jenom taková moderní náhražka
Ono na tu otázku stejně nelze odpovědět. Hlavně, ať je každý z nás spokojený s tím, co má
PS: Pokud budou písmena moc malá na čtení či obrázky na prohlížení, pomůže Ctrl +
- Přílohy
-
- img006 [1280x768].jpg (177.41 KiB) Zobrazeno 14799 x
-
- img005 [1280x768].jpg (181.44 KiB) Zobrazeno 14799 x
-
- img004 [1280x768].jpg (183.11 KiB) Zobrazeno 14799 x
-
- img003 [1280x768].jpg (158.87 KiB) Zobrazeno 14799 x
-
- img002 [1280x768].jpg (163.28 KiB) Zobrazeno 14799 x
Naposledy upravil(a) Benjamin dne 04 pro 2011 14:30, celkem upraveno 4 x.
UK:LR4 SDV6 HSE/Jaguar XK8 4.0/Rover 75 2.0 CDT Tourer/Triumph Spitfire 1500/LR DII Td5 Medvědi/LR Free 2.0 D/Jaguar XJ12 Sovereign. NonUK: Ford F-150 obytná nástavba Gladiator XL
www.nomadbear.cz
www.nomadbear.cz
Re: Recenze LR Discovery II
a pokračování..
- Přílohy
-
- img009 [1280x768].jpg (170.83 KiB) Zobrazeno 14799 x
-
- img008 [1280x768].jpg (175.09 KiB) Zobrazeno 14799 x
-
- img007 [1280x768].jpg (179.52 KiB) Zobrazeno 14799 x
UK:LR4 SDV6 HSE/Jaguar XK8 4.0/Rover 75 2.0 CDT Tourer/Triumph Spitfire 1500/LR DII Td5 Medvědi/LR Free 2.0 D/Jaguar XJ12 Sovereign. NonUK: Ford F-150 obytná nástavba Gladiator XL
www.nomadbear.cz
www.nomadbear.cz