Acon píše:Nestraším, len mne to vibrovalo tiež tak nejako podobne, podozrievali všeličo možné, hlavne predný kardan. kríž (ktorý je tam dodnes) a nakoniec sa ukázalo že niekto kto robil niečo na automate ešte predchádzajúcemu majiteľovi nepostrehol, že ten trojuholníkový plech čo drží menič je mierne ohnutý, možno 1-2mm (údajne sa to stáva při nehodách) a nedoliehal na ten 1000hran. Postupne sa uvolňovali piliny a bolo vymalované. Po repase a výmenen meniča vrátane plechu vibrácie skončili.dava píše:Jen dotaz:
po zamknutí měniče se mi ozve v tahu vibrace, taková je jako tlumená do podlahy....
No, tak asi dojde řada na ten střední měnič co mám pod stolem... Ten plech podle mě může dostat na frak při montáži, při nehodě nemá jak. Vzhledem k tomu že mám v autě motor 16P, tak by to znamenalo, že může být. Podle kluků je to motor na fabrickou záruku měněnej