Problém a nevím jaký:-(
Moderátor: Miky_CZ
- Miky_CZ
- Příspěvky: 5764
- Registrován: 29 čer 2008 13:47
- tel.: 603 975 234
- auto: DI, D3 V8, XK8
- Bydliště: Ostrava
Problém a nevím jaký:-(
Ja jenom pro ujištění, jestli jsem indikoval závadu dobře ,za jízdy začalo auto vydávat šílený zvuk, takový jak kdyby šlo něco přes zuby, neumím to dost dobře popsat, při zmáčknutí spojky žádná změna, při řazení žádná změna.
Když jsem vypnul motor poprvé vylo slyšet ještě cca 2 sekundy tento zvuk než se jakoy něco dotočilo, nastartoval jsem a všechno ok, ujedu 2km začalo to dělat znova, otevřu rychle kapotu, zvuk jde jakoby zespodu spíš od motoru než od převodovky. Po vypnutí startér nereagoval. Po roztlačení a dojetí cca 1km domů už zase startuje normálně.
Moje verze je že se povysunul pasotrek na startéru, ale sám o sobě? a poté startuje normálně?
Když jsem vypnul motor poprvé vylo slyšet ještě cca 2 sekundy tento zvuk než se jakoy něco dotočilo, nastartoval jsem a všechno ok, ujedu 2km začalo to dělat znova, otevřu rychle kapotu, zvuk jde jakoby zespodu spíš od motoru než od převodovky. Po vypnutí startér nereagoval. Po roztlačení a dojetí cca 1km domů už zase startuje normálně.
Moje verze je že se povysunul pasotrek na startéru, ale sám o sobě? a poté startuje normálně?
DI 300 Tdi: 4"lift, bodylift 2,5cm, BFG MT 285/75 R16, pevnostní nárazníky, prahy, přídavné světla, snorchel, CB, 2 navijáky, roll cage, kryty dif., žebřík, nájezdový plech, axle lock, true track, bufík atd
RRC 3,9 V8: závodní speciál
RRC 3,9 V8: závodní speciál
- Miky_CZ
- Příspěvky: 5764
- Registrován: 29 čer 2008 13:47
- tel.: 603 975 234
- auto: DI, D3 V8, XK8
- Bydliště: Ostrava
Re: Problém a nevím jaký:-(
jeste upresnim, ze se to stalo 2x za 10km a taky ze v pondeli odjizdim na baltic meeting tak doufam ze se to vyresi rychle:-(
DI 300 Tdi: 4"lift, bodylift 2,5cm, BFG MT 285/75 R16, pevnostní nárazníky, prahy, přídavné světla, snorchel, CB, 2 navijáky, roll cage, kryty dif., žebřík, nájezdový plech, axle lock, true track, bufík atd
RRC 3,9 V8: závodní speciál
RRC 3,9 V8: závodní speciál
-
- Příspěvky: 15225
- Registrován: 06 lis 2008 23:15
- tel.: 608 600 360
- auto: D2, Def 130
- Bydliště: Olomouc
Re: Problém a nevím jaký:-(
NA startéru by měla být voloběžka, protože by jinak hrozilo, že to při startování přetočíš. Takže jestli za jízdy zaskočil, tak se mohl dotáčet. Na to aby zaskočil, potřebuje vysunout - to bych tipoval na zkrat někde v elektrice.
Nebo se ještě může dotáčet turbo nebo nějakej elektrickej motor (ventilátory). Všechno ostatní je "napevno" spojené s motorem nebo převodovkou. Pokud se to stane znovu, zkus vymáčknout spojku a přidat plyn, jestli se to bude měnit s otáčkama motoru.
Nebo se ještě může dotáčet turbo nebo nějakej elektrickej motor (ventilátory). Všechno ostatní je "napevno" spojené s motorem nebo převodovkou. Pokud se to stane znovu, zkus vymáčknout spojku a přidat plyn, jestli se to bude měnit s otáčkama motoru.
Drobek - Discovery II TD5 pro ženu, Blufínek - Defender 130 TD5 na ježdění s dětma a mě zbyl už zase jenom Ford Mondeo
- Maxsel
- Příspěvky: 3669
- Registrován: 23 zář 2007 19:49
- auto: Land Rover
- Bydliště: Vysočina
- Kontaktovat uživatele:
Re: Problém a nevím jaký:-(
Kamoš teď něco podobného řešil na dodávce. Vyjel mu startér a utočil se k smrti. Totálně shořel.
- klabus
- Příspěvky: 173
- Registrován: 22 led 2011 01:15
- tel.: 774106760
- auto: LR Discovery
- Bydliště: Praha
Re: Problém a nevím jaký:-(
Miky_CZ píše:Ja jenom pro ujištění, jestli jsem indikoval závadu dobře ,za jízdy začalo auto vydávat šílený zvuk, takový jak kdyby šlo něco přes zuby, neumím to dost dobře popsat, při zmáčknutí spojky žádná změna, při řazení žádná změna.
Když jsem vypnul motor poprvé vylo slyšet ještě cca 2 sekundy tento zvuk než se jakoy něco dotočilo, nastartoval jsem a všechno ok, ujedu 2km začalo to dělat znova, otevřu rychle kapotu, zvuk jde jakoby zespodu spíš od motoru než od převodovky. Po vypnutí startér nereagoval. Po roztlačení a dojetí cca 1km domů už zase startuje normálně.
Moje verze je že se povysunul pasotrek na startéru, ale sám o sobě? a poté startuje normálně?
řešil sem to samé...a přesně jak řikáš ty...nedával sem teda jiný,ale jenom sem ho rozebral,pročistil a pořádně prolil silikonovym sprejem a je klid

DISCO 300TDi
K.O. TEAM
K.O. TEAM
- Miky_CZ
- Příspěvky: 5764
- Registrován: 29 čer 2008 13:47
- tel.: 603 975 234
- auto: DI, D3 V8, XK8
- Bydliště: Ostrava
Re: Problém a nevím jaký:-(
starter blbnul uz minuly rok, madtom vi, na sahare me tahal, jakmile se ohral tak se zaseknul a nevyjel.
dneska za jizdy trosku povyjel a zacal se tocit po pridani plynu to melo jiny zvuk
starter je venku, to ozubene kolecko na nem je na konci lehce zhoblovane, a je to nove je to jeste leskle, zaroven to kolecko nevyjizdelo do setrvacniku cele ale jenom z pulky.
Takze starter je u znameho, zitra ho rozebere a bude volat kolik stoji repase.
setrvacnik vypada v poradku, jeste ze tak.
edit: vypada to ze on do toho setrvacniku za jizdy nezaskocil pouze se o neho hobloval aspon podle tech zubu na starteru a zvuku jaky to melo.
dneska za jizdy trosku povyjel a zacal se tocit po pridani plynu to melo jiny zvuk
starter je venku, to ozubene kolecko na nem je na konci lehce zhoblovane, a je to nove je to jeste leskle, zaroven to kolecko nevyjizdelo do setrvacniku cele ale jenom z pulky.
Takze starter je u znameho, zitra ho rozebere a bude volat kolik stoji repase.
setrvacnik vypada v poradku, jeste ze tak.
edit: vypada to ze on do toho setrvacniku za jizdy nezaskocil pouze se o neho hobloval aspon podle tech zubu na starteru a zvuku jaky to melo.
DI 300 Tdi: 4"lift, bodylift 2,5cm, BFG MT 285/75 R16, pevnostní nárazníky, prahy, přídavné světla, snorchel, CB, 2 navijáky, roll cage, kryty dif., žebřík, nájezdový plech, axle lock, true track, bufík atd
RRC 3,9 V8: závodní speciál
RRC 3,9 V8: závodní speciál
Re: Problém a nevím jaký:-(
něco podobného mi dělá dědek,když nastartuju tak ten pastorek nezaskočí a chrastí to jak cyp takže musím trošku přidat plynu a po chvilce zaskočí zpět.........opravovat se mi to teď nechce bo vyndat starter byl porod 

-
- Příspěvky: 15225
- Registrován: 06 lis 2008 23:15
- tel.: 608 600 360
- auto: D2, Def 130
- Bydliště: Olomouc
Re: Problém a nevím jaký:-(
To že startér nezaleze zpátky, tomu bych rozuměl, ale nerozumí, proč by se měl sám za jízdy vysunout. Teda leda že by ten vysouvací mechaniskus byl špatnej, nebo si to někde škrtlo o elektriku a startér se cuknul. Ale i tak by měl zalézt zpátky sám. Jsem zvědavej co Miky zjistí.
Drobek - Discovery II TD5 pro ženu, Blufínek - Defender 130 TD5 na ježdění s dětma a mě zbyl už zase jenom Ford Mondeo
- Miky_CZ
- Příspěvky: 5764
- Registrován: 29 čer 2008 13:47
- tel.: 603 975 234
- auto: DI, D3 V8, XK8
- Bydliště: Ostrava
Re: Problém a nevím jaký:-(
ted mi volal typek co to repasuje ze ta volnobezka je celkem ko a spinac taky nevypada nejlip takze to vymeni a uvidi se, potom to uz fakt muze byt jenom ten zkrat nebo taky neco uplne jineho ae to by ten starter nebyl zaseknuty ne?MadTom píše:To že startér nezaleze zpátky, tomu bych rozuměl, ale nerozumí, proč by se měl sám za jízdy vysunout. Teda leda že by ten vysouvací mechaniskus byl špatnej, nebo si to někde škrtlo o elektriku a startér se cuknul. Ale i tak by měl zalézt zpátky sám. Jsem zvědavej co Miky zjistí.
DI 300 Tdi: 4"lift, bodylift 2,5cm, BFG MT 285/75 R16, pevnostní nárazníky, prahy, přídavné světla, snorchel, CB, 2 navijáky, roll cage, kryty dif., žebřík, nájezdový plech, axle lock, true track, bufík atd
RRC 3,9 V8: závodní speciál
RRC 3,9 V8: závodní speciál
-
- Příspěvky: 15225
- Registrován: 06 lis 2008 23:15
- tel.: 608 600 360
- auto: D2, Def 130
- Bydliště: Olomouc
Re: Problém a nevím jaký:-(
Zaseknutí může být druhotné, jak se startér snažil roztočit o setrvačník. Jestli je volnoběžka nebo spíš výsuv přidřenej, tak prostě jenom nezalezl zpátky. Však uvidíš, ono kromě volnoběžky a spínače už v tom startéru moc není (dvě vinutí a uhlíky, převodovka).
Drobek - Discovery II TD5 pro ženu, Blufínek - Defender 130 TD5 na ježdění s dětma a mě zbyl už zase jenom Ford Mondeo
- Miky_CZ
- Příspěvky: 5764
- Registrován: 29 čer 2008 13:47
- tel.: 603 975 234
- auto: DI, D3 V8, XK8
- Bydliště: Ostrava
Re: Problém a nevím jaký:-(
no dneska ho namontuju zpatky a musim to jeste poradne vyzkouset pred polskemMadTom píše:Zaseknutí může být druhotné, jak se startér snažil roztočit o setrvačník. Jestli je volnoběžka nebo spíš výsuv přidřenej, tak prostě jenom nezalezl zpátky. Však uvidíš, ono kromě volnoběžky a spínače už v tom startéru moc není (dvě vinutí a uhlíky, převodovka).
DI 300 Tdi: 4"lift, bodylift 2,5cm, BFG MT 285/75 R16, pevnostní nárazníky, prahy, přídavné světla, snorchel, CB, 2 navijáky, roll cage, kryty dif., žebřík, nájezdový plech, axle lock, true track, bufík atd
RRC 3,9 V8: závodní speciál
RRC 3,9 V8: závodní speciál
Re: Problém a nevím jaký:-(
no jsem zvědav ale asi budu mít ten samý problem
- Miky_CZ
- Příspěvky: 5764
- Registrován: 29 čer 2008 13:47
- tel.: 603 975 234
- auto: DI, D3 V8, XK8
- Bydliště: Ostrava
Re: Problém a nevím jaký:-(
tak starter je zrepasovany, najeto asi 200km a je klid tak drzte palce at se vratim z polska bez zavady:-)
DI 300 Tdi: 4"lift, bodylift 2,5cm, BFG MT 285/75 R16, pevnostní nárazníky, prahy, přídavné světla, snorchel, CB, 2 navijáky, roll cage, kryty dif., žebřík, nájezdový plech, axle lock, true track, bufík atd
RRC 3,9 V8: závodní speciál
RRC 3,9 V8: závodní speciál