













Moderátor: Miky_CZ
Baterka v klidu 12, 2V....harvy píše:Právě že to dobíjí normálně baterka má v klidu 12,2v po nastartování 14,4v a po rozsvícení světel a puštění ventilátoru naplno 13,6v takže mi to asi normálně dobíjíhlavně je mi divné že ta kontrolka nesvítí vůbec ani při vypnutém motoru
paia píše:tak to mně to dobíjí bez problémů, ale otáčkoměr mi občas lítá jak splašenej, kde přesně najdu konektor otáčkoměru? případně čím by to mohlo být? když prošlápnu na kick down, tak se to vždycky na chvilku spraví.
Takto je to na D1MadTom píše:Nevím jak u D1, ale klasickej alternátor funguje tak, že kontrolka se rozsvítí jenom pokud jede elektrika skrz uhlíky a rotor alternátoru - teda ve chvili, kdy se to netočí. Pokud ti nesvítí a je v pořádku žárovka, tak to můžou být uhlíky.
TO samé mi říkal elektrikář akorát by prý pokud nebude svítit byl problém v kabelu nebo žárovcebudsky píše:Zkus zapnout klíček do II polohy a kabel kontrolky u alternátoru je označen D+ dej na mínus a měla by svítit kontrolka,jestli ne je to něco s alternátorem.
harvy píše:Tak je to ještě horší než jsem si myslel právě jsem změřil baterku a mam tam jen 10v takže mi jí něco vyžralo proměřil jsem výstupy alternátoru a na tom silovém kabelu mám napětíale to by tam si být memělo
![]()
![]()
při vypnutém zapalování. Zkoušel jsem připojit kabel s tím konektorem na kostru a začalo mi divoce cakat zřejmě to relé před pojistkovou skříňkou v motorovém prostoru