Červená kontrolka suspension system - D3

Discovery I, II, III

Moderátor: Miky_CZ

Odpovědět
Zpráva
Autor
vava
Příspěvky: 120
Registrován: 20 úno 2014 11:51

Červená kontrolka suspension system - D3

#1 Příspěvek od vava » 17 říj 2014 19:33

Ahoj

po asi 14 dnech kdy mi auto stálo, tak po nastartování mi stále svítí červená kontrolka suspension fault. Stalo se mi to už jednou, ale to se po chvíli začaly měchy hýbat, kontrolka se přehodila na oranž a po chvíli zhasla úplně. Teď ale stále červená a ani po zahřátí motoru se měchy ani nehnou.
Je nějaká možnost co s tím?
Třeba jen nadzvihnout auto , aby se měchům pomohlo? Nebo se fakt musím doplazit do servisu? Mám na tom ještě AT kola, takže to chvílemi šourá o podběhy .....
Do Kosoře to mám cca 15-20 km ....stejně tak do Železné u Berouna ....

Díky za rady :-( !!!

Uživatelský avatar
RudaK
Příspěvky: 8488
Registrován: 24 lis 2006 18:09
tel.: SONY Xperia Z3
auto: D III + D 1
Bydliště: Raygern - Sud mahren

Re: Červená kontrolka suspension system - D3

#2 Příspěvek od RudaK » 19 říj 2014 09:34

Jak jsem už psal,stalo se mě něco podobného při odstavení na měsíc ( jezdil jsem s D1 ) :mrgreen: Na ty kontrolky opravdu nemohu říct to samé ( jsem si ani nevšiml jestli svítily ) ... ale auto leželo na dorazech a nespustil ( nezapl ) se kompresor,tak že se to nezvedalo . Pomohlo zvednout zadek heverem,( vlastně aby byly kola rovně ) aby se čidla dostala na ten reostat a poslala řídící jednotce nějaké info ...... :coze: a kompresor se zapl.
A bylo po problému :chuckle a pak že elektroniku neoblbneš :rock Jinak mám 32" kola a jízda je na dorazech prakticky nemožná ( ono by to i šlo za cenu probroušení těch plastových podběhů ) Přeji stejnou zkušenost .
D III - 2,7 TDV - The end result of a lot of hard work.
D 1 - 300 TDI 33x12.5R15 - už konečně nesmrtelná " SPIDERMAN "

vava
Příspěvky: 120
Registrován: 20 úno 2014 11:51

Re: Červená kontrolka suspension system - D3

#3 Příspěvek od vava » 19 říj 2014 11:41

Rudo, našel jsem Tvůj příspěvek a zopakoval to samé - ostatně už mně to napadlo i předtím, ale nevěděl jsem úpřesně jak na to. Takže přesně - zvednou zadek, nastartovat, zavřít všechny dveře a bylo nahoře :-)
Obrsovská úleva. Je mi jasné, že budu muset najít, kudy vzduch uniká, ale bude se mi to dělat v pohodě a ne ve stresu.

Takže ještě jednou díky Tobě i Svijanům :-)

Uživatelský avatar
RudaK
Příspěvky: 8488
Registrován: 24 lis 2006 18:09
tel.: SONY Xperia Z3
auto: D III + D 1
Bydliště: Raygern - Sud mahren

Re: Červená kontrolka suspension system - D3

#4 Příspěvek od RudaK » 19 říj 2014 16:27

vava píše: Je mi jasné, že budu muset najít, kudy vzduch uniká, ale bude se mi to dělat v pohodě a ne ve stresu.
Na únik vzduchu je tady dobrá rada : http://www.landroverforum.cz/forum/view ... =6&t=25244
Taky mě to vyčištění rozvodových kostek a výměna obsahu lapače vlhka čeká .......
p.s. když jsem se se spadlým podvozkem setkal poprvé,taky jsem byl z toho nervní :mrgreen: netřeba hned házet flintu do žita - ona ta elektronika není takový bubák,jak to někteří prezentují :Pohoda:
D III - 2,7 TDV - The end result of a lot of hard work.
D 1 - 300 TDI 33x12.5R15 - už konečně nesmrtelná " SPIDERMAN "

Uživatelský avatar
David Š
Příspěvky: 148
Registrován: 01 zář 2014 14:45
tel.: SE
auto: Disco 3 TDV6 SE
Bydliště: v Ústí dlabem

Re: Červená kontrolka suspension system - D3

#5 Příspěvek od David Š » 22 říj 2014 12:50

Tak kucí, jsem tu znova, zase takovej vtípek od těchniky :Ja blb: , doufám, že k věci:

zajímalo mě, jak mi ty klucí měňařský dali ten crosslink dopředu, co s tím vlastně bylo. Rozmontoval jsem ho, je to v podstatě plastová krabička ze dvou dílů, spojená šroubky (hvězdičková hlavička) a uvnitř 3 elektroventilky s gumičkama a pružinkama. Na první pohled nějaké to smítko, které bych ale řadil do prachových jemných částic, jinak nic zásadního. U hrdélka jednoho ventilku trochu ošoupaný plíšek (že by to byla ta závada, nevím, ale nevypadá to...) a jeden s mikro trhlinkou (opravdu spíše škrábaneček) a jinak nic!
No nevím, jestli má někdo jinou zkušenost po rozebrání, já tak trochu z tohohle zklamání.... :cry myslel jsem si (bláhově), že bude alespoň vidět....
No nenašel jsem opravdu vůbec nic, až na ten mini prach - což nevěřím, že je zásadní v provozu při tlaku. Přirovnal bych to asi k tomu, že když máš ořezanou tužku a na papír načmáráš čáranici a pak to sfoukneš.... Má někdo jinou zkušenost?

Jinak taky si myslím, že ačkoliv jsou při objednávání croslinky přední a zadní (a mají jiná čísla), že jsou v podstatě stejné a tím pádem i zaměnitelné.... :wasntme Vyjma toho středového, pokud tam je (ale asi jo)nevím ani kde je... :doh

No a po těch létech a najetých 200 tis mi konečně odešel altík, že... :yes trochu jsem to čekal, myslím si, že to je tak optimální, ale odešel taky tak nějak zbrkle: jel jsem takovou polní cestu a když jsem tam přidal trochu muziky, začalo mi hlásit že mi nedá baterie šťávu aby se nevybyla a stáhla mi hlasitost na těch 18 volume! No nedala si říct, kontrolka dobíjení NESVÍTILA. Po dalším nastartování pak volume zase dávala, ale jen tak na pár sekund a zase do nouzáku. Kontrolka furt nic. Po týdnu mastím dálnici a zrovna když jsem domlouval při 180 km/h nákýmu Pažeru, že jako néni rychlejší, tak mě zradila ta kontrolka a začal svítit jak maják :Ja blb: Když jsem zajel na odpočívadlo, vypnul motor a přemýšlel jestli nazpátek těch 700 km dovalím, tak po nastartování zase zhasla. :bandit pak se zase po cca 10 min rozsvítila a už nezhasla až do výměny altíku (oprava altíku včetně výměny za 6 litříků :cry ).

Teď zase dumám, co to začínat kňučet v motoru...je to v podstatě podobný, jako když dáš plnej rejd na místě a začne Ti kňučet servo....tak si tak říkám, jestli vono to servo po mě nechce nějakej zásah! :Ja blb: No nevím, nechtěl bych v zimě někde strkat klacek do volantu abych s ním otočil, fakt ne :Sorry: ...no uvidíme co to kňučí....pak mě taky napadlo, jestli ten co opravoval altík (nevím jak to dělají...) jestli třeba zrovna ložisko umřelo... :Sorry: ...ale asi ne...asi bude vícero možností... :makeup
U mě dobrý....

Uživatelský avatar
evo828
Příspěvky: 364
Registrován: 02 úno 2009 14:11
tel.: ifoon
auto: mam
Bydliště: Bratislava

Re: Červená kontrolka suspension system - D3

#6 Příspěvek od evo828 » 22 říj 2014 17:52

David Š: Ahoj - ten biely prasok v crosslinku je presne hlavny dovod toho ze tade unika vzduch. Myslim, ze uz som to niekde pisal. Ale ak je potreba to znova opakovat :yes Vycisti to a usetris cca 100EUR za novy ventil.

vava chod s tym na diagnostiku - bez toho nevies presne kde zacat (kompresor, kabelaz, cidlo)
Diagnostika na LR: diagnostika, aktivacie pridavnych funkcii, upravy konfiguracie auta
http://www.landroverforum.cz/forum/view ... =12&t=8896

vava
Příspěvky: 120
Registrován: 20 úno 2014 11:51

Re: Červená kontrolka suspension system - D3

#7 Příspěvek od vava » 30 říj 2014 15:12

Tak mně napadlo, nedělá to náhodou kvůli těm vyměněným tyčkám? když to klesne až dolů, tak u standardních tyček to ještě je v rozsahu toho snímače, pokud se vymění a klesně to, tak se to dostane mimo rozsah? Jestlipak to někomu udělalo se standardními tyčkami?

Na tu diagnostiku samo zajedu ... a holt se tomu budu muset věnovat

Uživatelský avatar
xxx
Příspěvky: 2570
Registrován: 25 bře 2013 09:51
auto: byla D3, teď D4
Bydliště: Severní Morava

Re: Červená kontrolka suspension system - D3

#8 Příspěvek od xxx » 30 říj 2014 20:14

vava píše:Tak mně napadlo, nedělá to náhodou kvůli těm vyměněným tyčkám? když to klesne až dolů, tak u standardních tyček to ještě je v rozsahu toho snímače, pokud se vymění a klesně to, tak se to dostane mimo rozsah? Jestlipak to někomu udělalo se standardními tyčkami?

Na tu diagnostiku samo zajedu ... a holt se tomu budu muset věnovat
mám zkrácená táhla a žádný problém :mrk

vava
Příspěvky: 120
Registrován: 20 úno 2014 11:51

Re: Červená kontrolka suspension system - D3

#9 Příspěvek od vava » 30 říj 2014 22:43

A už Ti to někdy kleslo až dolů ?

Uživatelský avatar
RudaK
Příspěvky: 8488
Registrován: 24 lis 2006 18:09
tel.: SONY Xperia Z3
auto: D III + D 1
Bydliště: Raygern - Sud mahren

Re: Červená kontrolka suspension system - D3

#10 Příspěvek od RudaK » 31 říj 2014 19:10

vava píše: Jestlipak to někomu udělalo se standardními tyčkami?
Když jsem měl standartní tyčky,tak jsem neměl ty ventilky v rozvaděčích zasrané tím bílým práškem z vysoušeče ... :yes . Jinak jak pravíš , asi to z těch drátků na snímačích nesjede při standartních táhlech i když jsou ty zkrácené kratší o směšné asi 2 mm .
Řešení je nasnadě : vyčistil rozvaděče vzduchu a vyměnit náplň vysoušeče ,jak říká Marek ( evo 828 ) :yes
D III - 2,7 TDV - The end result of a lot of hard work.
D 1 - 300 TDI 33x12.5R15 - už konečně nesmrtelná " SPIDERMAN "

Odpovědět