Tak jsem se stal pred mesicem novym majitelem Freelandru rv 2001

Je to nase prvni tereni auto.
Pri ceste domu asi 100 km jsem po 30 km zjistil ze kdyz prudce pridam plyn, tak vzadu neco bouchne. Po dalsich asi 20 km jsem zjistil ze nefunguje klakson. Doma pri parkovani, kdyz jsem prudce zatocil volantem, tak auto silne pribrzdovalo. No a vcera mi klekla baterka [ uz mam novou ].
Tady na foru jsem se docetl co muze byt problem. Tak jsem nechal vymenit visco a predni silenblok na diff [ myslel jsem ze mi je vymeni vsechny tri, ale kdyz jsem prijel do servisu, tak mel prichystany jen ten predni - zadni nemel ]. Po vymene viska auto uz nepribrzduje, kdyz jedu do predu a prudce otocim volantem. Ale stale kdyz prudce pridam plyn, tak neco vzadu bouchne - uz je to mene, ale stale tam neco je [ alespon prudce nepridavam plyn a vse je O.K.

Takze ted kdyz jedu dopredu, tak to zataci jako pomasle. Prudce nepridavam plyn a ani to neboucha. Ale co me ted nejvice trapi a z ceho mam velkou hlavu je, ze kdyz couvam a prudce [ plny rejd - nemusi byt ani plny ] otocim volantem, tak slysym jakoby od praveho zadniho kola, ale muze to byt i z prostred, jelikoz ja sedim napravo [ jo to jsem jeste nenapsal ja ziji v Anglii ], tak kdyz otocim volantem pri couvani [ jen pri couvani ], tak slysim takove divne cvakani, jako by se neco napinalo-lamalo "ccoccoccocco" a hodne to brzdi. Kdyz jsem zvednul prave zadni kolo a snazil jsem se pootocit kolem, ktere bylo ve vzduchu, tak jsem slysel podobne zvuky, ale jenom chvili. Zkusil jsem to i z druhym kolem a uz to bylo slabsi, ale taky jsem slysel podobne zvuky. Kdyz jsem se podival pod auto a zaroven jsem hybal kolem, tak kardan k zadnimu diff se hybal jakoby nahoru a dolu - ne moc, ale nejsem si jist jestli ten pohyb tak ma byt. Kdyz jsem vlezl pod auto a snazil jsem se rucne zahybat kardanem, tak byl pevny-musel jsem vynalozit velkou silu, abych s tim zahybal a to jenom trochu. Pripadalo mi to ze hybu silenbloky - nicim jinym.
Mel jsem taky problem s pravou zadni brzdou-byl tam unik brzdove kapaliny, ale uz je to spraveny. Tak jestli nahodou neni problem s brzdovymi destickami, ktere se mohou "sekat" pri toceni kdyz couvu.
Muze byt spatne nejake lozisko, ale ktere to je otazka? Jak to poznam, ktere to je?
Proc to pribrzduje a "cvaka" jen ve chvili kdyz zatacim a ne kdyz jedu rovne dozadu?
Zkousel jsem bez rychlosti-zpatecky z kopce couvat a tocit to do strany a taky to vydavalo ten zvuk. Jo jeste bych mel dodat ze do obou stran to tak dela - jak doprava tak doleva kdyz otacim volantem pri zpatecce.
Auto ma udajne najezdeno 60tisic km [ 40tisic mil ]. Kdyz jsem byl v tom servisu a servisak se zkusil projed v aute, tak mi rikal ze motor neni hlucny, ze to vypada na opravdu 40tisic mil [ 60tisic km ] najeto - doufam ze ano, ale za cca 8 roku najeto 60tis km to je 7,5tisice km rocne- mozna asi jo, ale...
Predem dekuji za jakoukoliv radu a pripominku.
Jirka