Ale ještě mne trápí jedna věc a to že když chci po D3 větší výkon tak napíše Engine Fault a zpomalí na max 1500 otáček, tedy padne do nouzáku. Zároveň bylo slyšet dosti foukání od motoru.
Po kontrole chyb jsme zjistili, že mi rupnul ve sváru intercooler. Takže vyměněn, rovnou jsem vyměnil všechny hadice až k turbu za silikonové, utáhl spony, všechny netěsnosti vymezil a vyčistil jsem MAF. Čili cesta až k turbu je ok.
Bohužel stále vyskakuje chyba: "P132B-21 Turbo/supercharger boost control A performance" a projev auta je stejný, asi o trochu lepší nežli před tím, vyvolat nouzák už chvíli trvá. Před tím jsem to vyvolal i na neutrál v garáži.
Celkově to turbo je hlučnější nežli původní, je slyšet víc jak se točí, ale to asi nebude na závadu.
Vypadá to tedy opravdu na regulaci turba? Má smysl to nějak "prostříknout" WDčkem? Nebo mini kamerkou se podívat jak to chodí tam a zpět - otázka jestli tím něco zjistím..

Turbo je nové a nechce se mi znovu zvedat budku
