Pokud teda tam fakt nic není,

v tom kompresoru, tak má motorek KO, jak se zatíží tak umře. Protože jinak není možný, aby s odpojenou hadicí běžel a s připojenou neběžel.
Připoj tedy ke kompresorku místo auta hadici s manometrem a měř, klidně to můžeš pustit do kola foukacím nástavcem. Jestli nafouká kolo, je to OK, pletu se. Jestli ne, je v něm chyba.
Ve ventilech to nebude, protože pokud kompresor nemá snímání tlaku, urval by ti hadice, pokud by se neotvíral ventil. Nebo by běžel věčně, pokud vy se naopak nezavíral ventil v poloze odfuk/snížení.
Nakonec, jestli systém chodí snadno poznáš, když to nafoukáš externě hadicí odpojenou u kompresoru směrem do auta. To se asi dá poznat i bez diagnostiky, ale jestli jsi dával snímače polohy, možná stejně bude potřeba to srovnat. Nicméně by se měly měchy nějak nafoukat a mělo by to reagovat na pokyny knoflíku na palubce.
No road? No problem...
LR užívej s klidem a rozvahou Angličana, jinak tě dostane do blázince