http://auto.bazos.cz/inzerat/19677958/L ... rv2001.php" onclick="window.open(this.href);return false;
RR , poradíte mi?
RR , poradíte mi?
Zdar chlapi, přemýšlím, že změním offa. Poradíte mi ohledně třeba tohoto kousku? Dík.
http://auto.bazos.cz/inzerat/19677958/L ... rv2001.php" onclick="window.open(this.href);return false;
http://auto.bazos.cz/inzerat/19677958/L ... rv2001.php" onclick="window.open(this.href);return false;
- Lukasino
- Příspěvky: 4010
- Registrován: 18 úno 2012 22:05
- tel.: 6034sedmsedm854
- auto: LR
- Bydliště: Kutná Hora
Re: RR , poradíte mi?
Zkušenější poradí, ale asi by to chtělo začít u motoru, za tyhle peníze musíš sehnat krásnou 4,6ku v lpg podle mě...
Vždy se nějaká L322 u mě najde :o)
Prodávám i přebytečné díly na Range Rover L322
Prodávám i přebytečné díly na Range Rover L322
- reissinger
- Příspěvky: 29
- Registrován: 06 led 2012 18:43
- tel.: 777008501
- auto: Disco I, P38
Re: RR , poradíte mi?
urcite souhlas s Lukasinem ma pravdu ten chlapec ale na druhou stranu musim rict ze asi pred rokem jsem si z Italie dovezl uplne to samy taky na pruzinach a zatim spokojenost.Je pravda ze nejsem zadnej zavodnik.jinak jestli se pro nej rozhodnes,tak at ti slouzi a dela jenom radost.
Re: RR , poradíte mi?
Hm, jenže já chci naftu. Nebo Disco II v naftě.Lukasino píše:Zkušenější poradí, ale asi by to chtělo začít u motoru, za tyhle peníze musíš sehnat krásnou 4,6ku v lpg podle mě...
- OC
- Příspěvky: 1583
- Registrován: 12 říj 2006 04:46
- Bydliště: Nová Ves pod Pleší
- Kontaktovat uživatele:
Re: RR , poradíte mi?
Neradím, občane, neradím. Odhlédneme-li od toho, že nafta je zlo obecně, ty bavorácké diesely co se dávaly do P38 mají pověst prahanebnou i zcela konkrétně.
OC ~ http://www.ocs.cz/oc/RangeRover.html
Insured at Steyr&Mannlicher
Ostatně soudím, že registrace zbraní musí být zrušena: http://ocs.cz/Guns/halbrook/registrace.html
Insured at Steyr&Mannlicher
Ostatně soudím, že registrace zbraní musí být zrušena: http://ocs.cz/Guns/halbrook/registrace.html
- Kokesek
- Příspěvky: 4467
- Registrován: 26 črc 2010 18:53
- auto: D2,D3,L322,P38,L405
- Bydliště: Frydek Mistek
- Kontaktovat uživatele:
Re: RR , poradíte mi?
Obcani, ja najezdil hromadu kilometru s vozikem v TDS. Nikdy nebyl zadny problem auto tahalo jak dabel. Me osobne treba vubec nebavi benzinove motory v RR. Zerou nejedou kazdy tam cpe smradlavy plyn. Tedy resi alternativni palivo ktere v aute nema co delat. Asi hodne zalezi kolik ma auto najete. Po 300tis uz problemy budou s kazdym motorem nejen TDS popr TD6.
TDS me zralo klolem 9litru prumer a td6 me zere 10, ale jeste na tom zapracuju. Dalsi nastupce bude urcite TDV8! to uz je ale jina liga zvuk jak benzin, a zatah jak 2x4,6.
TDS me zralo klolem 9litru prumer a td6 me zere 10, ale jeste na tom zapracuju. Dalsi nastupce bude urcite TDV8! to uz je ale jina liga zvuk jak benzin, a zatah jak 2x4,6.
Re: RR , poradíte mi?
S motorem je to těžké, někdo je zapřísáhlý benzínař, někdo naftař apod., Ale RR s manuální převodovkou, to bych si rozmyslel. Jsem pro Automat. 
„Kdokoliv obeznámený s předmětem uzná, že je to jasné selhání.“
- Kokesek
- Příspěvky: 4467
- Registrován: 26 črc 2010 18:53
- auto: D2,D3,L322,P38,L405
- Bydliště: Frydek Mistek
- Kontaktovat uživatele:
Re: RR , poradíte mi?
Lassard píše:S motorem je to těžké, někdo je zapřísáhlý benzínař, někdo naftař apod., Ale RR s manuální převodovkou, to bych si rozmyslel. Jsem pro Automat.
Ja taky nedam na automat dopustit, ale u TDS je lepsi manual pokud neco tahas. jestli jezdis solo pak klidne automat. Skoda ze u TD6 nebylo na vyber pri vyrobe...
Re: RR , poradíte mi?
Nafta proto, že jsem zapřísáhlý naftař, k tomu napůl zemědělec a odečtu si DPH na nějaký krám v podnikání. A pak ten krouťák, chod motoru a tak. 
- Kokesek
- Příspěvky: 4467
- Registrován: 26 črc 2010 18:53
- auto: D2,D3,L322,P38,L405
- Bydliště: Frydek Mistek
- Kontaktovat uživatele:
Re: RR , poradíte mi?
bohdan píše:Nafta proto, že jsem zapřísáhlý naftař, k tomu napůl zemědělec a odečtu si DPH na nějaký krám v podnikání. A pak ten krouťák, chod motoru a tak.
- eliott
- Příspěvky: 11545
- Registrován: 06 led 2007 20:40
- tel.: +420608021838
- auto: několik
- Bydliště: České Budweisrovice
- Kontaktovat uživatele:
Re: RR , poradíte mi?
bohdan píše:A pak ten krouťák, chod motoru a tak.
Kroutící moment:
2.5TDS 280 Nm
4.6 V8 380 Nm
O rozdílu v chodu benzínového osmiválve a obstarožního šestiválcového dieselu se nemá smysl ani bavit. A manuální převodovka dohromady s naftou? Na tahání úplně k ničemu, motor nemá ''spodek'' , takže to odnese spojka, a její oprava vzhledem k ceně dvouhmotového setrvačníku pěkně vykompenzuje úsporu na naftě.
Zastoupení ALLMAKES 4x4, TERRAFIRMA 4x4, prodejce BRITPART, specializovaný servis, renovace a přestavby na přání.
konzultace +420608021838 --- E-SHOP s náhradními díly http://www.eliott.in --- email : landrover.eliott@gmail.com
konzultace +420608021838 --- E-SHOP s náhradními díly http://www.eliott.in --- email : landrover.eliott@gmail.com
- Kokesek
- Příspěvky: 4467
- Registrován: 26 črc 2010 18:53
- auto: D2,D3,L322,P38,L405
- Bydliště: Frydek Mistek
- Kontaktovat uživatele:
Re: RR , poradíte mi?
eliott píše:bohdan píše:A pak ten krouťák, chod motoru a tak.
Kroutící moment:
2.5TDS 280 Nm
4.6 V8 380 Nm
O rozdílu v chodu benzínového osmiválve a obstarožního šestiválcového dieselu se nemá smysl ani bavit. A manuální převodovka dohromady s naftou? Na tahání úplně k ničemu, motor nemá ''spodek'' , takže to odnese spojka, a její oprava vzhledem k ceně dvouhmotového setrvačníku pěkně vykompenzuje úsporu na naftě.Nafta patří do aut, která jezdí pod vodou, to je jediné +, které lze naftovému motoru přiřknout.
To je spiknuti...
kroutak ? ale v jakych otackach ho ma TDS a kde V8?
Spotreba je proste jinde....dvouhmota je jako investice do LPG na ktere jsem uplne alergicky (alternativy patri do motokary ne do auta)
a ten manual u TDS je lepsi v tom ze to utahnu ,ne pro motor a spojku. Repas 4HP22 je mnohem komlikovanejsi nez udelat spojku popr. vymenit dvouhmotu.
a tady sme zase celkem na stejno u automatu musim po case udelat menic tak jako u manualu spojku s dvouhmotou.
TDS
+spotreba
-neni rezerva ve vykonu
+muze jezdit pod vodou, ale pouze bez BECM
V8
+kultivovanost
-vada bloku motoru prilis tenke steny
-spotreba bez LPG pro zabezpecene jedince
+silny automat 4HP24
vyhrava TDS
ono asi bude dulezite to pouziti pri rozhodovani. Pokud vemu naftu a rozkoulim ji z vozikem ve Stuttgartu na kilecko pak je pro me tds uplne idealni. Ale pokud budu zdolavat Rumunsko ocenil bych asi V8 (Dostat se do Rumunska by bylo vyhodnejsi ale v TDS).
- eliott
- Příspěvky: 11545
- Registrován: 06 led 2007 20:40
- tel.: +420608021838
- auto: několik
- Bydliště: České Budweisrovice
- Kontaktovat uživatele:
Re: RR , poradíte mi?
U TDS praskají bloky také, a hlavně hlavy, rozhodně to ve finále není úspora
Zastoupení ALLMAKES 4x4, TERRAFIRMA 4x4, prodejce BRITPART, specializovaný servis, renovace a přestavby na přání.
konzultace +420608021838 --- E-SHOP s náhradními díly http://www.eliott.in --- email : landrover.eliott@gmail.com
konzultace +420608021838 --- E-SHOP s náhradními díly http://www.eliott.in --- email : landrover.eliott@gmail.com
- pooh
- Příspěvky: 713
- Registrován: 16 úno 2012 16:11
- tel.: +421905664537
- auto: P38 4.6 AB, L322 S/C
- Bydliště: Horné Mýto
Re: RR , poradíte mi?
len pridam par drobnosti:
tusim len 4.6 boli automatom 4HP24, pre 4.0 a dizle davali 4HP22
co sa tyka spotreby, v lete na vylete (nie teren) moja 4.6 mala spotrebu medzi 12-13, vymenil som zapalovacie kable na Magnecory, a musis mat spravne zapal. sviecky: rozdiel moze byt 1 az 3 l
ja mam jedneho kolegu s P38 2.5 TDS, kto dokaze jazdit aj pod vodou
jeho problem ale nebol BeCM, ale fyzikalny zakon, podla ktoreho plyny mozeme stlacit ale tekutiny nie ...

tusim len 4.6 boli automatom 4HP24, pre 4.0 a dizle davali 4HP22
co sa tyka spotreby, v lete na vylete (nie teren) moja 4.6 mala spotrebu medzi 12-13, vymenil som zapalovacie kable na Magnecory, a musis mat spravne zapal. sviecky: rozdiel moze byt 1 az 3 l
ja mam jedneho kolegu s P38 2.5 TDS, kto dokaze jazdit aj pod vodou
Diagnostika P38, nastavenie a odblokovanie BeCM
- Kokesek
- Příspěvky: 4467
- Registrován: 26 črc 2010 18:53
- auto: D2,D3,L322,P38,L405
- Bydliště: Frydek Mistek
- Kontaktovat uživatele:
Re: RR , poradíte mi?
jeste trpi hodne na protaceni ojnicnich lozisek.eliott píše:U TDS praskají bloky také, a hlavně hlavy, rozhodně to ve finále není úspora
Stejne je mam rad ty tds a vubec klepace miluju.
radeji uz mlcim nebo me benzinaci ukamenujou. Potom vytahnou E85 a jsem KO. uz dochazeji argumenty...
EDIT: Mam jeste jednu bezespornou vyhodu dieslove P38... Jedine na nafte jde vyradit IMMO z jednotky motoru. U GEMS ani LUCAS to NEJDE. TZN. P38 bude fungovat i bez BECM!!! To je aspon za dva ++
- pooh
- Příspěvky: 713
- Registrován: 16 úno 2012 16:11
- tel.: +421905664537
- auto: P38 4.6 AB, L322 S/C
- Bydliště: Horné Mýto
Re: RR , poradíte mi?
myslis priamo v EMS a nie v BeCM? tak to je + 1 bod pre diesel
ale vystacia aj ostatne systemy bez BeCM? alebo to bude len taky stacionarny motor ?
ale vystacia aj ostatne systemy bez BeCM? alebo to bude len taky stacionarny motor ?
Diagnostika P38, nastavenie a odblokovanie BeCM
- Kokesek
- Příspěvky: 4467
- Registrován: 26 črc 2010 18:53
- auto: D2,D3,L322,P38,L405
- Bydliště: Frydek Mistek
- Kontaktovat uživatele:
Re: RR , poradíte mi?
Se zablokovanou BECM uz jsem auto odladit ze jezdilo a fugovalo vse... nadrz,okna,abs, Uplne bez BECM zatim nebyla potreba ale tak jednoduche to nebude. Kdo drzel sadu konektoru co vede do BECM pochopi...
Minimalne by byla treba na ovladani oken a vsech tlacitek. Dulezite je ze se da jezdit po urcitych upravach se zablokovanou BECM, pouze u naftove P38!
Minimalne by byla treba na ovladani oken a vsech tlacitek. Dulezite je ze se da jezdit po urcitych upravach se zablokovanou BECM, pouze u naftove P38!