
http://auto.bazos.cz/inzerat/19677958/L ... rv2001.php" onclick="window.open(this.href);return false;
Hm, jenže já chci naftu. Nebo Disco II v naftě.Lukasino píše:Zkušenější poradí, ale asi by to chtělo začít u motoru, za tyhle peníze musíš sehnat krásnou 4,6ku v lpg podle mě...
Lassard píše:S motorem je to těžké, někdo je zapřísáhlý benzínař, někdo naftař apod., Ale RR s manuální převodovkou, to bych si rozmyslel. Jsem pro Automat.
bohdan píše:Nafta proto, že jsem zapřísáhlý naftař, k tomu napůl zemědělec a odečtu si DPH na nějaký krám v podnikání. A pak ten krouťák, chod motoru a tak.
bohdan píše:A pak ten krouťák, chod motoru a tak.
eliott píše:bohdan píše:A pak ten krouťák, chod motoru a tak.
Kroutící moment:
2.5TDS 280 Nm
4.6 V8 380 Nm
O rozdílu v chodu benzínového osmiválve a obstarožního šestiválcového dieselu se nemá smysl ani bavit. A manuální převodovka dohromady s naftou? Na tahání úplně k ničemu, motor nemá ''spodek'' , takže to odnese spojka, a její oprava vzhledem k ceně dvouhmotového setrvačníku pěkně vykompenzuje úsporu na naftě.Nafta patří do aut, která jezdí pod vodou, to je jediné +, které lze naftovému motoru přiřknout.
jeste trpi hodne na protaceni ojnicnich lozisek.eliott píše:U TDS praskají bloky také, a hlavně hlavy, rozhodně to ve finále není úspora