
GO 300TDi
Moderátor: Acon
- petriiik
- Příspěvky: 864
- Registrován: 08 črc 2011 22:04
- tel.: +421940505112
- auto: SVAŘÁK
- Bydliště: Dohňany PU (SVK)
GO 300TDi
nasiel som clanok (asi) ako zgeneralkovat 300TDi http://www.turner-engineering.co.uk/htm ... 0TDI1.html" onclick="window.open(this.href);return false; po anglicky moc neviem cize docital som sa tam 

"Auto musi najskor ist, az potom moze vyzerat"
Re: GO 300TDi
vypada to pekne, asi bych to doma v garazi s jednou gola sadou delat nechtel. 

Doprava zboží a doplňků z a do Evropy - http://www.complexcargo.cz
tel:603145905
complexcargo@razdva.cz
tel:603145905
complexcargo@razdva.cz
Re: GO 300TDi
Opráším tohle staré vlákno. Chystám se na GO motoru a jsem ve fázi hledání informací.
Aktuální stav: Sundaná hlava má vyběhaný vodítka a je lehce prohnutá. Má cenu jí dávat dohromady, nebo koupit novou? U té varianty nová se bojím abych nekoupil nějakej druhovýrobní šmejd jako je Britpart a nebylo to ve finále ještě horší.
Stěny válců a písty vypadají velmi dobře bez známek opotřebení. I honování je stále dobře viditelné pokud ho někdo již neobnovoval šmirglem. Pokud po proměřeni budou válce OK mám dát jenom nové pístní kroužky, nebo udělat rovnou výbrus?
Klika je pod ložiskama pěkná bez jakéhokoli optřebení a samotné ložiska uložení kliky jsou skoro netknuté. Pouze ložiska na ojnicích mají částečné opotřebení v HU pístu. Mám jí nechat a dát jen nová ložiska a nebo preventivně přebrousit?
Je třeba dát nové olejové čerpadlo, nebo lze použít původní?
Které díly motoru je lepší koupit rovnou nové?
Aktuální stav: Sundaná hlava má vyběhaný vodítka a je lehce prohnutá. Má cenu jí dávat dohromady, nebo koupit novou? U té varianty nová se bojím abych nekoupil nějakej druhovýrobní šmejd jako je Britpart a nebylo to ve finále ještě horší.
Stěny válců a písty vypadají velmi dobře bez známek opotřebení. I honování je stále dobře viditelné pokud ho někdo již neobnovoval šmirglem. Pokud po proměřeni budou válce OK mám dát jenom nové pístní kroužky, nebo udělat rovnou výbrus?
Klika je pod ložiskama pěkná bez jakéhokoli optřebení a samotné ložiska uložení kliky jsou skoro netknuté. Pouze ložiska na ojnicích mají částečné opotřebení v HU pístu. Mám jí nechat a dát jen nová ložiska a nebo preventivně přebrousit?
Je třeba dát nové olejové čerpadlo, nebo lze použít původní?
Které díly motoru je lepší koupit rovnou nové?
Deformační zóna Defendera je vozidlo stojící před ním.
- Hubert
- Příspěvky: 2510
- Registrován: 28 čer 2009 19:13
- tel.: 724878985
- auto: D1 300 TDI, D3 TDV8
- Bydliště: Kousek do Třebíče
- Kontaktovat uživatele:
Re: GO 300TDi
Hlavu bych opravil. Víš co budeš mět. Ještě bych změřil zda není prohnutý i blok.
Pokud nebude ovalita tak jenom překroužkovat.
Klika zaměřit ovalitu pokud bude v pořádku a rozměry budou sedět dát jenom nový ložiska.
Olejový čerpadlo změřit vůle. Pak by se vidělo.
Pokud nebude ovalita tak jenom překroužkovat.
Klika zaměřit ovalitu pokud bude v pořádku a rozměry budou sedět dát jenom nový ložiska.
Olejový čerpadlo změřit vůle. Pak by se vidělo.
Land Rover Discovery 300 Tdi, AUT, ABS, TC, +2", Front TrueTrack, Rear 100%ARB, D3 swap TDV8 3.6
Máte štěstí že jsem tady. Říkají o mě že jsem odborník. :-) Mám málo času, ale na výzvu se čas vždy najde.
Máte štěstí že jsem tady. Říkají o mě že jsem odborník. :-) Mám málo času, ale na výzvu se čas vždy najde.
Re: GO 300TDi
Díkes. Ještě k té hlavě. V manuálu píšou vyměnit ventilové pružiny, má to vůbec smysl? A při výměně ventilovejch vidítek se mají pak přestružit, ale nikde jsem nenašel jakým rozměrem výstružníku. Hádám správně přesně 8mm?
A ještě poslední dotaz, na jednom spalovacím prostoru je otvoru pro žhavku malá prasklina viz. obrázek. Vadí to něčemu? Mám to nechat zavařit?
A ještě poslední dotaz, na jednom spalovacím prostoru je otvoru pro žhavku malá prasklina viz. obrázek. Vadí to něčemu? Mám to nechat zavařit?
Deformační zóna Defendera je vozidlo stojící před ním.
- VencaZE
- Příspěvky: 3609
- Registrován: 17 kvě 2008 14:51
- tel.: 602 550 993
- auto: 110HT, S2A 88, G66
- Bydliště: Brod nad Tichou, okr. Tachov
- Kontaktovat uživatele:
Re: GO 300TDi
Nech si tu hlavu někde repasovat celou a budeš mít jednodušší život
.

Urbanovi Pneu&Cars- Servis Land Rover, diagnostika, autoelektro, pneuservis a jiné.. urbanovipneucars@email.cz
WWW: http://www.landroverforum.cz/forum/view ... 12&t=26864
Proč bychom se dřeli, když můžeme spálit trochu nafty. OK1LRD
WWW: http://www.landroverforum.cz/forum/view ... 12&t=26864
Proč bychom se dřeli, když můžeme spálit trochu nafty. OK1LRD
Re: GO 300TDi
musíš přesně změřit ventil. tyčku a podle toho co naměříš vybrat výstružník , lepší ale je vzít stavitelný a a po malých špínkách vystružovat a zkoušet ventil jak tam jde .
Defender ? For heaven´s sake, not on your life!
Re: GO 300TDi
Já myslel že velikost je daná né?
Deformační zóna Defendera je vozidlo stojící před ním.