RR , poradíte mi?

Classic, 1995, 2002, 2006, Sport
Odpovědět
Zpráva
Autor
bohdan
Příspěvky: 3
Registrován: 15 lis 2012 19:35
tel.: 773787886
auto: Nissan Patrol GR, 2,

RR , poradíte mi?

#1 Příspěvek od bohdan » 15 lis 2012 19:39

Zdar chlapi, přemýšlím, že změním offa. Poradíte mi ohledně třeba tohoto kousku? Dík. :ty jeden...:

http://auto.bazos.cz/inzerat/19677958/L ... rv2001.php" onclick="window.open(this.href);return false;

Uživatelský avatar
Lukasino
Příspěvky: 3983
Registrován: 18 úno 2012 22:05
tel.: 6034sedmsedm854
auto: LR
Bydliště: Kutná Hora

Re: RR , poradíte mi?

#2 Příspěvek od Lukasino » 15 lis 2012 20:25

Zkušenější poradí, ale asi by to chtělo začít u motoru, za tyhle peníze musíš sehnat krásnou 4,6ku v lpg podle mě...
Vždy se nějaká L322 u mě najde :o)
Prodávám i přebytečné díly na Range Rover L322

Uživatelský avatar
reissinger
Příspěvky: 29
Registrován: 06 led 2012 18:43
tel.: 777008501
auto: Disco I, P38

Re: RR , poradíte mi?

#3 Příspěvek od reissinger » 15 lis 2012 20:57

urcite souhlas s Lukasinem ma pravdu ten chlapec ale na druhou stranu musim rict ze asi pred rokem jsem si z Italie dovezl uplne to samy taky na pruzinach a zatim spokojenost.Je pravda ze nejsem zadnej zavodnik.jinak jestli se pro nej rozhodnes,tak at ti slouzi a dela jenom radost.

bohdan
Příspěvky: 3
Registrován: 15 lis 2012 19:35
tel.: 773787886
auto: Nissan Patrol GR, 2,

Re: RR , poradíte mi?

#4 Příspěvek od bohdan » 15 lis 2012 22:11

Lukasino píše:Zkušenější poradí, ale asi by to chtělo začít u motoru, za tyhle peníze musíš sehnat krásnou 4,6ku v lpg podle mě...
Hm, jenže já chci naftu. Nebo Disco II v naftě.

Uživatelský avatar
masar
Příspěvky: 2765
Registrován: 14 bře 2010 21:49
tel.: 773968639
auto: D2 Td5
Bydliště: Děčín

Re: RR , poradíte mi?

#5 Příspěvek od masar » 15 lis 2012 22:44

Můžu se zeptat proč naftu?
Land Rover Discovery 2 Td5

Uživatelský avatar
OC
Příspěvky: 1583
Registrován: 12 říj 2006 04:46
Bydliště: Nová Ves pod Pleší
Kontaktovat uživatele:

Re: RR , poradíte mi?

#6 Příspěvek od OC » 16 lis 2012 00:21

Neradím, občane, neradím. Odhlédneme-li od toho, že nafta je zlo obecně, ty bavorácké diesely co se dávaly do P38 mají pověst prahanebnou i zcela konkrétně.
OC ~ http://www.ocs.cz/oc/RangeRover.html
Insured at Steyr&Mannlicher
Ostatně soudím, že registrace zbraní musí být zrušena: http://ocs.cz/Guns/halbrook/registrace.html

Uživatelský avatar
Kokesek
Příspěvky: 4467
Registrován: 26 črc 2010 18:53
auto: D2,D3,L322,P38,L405
Bydliště: Frydek Mistek
Kontaktovat uživatele:

Re: RR , poradíte mi?

#7 Příspěvek od Kokesek » 16 lis 2012 07:05

Obcani, ja najezdil hromadu kilometru s vozikem v TDS. Nikdy nebyl zadny problem auto tahalo jak dabel. Me osobne treba vubec nebavi benzinove motory v RR. Zerou nejedou kazdy tam cpe smradlavy plyn. Tedy resi alternativni palivo ktere v aute nema co delat. Asi hodne zalezi kolik ma auto najete. Po 300tis uz problemy budou s kazdym motorem nejen TDS popr TD6.
TDS me zralo klolem 9litru prumer a td6 me zere 10, ale jeste na tom zapracuju. Dalsi nastupce bude urcite TDV8! to uz je ale jina liga zvuk jak benzin, a zatah jak 2x4,6.
Diagnostika, chipovani, OPRAVY A SERVIS LR
774290683 MORAVA, OSTRAVA, FM
http://www.car-prestiz.cz

Uživatelský avatar
Lassard
Příspěvky: 744
Registrován: 03 lis 2010 19:26
tel.: 774191179
auto: RR P 38
Bydliště: Praha

Re: RR , poradíte mi?

#8 Příspěvek od Lassard » 16 lis 2012 07:12

S motorem je to těžké, někdo je zapřísáhlý benzínař, někdo naftař apod., Ale RR s manuální převodovkou, to bych si rozmyslel. Jsem pro Automat. :yes
„Kdokoliv obeznámený s předmětem uzná, že je to jasné selhání.“

Uživatelský avatar
Kokesek
Příspěvky: 4467
Registrován: 26 črc 2010 18:53
auto: D2,D3,L322,P38,L405
Bydliště: Frydek Mistek
Kontaktovat uživatele:

Re: RR , poradíte mi?

#9 Příspěvek od Kokesek » 16 lis 2012 07:36

Lassard píše:S motorem je to těžké, někdo je zapřísáhlý benzínař, někdo naftař apod., Ale RR s manuální převodovkou, to bych si rozmyslel. Jsem pro Automat. :yes

Ja taky nedam na automat dopustit, ale u TDS je lepsi manual pokud neco tahas. jestli jezdis solo pak klidne automat. Skoda ze u TD6 nebylo na vyber pri vyrobe...
Diagnostika, chipovani, OPRAVY A SERVIS LR
774290683 MORAVA, OSTRAVA, FM
http://www.car-prestiz.cz

bohdan
Příspěvky: 3
Registrován: 15 lis 2012 19:35
tel.: 773787886
auto: Nissan Patrol GR, 2,

Re: RR , poradíte mi?

#10 Příspěvek od bohdan » 16 lis 2012 10:13

Nafta proto, že jsem zapřísáhlý naftař, k tomu napůl zemědělec a odečtu si DPH na nějaký krám v podnikání. A pak ten krouťák, chod motoru a tak. :yes

Uživatelský avatar
Kokesek
Příspěvky: 4467
Registrován: 26 črc 2010 18:53
auto: D2,D3,L322,P38,L405
Bydliště: Frydek Mistek
Kontaktovat uživatele:

Re: RR , poradíte mi?

#11 Příspěvek od Kokesek » 16 lis 2012 13:10

bohdan píše:Nafta proto, že jsem zapřísáhlý naftař, k tomu napůl zemědělec a odečtu si DPH na nějaký krám v podnikání. A pak ten krouťák, chod motoru a tak. :yes
:hand :yes kroutak,chod motoru, a ten smrad.... SOUHLAS
Diagnostika, chipovani, OPRAVY A SERVIS LR
774290683 MORAVA, OSTRAVA, FM
http://www.car-prestiz.cz

Uživatelský avatar
eliott
Příspěvky: 11533
Registrován: 06 led 2007 20:40
tel.: +420608021838
auto: několik
Bydliště: České Budweisrovice
Kontaktovat uživatele:

Re: RR , poradíte mi?

#12 Příspěvek od eliott » 18 lis 2012 11:02

bohdan píše:A pak ten krouťák, chod motoru a tak. :yes

Kroutící moment:
2.5TDS 280 Nm
4.6 V8 380 Nm

O rozdílu v chodu benzínového osmiválve a obstarožního šestiválcového dieselu se nemá smysl ani bavit. A manuální převodovka dohromady s naftou? Na tahání úplně k ničemu, motor nemá ''spodek'' , takže to odnese spojka, a její oprava vzhledem k ceně dvouhmotového setrvačníku pěkně vykompenzuje úsporu na naftě. :wink: Nafta patří do aut, která jezdí pod vodou, to je jediné +, které lze naftovému motoru přiřknout.
Zastoupení ALLMAKES 4x4, TERRAFIRMA 4x4, prodejce BRITPART, specializovaný servis, renovace a přestavby na přání.
konzultace +420608021838 --- E-SHOP s náhradními díly http://www.eliott.in --- email : landrover.eliott@gmail.com

Uživatelský avatar
Kokesek
Příspěvky: 4467
Registrován: 26 črc 2010 18:53
auto: D2,D3,L322,P38,L405
Bydliště: Frydek Mistek
Kontaktovat uživatele:

Re: RR , poradíte mi?

#13 Příspěvek od Kokesek » 18 lis 2012 11:52

eliott píše:
bohdan píše:A pak ten krouťák, chod motoru a tak. :yes

Kroutící moment:
2.5TDS 280 Nm
4.6 V8 380 Nm

O rozdílu v chodu benzínového osmiválve a obstarožního šestiválcového dieselu se nemá smysl ani bavit. A manuální převodovka dohromady s naftou? Na tahání úplně k ničemu, motor nemá ''spodek'' , takže to odnese spojka, a její oprava vzhledem k ceně dvouhmotového setrvačníku pěkně vykompenzuje úsporu na naftě. :wink: Nafta patří do aut, která jezdí pod vodou, to je jediné +, které lze naftovému motoru přiřknout.

To je spiknuti... :shock: se divim ze Karel jeste nereagoval....

kroutak ? ale v jakych otackach ho ma TDS a kde V8?
Spotreba je proste jinde....dvouhmota je jako investice do LPG na ktere jsem uplne alergicky (alternativy patri do motokary ne do auta)
a ten manual u TDS je lepsi v tom ze to utahnu ,ne pro motor a spojku. Repas 4HP22 je mnohem komlikovanejsi nez udelat spojku popr. vymenit dvouhmotu.
a tady sme zase celkem na stejno u automatu musim po case udelat menic tak jako u manualu spojku s dvouhmotou.

TDS
+spotreba
-neni rezerva ve vykonu
+muze jezdit pod vodou, ale pouze bez BECM :)



V8
+kultivovanost
-vada bloku motoru prilis tenke steny
-spotreba bez LPG pro zabezpecene jedince
+silny automat 4HP24


vyhrava TDS
:mrgreen:

ono asi bude dulezite to pouziti pri rozhodovani. Pokud vemu naftu a rozkoulim ji z vozikem ve Stuttgartu na kilecko pak je pro me tds uplne idealni. Ale pokud budu zdolavat Rumunsko ocenil bych asi V8 (Dostat se do Rumunska by bylo vyhodnejsi ale v TDS). :mrgreen:
Diagnostika, chipovani, OPRAVY A SERVIS LR
774290683 MORAVA, OSTRAVA, FM
http://www.car-prestiz.cz

Uživatelský avatar
eliott
Příspěvky: 11533
Registrován: 06 led 2007 20:40
tel.: +420608021838
auto: několik
Bydliště: České Budweisrovice
Kontaktovat uživatele:

Re: RR , poradíte mi?

#14 Příspěvek od eliott » 18 lis 2012 12:09

U TDS praskají bloky také, a hlavně hlavy, rozhodně to ve finále není úspora
Zastoupení ALLMAKES 4x4, TERRAFIRMA 4x4, prodejce BRITPART, specializovaný servis, renovace a přestavby na přání.
konzultace +420608021838 --- E-SHOP s náhradními díly http://www.eliott.in --- email : landrover.eliott@gmail.com

Uživatelský avatar
pooh
Příspěvky: 713
Registrován: 16 úno 2012 16:11
tel.: +421905664537
auto: P38 4.6 AB, L322 S/C
Bydliště: Horné Mýto

Re: RR , poradíte mi?

#15 Příspěvek od pooh » 18 lis 2012 13:32

len pridam par drobnosti:

tusim len 4.6 boli automatom 4HP24, pre 4.0 a dizle davali 4HP22

co sa tyka spotreby, v lete na vylete (nie teren) moja 4.6 mala spotrebu medzi 12-13, vymenil som zapalovacie kable na Magnecory, a musis mat spravne zapal. sviecky: rozdiel moze byt 1 az 3 l :ty jeden...:

ja mam jedneho kolegu s P38 2.5 TDS, kto dokaze jazdit aj pod vodou :hmm: jeho problem ale nebol BeCM, ale fyzikalny zakon, podla ktoreho plyny mozeme stlacit ale tekutiny nie ... :Ja blb: :Ja blb: :Ja blb:


002.jpg
001.jpg
Diagnostika P38, nastavenie a odblokovanie BeCM

Uživatelský avatar
Kokesek
Příspěvky: 4467
Registrován: 26 črc 2010 18:53
auto: D2,D3,L322,P38,L405
Bydliště: Frydek Mistek
Kontaktovat uživatele:

Re: RR , poradíte mi?

#16 Příspěvek od Kokesek » 18 lis 2012 14:25

eliott píše:U TDS praskají bloky také, a hlavně hlavy, rozhodně to ve finále není úspora
jeste trpi hodne na protaceni ojnicnich lozisek.

Stejne je mam rad ty tds a vubec klepace miluju.

radeji uz mlcim nebo me benzinaci ukamenujou. Potom vytahnou E85 a jsem KO. uz dochazeji argumenty... :Ja blb:


EDIT: Mam jeste jednu bezespornou vyhodu dieslove P38... Jedine na nafte jde vyradit IMMO z jednotky motoru. U GEMS ani LUCAS to NEJDE. TZN. P38 bude fungovat i bez BECM!!! To je aspon za dva ++ :mrgreen:
Diagnostika, chipovani, OPRAVY A SERVIS LR
774290683 MORAVA, OSTRAVA, FM
http://www.car-prestiz.cz

Uživatelský avatar
pooh
Příspěvky: 713
Registrován: 16 úno 2012 16:11
tel.: +421905664537
auto: P38 4.6 AB, L322 S/C
Bydliště: Horné Mýto

Re: RR , poradíte mi?

#17 Příspěvek od pooh » 18 lis 2012 15:40

myslis priamo v EMS a nie v BeCM? tak to je + 1 bod pre diesel :Sorry:
ale vystacia aj ostatne systemy bez BeCM? alebo to bude len taky stacionarny motor ? :D
Diagnostika P38, nastavenie a odblokovanie BeCM

Uživatelský avatar
Kokesek
Příspěvky: 4467
Registrován: 26 črc 2010 18:53
auto: D2,D3,L322,P38,L405
Bydliště: Frydek Mistek
Kontaktovat uživatele:

Re: RR , poradíte mi?

#18 Příspěvek od Kokesek » 19 lis 2012 07:49

Se zablokovanou BECM uz jsem auto odladit ze jezdilo a fugovalo vse... nadrz,okna,abs, Uplne bez BECM zatim nebyla potreba ale tak jednoduche to nebude. Kdo drzel sadu konektoru co vede do BECM pochopi...
Minimalne by byla treba na ovladani oken a vsech tlacitek. Dulezite je ze se da jezdit po urcitych upravach se zablokovanou BECM, pouze u naftove P38!
Diagnostika, chipovani, OPRAVY A SERVIS LR
774290683 MORAVA, OSTRAVA, FM
http://www.car-prestiz.cz

Odpovědět