Jak rozmrznout zmrzlou naftu

Discovery I, II, III

Moderátor: Miky_CZ

Zpráva
Autor
Uživatelský avatar
gibson
Příspěvky: 3314
Registrován: 08 bře 2011 16:33
tel.: +421907201052
auto: DI 300, mini, vw t2
Bydliště: stará ľubovňa

Re: Jak rozmrznout zmrzlou naftu

#21 Příspěvek od gibson » 27 kvě 2013 15:14

kubaacze píše:ohledne te odkalovaci nadrzky - kdyz bych ji chtel vycistit - nevytece mi benzin z nadrze? jaky je postup - staci jen odsroubovat?
ze potecie benzin by som sa urcite nebal, to skor nafta :rofl
musel som :Sorry:
DI 300Tdi - pojazdne
mini 1300 98' - zhnity bruchoplaz ultimate!
D90 300Tdi - EX
VW T2 77' - Rusty
http://www.gibsonsg.rajce.idnes.cz http://www.fedorsecurity.sk

kubaacze
Příspěvky: 351
Registrován: 20 bře 2010 10:32
auto: D1, exD2

Re: Jak rozmrznout zmrzlou naftu

#22 Příspěvek od kubaacze » 28 kvě 2013 11:54

to jsi me dostal :) benzin pouzivam jako synonymum pro palivo :coze:

Uživatelský avatar
mco
Příspěvky: 206
Registrován: 19 zář 2010 23:41
auto: D2 po FL,TD5,ZF-4
Bydliště: Čergov, SK

Re: Jak rozmrznout zmrzlou naftu

#23 Příspěvek od mco » 07 led 2016 22:42

Ten odkalovac je aj u DII, ak ano, kde ho najdem? Predcasom mi zamrzla v DII nafta, tak by som rad (do buducna) skontroloval vsetky potencialne filtre, sitka a podobne zalezitosti palivovaj sustavy.
Okrem palivoveho filtra, co je vhodne este skontrolovat/vycistit/vymenit v ramci palivovej sustavy pred zimou?
Co sa tyka nadrze u DII TD5, da sa to nejako standardne vycistit/vymyt alebo je to na rozobratie "1/2 auta"? Auto ma necelych 200k km a asi aj ta nadrz uz nebude najcistejsia.

MadTom
Příspěvky: 15266
Registrován: 06 lis 2008 23:15
tel.: 608 600 360
auto: D2, Def 130
Bydliště: Olomouc

Re: Jak rozmrznout zmrzlou naftu

#24 Příspěvek od MadTom » 07 led 2016 22:50

Originál je u D2 jenom jeden filtr. Nádrž jedině celou dolů - jde to, čerpadlo předem odpojit skrz otvor v kufru. Nebo můžeš jenom vyndat čerpadlo, skrz servisní otvor v kufru a potom riskovat, že si auto uvnitř poleješ naftou. Doporučuju to dělat s pokud možno prázdnou nádrží.
Kde co je přesně, se dozvíš v RAVE.
A pokud budeš dávat dolů nádrž, tak se připrav i na řešení koroze rámu okolo nádrže a plechu, který nádrž drží zespodu na autě.
Drobek - Discovery II TD5 pro ženu, Blufínek - Defender 130 TD5 na ježdění s dětma a mě zbyl už zase jenom Ford Mondeo

Uživatelský avatar
mco
Příspěvky: 206
Registrován: 19 zář 2010 23:41
auto: D2 po FL,TD5,ZF-4
Bydliště: Čergov, SK

Re: Jak rozmrznout zmrzlou naftu

#25 Příspěvek od mco » 07 led 2016 23:12

MadTom píše:Originál je u D2 jenom jeden filtr. Nádrž jedině celou dolů - jde to, čerpadlo předem odpojit skrz otvor v kufru. Nebo můžeš jenom vyndat čerpadlo, skrz servisní otvor v kufru a potom riskovat, že si auto uvnitř poleješ naftou. Doporučuju to dělat s pokud možno prázdnou nádrží.
Kde co je přesně, se dozvíš v RAVE.
A pokud budeš dávat dolů nádrž, tak se připrav i na řešení koroze rámu okolo nádrže a plechu, který nádrž drží zespodu na autě.
jj RAVE. ono to fakt nema ziadne sitka, odkalovace a podobne zazraky u DII
ad nadrz - vyhnut sa tym vsetkym neprijemnostiam s demontazou nadrze, rozmyslam preplachnut ju benzinom zhora cez servisny otvor v kufri, to by ale chcelo nejaky vypustaci otvor zo spodu nadrze. Ten tam asi standardne nie je, ze? a nieco home-made asi nebude to prave...?

Uživatelský avatar
Benjamin
Příspěvky: 3528
Registrován: 08 lis 2010 11:31
auto: F150+bouda Gladiator
Bydliště:

Re: Jak rozmrznout zmrzlou naftu

#26 Příspěvek od Benjamin » 08 led 2016 00:03

mco píše:
MadTom píše:Originál je u D2 jenom jeden filtr. Nádrž jedině celou dolů - jde to, čerpadlo předem odpojit skrz otvor v kufru. Nebo můžeš jenom vyndat čerpadlo, skrz servisní otvor v kufru a potom riskovat, že si auto uvnitř poleješ naftou. Doporučuju to dělat s pokud možno prázdnou nádrží.
Kde co je přesně, se dozvíš v RAVE.
A pokud budeš dávat dolů nádrž, tak se připrav i na řešení koroze rámu okolo nádrže a plechu, který nádrž drží zespodu na autě.
jj RAVE. ono to fakt nema ziadne sitka, odkalovace a podobne zazraky u DII
ad nadrz - vyhnut sa tym vsetkym neprijemnostiam s demontazou nadrze, rozmyslam preplachnut ju benzinom zhora cez servisny otvor v kufri, to by ale chcelo nejaky vypustaci otvor zo spodu nadrze. Ten tam asi standardne nie je, ze? a nieco home-made asi nebude to prave...?
Ja bych si do nádrže asi kvůli tomu teda díru nevrtal...jinak měl jsem ji venku cca ve 160 tkm a myslel jsem co tam nebude bordelu. Vytíral jsem ji ručně úplně do sucha, ale k mému překvapaní tam bylo docela čisto. Ale je pravda, že auto jezdilo do 150 tkm jen v Německu. Ono na tom moc věcí vymyslet nejde - buď můžeš otevřít servisní otvor, odpojit a vyndat čerpadlo, odčerpat nějakým způsobem zbytek nafty a nádrž nějak vytřít (jestli to bude mít nějaký efekt), anebo povolíš svorku na hrdle a dole 4 šrouby a máš ji rovnou venku a můžeš ji proplachovat, jak chceš...anebo vyčisti sítko na čerpadle a nedojížděj nádrž až do dna a buď v klidu :mrk

Benja
UK:LR4 SDV6 HSE/Jaguar XK8 4.0/Rover 75 2.0 CDT Tourer/Triumph Spitfire 1500/LR DII Td5 Medvědi/LR Free 2.0 D/Jaguar XJ12 Sovereign. NonUK: Ford F-150 obytná nástavba Gladiator XL
www.nomadbear.cz

Odpovědět