Úpravy pro D2

Všeobecné rady a informace

Moderátor: Acon

Odpovědět
Zpráva
Autor
Uživatelský avatar
Miloš II
Příspěvky: 1945
Registrován: 01 lis 2006 09:24
tel.: سوني اريكسون
auto: لاند روفر ديسكفري 2
Kontaktovat uživatele:

Re: Úpravy pro D2

#141 Příspěvek od Miloš II » 13 bře 2013 10:16

Tu maj měřák výfukových plynů pro čipované ECU za dobrou cenu http://www.skutry-malsice.cz/suzuki/sep ... -1638.html" onclick="window.open(this.href);return false; na nějakým off shopu jsem ho viděl za 5500,- Miloš II
Kgalagadi Transfrontier Park,Central Kalahari Game Reserve,Hurungwe Safari Area,Charara Safari Area,Mana Pools National Park,Chizarira National Park,Namib-Naukluft National Park,Lower Zambezi National Park

Uživatelský avatar
MOPADŽI
Příspěvky: 4295
Registrován: 08 zář 2007 22:35
auto: Def,Def a Def+Disco
Bydliště: Orlickoústecko
Kontaktovat uživatele:

Re: Úpravy pro D2

#142 Příspěvek od MOPADŽI » 13 bře 2013 10:43

Tak to je masakr :roll:
Já mám upálené čidlo. O víkendu mě to přestalo ukazovat :(
Čas a Land Rover, nezastavíš... www.mopadzi4x4.eu

MadTom
Příspěvky: 15245
Registrován: 06 lis 2008 23:15
tel.: 608 600 360
auto: D2, Def 130
Bydliště: Olomouc

Re: Úpravy pro D2

#143 Příspěvek od MadTom » 13 bře 2013 10:46

Ani bych neřekl masakr, ale normální cena u prodejce s marží. Vždyť na té krabičce nic není. Co může být dražší je kvalitní čidlo a jeho držák do daného typu motoru - ten už není až tak univerální. Jinak tam vyhodnocovací elektronika včetně škatulky má díky dostupnosti standardních obvodů hodnotu tak 500Kč, i s dopravou.
Drobek - Discovery II TD5 pro ženu, Blufínek - Defender 130 TD5 na ježdění s dětma a mě zbyl už zase jenom Ford Mondeo

Uživatelský avatar
matooo
Příspěvky: 1785
Registrován: 11 dub 2010 20:31
tel.: 775555656
auto: puma
Bydliště: brnoo

Re: Úpravy pro D2

#144 Příspěvek od matooo » 13 bře 2013 10:48

MOPADŽI píše:Tak to je masakr :roll:
Já mám upálené čidlo. O víkendu mě to přestalo ukazovat :(
a kde si to kupoval ?

Uživatelský avatar
MOPADŽI
Příspěvky: 4295
Registrován: 08 zář 2007 22:35
auto: Def,Def a Def+Disco
Bydliště: Orlickoústecko
Kontaktovat uživatele:

Re: Úpravy pro D2

#145 Příspěvek od MOPADŽI » 13 bře 2013 10:59

u nakatanengy ...
Čas a Land Rover, nezastavíš... www.mopadzi4x4.eu

Uživatelský avatar
mr-tomas
Příspěvky: 2511
Registrován: 10 čer 2012 23:45
auto: Def 110 300Tdi
Bydliště: Praha 10

Re: Úpravy pro D2

#146 Příspěvek od mr-tomas » 13 bře 2013 11:55

Jaho mam. Ale čidlo nedpovídalo obrázku, ale to ničemu nevadí.
Deformační zóna Defendera je vozidlo stojící před ním.

Uživatelský avatar
Miky_CZ
Příspěvky: 5768
Registrován: 29 čer 2008 13:47
tel.: 603 975 234
auto: DI, D3 V8, XK8
Bydliště: Ostrava

Re: Úpravy pro D2

#147 Příspěvek od Miky_CZ » 07 čer 2013 20:59

Miloši, co tam máš za čerpadlo mezi těma nádržema? funguje obousmerně jo?
DI 300 Tdi: 4"lift, bodylift 2,5cm, BFG MT 285/75 R16, pevnostní nárazníky, prahy, přídavné světla, snorchel, CB, 2 navijáky, roll cage, kryty dif., žebřík, nájezdový plech, axle lock, true track, bufík atd
RRC 3,9 V8: závodní speciál

Uživatelský avatar
Miloš II
Příspěvky: 1945
Registrován: 01 lis 2006 09:24
tel.: سوني اريكسون
auto: لاند روفر ديسكفري 2
Kontaktovat uživatele:

Re: Úpravy pro D2

#148 Příspěvek od Miloš II » 14 lis 2013 17:27

Tak jsem zase něco přitunil.... nechal jsem si udělat http://www.invelplus.cz/cz/kontakty/ pera na míru (váhy) 2800kg tak aby to nebylo jako žebřinový vůz.... rozbíl mezi naloženou a prázdnou diskoškou je asi 500kg tak jsem dal do per orginál měchy pro Disco...zatím se to chová dobře.... jako kryt měchu jsem dal hasickou hadici aby se měch netlačil do závitu pružiny.(na tomto pricimpu fungují měchy od AIRLIFT http://www.roverparts.com/Instructions/ ... 0_9263.cfm) má idealní rozměry a pevnost .... do pružiny vleze s mírnou rozměrovou rezervou a měch se dá do ní zasunout tvarově se přispůsobí atd. Ted to mám ve fazi testování.. původní měchy od AIR LIftu mě vydržely 4 roky.. MIloš II
Přílohy
Hadice s měchem.jpg
Podložka.jpg
Podložka pera.jpg
sestava bez tlaku.jpg
sestava s tlakem.jpg
Kgalagadi Transfrontier Park,Central Kalahari Game Reserve,Hurungwe Safari Area,Charara Safari Area,Mana Pools National Park,Chizarira National Park,Namib-Naukluft National Park,Lower Zambezi National Park

Uživatelský avatar
petr pp
Příspěvky: 1337
Registrován: 19 zář 2013 16:06
tel.: 0903790668
auto: def 90
Bydliště: Moravske Lieskove

Re: Úpravy pro D2

#149 Příspěvek od petr pp » 14 lis 2013 20:52

Dost dobre upravy a krasne auto :shock:

Uživatelský avatar
Miloš II
Příspěvky: 1945
Registrován: 01 lis 2006 09:24
tel.: سوني اريكسون
auto: لاند روفر ديسكفري 2
Kontaktovat uživatele:

Re: Úpravy pro D2

#150 Příspěvek od Miloš II » 15 lis 2013 17:27

ještě druhá přídavná nárdž.... +67..litrů...přepouštění přes druhou přídavnou, kde je čerpadlo... celkem 220 litru nafty.MIloš II
Přílohy
uzávěr.jpg
nádrz 67litr.jpg
shora.jpg
Kgalagadi Transfrontier Park,Central Kalahari Game Reserve,Hurungwe Safari Area,Charara Safari Area,Mana Pools National Park,Chizarira National Park,Namib-Naukluft National Park,Lower Zambezi National Park

Uživatelský avatar
Benjamin
Příspěvky: 3528
Registrován: 08 lis 2010 11:31
auto: F150+bouda Gladiator
Bydliště:

Re: Úpravy pro D2

#151 Příspěvek od Benjamin » 15 lis 2013 19:59

Miloši, jak máš řešený odvzdušnění té vnitřní nádrže?

Benja
UK:LR4 SDV6 HSE/Jaguar XK8 4.0/Rover 75 2.0 CDT Tourer/Triumph Spitfire 1500/LR DII Td5 Medvědi/LR Free 2.0 D/Jaguar XJ12 Sovereign. NonUK: Ford F-150 obytná nástavba Gladiator XL
www.nomadbear.cz

Uživatelský avatar
Miloš II
Příspěvky: 1945
Registrován: 01 lis 2006 09:24
tel.: سوني اريكسون
auto: لاند روفر ديسكفري 2
Kontaktovat uživatele:

Re: Úpravy pro D2

#152 Příspěvek od Miloš II » 18 lis 2013 08:50

Benjamin píše:Miloši, jak máš řešený odvzdušnění té vnitřní nádrže?

Benja
Funguje to normálně jako bandaska s napouštěním shora a vypouštění s dola...mám tam sice navařenej 3/8 nipl ale mám ho nevyužitej. Miloš II
Kgalagadi Transfrontier Park,Central Kalahari Game Reserve,Hurungwe Safari Area,Charara Safari Area,Mana Pools National Park,Chizarira National Park,Namib-Naukluft National Park,Lower Zambezi National Park

Uživatelský avatar
Tim
Příspěvky: 1793
Registrován: 16 kvě 2010 14:01
tel.: 736287666
auto: Free, Civic, Outback
Bydliště: Marjánky

Re: Úpravy pro D2

#153 Příspěvek od Tim » 18 lis 2013 09:41

Miloš II píše:No než to bouchne...ale sem tam je vidět jak hasičí chladí nějaký PB flašky vodou jinak tohle...

Pro umísťování a provoz tlakových stanic LPG, u nichž je zdrojem plynu láhev platí TPG 402 01 Tlakové stanice, rozvod a doprava zkapalněných uhlovodíkových plynů (LPG), která předmětnou problematiku uvádí v části III. V zásadě lze umístit láhev s maximální hmotností do 15 kg na balkóně vlastního bytu. Pro bližší informace sdělujeme, že čl. 4.1.1.3 citovaného TPG uvádí zákazy umísťování láhví. Lahve musí být chráněny proti povětrnostním vlivům, jejich povrchová teplota nesmí překročit hodnotu 40°C. V závěru sdělujeme, že umístění tlakové stanice a pro zásady provozu platí návod spotřebiče, který je potřebné dodržovat. Upozorňujeme, že je třeba při provozu této stanice dodržet minimální vzdálenost 500 mm od hořlavých hmot – viz. též vyhl. č. 23/2008 Sb.

Dle předpisů by jsi s tou PB láhví v podstatě ani nemoh campovat určitě to maj několikanásobně předimenzovaný...MIloš II
60°C je u PB láhví ještě bezpečných, při 80°C začíná být nebezpečná. Jednoduchá pomůcka je, že pokud lze na lahvi udržet holá ruka, je vše v pořádku. V případě výbuchu láhve se vždy roztrhne její dno (je totiž schválně kvůli tomu zeslabené), takže nebezpečí hrozí minimální.
Přece jen se mi těch X školení u hasičů k něčemu hodí :mrgreen:
No, i'm not on fucking FACEBOOK!!!

Motivační motto pro dnešní den: Vykašli se na motivační motta. Nalej si dobrou whiskey a pust si pořádnej metal!!!

Uživatelský avatar
Miloš II
Příspěvky: 1945
Registrován: 01 lis 2006 09:24
tel.: سوني اريكسون
auto: لاند روفر ديسكفري 2
Kontaktovat uživatele:

Re: Úpravy pro D2

#154 Příspěvek od Miloš II » 18 lis 2013 14:03

Tim píše:
Miloš II píše:No než to bouchne...ale sem tam je vidět jak hasičí chladí nějaký PB flašky vodou jinak tohle...

Pro umísťování a provoz tlakových stanic LPG, u nichž je zdrojem plynu láhev platí TPG 402 01 Tlakové stanice, rozvod a doprava zkapalněných uhlovodíkových plynů (LPG), která předmětnou problematiku uvádí v části III. V zásadě lze umístit láhev s maximální hmotností do 15 kg na balkóně vlastního bytu. Pro bližší informace sdělujeme, že čl. 4.1.1.3 citovaného TPG uvádí zákazy umísťování láhví. Lahve musí být chráněny proti povětrnostním vlivům, jejich povrchová teplota nesmí překročit hodnotu 40°C. V závěru sdělujeme, že umístění tlakové stanice a pro zásady provozu platí návod spotřebiče, který je potřebné dodržovat. Upozorňujeme, že je třeba při provozu této stanice dodržet minimální vzdálenost 500 mm od hořlavých hmot – viz. též vyhl. č. 23/2008 Sb.

Dle předpisů by jsi s tou PB láhví v podstatě ani nemoh campovat určitě to maj několikanásobně předimenzovaný...MIloš II
60°C je u PB láhví ještě bezpečných, při 80°C začíná být nebezpečná. Jednoduchá pomůcka je, že pokud lze na lahvi udržet holá ruka, je vše v pořádku. V případě výbuchu láhve se vždy roztrhne její dno (je totiž schválně kvůli tomu zeslabené), takže nebezpečí hrozí minimální.
Přece jen se mi těch X školení u hasičů k něčemu hodí :mrgreen:
Dík za info....taky si myslím že to nebude tak "horký" v Africe ty PB láhve normálně vozej na přímým slunku a ti normální spotřebitelé je maj hozený v písku na slunku a nikdo tam neřeší teploty a jiné nutnosti, které v Evropě jsou zanormovaný atd. MIloš II
Kgalagadi Transfrontier Park,Central Kalahari Game Reserve,Hurungwe Safari Area,Charara Safari Area,Mana Pools National Park,Chizarira National Park,Namib-Naukluft National Park,Lower Zambezi National Park

Uživatelský avatar
Tim
Příspěvky: 1793
Registrován: 16 kvě 2010 14:01
tel.: 736287666
auto: Free, Civic, Outback
Bydliště: Marjánky

Re: Úpravy pro D2

#155 Příspěvek od Tim » 18 lis 2013 14:13

Jj, jedinej opravdovej problém by byl, kdyby jsi si pod tou bombou opékal klobásky nad ohýnkem :mrgreen:
Já myslím, že na těch 60°C se opravdu mockrát nedostaneš...
No, i'm not on fucking FACEBOOK!!!

Motivační motto pro dnešní den: Vykašli se na motivační motta. Nalej si dobrou whiskey a pust si pořádnej metal!!!

Uživatelský avatar
Hubert
Příspěvky: 2512
Registrován: 28 čer 2009 19:13
tel.: 724878985
auto: D1 300 TDI, D3 TDV8
Bydliště: Kousek do Třebíče
Kontaktovat uživatele:

Re: Úpravy pro D2

#156 Příspěvek od Hubert » 18 lis 2013 19:59

Miloš II píše:..... původní měchy od AIR LIftu mě vydržely 4 roky.. MIloš II
Zajímalo by mě co se snima stalo?
Land Rover Discovery 300 Tdi, AUT, ABS, TC, +2", Front TrueTrack, Rear 100%ARB, D3 swap TDV8 3.6
Máte štěstí že jsem tady. Říkají o mě že jsem odborník. :-) Mám málo času, ale na výzvu se čas vždy najde.

Uživatelský avatar
Miloš II
Příspěvky: 1945
Registrován: 01 lis 2006 09:24
tel.: سوني اريكسون
auto: لاند روفر ديسكفري 2
Kontaktovat uživatele:

Re: Úpravy pro D2

#157 Příspěvek od Miloš II » 19 lis 2013 09:54

Hubert píše:
Miloš II píše:..... původní měchy od AIR LIftu mě vydržely 4 roky.. MIloš II
Zajímalo by mě co se snima stalo?
Drtil jsem to do kopce po kameních a zřejmě pružiny střihly měch závitem pružiny..(se domnívám) MIloš II
Kgalagadi Transfrontier Park,Central Kalahari Game Reserve,Hurungwe Safari Area,Charara Safari Area,Mana Pools National Park,Chizarira National Park,Namib-Naukluft National Park,Lower Zambezi National Park

Uživatelský avatar
eveUSO
Příspěvky: 237
Registrován: 01 lis 2011 15:13
tel.: mám
auto: Discovery II Td5
Bydliště: Moravia

Re: Úpravy pro D2

#158 Příspěvek od eveUSO » 26 lis 2013 00:04

Tim píše: 60°C je u PB láhví ještě bezpečných, při 80°C začíná být nebezpečná. Jednoduchá pomůcka je, že pokud lze na lahvi udržet holá ruka, je vše v pořádku. V případě výbuchu láhve se vždy roztrhne její dno (je totiž schválně kvůli tomu zeslabené), takže nebezpečí hrozí minimální.
Přece jen se mi těch X školení u hasičů k něčemu hodí :mrgreen:
Time, nebyl bych si tak jistý s tým roztržením dnem, PB láhve (2 KG) by měla sama vyhořet (odfouknout), má k tomu ten ventilek uzpůsoben. Jedna věc jak by to mělo být a druhá věc je praxe, praxe zní tak, že jsem PB láhve (2Kg) vyděl roztržené do tvaru ,,lodního šroubu", žádné odpálené dno ani ventilek..., 10Kg jsme zatím dokázali vždy zchladit.
Co se týče omaku rukou, máš v podstatě u PB pravdu, ovšem u acetylenu to zase neplatí....

sory za plevelení
-LR DII- FL, 3" lift, 1" bodylift, BFG KM2 33", Safariland, pevnostňáky a prahy, inox nájezdový plech, držák rezervy, HD měnič, Parnhardská tyč zadní nápravy, CB, teplá sprcha, spaní, naviják.
-,,Audaces fortuna iuvat''

Uživatelský avatar
Tim
Příspěvky: 1793
Registrován: 16 kvě 2010 14:01
tel.: 736287666
auto: Free, Civic, Outback
Bydliště: Marjánky

Re: Úpravy pro D2

#159 Příspěvek od Tim » 26 lis 2013 07:43

JJ, máš pravdu, ta nejmenší láhev vlastně nemá zeslabené dno :blush Tam by to opravdu měl řešit ventil. No, praxe může být jiná, ale je to výjimka :wink:
No, i'm not on fucking FACEBOOK!!!

Motivační motto pro dnešní den: Vykašli se na motivační motta. Nalej si dobrou whiskey a pust si pořádnej metal!!!

Uživatelský avatar
Miloš II
Příspěvky: 1945
Registrován: 01 lis 2006 09:24
tel.: سوني اريكسون
auto: لاند روفر ديسكفري 2
Kontaktovat uživatele:

Re: Úpravy pro D2

#160 Příspěvek od Miloš II » 08 led 2014 17:08

Tak jsem prikůpil od MadToma ty solenoidy do tanku nebo stíhačky...))) měl jsem tam původně solenoidy z navijáku. Připojení dvou baterek a dva navijáky. MIloš II
Přílohy
Solenoid.jpg
Kgalagadi Transfrontier Park,Central Kalahari Game Reserve,Hurungwe Safari Area,Charara Safari Area,Mana Pools National Park,Chizarira National Park,Namib-Naukluft National Park,Lower Zambezi National Park

Odpovědět