Prvni dojmy: kuze mi nevyhovuje, moc to po ni klouze. A motor na ten obsah a spotrebu nic moc. Zda se mi, ze malo toci ( porad se drzi pod 2000 ot.). Musim kouknout, kde ma nejvetsi vykon. Jinak je to obrovska kara, ktera budi respekt. A tempomat je kuuul. Tak zatim tak, zitra, az se trochu vyspim, hodim foto a dalsi dotazy.
Tak se vitam mezi Vami
-
Jirka
Tak se vitam mezi Vami
Po dlouhe dobe premysleni jsme se stali hrdymi majiteli RR. Dali jsme na OC s tim, ze nafta patri do kamen, a mame 4,6 V8 na plyn. Ten jsme jeste nevyskouseli, protoze nadrz je prazdna a ti smejdi germansky prej stratily jakousi koncovku. Snad pujde, protoze cesta z nemec spotreba pod 20 l ani nahodou. Jinak vsechno v super stavu, az na nejake malickosti ( trochu tapecirung vzadu visi, nedrzi tlumice zadnich dveri). Az budu mit vic casu, budu otravovat s radou, kde a za kolik ty tlumice koupit. Jo, a jeste nedrzi jeden mech ( ale pri jizde je ok).
Prvni dojmy: kuze mi nevyhovuje, moc to po ni klouze. A motor na ten obsah a spotrebu nic moc. Zda se mi, ze malo toci ( porad se drzi pod 2000 ot.). Musim kouknout, kde ma nejvetsi vykon. Jinak je to obrovska kara, ktera budi respekt. A tempomat je kuuul. Tak zatim tak, zitra, az se trochu vyspim, hodim foto a dalsi dotazy.

Prvni dojmy: kuze mi nevyhovuje, moc to po ni klouze. A motor na ten obsah a spotrebu nic moc. Zda se mi, ze malo toci ( porad se drzi pod 2000 ot.). Musim kouknout, kde ma nejvetsi vykon. Jinak je to obrovska kara, ktera budi respekt. A tempomat je kuuul. Tak zatim tak, zitra, az se trochu vyspim, hodim foto a dalsi dotazy.
Vítej v rodině LR, dobře jsi udělal, že jsi šel do 4.6tky, ale žere ti vážně hodně. Já mám teď dlouhodobou za posledních 6 nádrží dle počítače 15,5l/100km.
To, že ten motor málo točí je normální, taky mi to přišlo divný, že si přede v dieslovejch otáčkách, ale je to OK. Na sportovní režim se drží otáčky více nahoře, stejnětak spotřeba
Co se měchů týče, mám tady na to jedno téma
Tak ať slouží!!!! hodně štastných km.
To, že ten motor málo točí je normální, taky mi to přišlo divný, že si přede v dieslovejch otáčkách, ale je to OK. Na sportovní režim se drží otáčky více nahoře, stejnětak spotřeba
Co se měchů týče, mám tady na to jedno téma
Tak ať slouží!!!! hodně štastných km.
Range Rover 4.6 Vogue, 2001
Vůz vyvolávající přijemné pocity v podbřišku všech majitelů ropných věží a lehký nervový otřes aktivistů Greenpeace.
http://www.classic-oldtimer.cz" onclick="window.open(this.href);return false;
Vůz vyvolávající přijemné pocity v podbřišku všech majitelů ropných věží a lehký nervový otřes aktivistů Greenpeace.
http://www.classic-oldtimer.cz" onclick="window.open(this.href);return false;
-
mildin
-
Jirka
Nad tou naftou jsme fakt uvazovali, ale ted jsem rad, ze se vyskytl tento plynak.
S tim motorem to neni tak spatny, jenom se mu musi pomoct rucne, 1,2,3. Potom kolem 4000 to ma celkem brutalni zatah. A ten zvuk ze dvou laufu
Mam par otazek: jak se zapinaji sterace svetel?( uz sem mackal fakt vsechno) Co je toto tlacitko, popisu ho asi tak, vedle zdvihani podvozku je vpravo signalizace zdvihani a dalsi vpravo je nevim co? Jak si nastavim memory na sedadlech a zrkadlach?
Palubak mame v italstine, tak s toho nevykoumam vubec nic.
S tim motorem to neni tak spatny, jenom se mu musi pomoct rucne, 1,2,3. Potom kolem 4000 to ma celkem brutalni zatah. A ten zvuk ze dvou laufu
Mam par otazek: jak se zapinaji sterace svetel?( uz sem mackal fakt vsechno) Co je toto tlacitko, popisu ho asi tak, vedle zdvihani podvozku je vpravo signalizace zdvihani a dalsi vpravo je nevim co? Jak si nastavim memory na sedadlech a zrkadlach?
Palubak mame v italstine, tak s toho nevykoumam vubec nic.
Většina z toho na co se ptáš je tu už někde zodpovězena, ale že jsi tak pěkně poděkoval za gratulace, tak ti to popíšu ještě jednou:
Nemáš-li dost kapaliny, pouze se jednou ostříkne a setře přední sklo.
Samostatný ovladač na přední světla není.
Otočíš klíčkem v zapalování aby se rožly kontrolky, můžeš mít zařazeno cokoliv kromě zpátečky. Nastavíš polohu sedadla a zrcátek. Zmáčkneš a držíš tlačítko memory seat a současně tlačítko 1 nebo 2 po dobu dvou sekund. Poté ti message center vypíše (italsky
), že nastavení bylo uloženo a hotovo.
Zrcátka pro jízdu vzad:
Otočíš klíčkem v zapalování aby se rožly kontrolky, zařadíš zpátečku. Nastavíš polohu zrcátek. Zmáčkneš a držíš tlačítko memory seat a současně tlačítko 1 nebo 2 po dobu dvou sekund. Poté ti message center vypíše (italsky
), že nastavení bylo uloženo a hotovo.
Máš-li v nádržce ostřikovačů dost kapaliny, po zmáčknutí ostřiku předního skla se toto třikrát ostříkne a setře, zároveň se ostříknou a setřou světla a dokonce tuším, že i zadní sklo.Jirka píše: jak se zapinaji sterace svetel?( uz sem mackal fakt vsechno).
Nemáš-li dost kapaliny, pouze se jednou ostříkne a setře přední sklo.
Samostatný ovladač na přední světla není.
Jedná se o tlačítko sloužící k "zmrazení" výšky vozu ve střední nebo nízké poloze. Toho je dobré pro tažení přívěsu. Zároveň se tímto tlačítkem spouští režim plazení, pokud dáš podvozek do polohy pro nastupování a stiskneš toto tlačítko.Jirka píše:Co je toto tlacitko, popisu ho asi tak, vedle zdvihani podvozku je vpravo signalizace zdvihani a dalsi vpravo je nevim co?
Sedadla a zrcátka pro jízdu dopředu:Jirka píše:Jak si nastavim memory na sedadlech a zrkadlach?
Otočíš klíčkem v zapalování aby se rožly kontrolky, můžeš mít zařazeno cokoliv kromě zpátečky. Nastavíš polohu sedadla a zrcátek. Zmáčkneš a držíš tlačítko memory seat a současně tlačítko 1 nebo 2 po dobu dvou sekund. Poté ti message center vypíše (italsky
Zrcátka pro jízdu vzad:
Otočíš klíčkem v zapalování aby se rožly kontrolky, zařadíš zpátečku. Nastavíš polohu zrcátek. Zmáčkneš a držíš tlačítko memory seat a současně tlačítko 1 nebo 2 po dobu dvou sekund. Poté ti message center vypíše (italsky
Range Rover 4.6 Vogue, 2001
Vůz vyvolávající přijemné pocity v podbřišku všech majitelů ropných věží a lehký nervový otřes aktivistů Greenpeace.
http://www.classic-oldtimer.cz" onclick="window.open(this.href);return false;
Vůz vyvolávající přijemné pocity v podbřišku všech majitelů ropných věží a lehký nervový otřes aktivistů Greenpeace.
http://www.classic-oldtimer.cz" onclick="window.open(this.href);return false;
-
Jirka
Mam par novych info. Ze spotrebou to vubec neni tak hrozny. Naopak. Pri natankovani plne nadrze plynu ( 67 l), vyjeti poloviny pri prvotnich testovacich jizdach cca 250 km a opetovnem natankovani do plna spotreba 15,08 l/100 km.
. Kdyz to prepocitam na penize a prihodim nejakej projetej benzin pri startech, tak to vychazi jako u benzinu 8.5 l/100 km. A to je super.
Si jenom chrochtam. Predpokladam, ze az se s tim vyblbneme tak za beznych provoznich podminek by mohla jit spotreba jeste dolu. Na spotrebu asi nema moc vliv obcasne predjizdeni, ale spis jizda po dalnici 160.
Dneska jsme pri podrobnejsim pruzkumu zjistili, ze ma v kufru origo upravu Land Rover na muziku. Ma vsavenou Harman/Kardon + wechsler 6 CD. To asi ani ti germani nevedeli, protoze v popisu byl jenom radiocasete (Alspon netahali cenu nahoru. I kdyz pro ne asi starsi auta uz nemaji cenu, jinak si ten rozdil v cenach D/SR neumim vysvetlit. Jsem se bal, ze bude platit za malo penez malo muziky, ale moje obavy, zatim, jsou liche). Hraje suprove. Sice to v kufru zase zabere trochu prostoru psikum, ale proti flasce s plynem to je nic.
Celkove auto nesvadi k sportovnim vykonum, ale k pohodove jizde. Asi proto, ze se celkem dost v zatackach naklani, a tam Kde jsem s Forestrem projel zatacku 90, tady brzdim na 70. Podvozek by to asi zvladnuj, ala pud sebezachovy nepusti.
Tak si tady datluju log, a prisel mi mail od coronera. Dik za odpovedi, na nektere si tady mlhave spominam ( tusim ze to tlacitko tady nekdo mel aji s obrazkem), ale ted neni cas cist, je cas jezdit
Jeste na aute vzadu chybi napis 4,6, je tam nejaka lepka Anglie. Skoda, takhle ostatni nevidi co je to za stroj
. Az kdyz se to nakopne, kazdej se za tim zvukem otoci. Auto se predstavi samo.
Dneska jsme pri podrobnejsim pruzkumu zjistili, ze ma v kufru origo upravu Land Rover na muziku. Ma vsavenou Harman/Kardon + wechsler 6 CD. To asi ani ti germani nevedeli, protoze v popisu byl jenom radiocasete (Alspon netahali cenu nahoru. I kdyz pro ne asi starsi auta uz nemaji cenu, jinak si ten rozdil v cenach D/SR neumim vysvetlit. Jsem se bal, ze bude platit za malo penez malo muziky, ale moje obavy, zatim, jsou liche). Hraje suprove. Sice to v kufru zase zabere trochu prostoru psikum, ale proti flasce s plynem to je nic.
Celkove auto nesvadi k sportovnim vykonum, ale k pohodove jizde. Asi proto, ze se celkem dost v zatackach naklani, a tam Kde jsem s Forestrem projel zatacku 90, tady brzdim na 70. Podvozek by to asi zvladnuj, ala pud sebezachovy nepusti.
Tak si tady datluju log, a prisel mi mail od coronera. Dik za odpovedi, na nektere si tady mlhave spominam ( tusim ze to tlacitko tady nekdo mel aji s obrazkem), ale ted neni cas cist, je cas jezdit
Jeste na aute vzadu chybi napis 4,6, je tam nejaka lepka Anglie. Skoda, takhle ostatni nevidi co je to za stroj
- eliott
- Příspěvky: 11545
- Registrován: 06 led 2007 20:40
- tel.: +420608021838
- auto: několik
- Bydliště: České Budweisrovice
- Kontaktovat uživatele:
Bože, bože
Motor BMW co je v P38 má co dělat s BMW řady 5, která váží 1600kg, rozhodně nepodává závratné výkony. Což potom v RR... Navíc když už od toho motoru chceš aby něco předváděl, žere jak tank, nebyl problém 15l po městě a 11 na dálku. Spolehlivost nijak závratná. Když vemu v úvahu velký rozdíl v pořizovací ceně, není podle mne co řešit...
Motor BMW co je v P38 má co dělat s BMW řady 5, která váží 1600kg, rozhodně nepodává závratné výkony. Což potom v RR... Navíc když už od toho motoru chceš aby něco předváděl, žere jak tank, nebyl problém 15l po městě a 11 na dálku. Spolehlivost nijak závratná. Když vemu v úvahu velký rozdíl v pořizovací ceně, není podle mne co řešit...
njn TDSo...moc toho neutahne, a zadnej sportovec ani sporilek to neni, v bmw mi zralo 11 sice docela slapani na plyn ale stejne.....eliott píše:Bože, bože![]()
![]()
![]()
Motor BMW co je v P38 má co dělat s BMW řady 5, která váží 1600kg, rozhodně nepodává závratné výkony. Což potom v RR... Navíc když už od toho motoru chceš aby něco předváděl, žere jak tank, nebyl problém 15l po městě a 11 na dálku. Spolehlivost nijak závratná. Když vemu v úvahu velký rozdíl v pořizovací ceně, není podle mne co řešit...
S CHIPEM 30 KONÍ JE TO ZDALEKA JINÉ AUTO.JEL JSEM PŘED TÝDNEM NA VÝSTAVU V BRATISLAVĚ A CHTĚL JSEM VYZKOUŠET AUTO PO NACHIPOVÁNÍ.S BEDNOU 2 NÁPRAVY 2M VYSOKOU PRŮMĚR 15L PŘI RYCHLOSTECH NA DÁLNICI 100-120 BEZ MENŠÍCH PROBLÉMŮ S AKCELERACÍ.ZPĚT JSEM JEL DÁLNICI CCA 90KOU A JEL JSEM CCA 11L.BEZ VLEKU SE VEJDU DO 10LITRŮ A AUTO AKCELERUJE BEZ MENŠÍCH PROBLÉMŮ.AŽ POJEDEŠ K MARTINOVI PRO TVŮJ RANGE MŮŽEM POROVNAT.PRAVDA JE V POŘIZOVACÍCH HODNOTÁCH MEZI DIESLEM A BENZÍNEM A TAKÉ JAK SE POVEDE NAKOUPIT.PAKLIŽE MÁŠ ALE JEZDIT POUZE BENZÍN A CHCEŠ JEZDIT JEN S TÍMTO AUTEM ,TAK SE V NÁKLADECH NA PROVOZ RYCHLE DOSTANEŠ NA POŘIZOVACÍ CENU DIESELU.KDYŽ DÁŠ DOBREJ PLYN TAK HO POD 40TIS NEPOŘÍDÍŠ A JSI TAM DŘÍV.PO PRAVDĚ ŘEČENO UŽ 15L SE MI ZDÁLO DOST A TO BYCH NECHTĚL TÁHNOUT TEN VLEK ANI S PLYNEM.RBeliott píše:Bože, bože![]()
![]()
![]()
Motor BMW co je v P38 má co dělat s BMW řady 5, která váží 1600kg, rozhodně nepodává závratné výkony. Což potom v RR... Navíc když už od toho motoru chceš aby něco předváděl, žere jak tank, nebyl problém 15l po městě a 11 na dálku. Spolehlivost nijak závratná. Když vemu v úvahu velký rozdíl v pořizovací ceně, není podle mne co řešit...
-
mildin
Já už se domníval že tady mám bezproblémového disela jenom já ale RB mne přesvědčil
že nás bude víc.Mám RR s motorem TDS a ne BMW 5 a spotřeba u jiných výrobcu OFFROADU s tímto výkonem a váhou je minimálně stejná neli vyšší takže argument JE TO ŽROUT v žádném případě neobstojí.Takže je to pouze otázka jestli benzin nebo nafta.Já už léta dávám přednost naftě a RR s motorem TDS mně nezklamal.
-
Jirka
Vecna dilema benzin-nafta. Je pravda, ze jsme dlouho nad tou naftou uvazovali, ale po projeti se v 3 ks naftovych RR mne ta akcelerace opravdu nepresvedcila ( vsechny byli v manualu, ale troufam si rict, ze jazdim minimalne tak dobre jako automat. A automat byla podminka.).
Je mozny, za s tim cipem je to lepsi, ale i tak. Nikdy jsem naftu nemel, odpuzujou mne ty zvuky co vydava. Nemam ekologicky citeni, takze emise a saze mne nechavaji klidnym. Proste je to slaby a chrochta to
.
Takze jedinou alternativou pro nas zustal plyn. Po zjisteni ceny montaze plynu ( cca 90 000 Sk, protoze RR nema globalni homologaci ), a trech mozkovych mrtvicich, ktery bych dostal u vyrizovani papiru a vseho kolem, jsme se rozhodli pockat, az se na trhu objevi RR s plynem uz namontovanym. Tim se sice znacne zuzil prostor na vyber( takove auto se objevi jednou za dva mesice), ale rozhodli jsme se to risknout a jit do prvniho jakz-takz schopnyho, kterej se objevi. Toto nase pocinani si uz vybira svou dan, a proto bych svoje dnesni povidani zakoncil nekolika dotazy:
-Ma byt kompresor celkem dost hlucnej a ma bezet celkem dost casto?( nebo je to vina toho jednoho spatnyho mechu a kompresor je pred smrti?)
-Zacina blbnout zvedani podvozku. Kdyz jsme ho privezli, tak makal na 100%, musel se pri zvedani na miste trosku turovat. Tedka se na miste odmita zvedat, maka jenom za jizdy. Je to vlastnost nebo vada?
-Muze mi nekdo poradit, jak na synchronizaci oken. Precetl jsem si tady vlakno na to tema, ale moc moudrej s toho nejsem.
Diky vsem za kazdou radu.
Pridam par postrehu po prvnich 1000 km:
-Spotreba se trochu zvedla na 15,6 l plynu. Je to tim, ze jak jsem objevil moznost rychle akcelerovat, tak na krizovatkach skoro vzdy 1,2,3 ( spotreba je fakt super)
-Objevily jsme dalzi zavadu, nezveda se operka ridice. No jelikoz nejsem tak dlouhej, abych to potreboval, zavade se vlastne vyresila sama
-Bohuzel musim konstatovat, ze hlavne k spolujezdci neni RR moc privetivy. Do sedacky nemuzu nejak zapadnout, jako predtim v Subaru nebo v Nexii, a ve spojeni s kuzi v tom plavu. Pri tech naklonech v zatackach a nebo prudsim brzdeni je to vlastne o pernamentnim soustredeni. Ridime dva, takze bohuzel na tom sedadle sedim s 50% ja. O spani nemuze byt ani rec.
-Neni to zrovna Ferari, ale na svou vahu ma uspokojive zrychleni. Spokojenost.
-Automat ve spojeni s tempomatem je vec, kterou uz budu pozadovat u kazdeho auta, je to silne navykove. Akorat tlacitko tempomatu mohlo byt nahore misto napr. prepinace volby radia.
-Posledni vec. Ovladani oken. Popsal bych to jednim slovem, katastrofa. Nevim, kteri(y)ho soudruka s NDR napadlo dat ovladace doprostred( dneska jsem videl novyho LR, a ten uz to ma na dverich), ale jeste vymenit polohy bezne zauzivane( lehke stlaceni, okno se otevre po dobu stlaceni, silne stlaceni, okno jede na doraz. Ma to presne naopak.) Kdyz si zapalim a chci pootevrit okno, zatim je to pro mne otazka pokusu a omylu. No snad si zvyknu.
Admine, kdyz ti poslu c. kastle, sezenes mi prosimte kody na to verglovani s klicem v zamku. Dali nam jenom jeden klic s imobilizerem, a jeden obycejnej, s kterym jde otevrit ale ne uz nastartovat. Desim se okamziku, kdy ho stratim. U klicniku mi ho neumi naklonovat, prej jim v ty ctecce necte kod. Do LR servisu v BA se dostanu nevim kdy, a to jeste nechcu videt jejich cenu.
Je mozny, za s tim cipem je to lepsi, ale i tak. Nikdy jsem naftu nemel, odpuzujou mne ty zvuky co vydava. Nemam ekologicky citeni, takze emise a saze mne nechavaji klidnym. Proste je to slaby a chrochta to
Takze jedinou alternativou pro nas zustal plyn. Po zjisteni ceny montaze plynu ( cca 90 000 Sk, protoze RR nema globalni homologaci ), a trech mozkovych mrtvicich, ktery bych dostal u vyrizovani papiru a vseho kolem, jsme se rozhodli pockat, az se na trhu objevi RR s plynem uz namontovanym. Tim se sice znacne zuzil prostor na vyber( takove auto se objevi jednou za dva mesice), ale rozhodli jsme se to risknout a jit do prvniho jakz-takz schopnyho, kterej se objevi. Toto nase pocinani si uz vybira svou dan, a proto bych svoje dnesni povidani zakoncil nekolika dotazy:
-Ma byt kompresor celkem dost hlucnej a ma bezet celkem dost casto?( nebo je to vina toho jednoho spatnyho mechu a kompresor je pred smrti?)
-Zacina blbnout zvedani podvozku. Kdyz jsme ho privezli, tak makal na 100%, musel se pri zvedani na miste trosku turovat. Tedka se na miste odmita zvedat, maka jenom za jizdy. Je to vlastnost nebo vada?
-Muze mi nekdo poradit, jak na synchronizaci oken. Precetl jsem si tady vlakno na to tema, ale moc moudrej s toho nejsem.
Diky vsem za kazdou radu.
Pridam par postrehu po prvnich 1000 km:
-Spotreba se trochu zvedla na 15,6 l plynu. Je to tim, ze jak jsem objevil moznost rychle akcelerovat, tak na krizovatkach skoro vzdy 1,2,3 ( spotreba je fakt super)
-Objevily jsme dalzi zavadu, nezveda se operka ridice. No jelikoz nejsem tak dlouhej, abych to potreboval, zavade se vlastne vyresila sama
-Bohuzel musim konstatovat, ze hlavne k spolujezdci neni RR moc privetivy. Do sedacky nemuzu nejak zapadnout, jako predtim v Subaru nebo v Nexii, a ve spojeni s kuzi v tom plavu. Pri tech naklonech v zatackach a nebo prudsim brzdeni je to vlastne o pernamentnim soustredeni. Ridime dva, takze bohuzel na tom sedadle sedim s 50% ja. O spani nemuze byt ani rec.
-Neni to zrovna Ferari, ale na svou vahu ma uspokojive zrychleni. Spokojenost.
-Automat ve spojeni s tempomatem je vec, kterou uz budu pozadovat u kazdeho auta, je to silne navykove. Akorat tlacitko tempomatu mohlo byt nahore misto napr. prepinace volby radia.
-Posledni vec. Ovladani oken. Popsal bych to jednim slovem, katastrofa. Nevim, kteri(y)ho soudruka s NDR napadlo dat ovladace doprostred( dneska jsem videl novyho LR, a ten uz to ma na dverich), ale jeste vymenit polohy bezne zauzivane( lehke stlaceni, okno se otevre po dobu stlaceni, silne stlaceni, okno jede na doraz. Ma to presne naopak.) Kdyz si zapalim a chci pootevrit okno, zatim je to pro mne otazka pokusu a omylu. No snad si zvyknu.
Admine, kdyz ti poslu c. kastle, sezenes mi prosimte kody na to verglovani s klicem v zamku. Dali nam jenom jeden klic s imobilizerem, a jeden obycejnej, s kterym jde otevrit ale ne uz nastartovat. Desim se okamziku, kdy ho stratim. U klicniku mi ho neumi naklonovat, prej jim v ty ctecce necte kod. Do LR servisu v BA se dostanu nevim kdy, a to jeste nechcu videt jejich cenu.
-
Sam