Vyfukování měchů

Discovery I, II, III

Moderátor: Miky_CZ

Zpráva
Autor
atr30
Příspěvky: 10
Registrován: 12 lis 2010 18:33

Re: Vyfukování měchů

#21 Příspěvek od atr30 » 05 úno 2012 11:35

vceraj som si nasiel auto sadnute na cely zadok. dofukal som presiel +-10km. a zaparkoval. cez noc drzi. je mozne ze bol zamrznuty nejaky ventil kedze auto bolo prvu noc zaparkovane "skoro na roli" a druhu noc pod strechou?

Uživatelský avatar
pablo.gs
Příspěvky: 627
Registrován: 12 dub 2009 11:13
auto: ex DII TD5
Bydliště: Neupaka

Re: Vyfukování měchů

#22 Příspěvek od pablo.gs » 05 úno 2012 11:55

Taky se mi to včera vyfouklo a nevím proč (měli jsme -26'C). Ještě jsem to nezkoušel dopumpovat, po obědě jdu na to.
To, že jsi paranoidní, ještě neznamená, že Tě nesledují.

Uživatelský avatar
Land Jirka
Příspěvky: 3581
Registrován: 29 lis 2006 18:40
tel.: +420731913431
auto: Land Rover
Bydliště: Boskovice
Kontaktovat uživatele:

Re: Vyfukování měchů

#23 Příspěvek od Land Jirka » 05 úno 2012 13:26

Alone píše: Rozhodně nepřecházet na pružiny, to je krok zpátky, jízda je lepší s měchy a přizvednutí při zapadnutí není k zahození,
Je to o tom co preferuješ, jestli solehlivost a jízdu terénem, tak bych dal pružiny.
Kdo se jezdí z 95 % po silnici, tak měchy.
Když namontuješ dobré vinuté pružiny a dobré tlumiče, tak je komfort je srovnatelný a nepoznáš rozdíl.
Alone píše:přibydou problémy s odstavením kompresoru a změnou SW řídící jednotky. Někde se už tady o tom psalo.
Žádnej SW se měnit nemusí. Každá DII má v řídící jednotce přepínání mezi měchy a pružinami, protože se vyrábělo oboje provedení auta.
Přepnutí řídící jednotky z měchů na pružiny a obráceně je otázka pěti minut s diagnostikou.
Naposledy upravil(a) Land Jirka dne 05 úno 2012 13:31, celkem upraveno 1 x.
Land Rover 4x4 SERVIS, PRODEJ DÍLŮ LAND ROVER, DIAGNOSTIKA, OPRAVY A ÚPRAVY LAND ROVER, RENOVACE VETERÁNŮ
Tel: 731913431

Uživatelský avatar
Land Jirka
Příspěvky: 3581
Registrován: 29 lis 2006 18:40
tel.: +420731913431
auto: Land Rover
Bydliště: Boskovice
Kontaktovat uživatele:

Re: Vyfukování měchů

#24 Příspěvek od Land Jirka » 05 úno 2012 13:29

pablo.gs píše:Taky se mi to včera vyfouklo a nevím proč (měli jsme -26'C). Ještě jsem to nezkoušel dopumpovat, po obědě jdu na to.
Tento týden jsem řešil na dvou Disco II přimrznuté ventilky u kompresoru.
Stačí jen teplo a někdy neuškodí vyčistit sání kompresoru u zadního světla.
Land Rover 4x4 SERVIS, PRODEJ DÍLŮ LAND ROVER, DIAGNOSTIKA, OPRAVY A ÚPRAVY LAND ROVER, RENOVACE VETERÁNŮ
Tel: 731913431

atr30
Příspěvky: 10
Registrován: 12 lis 2010 18:33

Re: Vyfukování měchů

#25 Příspěvek od atr30 » 05 úno 2012 13:53

no uvidim zatial drzia...kazdopadne sa my nechce dve kila na mechy minat

Uživatelský avatar
pablo.gs
Příspěvky: 627
Registrován: 12 dub 2009 11:13
auto: ex DII TD5
Bydliště: Neupaka

Re: Vyfukování měchů

#26 Příspěvek od pablo.gs » 05 úno 2012 17:27

Land Jirka píše:Tento týden jsem řešil na dvou Disco II přimrznuté ventilky u kompresoru.
Start proběhl na první cvnknutí, měchy po projetí a nafoukání zatím drží. Tak to vypadá na ty přimrzlý ventilky :yes
To, že jsi paranoidní, ještě neznamená, že Tě nesledují.

MadTom
Příspěvky: 15224
Registrován: 06 lis 2008 23:15
tel.: 608 600 360
auto: D2, Def 130
Bydliště: Olomouc

Re: Vyfukování měchů

#27 Příspěvek od MadTom » 05 úno 2012 18:39

Už jsem to to kdysi psal, ventilky zamrznou pokud nefunguje odvlhčovač, co je součástí kompresoru. Je to taková válcová nádoba, velikosti 0,5kg plechovky s ovocem, plná kuliček silikagelu. Které už jsou nasosané vlhkosti a tím pádem už dále nevysouší vzduch. Stačí rozebrat, vysypat, vysušit v plechovce na sporáku - kuličky zbělají, a dát zpátky. Je to stejnej princip, jako vysoušeče vzduchu, co se používají na nákladních autech u vzduchových brzd. Tam je akorát náplň výměnná podobně jako olejovej filtr. Druhé negativum je, že kompresor zenitř rezne, pokud vysoušeč nefunguje. Mě to tak zamrzlo předloni, vysušení pomohlo a teď je klid.
Drobek - Discovery II TD5 pro ženu, Blufínek - Defender 130 TD5 na ježdění s dětma a mě zbyl už zase jenom Ford Mondeo

Uživatelský avatar
Jacko
Příspěvky: 680
Registrován: 03 lis 2009 21:02

Re: Vyfukování měchů

#28 Příspěvek od Jacko » 09 úno 2012 18:10

8)
Přílohy
DSC02065.jpg
DSC020661.jpg
Range Rover Classic 300Tdi , Range Rover Classic vogue s 2,5TD

Uživatelský avatar
Jacko
Příspěvky: 680
Registrován: 03 lis 2009 21:02

Re: Vyfukování měchů

#29 Příspěvek od Jacko » 09 úno 2012 18:13

:Pohoda: to som z toho jeleň...prečo mi to dalo sem,keď som to chcel dať do Discovery 100x a jinak??? :shock:
Poprosím admina,aby to presunul - sorry :x
Přílohy
BR-Range-Rover-01.jpg
BR-Range-Rover-02.jpg
Range Rover Classic 300Tdi , Range Rover Classic vogue s 2,5TD

javor
Příspěvky: 53
Registrován: 27 led 2008 18:55

Re: Vyfukování měchů

#30 Příspěvek od javor » 05 bře 2012 11:19

Problém vyřešen. Koupil jsem Dunlopy měchy a po výměně pravého měchu všechno ok. Asi byl špatný jen jeden, vyfoukl se na druhý se jen dorovnal do roviny, takže byly sfouklé oba. Mám dotaz: ten Dunlop měch je nějaký celý menší, užší, než ten co tam byl, asi originál. Když mám zvedlé auto na zvedáku, tak jak se vyvěsí náprava, tak se natáhne, že mám strach že praskne. starý měch nebyl napnutý vůbec. Starý vyfoukklý měch jsem jen vycvakl a šel ven. Dunlop tam nasadit nešel, musel jsem podepřít nápravu. Ted mám strach, že když zvednu auto, tak ten Dunlop praskne, nebo se nějak poškodí. Mám vůbec správný Dunlop? je z Paddocku a číslo zteda sedí...

Uživatelský avatar
vladob8
Příspěvky: 817
Registrován: 19 kvě 2008 00:24
tel.: +421905582959
auto: D2 Td5
Bydliště: Bratislava

Re: Vyfukování měchů

#31 Příspěvek od vladob8 » 05 bře 2012 19:17

Novy mech je vzdy uzky, on sa casom zvacsi. Ked som ja menil (mam tiez Dunlop) bol novy mech natiahnuty a nevedel som ho stlacit, prifukol som ho trochu kompresorom a rychlo stlacil, podarilo sa. Ked som porovnaval stary a novy mech boli rovnako dlhe ale novy bol uzky, je to OK.
Zdravim Vlado.
Discovery II Td5, r.2000, manual, SLS, ACE, 2" lift, winch, At2 265/75R16
Sharan 2011 2,0TDi 4motion

Uživatelský avatar
petr štrof
Příspěvky: 926
Registrován: 29 dub 2010 21:00
tel.: 603799382
auto: LR Disco 3 HSE 2006
Bydliště: NÁCHODSKO

Re: Vyfukování měchů

#32 Příspěvek od petr štrof » 06 bře 2012 15:07

pouze pro majitele D3/4 , v zimě se mi začal přes noc vyfukovat zadek. po diagnostickém martiriu
jsme vyměnily křížový ventyl na zadní nápravě cca 2500,- a vše funguje zas OK

čau petr

Odpovědět