Mám malý dotaz, potřebuji radu a popřípadě po čem jít.
Mám 2.2 TD4 118Kw, r.v.2007. Na autě cca 4 měsíce nové turbo garett, nová váha vzduchu, komplet vyměněné sání, nová řídící jednotka, vstřiky překontrolované a vyčištěné, přetěsněné sání motoru pod víkem. Sání odtlakováno. Naftové přepadové hadičky vyměněné, palivový filtr nový, olej udělaný, výměník oleje nový, škrtící klapka nová. Auto mi dělá to stejné jako předtím než se začaly dělat tyto veškeré úkony. Turbo táhne a netáhne, ztrácí výkon, někdy se chytne a jede jak drak ale z 95% to turbo jede tak na čtvrt výkonu. Plyn na podlaze, auto si zahulí černě a netáhne. Jsem už bezradný. Rozvody dělané 4 roky zpátky komplet je na ně najeto cca do 70tis. Jaký na to máte názor? Děkuji za odpověď.
Freelander 2 Trvající problém s výkonem
Moderátor: Safraporte
-
- Příspěvky: 2
- Registrován: 14 zář 2024 16:59
- tel.: 734409388
- auto: Freelander 2
Re: Freelander 2 Trvající problém s výkonem
Neni to ucpané ve vyfuku?
Rosypany kat,dpf?
Zkusil bych odpojit vyfuk a projel to.

Rosypany kat,dpf?
Zkusil bych odpojit vyfuk a projel to.
LRF2 S TD4
EX: LRF1 1.8 GT (Gas,Tažné)
EX: LRF1 1.8 GT (Gas,Tažné)
-
- Příspěvky: 15211
- Registrován: 06 lis 2008 23:15
- tel.: 608 600 360
- auto: D2, Def 130
- Bydliště: Olomouc
Re: Freelander 2 Trvající problém s výkonem
DIagnostiku, live data a ukládat, a srovnat co je jinak při akceleraci, když je to v pořádku a když to v pořádku není - podle černého kouře to má naftu a nemá vzduch, ale myslí si, že to vzduch má, jinak by to řídící jednotka motoru nepustila. Takže buďto hapruje nějaké čidlo, nebo bych hledal díru někde za turbem - odpojit vstup do turba od hadic, dát tam špunt a natlakovat, jestli se to někde neprojeví.
Drobek - Discovery II TD5 pro ženu, Blufínek - Defender 130 TD5 na ježdění s dětma a mě zbyl už zase jenom Ford Mondeo
Re: Freelander 2 Trvající problém s výkonem
Zkontrolovat kolik saje vzduch, kolik plní. To bych viděl jako první krok na volnoběh by to mělo byt cca550mg/zdvih vycházím s toho že je to 2,2, při zavřeném EGR, když nekecá váha,
MAP při vypnutém motoru musí ukazovat atmosféricky tlak, na volnoběh prakticky taky, tady nevím jak do toho kecá klapka ale neměla by.
Zkusit to v zátěži a přepočítat jestli množství vzduch odpovídá plnícímu tlaku o otáčkám, tím si vice méně ověříš ze nemáš netěsnosti. Odpojil bych EGR a vyzkoušel to
Výhodu máš ze to můžeš porovnávat když to jede
MAP při vypnutém motoru musí ukazovat atmosféricky tlak, na volnoběh prakticky taky, tady nevím jak do toho kecá klapka ale neměla by.
Zkusit to v zátěži a přepočítat jestli množství vzduch odpovídá plnícímu tlaku o otáčkám, tím si vice méně ověříš ze nemáš netěsnosti. Odpojil bych EGR a vyzkoušel to
Výhodu máš ze to můžeš porovnávat když to jede
-
- Příspěvky: 2
- Registrován: 14 zář 2024 16:59
- tel.: 734409388
- auto: Freelander 2
Re: Freelander 2 Trvající problém s výkonem
Mechanik si myslí že bude chyba v komunikaci řídící jednotky s aktuatorem turba. Že bude špatné napájení teoreticky do řídící jednotky. Nemáte někdo scháma elektroinstalace?.
- Hubert
- Příspěvky: 2510
- Registrován: 28 čer 2009 19:13
- tel.: 724878985
- auto: D1 300 TDI, D3 TDV8
- Bydliště: Kousek do Třebíče
- Kontaktovat uživatele:
Re: Freelander 2 Trvající problém s výkonem
Tady to je
Land Rover Discovery 300 Tdi, AUT, ABS, TC, +2", Front TrueTrack, Rear 100%ARB, D3 swap TDV8 3.6
Máte štěstí že jsem tady. Říkají o mě že jsem odborník. :-) Mám málo času, ale na výzvu se čas vždy najde.
Máte štěstí že jsem tady. Říkají o mě že jsem odborník. :-) Mám málo času, ale na výzvu se čas vždy najde.