Problém a nevím jaký:-(

Discovery I, II, III

Moderátor: Miky_CZ

Odpovědět
Zpráva
Autor
Uživatelský avatar
Miky_CZ
Příspěvky: 5764
Registrován: 29 čer 2008 13:47
tel.: 603 975 234
auto: DI, D3 V8, XK8
Bydliště: Ostrava

Problém a nevím jaký:-(

#1 Příspěvek od Miky_CZ » 23 čer 2011 17:42

Ja jenom pro ujištění, jestli jsem indikoval závadu dobře ,za jízdy začalo auto vydávat šílený zvuk, takový jak kdyby šlo něco přes zuby, neumím to dost dobře popsat, při zmáčknutí spojky žádná změna, při řazení žádná změna.

Když jsem vypnul motor poprvé vylo slyšet ještě cca 2 sekundy tento zvuk než se jakoy něco dotočilo, nastartoval jsem a všechno ok, ujedu 2km začalo to dělat znova, otevřu rychle kapotu, zvuk jde jakoby zespodu spíš od motoru než od převodovky. Po vypnutí startér nereagoval. Po roztlačení a dojetí cca 1km domů už zase startuje normálně.

Moje verze je že se povysunul pasotrek na startéru, ale sám o sobě? a poté startuje normálně?
DI 300 Tdi: 4"lift, bodylift 2,5cm, BFG MT 285/75 R16, pevnostní nárazníky, prahy, přídavné světla, snorchel, CB, 2 navijáky, roll cage, kryty dif., žebřík, nájezdový plech, axle lock, true track, bufík atd
RRC 3,9 V8: závodní speciál

Uživatelský avatar
Miky_CZ
Příspěvky: 5764
Registrován: 29 čer 2008 13:47
tel.: 603 975 234
auto: DI, D3 V8, XK8
Bydliště: Ostrava

Re: Problém a nevím jaký:-(

#2 Příspěvek od Miky_CZ » 23 čer 2011 18:03

jeste upresnim, ze se to stalo 2x za 10km a taky ze v pondeli odjizdim na baltic meeting tak doufam ze se to vyresi rychle:-(
DI 300 Tdi: 4"lift, bodylift 2,5cm, BFG MT 285/75 R16, pevnostní nárazníky, prahy, přídavné světla, snorchel, CB, 2 navijáky, roll cage, kryty dif., žebřík, nájezdový plech, axle lock, true track, bufík atd
RRC 3,9 V8: závodní speciál

MadTom
Příspěvky: 15224
Registrován: 06 lis 2008 23:15
tel.: 608 600 360
auto: D2, Def 130
Bydliště: Olomouc

Re: Problém a nevím jaký:-(

#3 Příspěvek od MadTom » 23 čer 2011 18:12

NA startéru by měla být voloběžka, protože by jinak hrozilo, že to při startování přetočíš. Takže jestli za jízdy zaskočil, tak se mohl dotáčet. Na to aby zaskočil, potřebuje vysunout - to bych tipoval na zkrat někde v elektrice.
Nebo se ještě může dotáčet turbo nebo nějakej elektrickej motor (ventilátory). Všechno ostatní je "napevno" spojené s motorem nebo převodovkou. Pokud se to stane znovu, zkus vymáčknout spojku a přidat plyn, jestli se to bude měnit s otáčkama motoru.
Drobek - Discovery II TD5 pro ženu, Blufínek - Defender 130 TD5 na ježdění s dětma a mě zbyl už zase jenom Ford Mondeo

Uživatelský avatar
powl
Příspěvky: 431
Registrován: 15 zář 2009 13:37
Bydliště: Jablonec nN

Re: Problém a nevím jaký:-(

#4 Příspěvek od powl » 23 čer 2011 18:24

Vyndej starter.......
Nežli čekat na šediny, lepší je dělat kraviny

Uživatelský avatar
Maxsel
Příspěvky: 3669
Registrován: 23 zář 2007 19:49
auto: Land Rover
Bydliště: Vysočina
Kontaktovat uživatele:

Re: Problém a nevím jaký:-(

#5 Příspěvek od Maxsel » 23 čer 2011 18:28

Kamoš teď něco podobného řešil na dodávce. Vyjel mu startér a utočil se k smrti. Totálně shořel.
Discovery 4 TDV6 HSE
Discovery 2 TD5

http://www.youtube.com/maxselcz

Uživatelský avatar
klabus
Příspěvky: 173
Registrován: 22 led 2011 01:15
tel.: 774106760
auto: LR Discovery
Bydliště: Praha

Re: Problém a nevím jaký:-(

#6 Příspěvek od klabus » 23 čer 2011 19:09

Miky_CZ píše:Ja jenom pro ujištění, jestli jsem indikoval závadu dobře ,za jízdy začalo auto vydávat šílený zvuk, takový jak kdyby šlo něco přes zuby, neumím to dost dobře popsat, při zmáčknutí spojky žádná změna, při řazení žádná změna.

Když jsem vypnul motor poprvé vylo slyšet ještě cca 2 sekundy tento zvuk než se jakoy něco dotočilo, nastartoval jsem a všechno ok, ujedu 2km začalo to dělat znova, otevřu rychle kapotu, zvuk jde jakoby zespodu spíš od motoru než od převodovky. Po vypnutí startér nereagoval. Po roztlačení a dojetí cca 1km domů už zase startuje normálně.

Moje verze je že se povysunul pasotrek na startéru, ale sám o sobě? a poté startuje normálně?


řešil sem to samé...a přesně jak řikáš ty...nedával sem teda jiný,ale jenom sem ho rozebral,pročistil a pořádně prolil silikonovym sprejem a je klid :-)
DISCO 300TDi
K.O. TEAM

Uživatelský avatar
Miky_CZ
Příspěvky: 5764
Registrován: 29 čer 2008 13:47
tel.: 603 975 234
auto: DI, D3 V8, XK8
Bydliště: Ostrava

Re: Problém a nevím jaký:-(

#7 Příspěvek od Miky_CZ » 23 čer 2011 19:49

starter blbnul uz minuly rok, madtom vi, na sahare me tahal, jakmile se ohral tak se zaseknul a nevyjel.
dneska za jizdy trosku povyjel a zacal se tocit po pridani plynu to melo jiny zvuk

starter je venku, to ozubene kolecko na nem je na konci lehce zhoblovane, a je to nove je to jeste leskle, zaroven to kolecko nevyjizdelo do setrvacniku cele ale jenom z pulky.

Takze starter je u znameho, zitra ho rozebere a bude volat kolik stoji repase.

setrvacnik vypada v poradku, jeste ze tak.

edit: vypada to ze on do toho setrvacniku za jizdy nezaskocil pouze se o neho hobloval aspon podle tech zubu na starteru a zvuku jaky to melo.
DI 300 Tdi: 4"lift, bodylift 2,5cm, BFG MT 285/75 R16, pevnostní nárazníky, prahy, přídavné světla, snorchel, CB, 2 navijáky, roll cage, kryty dif., žebřík, nájezdový plech, axle lock, true track, bufík atd
RRC 3,9 V8: závodní speciál

Uživatelský avatar
will.26
Příspěvky: 1669
Registrován: 21 dub 2009 15:18

Re: Problém a nevím jaký:-(

#8 Příspěvek od will.26 » 24 čer 2011 09:07

něco podobného mi dělá dědek,když nastartuju tak ten pastorek nezaskočí a chrastí to jak cyp takže musím trošku přidat plynu a po chvilce zaskočí zpět.........opravovat se mi to teď nechce bo vyndat starter byl porod :devil

MadTom
Příspěvky: 15224
Registrován: 06 lis 2008 23:15
tel.: 608 600 360
auto: D2, Def 130
Bydliště: Olomouc

Re: Problém a nevím jaký:-(

#9 Příspěvek od MadTom » 24 čer 2011 09:41

To že startér nezaleze zpátky, tomu bych rozuměl, ale nerozumí, proč by se měl sám za jízdy vysunout. Teda leda že by ten vysouvací mechaniskus byl špatnej, nebo si to někde škrtlo o elektriku a startér se cuknul. Ale i tak by měl zalézt zpátky sám. Jsem zvědavej co Miky zjistí.
Drobek - Discovery II TD5 pro ženu, Blufínek - Defender 130 TD5 na ježdění s dětma a mě zbyl už zase jenom Ford Mondeo

Uživatelský avatar
Miky_CZ
Příspěvky: 5764
Registrován: 29 čer 2008 13:47
tel.: 603 975 234
auto: DI, D3 V8, XK8
Bydliště: Ostrava

Re: Problém a nevím jaký:-(

#10 Příspěvek od Miky_CZ » 24 čer 2011 09:45

MadTom píše:To že startér nezaleze zpátky, tomu bych rozuměl, ale nerozumí, proč by se měl sám za jízdy vysunout. Teda leda že by ten vysouvací mechaniskus byl špatnej, nebo si to někde škrtlo o elektriku a startér se cuknul. Ale i tak by měl zalézt zpátky sám. Jsem zvědavej co Miky zjistí.
ted mi volal typek co to repasuje ze ta volnobezka je celkem ko a spinac taky nevypada nejlip takze to vymeni a uvidi se, potom to uz fakt muze byt jenom ten zkrat nebo taky neco uplne jineho ae to by ten starter nebyl zaseknuty ne?
DI 300 Tdi: 4"lift, bodylift 2,5cm, BFG MT 285/75 R16, pevnostní nárazníky, prahy, přídavné světla, snorchel, CB, 2 navijáky, roll cage, kryty dif., žebřík, nájezdový plech, axle lock, true track, bufík atd
RRC 3,9 V8: závodní speciál

MadTom
Příspěvky: 15224
Registrován: 06 lis 2008 23:15
tel.: 608 600 360
auto: D2, Def 130
Bydliště: Olomouc

Re: Problém a nevím jaký:-(

#11 Příspěvek od MadTom » 24 čer 2011 09:54

Zaseknutí může být druhotné, jak se startér snažil roztočit o setrvačník. Jestli je volnoběžka nebo spíš výsuv přidřenej, tak prostě jenom nezalezl zpátky. Však uvidíš, ono kromě volnoběžky a spínače už v tom startéru moc není (dvě vinutí a uhlíky, převodovka).
Drobek - Discovery II TD5 pro ženu, Blufínek - Defender 130 TD5 na ježdění s dětma a mě zbyl už zase jenom Ford Mondeo

Uživatelský avatar
Miky_CZ
Příspěvky: 5764
Registrován: 29 čer 2008 13:47
tel.: 603 975 234
auto: DI, D3 V8, XK8
Bydliště: Ostrava

Re: Problém a nevím jaký:-(

#12 Příspěvek od Miky_CZ » 24 čer 2011 09:55

MadTom píše:Zaseknutí může být druhotné, jak se startér snažil roztočit o setrvačník. Jestli je volnoběžka nebo spíš výsuv přidřenej, tak prostě jenom nezalezl zpátky. Však uvidíš, ono kromě volnoběžky a spínače už v tom startéru moc není (dvě vinutí a uhlíky, převodovka).
no dneska ho namontuju zpatky a musim to jeste poradne vyzkouset pred polskem
DI 300 Tdi: 4"lift, bodylift 2,5cm, BFG MT 285/75 R16, pevnostní nárazníky, prahy, přídavné světla, snorchel, CB, 2 navijáky, roll cage, kryty dif., žebřík, nájezdový plech, axle lock, true track, bufík atd
RRC 3,9 V8: závodní speciál

Uživatelský avatar
will.26
Příspěvky: 1669
Registrován: 21 dub 2009 15:18

Re: Problém a nevím jaký:-(

#13 Příspěvek od will.26 » 25 čer 2011 22:25

no jsem zvědav ale asi budu mít ten samý problem

Uživatelský avatar
Miky_CZ
Příspěvky: 5764
Registrován: 29 čer 2008 13:47
tel.: 603 975 234
auto: DI, D3 V8, XK8
Bydliště: Ostrava

Re: Problém a nevím jaký:-(

#14 Příspěvek od Miky_CZ » 26 čer 2011 18:00

tak starter je zrepasovany, najeto asi 200km a je klid tak drzte palce at se vratim z polska bez zavady:-)
DI 300 Tdi: 4"lift, bodylift 2,5cm, BFG MT 285/75 R16, pevnostní nárazníky, prahy, přídavné světla, snorchel, CB, 2 navijáky, roll cage, kryty dif., žebřík, nájezdový plech, axle lock, true track, bufík atd
RRC 3,9 V8: závodní speciál

Odpovědět