S IIA 1970
Moderátor: Rover
S IIA 1970
Zdravím přátelé,
už je tomu sice pár měsíců a pár set km, ale lepší pozdě než nikdy. Takže jak se to stalo:
Ani ne rok nazpět jsem se poprvé svezl v Polyho nově zrenovovaném dědkovi a ačkoliv by mě nikdy předtím ani nenapadlo, že bych zrovna po tomhle mohl zatoužit, stalo se. Takže uzrál plán, že letos v létě uděláme odvážný výlet a něco si dovezeme z ostrovů. Ideálně jedno auto pro nás a druhé pro Polyho, aby to nebylo tak jednoduché. Bohužel plán neklapl. Já měnil zaměstnavatele, Poly koupil SIII 109" a bylo vymalováno. Už už to vypadalo, že se nechám přesvědčit, že takové auto do Brněnského činžáku opravdu není to pravé ořechové. Ale ...
Na podzim se Poly zastavil u kluků z LRSC v Praze a jen jako "pošťouchnutí" mí poslal fotku SIIa, která byla na prodej:
Byla to láska na první pohled. Pak už jen projížďka, obhlídka stavu, nepodařený pokus srazit cenu, znovu velké promýšlení, smíření se, že to bude dřina, a už se jelo. Cesta domů vedla samozřemě přes pár brodů a luk, páč s tím přeci nepojedeme jenom po asfaltu!
Následně začala plánovaná "farmářská" rekonstrukce, kdy rám potřeboval poléčit okamžitě, protože realita byla horší než jsme čekali. Zpětně jsem rád, že jsme v tom potoce nenechali nápravu...
Pak ještě pár výletů před zimou
a auti jsme uložili do garáže k zimní rekonvalescenci. V plánu je pár kosmetických oprav, pár zásadních oprav a potom hlavně jezdit, jezdit, jezdit.
Tak nám prosím držte palce, ať vše klapne.
Ahoj,
Kuba a Adél.
už je tomu sice pár měsíců a pár set km, ale lepší pozdě než nikdy. Takže jak se to stalo:
Ani ne rok nazpět jsem se poprvé svezl v Polyho nově zrenovovaném dědkovi a ačkoliv by mě nikdy předtím ani nenapadlo, že bych zrovna po tomhle mohl zatoužit, stalo se. Takže uzrál plán, že letos v létě uděláme odvážný výlet a něco si dovezeme z ostrovů. Ideálně jedno auto pro nás a druhé pro Polyho, aby to nebylo tak jednoduché. Bohužel plán neklapl. Já měnil zaměstnavatele, Poly koupil SIII 109" a bylo vymalováno. Už už to vypadalo, že se nechám přesvědčit, že takové auto do Brněnského činžáku opravdu není to pravé ořechové. Ale ...
Na podzim se Poly zastavil u kluků z LRSC v Praze a jen jako "pošťouchnutí" mí poslal fotku SIIa, která byla na prodej:
Byla to láska na první pohled. Pak už jen projížďka, obhlídka stavu, nepodařený pokus srazit cenu, znovu velké promýšlení, smíření se, že to bude dřina, a už se jelo. Cesta domů vedla samozřemě přes pár brodů a luk, páč s tím přeci nepojedeme jenom po asfaltu!
Následně začala plánovaná "farmářská" rekonstrukce, kdy rám potřeboval poléčit okamžitě, protože realita byla horší než jsme čekali. Zpětně jsem rád, že jsme v tom potoce nenechali nápravu...
Pak ještě pár výletů před zimou
a auti jsme uložili do garáže k zimní rekonvalescenci. V plánu je pár kosmetických oprav, pár zásadních oprav a potom hlavně jezdit, jezdit, jezdit.
Tak nám prosím držte palce, ať vše klapne.
Ahoj,
Kuba a Adél.
Re: S IIA 1970
Gratulace a ať dělá jen radost. Dvojka se světlama v blatníkách je docela vzácnost.
Country boy...
Re: S IIA 1970
Krásná,ať dělá samou radost!Koukám že registrovaná v březnu 1970 a dokonce ještě platná UK registrace,takže celkem nedávný dovoz z ostrovů
.

Re: S IIA 1970
Pěkná, gratuluji a držím palce.
-
- Příspěvky: 1279
- Registrován: 17 čer 2013 23:19
- tel.: 777667094
- auto: D1 300Tdi
- Bydliště: Morava
Re: S IIA 1970
Krásnej první příspěvek,
Vítej,gratulace,ať dělá jen radost (pevné nervy
)
Vítej,gratulace,ať dělá jen radost (pevné nervy

Re: S IIA 1970
Podle UK registrace diesel 2495 cc což je divný



Re: S IIA 1970
Temná pravda jednou musela vyjit najevo

Je tam 300 a rychlejsi diferaky


Re: S IIA 1970
ono totiž na jedné fotce byla vidět taková jiná řemenice a olejový filt...
takže to takové tajemství nebylo...

Country boy...
Re: S IIA 1970
Odborníci jsou nejhorší, nic před nima neutajíšRover píše: 21 pro 2017 13:42 ono totiž na jedné fotce byla vidět taková jiná řemenice a olejový filt...takže to takové tajemství nebylo...


- minerva
- Příspěvky: 395
- Registrován: 21 dub 2010 14:12
- tel.: 777246261
- auto: LR Minerva,D1V8SE
- Bydliště: Jabkenice
Re: S IIA 1970
Pojede to.
Nebude se to sypat. Mňam.
Ono je občas lepší být ušetřen romantiky. Jako je např. šestiválec s F-hlavou
(i když jeho zvuk nejde jen tak něčím nahradit)
Jak je vidět z registru, je to povolená konverze.
Přidávám se ke gratulantům. Je to hezké auto.

Ono je občas lepší být ušetřen romantiky. Jako je např. šestiválec s F-hlavou

Jak je vidět z registru, je to povolená konverze.

Přidávám se ke gratulantům. Je to hezké auto.
Divoch
Re: S IIA 1970
Děkuji za reakce a ano, je tomu tak, dědek má pod kapotou 300 Tdi z discovery. Konverze byla provedená ještě na ostrovech a jak Kryten poznamenal, má do léta platnou MOT a dokonce i emise.
Celý je to trochu hříčka osudu, protože od začátku jsem chtěl auto na stylové toulání se po kopcích a nejlépe i mimo ČR. A hned první cesta z Prahy na Moravu mě utvrdila, že tohle byla správná volba. Spotřeba kolem 8 litrů, cestovní rychlost 90 a úsměvy lidí kolem jsou přesně ono!
Celý je to trochu hříčka osudu, protože od začátku jsem chtěl auto na stylové toulání se po kopcích a nejlépe i mimo ČR. A hned první cesta z Prahy na Moravu mě utvrdila, že tohle byla správná volba. Spotřeba kolem 8 litrů, cestovní rychlost 90 a úsměvy lidí kolem jsou přesně ono!
Re: S IIA 1970
Z čeho jsou diffy? RRC? Jak je zpřevodovaný? Dědek s 300Tdi musí jet jak kráva (pardon). Mám LR110 s konverzi na 200Tdi (naladěnou Eliottem) a jede neskutečně a se spotřebou pod deset. Krátký dědek je ještě o dost lehčí. Musí to být letadlo. Co brzdy?
Country boy...
Re: S IIA 1970
Ales s Ondrou tvrdili ze dify jsou z RRC.... A jede to fakt pekne... Jen ty brzdy bez posilovace chteji vyškolenou obsluhu
"Dlouhe dify" ale samozrejme zaroven prodlouzily redukce... Takze tam kde s 2,25 diesel radim redukovanou 2, tak Kuba musi jet rychleji nebo radit na 1.... Je to hodne velky rozdil...
Kazdopadne jako dědek na cestovani, je to skvela kombinace


"Dlouhe dify" ale samozrejme zaroven prodlouzily redukce... Takze tam kde s 2,25 diesel radim redukovanou 2, tak Kuba musi jet rychleji nebo radit na 1.... Je to hodne velky rozdil...
Kazdopadne jako dědek na cestovani, je to skvela kombinace

Re: S IIA 1970
Práce pomaličku postupují:
Střecha byla hampalácky natřená štětcem do neidentifikovatelné divno barvy. Pod barvou byl navíc jen místy tmel, takže muselo všechno pryč až na hliník.
A teď bych poprosil o rady a názory. Je potřeba na čistý hliník použít základovku? Případně jakou? Díky moc!
Střecha byla hampalácky natřená štětcem do neidentifikovatelné divno barvy. Pod barvou byl navíc jen místy tmel, takže muselo všechno pryč až na hliník.
A teď bych poprosil o rady a názory. Je potřeba na čistý hliník použít základovku? Případně jakou? Díky moc!
-
- Příspěvky: 15214
- Registrován: 06 lis 2008 23:15
- tel.: 608 600 360
- auto: D2, Def 130
- Bydliště: Olomouc
Re: S IIA 1970
Základovku určitě ano, a to speciál určený na hliník - ta se do něj doopravdy zažere a nechá lehounce drsný povrch, na který potom chytne normální barva. Jinak se to má snahu loupat. Anglicky je to etch primer.
Drobek - Discovery II TD5 pro ženu, Blufínek - Defender 130 TD5 na ježdění s dětma a mě zbyl už zase jenom Ford Mondeo
Re: S IIA 1970
Léty vyzkoušený dvousložkový epoxid Body 989,lepší než výrobky zvučnějších značek.
-
- Příspěvky: 15214
- Registrován: 06 lis 2008 23:15
- tel.: 608 600 360
- auto: D2, Def 130
- Bydliště: Olomouc
Re: S IIA 1970
A co na něj? U lakařů sice věděli, že je to dobrá základovka, ale nevěděli už co dál.
Drobek - Discovery II TD5 pro ženu, Blufínek - Defender 130 TD5 na ježdění s dětma a mě zbyl už zase jenom Ford Mondeo
Re: S IIA 1970
Na něj klasický dvousložkový plnič a vrchní lak.
-
- Příspěvky: 15214
- Registrován: 06 lis 2008 23:15
- tel.: 608 600 360
- auto: D2, Def 130
- Bydliště: Olomouc
Re: S IIA 1970
Ještě k tomu etch primeru - já jsem to používal na malé díly, které se stříkaly jenom sprejem. Drželo to doopravdy výborně, lepší na hliník už byl jenom komaxit, ten nešel ani bruskou a na anténách to drží už 15 let trvale venku, a nikde ani náznak loupání. Podstatně lepší než na železe.
Drobek - Discovery II TD5 pro ženu, Blufínek - Defender 130 TD5 na ježdění s dětma a mě zbyl už zase jenom Ford Mondeo
-
- Příspěvky: 13
- Registrován: 01 pro 2017 10:01
Re: S IIA 1970
Cau to jsem rad ze BLAH slouzi, ja ji privezl nedavno a byla navic, ta konverze je udelana sympaticky.
Ma seriovou prevodovku i pridavku. Dify si uz nepamatuju jestli jsou z RRC nebo disco.
Motor je na pumpe trosku priskrceny hlavne kvuli spotrebe, bylo to auto na kazdodenni jezdeni a i cestu zvladla krasne
Tady je BLAH na vylete v parku Dartmoor v Devonu
https://photos.app.goo.gl/m5BPrDHMakHbZMC13
Tady jedna z Series2Club srazu v Kentu
https://photos.app.goo.gl/DyVC9DVP37ib1WAF3
Tady je na projizdce pres Romney March v Kentu
https://photos.app.goo.gl/dpxnwVPB1pjSEG5f1
a tady je uz v Ardenach po ceste do Prahy
https://photos.app.goo.gl/jekErjiZcDgZnfVs2
Uzivej ji, je to super auticko
Ma seriovou prevodovku i pridavku. Dify si uz nepamatuju jestli jsou z RRC nebo disco.
Motor je na pumpe trosku priskrceny hlavne kvuli spotrebe, bylo to auto na kazdodenni jezdeni a i cestu zvladla krasne
Tady je BLAH na vylete v parku Dartmoor v Devonu
https://photos.app.goo.gl/m5BPrDHMakHbZMC13
Tady jedna z Series2Club srazu v Kentu
https://photos.app.goo.gl/DyVC9DVP37ib1WAF3
Tady je na projizdce pres Romney March v Kentu
https://photos.app.goo.gl/dpxnwVPB1pjSEG5f1
a tady je uz v Ardenach po ceste do Prahy
https://photos.app.goo.gl/jekErjiZcDgZnfVs2
Uzivej ji, je to super auticko