GO 300TDi

Všeobecné rady a informace

Moderátor: Acon

Odpovědět
Zpráva
Autor
Uživatelský avatar
petriiik
Příspěvky: 864
Registrován: 08 črc 2011 22:04
tel.: +421940505112
auto: SVAŘÁK
Bydliště: Dohňany PU (SVK)

GO 300TDi

#1 Příspěvek od petriiik » 05 zář 2011 16:13

nasiel som clanok (asi) ako zgeneralkovat 300TDi http://www.turner-engineering.co.uk/htm ... 0TDI1.html" onclick="window.open(this.href);return false; po anglicky moc neviem cize docital som sa tam :moon
"Auto musi najskor ist, az potom moze vyzerat"

Uživatelský avatar
Stavros
Příspěvky: 2627
Registrován: 25 říj 2006 08:42
tel.: 603145905
Kontaktovat uživatele:

Re: GO 300TDi

#2 Příspěvek od Stavros » 06 zář 2011 12:48

vypada to pekne, asi bych to doma v garazi s jednou gola sadou delat nechtel. :D
Doprava zboží a doplňků z a do Evropy - http://www.complexcargo.cz
tel:603145905
complexcargo@razdva.cz

Uživatelský avatar
mr-tomas
Příspěvky: 2490
Registrován: 10 čer 2012 23:45
auto: Def 110 300Tdi
Bydliště: Praha 10

Re: GO 300TDi

#3 Příspěvek od mr-tomas » 09 črc 2015 23:42

Opráším tohle staré vlákno. Chystám se na GO motoru a jsem ve fázi hledání informací.

Aktuální stav: Sundaná hlava má vyběhaný vodítka a je lehce prohnutá. Má cenu jí dávat dohromady, nebo koupit novou? U té varianty nová se bojím abych nekoupil nějakej druhovýrobní šmejd jako je Britpart a nebylo to ve finále ještě horší.

Stěny válců a písty vypadají velmi dobře bez známek opotřebení. I honování je stále dobře viditelné pokud ho někdo již neobnovoval šmirglem. Pokud po proměřeni budou válce OK mám dát jenom nové pístní kroužky, nebo udělat rovnou výbrus?

Klika je pod ložiskama pěkná bez jakéhokoli optřebení a samotné ložiska uložení kliky jsou skoro netknuté. Pouze ložiska na ojnicích mají částečné opotřebení v HU pístu. Mám jí nechat a dát jen nová ložiska a nebo preventivně přebrousit?

Je třeba dát nové olejové čerpadlo, nebo lze použít původní?
Které díly motoru je lepší koupit rovnou nové?
Deformační zóna Defendera je vozidlo stojící před ním.

Uživatelský avatar
Hubert
Příspěvky: 2510
Registrován: 28 čer 2009 19:13
tel.: 724878985
auto: D1 300 TDI, D3 TDV8
Bydliště: Kousek do Třebíče
Kontaktovat uživatele:

Re: GO 300TDi

#4 Příspěvek od Hubert » 11 črc 2015 22:19

Hlavu bych opravil. Víš co budeš mět. Ještě bych změřil zda není prohnutý i blok.

Pokud nebude ovalita tak jenom překroužkovat.

Klika zaměřit ovalitu pokud bude v pořádku a rozměry budou sedět dát jenom nový ložiska.

Olejový čerpadlo změřit vůle. Pak by se vidělo.
Land Rover Discovery 300 Tdi, AUT, ABS, TC, +2", Front TrueTrack, Rear 100%ARB, D3 swap TDV8 3.6
Máte štěstí že jsem tady. Říkají o mě že jsem odborník. :-) Mám málo času, ale na výzvu se čas vždy najde.

Uživatelský avatar
mr-tomas
Příspěvky: 2490
Registrován: 10 čer 2012 23:45
auto: Def 110 300Tdi
Bydliště: Praha 10

Re: GO 300TDi

#5 Příspěvek od mr-tomas » 12 črc 2015 00:35

Díkes. Ještě k té hlavě. V manuálu píšou vyměnit ventilové pružiny, má to vůbec smysl? A při výměně ventilovejch vidítek se mají pak přestružit, ale nikde jsem nenašel jakým rozměrem výstružníku. Hádám správně přesně 8mm?
A ještě poslední dotaz, na jednom spalovacím prostoru je otvoru pro žhavku malá prasklina viz. obrázek. Vadí to něčemu? Mám to nechat zavařit?
Přílohy
2015-07-12 00.39.02.jpg
Deformační zóna Defendera je vozidlo stojící před ním.

Uživatelský avatar
VencaZE
Příspěvky: 3609
Registrován: 17 kvě 2008 14:51
tel.: 602 550 993
auto: 110HT, S2A 88, G66
Bydliště: Brod nad Tichou, okr. Tachov
Kontaktovat uživatele:

Re: GO 300TDi

#6 Příspěvek od VencaZE » 12 črc 2015 20:11

Nech si tu hlavu někde repasovat celou a budeš mít jednodušší život :).
Urbanovi Pneu&Cars- Servis Land Rover, diagnostika, autoelektro, pneuservis a jiné.. urbanovipneucars@email.cz
WWW: http://www.landroverforum.cz/forum/view ... 12&t=26864
Proč bychom se dřeli, když můžeme spálit trochu nafty. OK1LRD

Uživatelský avatar
čuník
Příspěvky: 247
Registrován: 29 říj 2013 20:37

Re: GO 300TDi

#7 Příspěvek od čuník » 14 črc 2015 13:41

musíš přesně změřit ventil. tyčku a podle toho co naměříš vybrat výstružník , lepší ale je vzít stavitelný a a po malých špínkách vystružovat a zkoušet ventil jak tam jde .
Defender ? For heaven´s sake, not on your life!

Uživatelský avatar
mr-tomas
Příspěvky: 2490
Registrován: 10 čer 2012 23:45
auto: Def 110 300Tdi
Bydliště: Praha 10

Re: GO 300TDi

#8 Příspěvek od mr-tomas » 14 črc 2015 13:45

Já myslel že velikost je daná né?
Deformační zóna Defendera je vozidlo stojící před ním.

Odpovědět