RRC 200TDI by DDT
- Mirko
- Příspěvky: 2867
- Registrován: 18 lis 2008 08:35
- auto: RRC´s
- Bydliště: Brno
- Kontaktovat uživatele:
Re: RRC 200TDI by DDT
Zkoušel jsi ten motůrek napájet přímo? Jen pro jistotu. Je tam relátko, které může být vadné a navíc může vnitřní osvětlení zakázat spínání motůrku (aby se nespouštěl s otevřenou zadní klapkou)
Re: RRC 200TDI by DDT
Aha, to jsem nezkusil. Jak to můžu zkusit napojit napřímo?
Já jsem to jen zapojil a uměřil že do toho necelých 12 jde. Ale ani to necuklo. Uvnitř není nic viditelně poškozeno.
Já jsem to jen zapojil a uměřil že do toho necelých 12 jde. Ale ani to necuklo. Uvnitř není nic viditelně poškozeno.
- Mirko
- Příspěvky: 2867
- Registrován: 18 lis 2008 08:35
- auto: RRC´s
- Bydliště: Brno
- Kontaktovat uživatele:
Re: RRC 200TDI by DDT
Tak jestli tam šťáva jde, tak to nejspíš bude fakt tuhý motůrek. Jinak lze takto většinu komponentu ozkoušet, že pošleš přímo z baterky 12V a ukostření do konektoru. Doporučuji plusový kabel navíc opatřit pojistkou.
- Lukasino
- Příspěvky: 3979
- Registrován: 18 úno 2012 22:05
- tel.: 6034sedmsedm854
- auto: LR
- Bydliště: Kutná Hora
Re: RRC 200TDI by DDT
Bývá to zarostlé u vývodu... Ale jestli to zarostlo, tak se většinou spálí i motorek.
Vždy se nějaká L322 u mě najde :o)
Prodávám i přebytečné díly na Range Rover L322
Prodávám i přebytečné díly na Range Rover L322
Re: RRC 200TDI by DDT
"napojit na přímo...." prakticky nejde o nic jiného než jen ten motorek, co je na 12v, vyzkoušet tím,že ho připojíš na 12v baterku. a buď se rozjede nebo ne.
LR Serie III Stage 1, břichoplaz 1,6dCi a 2,0 tDi
Re: RRC 200TDI by DDT
Motorek je mrtvý. Kdyby někdo měl tak beru.
Stropnice nově potažená čeká. Krycí deska na stropní okno je už taky nově potažená a je na autě.
Tak teď snad příští týden vyléčím auto u autoelektrikáře a budu kompletovat
a už se těším na ježdění.
Stropnice nově potažená čeká. Krycí deska na stropní okno je už taky nově potažená a je na autě.
Tak teď snad příští týden vyléčím auto u autoelektrikáře a budu kompletovat

Re: RRC 200TDI by DDT
Tak elektrický šotek odhalen:
- zkrat na kostru probíhal mezi stěračema vepředu a plechem co je mezi kapotou a oknem, bylo tam něco odizolovaného co se dotýkalo, takže opraveno
- a proč nešel motor vypnout, dělá to jedno žluté relátko co je na straně spolujezdce, prý funguje, ale někdo do něj zasahoval, vede do něj nějaký kabel. Nenapadne někoho co ty relátka obsluhují? Večer to doma pohledám v rave.
Mám v hlavě uloženou informaci od Františka (prodejce vozu), že autu někdo odpojil ABS protože to blblo, tak jestli to není ono, ale vybavuji si že věci k ABS jsou pod řidičem.
Nicméně, relé odpojil a vše funguje, prostě on neví co tím odpojil ale auto funguje a nevykazuje žádnou disfunknci. Takže teď zjistit co je relé zač a jak to opravit.
- zkrat na kostru probíhal mezi stěračema vepředu a plechem co je mezi kapotou a oknem, bylo tam něco odizolovaného co se dotýkalo, takže opraveno
- a proč nešel motor vypnout, dělá to jedno žluté relátko co je na straně spolujezdce, prý funguje, ale někdo do něj zasahoval, vede do něj nějaký kabel. Nenapadne někoho co ty relátka obsluhují? Večer to doma pohledám v rave.
Mám v hlavě uloženou informaci od Františka (prodejce vozu), že autu někdo odpojil ABS protože to blblo, tak jestli to není ono, ale vybavuji si že věci k ABS jsou pod řidičem.
Nicméně, relé odpojil a vše funguje, prostě on neví co tím odpojil ale auto funguje a nevykazuje žádnou disfunknci. Takže teď zjistit co je relé zač a jak to opravit.
-
- Příspěvky: 15245
- Registrován: 06 lis 2008 23:15
- tel.: 608 600 360
- auto: D2, Def 130
- Bydliště: Olomouc
Re: RRC 200TDI by DDT
K tomu relátku - zkontrolovat, jestli jsou v pořádku patice, už jsem viděl naprasený drát přímo do relátka, když patice vyhořela.
Drobek - Discovery II TD5 pro ženu, Blufínek - Defender 130 TD5 na ježdění s dětma a mě zbyl už zase jenom Ford Mondeo
Re: RRC 200TDI by DDT
tak elektrikář mi řekl že relé i patice je zdravá, vede z relátka tlustý kabel který vede někam do pojistkové skříně a dál po tom nepátral, co spíná říkal že neví. nicméně relé zůstane "viset" a tím pádem nezdechne motor.
Re: RRC 200TDI by DDT
Tak hurá!!! Cítím v kostech, že se blíží grand finále.... a bude se jezdit
LR Serie III Stage 1, břichoplaz 1,6dCi a 2,0 tDi
Re: RRC 200TDI by DDT
takže auto mám zpět, a poznatky jsou tyto.
Problém přetrvává jen vím co to dělá. Problém že auto nevypne motor ani po vyndání klíčů dělá jedno žluté relé které je umístěno u nohy spolujezdce. Podle rave by mělo mít na starosti klimatizaci a ventilátor, což odpovídá, když ho odpojim (krom toho že zdechne motor) také nejde nijak zapnout ventilace. Z konektoru vede dobastelný kabel někam za pojistkovou skříň a elektrikář mi řekl že je to napojeno podle všeho na pojistku v pozici B4, ale co a kam to vede doopravdy a proč to tak je a co to spíná to neví. Tvrdí že pojistka je OK, relátko je OK, konektor je OK. Nicméně když to relé odpojim tak je horké že se nedá v ruce udržet. Tolik můj poznatek při převzetí a dojetí včera v noci.
Dnes jsem dal relé na kontrolu kamarádovi elektrikářovi na kontrolu ještě jednou.
Takže problém neodstraněn, ale lokalizován. Autoelektrikář si s tím dále nevěděl rady.
Takže pokud někoho ze zdejších nenapadne proč toto mohl někdo udělat, nebo jestli není opravdu mrtvé relé, tak jsem zase tam kde jsem byl.
Ještě update, když to relé za jízdy vrátím (abych si zatopil) tak mám vytažené hodiny a z tama fouká ledový vzduch a z průduchů horký. nemůže běžet nějak klima i ohřev zároveň? Nebo to tak profukuje z venku pod palubovku ledový vzduch? A ještě jeden dotaz, dá se někde koupit ta žárovka do hodin? Moje je prasklá a ty hodiny chci mít podsvícené. blbost vím, ale když už jsem si vzpomněl tak to sem napíšu.
Problém přetrvává jen vím co to dělá. Problém že auto nevypne motor ani po vyndání klíčů dělá jedno žluté relé které je umístěno u nohy spolujezdce. Podle rave by mělo mít na starosti klimatizaci a ventilátor, což odpovídá, když ho odpojim (krom toho že zdechne motor) také nejde nijak zapnout ventilace. Z konektoru vede dobastelný kabel někam za pojistkovou skříň a elektrikář mi řekl že je to napojeno podle všeho na pojistku v pozici B4, ale co a kam to vede doopravdy a proč to tak je a co to spíná to neví. Tvrdí že pojistka je OK, relátko je OK, konektor je OK. Nicméně když to relé odpojim tak je horké že se nedá v ruce udržet. Tolik můj poznatek při převzetí a dojetí včera v noci.
Dnes jsem dal relé na kontrolu kamarádovi elektrikářovi na kontrolu ještě jednou.
Takže problém neodstraněn, ale lokalizován. Autoelektrikář si s tím dále nevěděl rady.
Takže pokud někoho ze zdejších nenapadne proč toto mohl někdo udělat, nebo jestli není opravdu mrtvé relé, tak jsem zase tam kde jsem byl.
Ještě update, když to relé za jízdy vrátím (abych si zatopil) tak mám vytažené hodiny a z tama fouká ledový vzduch a z průduchů horký. nemůže běžet nějak klima i ohřev zároveň? Nebo to tak profukuje z venku pod palubovku ledový vzduch? A ještě jeden dotaz, dá se někde koupit ta žárovka do hodin? Moje je prasklá a ty hodiny chci mít podsvícené. blbost vím, ale když už jsem si vzpomněl tak to sem napíšu.
- Lukasino
- Příspěvky: 3979
- Registrován: 18 úno 2012 22:05
- tel.: 6034sedmsedm854
- auto: LR
- Bydliště: Kutná Hora
Re: RRC 200TDI by DDT
Žárovky do budíků, palubky, atd dodá bez problému Patrik (Eliott)
Hlavní výdechy v palubce směrem k Tobě budou vždy jen "studené", to nejde přes výměník, jen tam fouká vzduch z venku, jestli si dobře pamatuji
Jinak si myslím, že elektrikář by si s tím poradit měl, pokud vidí, že je tam zbastlený kabel, tak když po něm půjde, musí najít kam vede, na co je to napojené, to mi neříkej že to nemůže dořešit

Hlavní výdechy v palubce směrem k Tobě budou vždy jen "studené", to nejde přes výměník, jen tam fouká vzduch z venku, jestli si dobře pamatuji

Jinak si myslím, že elektrikář by si s tím poradit měl, pokud vidí, že je tam zbastlený kabel, tak když po něm půjde, musí najít kam vede, na co je to napojené, to mi neříkej že to nemůže dořešit

Vždy se nějaká L322 u mě najde :o)
Prodávám i přebytečné díly na Range Rover L322
Prodávám i přebytečné díly na Range Rover L322
Re: RRC 200TDI by DDT
Lukasino děkuji.
Co se týká toho relé, tak názor elektrikáře je že to relé kryje jiné relé, které zůstává v poloze sepnuto.
Natočil jsem video toho co to dělá: http://sirakcz.rajce.idnes.cz/RRC_200TD ... -jmena.jpg
Video jde přehrát nějak divně, tak radši popis. Jakmile dám klíček do polohy II a chci byť o setinu mm posunout směrem k nastartování tak to zhasne, něco v tom lupne. A když začnu točit tak to normálně startuje ale ihned to zdechne. Jde to chvíli udržet v chodu když prošlapávám pořád plyn tak to tůruji ale jakmile pustím plyn na volnoběh tak to zdechne.
Co se týká toho relé, tak názor elektrikáře je že to relé kryje jiné relé, které zůstává v poloze sepnuto.
Natočil jsem video toho co to dělá: http://sirakcz.rajce.idnes.cz/RRC_200TD ... -jmena.jpg
Video jde přehrát nějak divně, tak radši popis. Jakmile dám klíček do polohy II a chci byť o setinu mm posunout směrem k nastartování tak to zhasne, něco v tom lupne. A když začnu točit tak to normálně startuje ale ihned to zdechne. Jde to chvíli udržet v chodu když prošlapávám pořád plyn tak to tůruji ale jakmile pustím plyn na volnoběh tak to zdechne.
Re: RRC 200TDI by DDT
ještě sem dám fotku toho konektoru, kdyby někoho napadlo proč se dělá to nastavení kabelu, ten šedý je tam navíc. Třeba je to běžná úprava a někdo bude vědět proč, autoelektrikář nevěděl. Prý to vede k pojistce B4, ale jistý si nebyl.
- Mirko
- Příspěvky: 2867
- Registrován: 18 lis 2008 08:35
- auto: RRC´s
- Bydliště: Brno
- Kontaktovat uživatele:
Re: RRC 200TDI by DDT
Vzhledem k tomu, že si kdesi popisoval, že ti topení fouká na stupeň I a III, ale ne na II, tak mě to vede k myšlence, jestli ten tvrdý plus (šedý kabel) není náhodou napojený na spínání ventilátoru. Měl jsem to tak na jednom svým udělané od předchozího majitele, ale tam byl napíchnutý jiný kabel blíž tomu vypínači.
Re: RRC 200TDI by DDT
No když to relé odpojím tak nejde ventilator ani klima. Což nevadí. Ale nenastartuji. A když ho tam dám tak nastartuji ale nezdechnu motor. To relé tohle přece nemůže dělat.
Mimochodem odpory mám pro ventilátor už nakoupené, jen se musím dostat k tomu vykuchat z auta to staré řešeni. A to jak jsi mi Mirko popisoval tak tam je přístup dost naprd. Tak to zatím odkladám. Ta elektrika mně trápí víc.
Mimochodem odpory mám pro ventilátor už nakoupené, jen se musím dostat k tomu vykuchat z auta to staré řešeni. A to jak jsi mi Mirko popisoval tak tam je přístup dost naprd. Tak to zatím odkladám. Ta elektrika mně trápí víc.
- Mirko
- Příspěvky: 2867
- Registrován: 18 lis 2008 08:35
- auto: RRC´s
- Bydliště: Brno
- Kontaktovat uživatele:
Re: RRC 200TDI by DDT
No a zkoušel si odpojit jenom ten šedý drát? Jede ti pak větrák?
Re: RRC 200TDI by DDT
Takže poznatky:
- když odpojim ten šedý drát tak ventilátor jede
- ventilátor jede ikdyž tam není to relé, vůbec
- ventilátor jede s relé a zaplým šedým drátem, nenašel jsem žádný dopad
- něco mi přes noc vymlátilo do plně nabitou baterii, to mi nikdy před tím neudělalo
- když je tam to relé, tak mi nebliká palubovka když pohnu klíčem v poloze II, když s ním bez relé pohnu byť o 1mm zhasne vše na autě viz video
U toho konektoru je přivázaný druhý konektor, který je prázdný, otázka je zda má být prázdný?
- když odpojim ten šedý drát tak ventilátor jede
- ventilátor jede ikdyž tam není to relé, vůbec
- ventilátor jede s relé a zaplým šedým drátem, nenašel jsem žádný dopad
- něco mi přes noc vymlátilo do plně nabitou baterii, to mi nikdy před tím neudělalo
- když je tam to relé, tak mi nebliká palubovka když pohnu klíčem v poloze II, když s ním bez relé pohnu byť o 1mm zhasne vše na autě viz video
U toho konektoru je přivázaný druhý konektor, který je prázdný, otázka je zda má být prázdný?
- Mirko
- Příspěvky: 2867
- Registrován: 18 lis 2008 08:35
- auto: RRC´s
- Bydliště: Brno
- Kontaktovat uživatele:
Re: RRC 200TDI by DDT
Mění se tedy vůbec něco, když ten šedý drát odpojíš?
Ten sokl 666 zatím neřeš, myslím, že ho tam mám taky volný.
Ten sokl 666 zatím neřeš, myslím, že ho tam mám taky volný.
Re: RRC 200TDI by DDT
ne šedý drát neřeší nic
řeší to jen pokud tam je nebo není to relé, když tam je nastartuji a udrží to volnoběh ale nezdechnu motor, když tam není tak nastartuji, když držím plyn tak motor jede, ale jakmile pustím plyn tak to na volnoběh zdechne.
Může mít vliv ukostření co je vyvedeno na alternátor? V červeném kroužku.
řeší to jen pokud tam je nebo není to relé, když tam je nastartuji a udrží to volnoběh ale nezdechnu motor, když tam není tak nastartuji, když držím plyn tak motor jede, ale jakmile pustím plyn tak to na volnoběh zdechne.
Může mít vliv ukostření co je vyvedeno na alternátor? V červeném kroužku.