Ladenie podvozku

Classic, 1995, 2002, 2006, Sport
Zpráva
Autor
Uživatelský avatar
karel
Příspěvky: 1806
Registrován: 16 říj 2006 10:55
Bydliště: kousek od Přerova

#21 Příspěvek od karel » 14 srp 2007 08:50

Vysvětlil jsi to jasně Teslo, je vidět že víš o čem mluvíš a máš to zmáklé.Já jsem svým příspěvkem nenarážel vůbec na nic, doufám, že to tak bereš!
Už tu nejsem, tak mě s fórem neotravujte!

Uživatelský avatar
DanoDEF
Příspěvky: 5123
Registrován: 15 říj 2006 21:36
auto: 110 SW
Bydliště: Geča

#22 Příspěvek od DanoDEF » 14 srp 2007 10:16

teslo píše:
Nemal som ani len najmensi problem s napravami. Diferaky maju "standardnu" volu. Poloosy dokonca maju drazkovanie skoro ako nove.
To je prave vyhoda tych starsich rocnikov LR...

...je otazkou casu kedy ta T3 a pod zlaka a neodolas ( viem o com pisem... :D )...vidiet nie je to ako vyskusat ... :D ja to mam uz za sebou.
LR Defender Td5 110SW po "prestavbe" a pred "prestavbou".

Uživatelský avatar
teslo
Příspěvky: 2669
Registrován: 25 led 2007 08:44
Bydliště: Bratislava

#23 Příspěvek od teslo » 14 srp 2007 11:05

karel píše:Vysvětlil jsi to jasně Teslo, je vidět že víš o čem mluvíš a máš to zmáklé.Já jsem svým příspěvkem nenarážel vůbec na nic, doufám, že to tak bereš!
Sme tu od toho aby sme diskutovali a vyjadrovali svoje nazory. Kolko ludi tolko nazorov.
A suhlasim s Tebou ohladom toho narastu vysky pneu. Nemyslim, ze keby som dal BFG MT 35, tak by to bolo lepsie resp. hodne tej prace. Ale take Simex Extrem Trekker 35 :Pohoda:

Este ma napadla jedna vec ohladom tych naprav. Tu Simexu 35 ma kamarat na Defiku 90 200TDi. Tzn. ma take iste napravy ako ja( 10-drazkove). Za cely cas znicil iba jednu zadnu poloos. Aj to takym sposobom, ze si o to koledoval.

Este taka tabulecka porovnania pevnosti poloosi:
10 SPLINE: 5635 Nm
24 SPLINE: 7835 Nm
23 SPLINE: 7450 Nm( iba ako vnutorna poloos ku homokinetaku)
32 SPLINE: 5095 Nm( iba ako vnutorna poloos ku homokinetaku)
Range Rover Classic 3.9V8EFI, plus zopar drobnosti:)
Range Rover P38 2.5TDS

Uživatelský avatar
teslo
Příspěvky: 2669
Registrován: 25 led 2007 08:44
Bydliště: Bratislava

#24 Příspěvek od teslo » 14 srp 2007 11:06

DanoDEF píše: ...je otazkou casu kedy ta T3 a pod zlaka a neodolas ( viem o com pisem... :D )...vidiet nie je to ako vyskusat ... :D ja to mam uz za sebou.
Dano, obavam sa ze mas urcite pravdu :twisted:
Range Rover Classic 3.9V8EFI, plus zopar drobnosti:)
Range Rover P38 2.5TDS

Návštěvník

#25 Příspěvek od Návštěvník » 14 srp 2007 11:18

teslo píše: Este taka tabulecka porovnania pevnosti poloosi:
10 SPLINE: 5635 Nm
24 SPLINE: 7835 Nm
23 SPLINE: 7450 Nm( iba ako vnutorna poloos ku homokinetaku)
32 SPLINE: 5095 Nm( iba ako vnutorna poloos ku homokinetaku)
talbulecka je to pekna ale prax je prax a kazdy ti potvrdi, ze starsie su na tom lepsie...ja som na Defiku r.v. 1998 neukrutil ani jednu a na Defiku r.v. 2004 uz tri... :D

Uživatelský avatar
karel
Příspěvky: 1806
Registrován: 16 říj 2006 10:55
Bydliště: kousek od Přerova

#26 Příspěvek od karel » 14 srp 2007 11:18

Mě Mudmaxi(T3) rozštíply zadní obyčejný dif na TDi jako malinu a 10 ti drážkové poloosy byly jako nové.
Už tu nejsem, tak mě s fórem neotravujte!

Uživatelský avatar
DanoDEF
Příspěvky: 5123
Registrován: 15 říj 2006 21:36
auto: 110 SW
Bydliště: Geča

#27 Příspěvek od DanoDEF » 14 srp 2007 11:41

Anonymous píše:
teslo píše: Este taka tabulecka porovnania pevnosti poloosi:
10 SPLINE: 5635 Nm
24 SPLINE: 7835 Nm
23 SPLINE: 7450 Nm( iba ako vnutorna poloos ku homokinetaku)
32 SPLINE: 5095 Nm( iba ako vnutorna poloos ku homokinetaku)
talbulecka je to pekna ale prax je prax a kazdy ti potvrdi, ze starsie su na tom lepsie...ja som na Defiku r.v. 1998 neukrutil ani jednu a na Defiku r.v. 2004 uz tri... :D
... to som bol JA.
LR Defender Td5 110SW po "prestavbe" a pred "prestavbou".

Uživatelský avatar
teslo
Příspěvky: 2669
Registrován: 25 led 2007 08:44
Bydliště: Bratislava

#28 Příspěvek od teslo » 14 srp 2007 14:19

teslo píše: A co sa tyka vysky, tak moj nazor je, ze kto chce argumenty si najde. Len taka blbost a nahoda zaroven...Nedavno som zostal visiet v nenapadnom( no nie az tak nenapadnom 8) ) bahnovom potociku akurat po prahy. Bolo to uplne na hrane. Keby co i len niekto hodil kamen do vody, tak mi natecie do kabiny. Tam keby som bol nizsi, tak mam plny interier vody.
Toto je to miesto, ktore som spominal. Tiez som tam zostal visiet, ale netieklo mi permanentne do kabiny ako tomu cheerokee-mu. Jedine auto, ktore tam preslo bez pomoci navijaku bol Patrikov Defender 90 na 35 Simexoch.
Přílohy
saigon20075_20070709_1812760854.jpg
saigon20075_20070709_1812760854.jpg (96.91 KiB) Zobrazeno 3906 x
Range Rover Classic 3.9V8EFI, plus zopar drobnosti:)
Range Rover P38 2.5TDS

Uživatelský avatar
karel
Příspěvky: 1806
Registrován: 16 říj 2006 10:55
Bydliště: kousek od Přerova

#29 Příspěvek od karel » 14 srp 2007 14:28

Tohle je teslo dokonalá past na mamuta.V takovém případě se těch 2,54 cm rozdílu na světlosti a nájezdových úhlech, podpořená pneumatikami Simex hodí.
Už tu nejsem, tak mě s fórem neotravujte!

Uživatelský avatar
teslo
Příspěvky: 2669
Registrován: 25 led 2007 08:44
Bydliště: Bratislava

#30 Příspěvek od teslo » 14 srp 2007 14:43

Pasca to bola dokonala. Dost hlboke, a prudke svahy. Trosku som tam vytopil kufor. Chvilu som tam postal( ale naozaj iba chvilocku kym som pochopil, ze je to zbytocne) s prdelou pod vodou( nad zadne svetla), tak mi "trosku" bahienka dovnutra natieklo a ked som to vyrovnal, tak nestihlo vsetko odtiect a nieco sa mi rozlialo po kabine. :evil:
Range Rover Classic 3.9V8EFI, plus zopar drobnosti:)
Range Rover P38 2.5TDS

Uživatelský avatar
karel
Příspěvky: 1806
Registrován: 16 říj 2006 10:55
Bydliště: kousek od Přerova

#31 Příspěvek od karel » 14 srp 2007 14:58

Přiznám se, že tyhle věci nemusím,auto sice není leštěnka, ale bylo by mi ho líto.Něco jiného je tekoucí brod kde je voda čistá, ale hromadu sraček nebrat.
Už tu nejsem, tak mě s fórem neotravujte!

Uživatelský avatar
teslo
Příspěvky: 2669
Registrován: 25 led 2007 08:44
Bydliště: Bratislava

#32 Příspěvek od teslo » 14 srp 2007 15:11

sme na tom rovnako. Resp. bahno mi nevadi pokial sa drzi na vonkajsej strane dveri...
Range Rover Classic 3.9V8EFI, plus zopar drobnosti:)
Range Rover P38 2.5TDS

Uživatelský avatar
teslo
Příspěvky: 2669
Registrován: 25 led 2007 08:44
Bydliště: Bratislava

#33 Příspěvek od teslo » 15 srp 2007 09:49

Co myslite o kolko sa zdeformuje doraz ked nanho dosadne naprava. Berme ten najvacsi extrem, ked je na nom cela vaha auta, resp. vsak viete co myslim...
Ja len tak od brucha strelim 1.5cm...vela, malo?
Dik za akykolvek nazor.
Range Rover Classic 3.9V8EFI, plus zopar drobnosti:)
Range Rover P38 2.5TDS

Uživatelský avatar
DanoDEF
Příspěvky: 5123
Registrován: 15 říj 2006 21:36
auto: 110 SW
Bydliště: Geča

#34 Příspěvek od DanoDEF » 15 srp 2007 10:00

teslo píše:Co myslite o kolko sa zdeformuje doraz ked nanho dosadne naprava. Berme ten najvacsi extrem, ked je na nom cela vaha auta, resp. vsak viete co myslim...
Ja len tak od brucha strelim 1.5cm...vela, malo?
Dik za akykolvek nazor.
rozhodne to zalezi od viacerych faktorov...material dorazu, vaha auta, sila dosadnutia...viem co tym sledujes ale fakt nemam ani potuchy lebo ma to nikdy nenapadlo...mne sa najprv opre pneu o vnutorny blatnik... :D

este podla mna je aj dolezita vyska dorazu teda mnozstvo gumy ale podla mna viac ako 30% to asi nebude maximalne 50%
LR Defender Td5 110SW po "prestavbe" a pred "prestavbou".

Uživatelský avatar
teslo
Příspěvky: 2669
Registrován: 25 led 2007 08:44
Bydliště: Bratislava

#35 Příspěvek od teslo » 15 srp 2007 10:13

Skusim opacit jezberu ci nezbehneme na testovaciu a meraciu jazdu 8)
Range Rover Classic 3.9V8EFI, plus zopar drobnosti:)
Range Rover P38 2.5TDS

Uživatelský avatar
karel
Příspěvky: 1806
Registrován: 16 říj 2006 10:55
Bydliště: kousek od Přerova

#36 Příspěvek od karel » 15 srp 2007 10:23

Netuším o kolik se může zdeformovat, protože jsem na dorazy nikdy nedošel z důvodu toho, že mi zůstane vyvěšená strana na dorazu tlumiče, ale testovací jízda je dobrý nápad jak to zjistit
Už tu nejsem, tak mě s fórem neotravujte!

Uživatelský avatar
teslo
Příspěvky: 2669
Registrován: 25 led 2007 08:44
Bydliště: Bratislava

#37 Příspěvek od teslo » 17 srp 2007 08:40

Dalsia chutovka 8)
Přílohy
IMAG0010.jpg
IMAG0010.jpg (96.37 KiB) Zobrazeno 3827 x
Range Rover Classic 3.9V8EFI, plus zopar drobnosti:)
Range Rover P38 2.5TDS

Uživatelský avatar
DanoDEF
Příspěvky: 5123
Registrován: 15 říj 2006 21:36
auto: 110 SW
Bydliště: Geča

#38 Příspěvek od DanoDEF » 17 srp 2007 08:43

teslo píše:Dalsia chutovka 8)
...akoze sa chystas menit ???
LR Defender Td5 110SW po "prestavbe" a pred "prestavbou".

Uživatelský avatar
teslo
Příspěvky: 2669
Registrován: 25 led 2007 08:44
Bydliště: Bratislava

#39 Příspěvek od teslo » 17 srp 2007 10:13

ano. dufam ze s k tomu dostanem tento viken...
Range Rover Classic 3.9V8EFI, plus zopar drobnosti:)
Range Rover P38 2.5TDS

Uživatelský avatar
DanoDEF
Příspěvky: 5123
Registrován: 15 říj 2006 21:36
auto: 110 SW
Bydliště: Geča

#40 Příspěvek od DanoDEF » 17 srp 2007 10:28

teslo píše:ano. dufam ze s k tomu dostanem tento viken...
....jaaaa len, ze podla fotky to vizera dost brutal (nemas foto celej reducky)
...mas pripraveny aj novy simering na hriadel s hlavnej prevodovky ?
LR Defender Td5 110SW po "prestavbe" a pred "prestavbou".

Odpovědět