RRC 200TDI by DDT

Classic, 1995, 2002, 2006, Sport
Odpovědět
Zpráva
Autor
Uživatelský avatar
Mirko
Příspěvky: 2867
Registrován: 18 lis 2008 08:35
auto: RRC´s
Bydliště: Brno
Kontaktovat uživatele:

Re: RRC 200TDI by DDT

#281 Příspěvek od Mirko » 20 úno 2016 20:48

Zkoušel jsi ten motůrek napájet přímo? Jen pro jistotu. Je tam relátko, které může být vadné a navíc může vnitřní osvětlení zakázat spínání motůrku (aby se nespouštěl s otevřenou zadní klapkou)

DDT
Příspěvky: 331
Registrován: 16 črc 2012 22:52
auto: Defender Td5
Bydliště: Krnov

Re: RRC 200TDI by DDT

#282 Příspěvek od DDT » 20 úno 2016 21:18

Aha, to jsem nezkusil. Jak to můžu zkusit napojit napřímo?
Já jsem to jen zapojil a uměřil že do toho necelých 12 jde. Ale ani to necuklo. Uvnitř není nic viditelně poškozeno.

Uživatelský avatar
Mirko
Příspěvky: 2867
Registrován: 18 lis 2008 08:35
auto: RRC´s
Bydliště: Brno
Kontaktovat uživatele:

Re: RRC 200TDI by DDT

#283 Příspěvek od Mirko » 20 úno 2016 21:37

Tak jestli tam šťáva jde, tak to nejspíš bude fakt tuhý motůrek. Jinak lze takto většinu komponentu ozkoušet, že pošleš přímo z baterky 12V a ukostření do konektoru. Doporučuji plusový kabel navíc opatřit pojistkou.

Uživatelský avatar
Lukasino
Příspěvky: 3979
Registrován: 18 úno 2012 22:05
tel.: 6034sedmsedm854
auto: LR
Bydliště: Kutná Hora

Re: RRC 200TDI by DDT

#284 Příspěvek od Lukasino » 20 úno 2016 21:38

Bývá to zarostlé u vývodu... Ale jestli to zarostlo, tak se většinou spálí i motorek.
Vždy se nějaká L322 u mě najde :o)
Prodávám i přebytečné díly na Range Rover L322

Uživatelský avatar
Otifant
Příspěvky: 100
Registrován: 24 lis 2008 19:37
auto: LR SIII Stage One
Bydliště: Boskovice

Re: RRC 200TDI by DDT

#285 Příspěvek od Otifant » 20 úno 2016 22:38

"napojit na přímo...." prakticky nejde o nic jiného než jen ten motorek, co je na 12v, vyzkoušet tím,že ho připojíš na 12v baterku. a buď se rozjede nebo ne.
LR Serie III Stage 1, břichoplaz 1,6dCi a 2,0 tDi

DDT
Příspěvky: 331
Registrován: 16 črc 2012 22:52
auto: Defender Td5
Bydliště: Krnov

Re: RRC 200TDI by DDT

#286 Příspěvek od DDT » 21 úno 2016 21:58

Motorek je mrtvý. Kdyby někdo měl tak beru.

Stropnice nově potažená čeká. Krycí deska na stropní okno je už taky nově potažená a je na autě.

Tak teď snad příští týden vyléčím auto u autoelektrikáře a budu kompletovat :-) a už se těším na ježdění.

DDT
Příspěvky: 331
Registrován: 16 črc 2012 22:52
auto: Defender Td5
Bydliště: Krnov

Re: RRC 200TDI by DDT

#287 Příspěvek od DDT » 25 úno 2016 12:23

Tak elektrický šotek odhalen:
- zkrat na kostru probíhal mezi stěračema vepředu a plechem co je mezi kapotou a oknem, bylo tam něco odizolovaného co se dotýkalo, takže opraveno
- a proč nešel motor vypnout, dělá to jedno žluté relátko co je na straně spolujezdce, prý funguje, ale někdo do něj zasahoval, vede do něj nějaký kabel. Nenapadne někoho co ty relátka obsluhují? Večer to doma pohledám v rave.
Mám v hlavě uloženou informaci od Františka (prodejce vozu), že autu někdo odpojil ABS protože to blblo, tak jestli to není ono, ale vybavuji si že věci k ABS jsou pod řidičem.

Nicméně, relé odpojil a vše funguje, prostě on neví co tím odpojil ale auto funguje a nevykazuje žádnou disfunknci. Takže teď zjistit co je relé zač a jak to opravit.

MadTom
Příspěvky: 15245
Registrován: 06 lis 2008 23:15
tel.: 608 600 360
auto: D2, Def 130
Bydliště: Olomouc

Re: RRC 200TDI by DDT

#288 Příspěvek od MadTom » 25 úno 2016 12:32

K tomu relátku - zkontrolovat, jestli jsou v pořádku patice, už jsem viděl naprasený drát přímo do relátka, když patice vyhořela.
Drobek - Discovery II TD5 pro ženu, Blufínek - Defender 130 TD5 na ježdění s dětma a mě zbyl už zase jenom Ford Mondeo

DDT
Příspěvky: 331
Registrován: 16 črc 2012 22:52
auto: Defender Td5
Bydliště: Krnov

Re: RRC 200TDI by DDT

#289 Příspěvek od DDT » 25 úno 2016 14:35

tak elektrikář mi řekl že relé i patice je zdravá, vede z relátka tlustý kabel který vede někam do pojistkové skříně a dál po tom nepátral, co spíná říkal že neví. nicméně relé zůstane "viset" a tím pádem nezdechne motor.

Uživatelský avatar
Otifant
Příspěvky: 100
Registrován: 24 lis 2008 19:37
auto: LR SIII Stage One
Bydliště: Boskovice

Re: RRC 200TDI by DDT

#290 Příspěvek od Otifant » 25 úno 2016 22:59

Tak hurá!!! Cítím v kostech, že se blíží grand finále.... a bude se jezdit
LR Serie III Stage 1, břichoplaz 1,6dCi a 2,0 tDi

DDT
Příspěvky: 331
Registrován: 16 črc 2012 22:52
auto: Defender Td5
Bydliště: Krnov

Re: RRC 200TDI by DDT

#291 Příspěvek od DDT » 26 úno 2016 11:07

takže auto mám zpět, a poznatky jsou tyto.
Problém přetrvává jen vím co to dělá. Problém že auto nevypne motor ani po vyndání klíčů dělá jedno žluté relé které je umístěno u nohy spolujezdce. Podle rave by mělo mít na starosti klimatizaci a ventilátor, což odpovídá, když ho odpojim (krom toho že zdechne motor) také nejde nijak zapnout ventilace. Z konektoru vede dobastelný kabel někam za pojistkovou skříň a elektrikář mi řekl že je to napojeno podle všeho na pojistku v pozici B4, ale co a kam to vede doopravdy a proč to tak je a co to spíná to neví. Tvrdí že pojistka je OK, relátko je OK, konektor je OK. Nicméně když to relé odpojim tak je horké že se nedá v ruce udržet. Tolik můj poznatek při převzetí a dojetí včera v noci.

Dnes jsem dal relé na kontrolu kamarádovi elektrikářovi na kontrolu ještě jednou.

Takže problém neodstraněn, ale lokalizován. Autoelektrikář si s tím dále nevěděl rady.

Takže pokud někoho ze zdejších nenapadne proč toto mohl někdo udělat, nebo jestli není opravdu mrtvé relé, tak jsem zase tam kde jsem byl.

Ještě update, když to relé za jízdy vrátím (abych si zatopil) tak mám vytažené hodiny a z tama fouká ledový vzduch a z průduchů horký. nemůže běžet nějak klima i ohřev zároveň? Nebo to tak profukuje z venku pod palubovku ledový vzduch? A ještě jeden dotaz, dá se někde koupit ta žárovka do hodin? Moje je prasklá a ty hodiny chci mít podsvícené. blbost vím, ale když už jsem si vzpomněl tak to sem napíšu.

Uživatelský avatar
Lukasino
Příspěvky: 3979
Registrován: 18 úno 2012 22:05
tel.: 6034sedmsedm854
auto: LR
Bydliště: Kutná Hora

Re: RRC 200TDI by DDT

#292 Příspěvek od Lukasino » 26 úno 2016 15:22

Žárovky do budíků, palubky, atd dodá bez problému Patrik (Eliott) :wink:

Hlavní výdechy v palubce směrem k Tobě budou vždy jen "studené", to nejde přes výměník, jen tam fouká vzduch z venku, jestli si dobře pamatuji :mrgreen:

Jinak si myslím, že elektrikář by si s tím poradit měl, pokud vidí, že je tam zbastlený kabel, tak když po něm půjde, musí najít kam vede, na co je to napojené, to mi neříkej že to nemůže dořešit :?
Vždy se nějaká L322 u mě najde :o)
Prodávám i přebytečné díly na Range Rover L322

DDT
Příspěvky: 331
Registrován: 16 črc 2012 22:52
auto: Defender Td5
Bydliště: Krnov

Re: RRC 200TDI by DDT

#293 Příspěvek od DDT » 26 úno 2016 22:43

Lukasino děkuji.

Co se týká toho relé, tak názor elektrikáře je že to relé kryje jiné relé, které zůstává v poloze sepnuto.

Natočil jsem video toho co to dělá: http://sirakcz.rajce.idnes.cz/RRC_200TD ... -jmena.jpg

Video jde přehrát nějak divně, tak radši popis. Jakmile dám klíček do polohy II a chci byť o setinu mm posunout směrem k nastartování tak to zhasne, něco v tom lupne. A když začnu točit tak to normálně startuje ale ihned to zdechne. Jde to chvíli udržet v chodu když prošlapávám pořád plyn tak to tůruji ale jakmile pustím plyn na volnoběh tak to zdechne.

DDT
Příspěvky: 331
Registrován: 16 črc 2012 22:52
auto: Defender Td5
Bydliště: Krnov

Re: RRC 200TDI by DDT

#294 Příspěvek od DDT » 27 úno 2016 18:21

ještě sem dám fotku toho konektoru, kdyby někoho napadlo proč se dělá to nastavení kabelu, ten šedý je tam navíc. Třeba je to běžná úprava a někdo bude vědět proč, autoelektrikář nevěděl. Prý to vede k pojistce B4, ale jistý si nebyl.
Přílohy
IMG_4022.JPG.jpg

Uživatelský avatar
Mirko
Příspěvky: 2867
Registrován: 18 lis 2008 08:35
auto: RRC´s
Bydliště: Brno
Kontaktovat uživatele:

Re: RRC 200TDI by DDT

#295 Příspěvek od Mirko » 28 úno 2016 13:13

Vzhledem k tomu, že si kdesi popisoval, že ti topení fouká na stupeň I a III, ale ne na II, tak mě to vede k myšlence, jestli ten tvrdý plus (šedý kabel) není náhodou napojený na spínání ventilátoru. Měl jsem to tak na jednom svým udělané od předchozího majitele, ale tam byl napíchnutý jiný kabel blíž tomu vypínači.

DDT
Příspěvky: 331
Registrován: 16 črc 2012 22:52
auto: Defender Td5
Bydliště: Krnov

Re: RRC 200TDI by DDT

#296 Příspěvek od DDT » 28 úno 2016 15:34

No když to relé odpojím tak nejde ventilator ani klima. Což nevadí. Ale nenastartuji. A když ho tam dám tak nastartuji ale nezdechnu motor. To relé tohle přece nemůže dělat.

Mimochodem odpory mám pro ventilátor už nakoupené, jen se musím dostat k tomu vykuchat z auta to staré řešeni. A to jak jsi mi Mirko popisoval tak tam je přístup dost naprd. Tak to zatím odkladám. Ta elektrika mně trápí víc.

Uživatelský avatar
Mirko
Příspěvky: 2867
Registrován: 18 lis 2008 08:35
auto: RRC´s
Bydliště: Brno
Kontaktovat uživatele:

Re: RRC 200TDI by DDT

#297 Příspěvek od Mirko » 28 úno 2016 16:49

No a zkoušel si odpojit jenom ten šedý drát? Jede ti pak větrák?

DDT
Příspěvky: 331
Registrován: 16 črc 2012 22:52
auto: Defender Td5
Bydliště: Krnov

Re: RRC 200TDI by DDT

#298 Příspěvek od DDT » 29 úno 2016 17:53

Takže poznatky:
- když odpojim ten šedý drát tak ventilátor jede
- ventilátor jede ikdyž tam není to relé, vůbec
- ventilátor jede s relé a zaplým šedým drátem, nenašel jsem žádný dopad
- něco mi přes noc vymlátilo do plně nabitou baterii, to mi nikdy před tím neudělalo
- když je tam to relé, tak mi nebliká palubovka když pohnu klíčem v poloze II, když s ním bez relé pohnu byť o 1mm zhasne vše na autě viz video


U toho konektoru je přivázaný druhý konektor, který je prázdný, otázka je zda má být prázdný?
Přílohy
IMG_4027.JPG.jpg
IMG_4028.JPG.jpg

Uživatelský avatar
Mirko
Příspěvky: 2867
Registrován: 18 lis 2008 08:35
auto: RRC´s
Bydliště: Brno
Kontaktovat uživatele:

Re: RRC 200TDI by DDT

#299 Příspěvek od Mirko » 29 úno 2016 18:10

Mění se tedy vůbec něco, když ten šedý drát odpojíš?
Ten sokl 666 zatím neřeš, myslím, že ho tam mám taky volný.

DDT
Příspěvky: 331
Registrován: 16 črc 2012 22:52
auto: Defender Td5
Bydliště: Krnov

Re: RRC 200TDI by DDT

#300 Příspěvek od DDT » 29 úno 2016 18:16

ne šedý drát neřeší nic

řeší to jen pokud tam je nebo není to relé, když tam je nastartuji a udrží to volnoběh ale nezdechnu motor, když tam není tak nastartuji, když držím plyn tak motor jede, ale jakmile pustím plyn tak to na volnoběh zdechne.

Může mít vliv ukostření co je vyvedeno na alternátor? V červeném kroužku.
Přílohy
IMG_4032.JPG.jpg

Odpovědět